11.3 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mercadona presenta les seues noves croquetes per celíacs

 

La relació de Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda en línia, amb el col·lectiu celíac es va iniciar fa més de 20 anys com a resposta a les necessitats i peticions dels nostres clients celíacs i les seues famílies.

Fruit d’esta necessitat i de l’entesa amb totes i cadascuna de les associacions de celíacs de tot Espanya, Mercadona no només s’ha compromés a oferir un ampli assortiment de productes sense gluten amb la màxima qualitat, sinó que també fomenta iniciatives formatives i divulgatives que ajuden a conéixer i comprendre millor la celiaquia.

En este context, segueix reforçant el seu assortiment de més de 1.300 productes sense gluten amb novetats aptes per a celíacs com les noves croquetes cremoses Capritxos de Pernil Sense Gluten.

Este producte, introduït a proposta dels “Caps” i elaborat pel proveïdor Totaler Frisa a la seua planta de Vilafranca (Navarra), i altres que se sumaran a les pròximes setmanes, estan disponibles a les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya i a Portugal. Mercadona posa a disposició dels consumidors tota la informació necessària en els envasos, bé com la llista d’al·lèrgens o el segell SENSE GLUTEN.

La companyia s’uneix al Dia Nacional del Celíac que se celebra cada 27 de maig com a part del seu compromís amb les persones que pateixen esta afecció. Actualment col·labora amb la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE) i les seues associacions autonòmiques, Celíacs de Catalunya (SMAP), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA); així com amb la seua homòloga a Portugal, l’Associação Portuguesa de Celíacs (APC), amb la qual la companyia va signar un acord de col·laboració en maig de 2020, amb l’objectiu de promoure accions dirigides a persones amb malaltia celíaca o sensibilitat al gluten.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.