WhatsApp prohibirà descarregar-se la foto de perfil dels contactes

WhatsApp impedirà guardar la foto de perfils dels seus usuaris | Cedida

 

WhatsApp sap que cada volta més els seus usuaris demanen un alt nivell de privacitat i, per eixe motiu, ha preparat importants novetats per la seua nova versió Beta per a telèfons Iphone. Concretament, el servici de missatgeria ha introduït millores en la privacitat que fins ara ha oferit i impedirà que els seus usuaris es puguen descarregar la fotografia de perfil dels seus contactes. 

 

Fins ara, tal com explicava el portal ‘LiveMint’, era possible guardar estes fotografies tocant la imatge de perfil i seleccionant l’opció «guardar en el dispositiu». La intenció de l’aplicació, propietat de Facebook, és que la imatge personal dels seus usuaris quede protegida. 

 

Altres novetats en el seu funcionament 

L’empresa no ha millorat només aspectes del seu funcionament en la seua última actualització. Segons ‘WABetaInfo’, aquelles persones que actualitzen pròximament l’aplicació podran saber la dimensió total dels seus àlbums de fotos i quants elements contenen. 

 

A més, la nova versió Beta introduirà una important novetat en els arxius d’àudio de l’aplicació. Fins a l’última actualització, WhatsApp usava un format Opus, molt poc freqüent en altres aplicacions de missatgeria. Ara, l’aplicació permetrà transformar i exportar eixe arxiu en m4a, una classe d’arxiu molt més estés. 

 

Totes estes novetats se sumen a les introduïdes en la versió 2.19.154. Els qui ja la tenen en els seus mòbils, poden escoltar notes de veu de manera consecutiva, sense haver de tornar a apretar el símbol ‘play’.  També facilita informació de reenviament i d’àudio, permetent saber el número de voltes que s’ha reenviat un missatge, i més detalls sobre els àudios que han sigut reenviats. 

 

També et pot interessar… 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet anuncia un canvi del temps des del dissabte: pluges i ambient desapacible en la Comunitat Valenciana

Aemet ha anunciat un gir del temps des del dissabte: més núvols, gregal i pluges, sobretot en sud de València i nord d'Alacant. La setmana vinent es preveu ambient desapacible, amb dies més frescos i nits menys fredes.

El Consell substituïx a la secretària autonòmica d’Emergències i al director d’Innovació

El Consell ha comunicat el cessament d'Irene Rodríguez i Raúl Quílez i ha nomenat a Fernando Lasheras i Miriam Gil. A més, cobrix una vacant en Innovació i Transformació Urbana.

La cap de premsa de Mazón ha admés que va informar per suposicions sobre la vesprada del 29-O

Maite Gómez ha declarat que la versió difosa sobre els moviments de Carlos Mazón la vesprada del 29-O es va basar en el que van considerar lògic i no en una verificació directa. La jutgessa ho ha considerat poc creïble en un dia de DANA amb 230 morts.

La cap de premsa de Mazón ha declarat que va informar per suposicions la vesprada del 29-O

La cap de premsa del llavors president Carlos Mazón ha declarat que les comunicacions a mitjans sobre la seua activitat la vesprada del 29-O es van basar en suposicions. La jutgessa ho va considerar poc creïble en una jornada amb 230 morts.

Iniciativa-Compromís demana una mobilització de suport a Mónica Oltra després de l’obertura de juí oral

Iniciativa-Compromís ha aprovat per unanimitat una resolució de suport a Mónica Oltra i ha anomenat a una mobilització política, ciutadana i social. L'Audiència Provincial de València ha ordenat l'obertura de juí oral i, d'altra banda, la formació ha renovat la seua Executiva a València amb més del 90% de suport.

Compromís calcula que la taxa turística a València aportaria quasi 3 milions en Falles

Compromís estima que l'absència de taxa turística priva a València de prop de 3 milions d'euros durant les Falles. Demana destinar eixos ingressos a servicis clau.

Marcelino refreda la idea d’un Barça distret per la Copa i exigix ambició al Vila-real

El tècnic del Vila-real va considerar poc probable que el Barça es desconcentre per la Copa i va reclamar màxima ambició per a competir al Camp Nou. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno.

Arrestat en l’aeroport d’Alacant un fugitiu britànic per tràfic de cocaïna

L'home, de 43 anys, ha sigut localitzat quan acudia a arreplegar a un familiar. Estava ocult a la província i s'enfronta a cadena perpètua al Regne Unit.