WhatsApp prohibirà descarregar-se la foto de perfil dels contactes

WhatsApp impedirà guardar la foto de perfils dels seus usuaris | Cedida

 

WhatsApp sap que cada volta més els seus usuaris demanen un alt nivell de privacitat i, per eixe motiu, ha preparat importants novetats per la seua nova versió Beta per a telèfons Iphone. Concretament, el servici de missatgeria ha introduït millores en la privacitat que fins ara ha oferit i impedirà que els seus usuaris es puguen descarregar la fotografia de perfil dels seus contactes. 

 

Fins ara, tal com explicava el portal ‘LiveMint’, era possible guardar estes fotografies tocant la imatge de perfil i seleccionant l’opció «guardar en el dispositiu». La intenció de l’aplicació, propietat de Facebook, és que la imatge personal dels seus usuaris quede protegida. 

 

Altres novetats en el seu funcionament 

L’empresa no ha millorat només aspectes del seu funcionament en la seua última actualització. Segons ‘WABetaInfo’, aquelles persones que actualitzen pròximament l’aplicació podran saber la dimensió total dels seus àlbums de fotos i quants elements contenen. 

 

A més, la nova versió Beta introduirà una important novetat en els arxius d’àudio de l’aplicació. Fins a l’última actualització, WhatsApp usava un format Opus, molt poc freqüent en altres aplicacions de missatgeria. Ara, l’aplicació permetrà transformar i exportar eixe arxiu en m4a, una classe d’arxiu molt més estés. 

 

Totes estes novetats se sumen a les introduïdes en la versió 2.19.154. Els qui ja la tenen en els seus mòbils, poden escoltar notes de veu de manera consecutiva, sense haver de tornar a apretar el símbol ‘play’.  També facilita informació de reenviament i d’àudio, permetent saber el número de voltes que s’ha reenviat un missatge, i més detalls sobre els àudios que han sigut reenviats. 

 

També et pot interessar… 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.