WhatsApp prohibirà descarregar-se la foto de perfil dels contactes

WhatsApp impedirà guardar la foto de perfils dels seus usuaris | Cedida

 

WhatsApp sap que cada volta més els seus usuaris demanen un alt nivell de privacitat i, per eixe motiu, ha preparat importants novetats per la seua nova versió Beta per a telèfons Iphone. Concretament, el servici de missatgeria ha introduït millores en la privacitat que fins ara ha oferit i impedirà que els seus usuaris es puguen descarregar la fotografia de perfil dels seus contactes. 

 

Fins ara, tal com explicava el portal ‘LiveMint’, era possible guardar estes fotografies tocant la imatge de perfil i seleccionant l’opció «guardar en el dispositiu». La intenció de l’aplicació, propietat de Facebook, és que la imatge personal dels seus usuaris quede protegida. 

 

Altres novetats en el seu funcionament 

L’empresa no ha millorat només aspectes del seu funcionament en la seua última actualització. Segons ‘WABetaInfo’, aquelles persones que actualitzen pròximament l’aplicació podran saber la dimensió total dels seus àlbums de fotos i quants elements contenen. 

 

A més, la nova versió Beta introduirà una important novetat en els arxius d’àudio de l’aplicació. Fins a l’última actualització, WhatsApp usava un format Opus, molt poc freqüent en altres aplicacions de missatgeria. Ara, l’aplicació permetrà transformar i exportar eixe arxiu en m4a, una classe d’arxiu molt més estés. 

 

Totes estes novetats se sumen a les introduïdes en la versió 2.19.154. Els qui ja la tenen en els seus mòbils, poden escoltar notes de veu de manera consecutiva, sense haver de tornar a apretar el símbol ‘play’.  També facilita informació de reenviament i d’àudio, permetent saber el número de voltes que s’ha reenviat un missatge, i més detalls sobre els àudios que han sigut reenviats. 

 

També et pot interessar… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.