WhatsApp prohibirà descarregar-se la foto de perfil dels contactes

WhatsApp impedirà guardar la foto de perfils dels seus usuaris | Cedida

 

WhatsApp sap que cada volta més els seus usuaris demanen un alt nivell de privacitat i, per eixe motiu, ha preparat importants novetats per la seua nova versió Beta per a telèfons Iphone. Concretament, el servici de missatgeria ha introduït millores en la privacitat que fins ara ha oferit i impedirà que els seus usuaris es puguen descarregar la fotografia de perfil dels seus contactes. 

 

Fins ara, tal com explicava el portal ‘LiveMint’, era possible guardar estes fotografies tocant la imatge de perfil i seleccionant l’opció «guardar en el dispositiu». La intenció de l’aplicació, propietat de Facebook, és que la imatge personal dels seus usuaris quede protegida. 

 

Altres novetats en el seu funcionament 

L’empresa no ha millorat només aspectes del seu funcionament en la seua última actualització. Segons ‘WABetaInfo’, aquelles persones que actualitzen pròximament l’aplicació podran saber la dimensió total dels seus àlbums de fotos i quants elements contenen. 

 

A més, la nova versió Beta introduirà una important novetat en els arxius d’àudio de l’aplicació. Fins a l’última actualització, WhatsApp usava un format Opus, molt poc freqüent en altres aplicacions de missatgeria. Ara, l’aplicació permetrà transformar i exportar eixe arxiu en m4a, una classe d’arxiu molt més estés. 

 

Totes estes novetats se sumen a les introduïdes en la versió 2.19.154. Els qui ja la tenen en els seus mòbils, poden escoltar notes de veu de manera consecutiva, sense haver de tornar a apretar el símbol ‘play’.  També facilita informació de reenviament i d’àudio, permetent saber el número de voltes que s’ha reenviat un missatge, i més detalls sobre els àudios que han sigut reenviats. 

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.