10.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Mercadona capta l’atenció dels clients amb la novetat de l’any: es venen milers d’unitats al dia

 

La companyia de supermercats físics i de venda online Mercadona posa a la venda un nou sèrum antiarrugues, Regen Skin Potenciador Retinol, i ven 3.000 unitats al dia. Este cosmètic facial, que elabora el proveïdor Totaler RNB en la Pobla de Vallbona, en el Camp del Túria (València), per a tota la cadena, contribuïx a conseguir més fermesa, hidratació, elasticitat i unificació del to de la pell i una millora de la textura i l’aspecte de les arrugues i les imperfeccions.

 

En la composició del producte destaquen actius d’eficàcia reconeguda com el retinol, que es caracteritza per la seua acció antitaques i unificadora del to, per aportar elasticitat i per previndre el dany provocat per les radiacions solars; el bakuchiol, ingredient d’origen vegetal que millora la textura i el to de la pell, i el factor de creixement EGF, que contribuïx a la producció de col·lagen i elastina, i millora l’aparença de les arrugues.

 

Mercadona millora el proveïment de productes amb gelea reial

Mercadona també ha tingut en compte l’onada de fred i el dur hivern que espera a la població, i ha decidit millorar el seu proveïment de complements alimentaris de gelea reial. El procés d’innovació s’ha fet en Mislata, en l’Horta (València), i ha comptat amb la col·laboració d’alguns clients.

 

Estos productes tenen una nova formulació que servix per a reforçar el sistema immunitari. A demés, s’ha incorporat ‘QuinApetit’ com a «novetat estimulant de la gana infantil», tal com podem llegir en un comunicat de la companyia.

 

Els beneficis de la gelea reial són múltiples, tal com ha confirmat la doctora Ana Haro García en ‘lechepuleva.es’. Segons explica l’experta, la gelea reial és energètica, capaç de millorar el rendiment físic i mental i augmenta les defenses del nostre organisme. D’esta forma, també minimitza el cansament i la fatiga a causa de la seua aportació energètica i ajuda a la recuperació del pes i de la gana, a banda d’altres beneficis. Estos productes són essencials per afrontar l’hivern, ja que és una època amb menys hores de sol i es reduix l’absorció de Vitamina D, fet que suposa que en general ens sentim més cansats.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.