Mercadona capta l’atenció dels clients amb la novetat de l’any: es venen milers d’unitats al dia

 

La companyia de supermercats físics i de venda online Mercadona posa a la venda un nou sèrum antiarrugues, Regen Skin Potenciador Retinol, i ven 3.000 unitats al dia. Este cosmètic facial, que elabora el proveïdor Totaler RNB en la Pobla de Vallbona, en el Camp del Túria (València), per a tota la cadena, contribuïx a conseguir més fermesa, hidratació, elasticitat i unificació del to de la pell i una millora de la textura i l’aspecte de les arrugues i les imperfeccions.

 

En la composició del producte destaquen actius d’eficàcia reconeguda com el retinol, que es caracteritza per la seua acció antitaques i unificadora del to, per aportar elasticitat i per previndre el dany provocat per les radiacions solars; el bakuchiol, ingredient d’origen vegetal que millora la textura i el to de la pell, i el factor de creixement EGF, que contribuïx a la producció de col·lagen i elastina, i millora l’aparença de les arrugues.

 

Mercadona millora el proveïment de productes amb gelea reial

Mercadona també ha tingut en compte l’onada de fred i el dur hivern que espera a la població, i ha decidit millorar el seu proveïment de complements alimentaris de gelea reial. El procés d’innovació s’ha fet en Mislata, en l’Horta (València), i ha comptat amb la col·laboració d’alguns clients.

 

Estos productes tenen una nova formulació que servix per a reforçar el sistema immunitari. A demés, s’ha incorporat ‘QuinApetit’ com a «novetat estimulant de la gana infantil», tal com podem llegir en un comunicat de la companyia.

 

Els beneficis de la gelea reial són múltiples, tal com ha confirmat la doctora Ana Haro García en ‘lechepuleva.es’. Segons explica l’experta, la gelea reial és energètica, capaç de millorar el rendiment físic i mental i augmenta les defenses del nostre organisme. D’esta forma, també minimitza el cansament i la fatiga a causa de la seua aportació energètica i ajuda a la recuperació del pes i de la gana, a banda d’altres beneficis. Estos productes són essencials per afrontar l’hivern, ja que és una època amb menys hores de sol i es reduix l’absorció de Vitamina D, fet que suposa que en general ens sentim més cansats.

Últimes notícies

Nova manifestació a València exigix retirar l’acta de diputat a Carlos Mazón per la gestió de la dana

Una nova manifestació a València reclama suprimir l'aforament i l'acta de diputat de Carlos Mazón per la gestió de la dana, sumant a docents i famílies en plena vaga indefinida del professorat.

El València Basket es juga la segona plaça de la Lliga Endesa en el Palau

El València Basket visita al Barcelona en un dol ajornat que tanca la fase regular de la Lliga Endesa i en el qual es juga ser segon o caure fins a la quinta posició abans dels playoff.

El 91% del professorat valencià rebutja la proposta d’Educació i recolza seguir la vaga

Un 91% del professorat no universitari de l'educació pública valenciana rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 80% aposta per mantindre la vaga indefinida. La consulta sindical, amb més de 30.000 vots, també definix el format preferit de les pròximes mobilitzacions.

Dos persones rescatades il·leses després de l’accident d’un hidroavió enfront de Sagunt

Dos ocupants d'un hidroavió en vol de pràctiques han sigut rescatats il·lesos enfront de la costa de Sagunt després de patir una fallada mecànica que va impedir l'enlairament.

València i Castelló encadenen la seua segona nit tropical amb mínimes de fins a 20,8 graus

València i Castelló han viscut la seua segona nit tropical consecutiva, amb mínimes que no han baixat dels 20 graus a causa d'una mar Balear excepcionalment càlida per a finals de maig.

Sis noves rutes de cicloturisme per a reactivar els pobles més xicotets de la Ruta 99

La Generalitat impulsa sis rutes cicloturistas en la Ruta 99 per a reforçar el turisme d'interior i combatre la despoblació en els municipis de menys de 100 habitants.

Agricultura reforça les ajudes a la cirera d’Alacant per a assegurar el futur del cultiu

La Conselleria d'Agricultura destina prop de 418.000 euros a explotacions de cirera de regadiu a Alacant i supera el milió en ajudes al secà, al mateix temps que impulsa el relleu generacional amb quasi 550 suports a jóvens agricultors.

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.