Mercadona presenta les seues noves croquetes per celíacs

 

La relació de Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda en línia, amb el col·lectiu celíac es va iniciar fa més de 20 anys com a resposta a les necessitats i peticions dels nostres clients celíacs i les seues famílies.

Fruit d’esta necessitat i de l’entesa amb totes i cadascuna de les associacions de celíacs de tot Espanya, Mercadona no només s’ha compromés a oferir un ampli assortiment de productes sense gluten amb la màxima qualitat, sinó que també fomenta iniciatives formatives i divulgatives que ajuden a conéixer i comprendre millor la celiaquia.

En este context, segueix reforçant el seu assortiment de més de 1.300 productes sense gluten amb novetats aptes per a celíacs com les noves croquetes cremoses Capritxos de Pernil Sense Gluten.

Este producte, introduït a proposta dels “Caps” i elaborat pel proveïdor Totaler Frisa a la seua planta de Vilafranca (Navarra), i altres que se sumaran a les pròximes setmanes, estan disponibles a les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya i a Portugal. Mercadona posa a disposició dels consumidors tota la informació necessària en els envasos, bé com la llista d’al·lèrgens o el segell SENSE GLUTEN.

La companyia s’uneix al Dia Nacional del Celíac que se celebra cada 27 de maig com a part del seu compromís amb les persones que pateixen esta afecció. Actualment col·labora amb la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE) i les seues associacions autonòmiques, Celíacs de Catalunya (SMAP), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA); així com amb la seua homòloga a Portugal, l’Associação Portuguesa de Celíacs (APC), amb la qual la companyia va signar un acord de col·laboració en maig de 2020, amb l’objectiu de promoure accions dirigides a persones amb malaltia celíaca o sensibilitat al gluten.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.