Mercadona capta l’atenció dels clients amb la novetat de l’any: es venen milers d’unitats al dia

 

La companyia de supermercats físics i de venda online Mercadona posa a la venda un nou sèrum antiarrugues, Regen Skin Potenciador Retinol, i ven 3.000 unitats al dia. Este cosmètic facial, que elabora el proveïdor Totaler RNB en la Pobla de Vallbona, en el Camp del Túria (València), per a tota la cadena, contribuïx a conseguir més fermesa, hidratació, elasticitat i unificació del to de la pell i una millora de la textura i l’aspecte de les arrugues i les imperfeccions.

 

En la composició del producte destaquen actius d’eficàcia reconeguda com el retinol, que es caracteritza per la seua acció antitaques i unificadora del to, per aportar elasticitat i per previndre el dany provocat per les radiacions solars; el bakuchiol, ingredient d’origen vegetal que millora la textura i el to de la pell, i el factor de creixement EGF, que contribuïx a la producció de col·lagen i elastina, i millora l’aparença de les arrugues.

 

Mercadona millora el proveïment de productes amb gelea reial

Mercadona també ha tingut en compte l’onada de fred i el dur hivern que espera a la població, i ha decidit millorar el seu proveïment de complements alimentaris de gelea reial. El procés d’innovació s’ha fet en Mislata, en l’Horta (València), i ha comptat amb la col·laboració d’alguns clients.

 

Estos productes tenen una nova formulació que servix per a reforçar el sistema immunitari. A demés, s’ha incorporat ‘QuinApetit’ com a «novetat estimulant de la gana infantil», tal com podem llegir en un comunicat de la companyia.

 

Els beneficis de la gelea reial són múltiples, tal com ha confirmat la doctora Ana Haro García en ‘lechepuleva.es’. Segons explica l’experta, la gelea reial és energètica, capaç de millorar el rendiment físic i mental i augmenta les defenses del nostre organisme. D’esta forma, també minimitza el cansament i la fatiga a causa de la seua aportació energètica i ajuda a la recuperació del pes i de la gana, a banda d’altres beneficis. Estos productes són essencials per afrontar l’hivern, ja que és una època amb menys hores de sol i es reduix l’absorció de Vitamina D, fet que suposa que en general ens sentim més cansats.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.