Anuncios

Mercadona presenta les seues noves croquetes per celíacs

 

La relació de Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda en línia, amb el col·lectiu celíac es va iniciar fa més de 20 anys com a resposta a les necessitats i peticions dels nostres clients celíacs i les seues famílies.

Fruit d’esta necessitat i de l’entesa amb totes i cadascuna de les associacions de celíacs de tot Espanya, Mercadona no només s’ha compromés a oferir un ampli assortiment de productes sense gluten amb la màxima qualitat, sinó que també fomenta iniciatives formatives i divulgatives que ajuden a conéixer i comprendre millor la celiaquia.

Anuncios

En este context, segueix reforçant el seu assortiment de més de 1.300 productes sense gluten amb novetats aptes per a celíacs com les noves croquetes cremoses Capritxos de Pernil Sense Gluten.

Este producte, introduït a proposta dels “Caps” i elaborat pel proveïdor Totaler Frisa a la seua planta de Vilafranca (Navarra), i altres que se sumaran a les pròximes setmanes, estan disponibles a les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya i a Portugal. Mercadona posa a disposició dels consumidors tota la informació necessària en els envasos, bé com la llista d’al·lèrgens o el segell SENSE GLUTEN.

La companyia s’uneix al Dia Nacional del Celíac que se celebra cada 27 de maig com a part del seu compromís amb les persones que pateixen esta afecció. Actualment col·labora amb la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE) i les seues associacions autonòmiques, Celíacs de Catalunya (SMAP), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA); així com amb la seua homòloga a Portugal, l’Associação Portuguesa de Celíacs (APC), amb la qual la companyia va signar un acord de col·laboració en maig de 2020, amb l’objectiu de promoure accions dirigides a persones amb malaltia celíaca o sensibilitat al gluten.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios