Mercadona capta l’atenció dels clients amb la novetat de l’any: es venen milers d’unitats al dia

 

La companyia de supermercats físics i de venda online Mercadona posa a la venda un nou sèrum antiarrugues, Regen Skin Potenciador Retinol, i ven 3.000 unitats al dia. Este cosmètic facial, que elabora el proveïdor Totaler RNB en la Pobla de Vallbona, en el Camp del Túria (València), per a tota la cadena, contribuïx a conseguir més fermesa, hidratació, elasticitat i unificació del to de la pell i una millora de la textura i l’aspecte de les arrugues i les imperfeccions.

 

En la composició del producte destaquen actius d’eficàcia reconeguda com el retinol, que es caracteritza per la seua acció antitaques i unificadora del to, per aportar elasticitat i per previndre el dany provocat per les radiacions solars; el bakuchiol, ingredient d’origen vegetal que millora la textura i el to de la pell, i el factor de creixement EGF, que contribuïx a la producció de col·lagen i elastina, i millora l’aparença de les arrugues.

 

Mercadona millora el proveïment de productes amb gelea reial

Mercadona també ha tingut en compte l’onada de fred i el dur hivern que espera a la població, i ha decidit millorar el seu proveïment de complements alimentaris de gelea reial. El procés d’innovació s’ha fet en Mislata, en l’Horta (València), i ha comptat amb la col·laboració d’alguns clients.

 

Estos productes tenen una nova formulació que servix per a reforçar el sistema immunitari. A demés, s’ha incorporat ‘QuinApetit’ com a «novetat estimulant de la gana infantil», tal com podem llegir en un comunicat de la companyia.

 

Els beneficis de la gelea reial són múltiples, tal com ha confirmat la doctora Ana Haro García en ‘lechepuleva.es’. Segons explica l’experta, la gelea reial és energètica, capaç de millorar el rendiment físic i mental i augmenta les defenses del nostre organisme. D’esta forma, també minimitza el cansament i la fatiga a causa de la seua aportació energètica i ajuda a la recuperació del pes i de la gana, a banda d’altres beneficis. Estos productes són essencials per afrontar l’hivern, ja que és una època amb menys hores de sol i es reduix l’absorció de Vitamina D, fet que suposa que en general ens sentim més cansats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manuel González guanya en Moto2 de Tailàndia per 0,099 s; Folgat tercer i García Dols evacuat

Manuel González ha aconseguit la seua primera victòria de la temporada en el GP de Tailàndia de Moto2 després d'un final resolt per 99 mil·lèsimes. Izan Guevara va ser segon i Daniel Holgado, tercer, en una carrera amb dos banderes roges i evacuació de Sergio García Dols.

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.