WhatsApp prohibirà descarregar-se la foto de perfil dels contactes

WhatsApp impedirà guardar la foto de perfils dels seus usuaris | Cedida

 

WhatsApp sap que cada volta més els seus usuaris demanen un alt nivell de privacitat i, per eixe motiu, ha preparat importants novetats per la seua nova versió Beta per a telèfons Iphone. Concretament, el servici de missatgeria ha introduït millores en la privacitat que fins ara ha oferit i impedirà que els seus usuaris es puguen descarregar la fotografia de perfil dels seus contactes. 

 

Fins ara, tal com explicava el portal ‘LiveMint’, era possible guardar estes fotografies tocant la imatge de perfil i seleccionant l’opció «guardar en el dispositiu». La intenció de l’aplicació, propietat de Facebook, és que la imatge personal dels seus usuaris quede protegida. 

 

Altres novetats en el seu funcionament 

L’empresa no ha millorat només aspectes del seu funcionament en la seua última actualització. Segons ‘WABetaInfo’, aquelles persones que actualitzen pròximament l’aplicació podran saber la dimensió total dels seus àlbums de fotos i quants elements contenen. 

 

A més, la nova versió Beta introduirà una important novetat en els arxius d’àudio de l’aplicació. Fins a l’última actualització, WhatsApp usava un format Opus, molt poc freqüent en altres aplicacions de missatgeria. Ara, l’aplicació permetrà transformar i exportar eixe arxiu en m4a, una classe d’arxiu molt més estés. 

 

Totes estes novetats se sumen a les introduïdes en la versió 2.19.154. Els qui ja la tenen en els seus mòbils, poden escoltar notes de veu de manera consecutiva, sense haver de tornar a apretar el símbol ‘play’.  També facilita informació de reenviament i d’àudio, permetent saber el número de voltes que s’ha reenviat un missatge, i més detalls sobre els àudios que han sigut reenviats. 

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’

Els primers pressupostos de Pérez Llorca tiren avant gràcies al suport de Vox

Les Corts han aprovat els pressupostos de la Generalitat per a 2026, els primers de Juanfran Pérez Llorca, amb els vots del PP i Vox i el rebuig del PSPV-PSOE i Compromís.

Merino assegura que no va ser conscient de la gravetat de la DANA fins a les 20 hores

Ruth Merino ha declarat davant la jutgessa que investigació la gestió de la DANA que només va percebre la gravetat de la situació cap a les 20 hores i que es va assabentar per la televisió de la convocatòria del Cecopi.

El Rototom reforça les zones d’ombra i estrena bateries solars per a fer front a la calor

El Rototom Sunsplash 2026, que se celebrarà del 16 al 22 d’agost a Benicàssim, reforçarà les seues zones d’ombra i incorporarà bateries solars per a reduir el consum de gasoil i protegir el públic de la calor extrema.

PortCastelló busca més negoci a Egipte i aspira a diversificar el seu tràfic de mercaderies

Una delegació de PortCastelló i de la Cambra de Comerç ha viatjat a El Caire per presentar avantatges logístics i buscar nous fluxos comercials amb Egipte, un soci clau en tràfic de mercaderies del port.

SOS Hostaleria reclama als diputats que tomben la prohibició de fumar en terrasses

SOS Hostaleria demanarà als grups del Congrés que rebutgen la nova llei que veta fumar en terrasses, que considera letal per a bars i ocupació.

Detinguda a Pego una parella per enganyar i robar joies valorades en 8.000 euros a uns octogenaris

Un home de 50 anys i una dona de 37 han sigut detinguts a Pego per furtar joies per valor de 8.000 euros a una parella d’octogenaris, després de guanyar-se la seua confiança amb un fals servici de recollida de ferralla.

Cauen uns estafadors amb dades bancàries de mig milió de persones: registres a la província de València

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització que suposadament enviava SMS suplantant bancs per robar credencials i estafar clients. Hi ha 13 detinguts, registres en la província de València i una base de dades amb informació de 500.000 persones.