Mercadona presenta les seues noves croquetes per celíacs

 

La relació de Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda en línia, amb el col·lectiu celíac es va iniciar fa més de 20 anys com a resposta a les necessitats i peticions dels nostres clients celíacs i les seues famílies.

Fruit d’esta necessitat i de l’entesa amb totes i cadascuna de les associacions de celíacs de tot Espanya, Mercadona no només s’ha compromés a oferir un ampli assortiment de productes sense gluten amb la màxima qualitat, sinó que també fomenta iniciatives formatives i divulgatives que ajuden a conéixer i comprendre millor la celiaquia.

En este context, segueix reforçant el seu assortiment de més de 1.300 productes sense gluten amb novetats aptes per a celíacs com les noves croquetes cremoses Capritxos de Pernil Sense Gluten.

Este producte, introduït a proposta dels “Caps” i elaborat pel proveïdor Totaler Frisa a la seua planta de Vilafranca (Navarra), i altres que se sumaran a les pròximes setmanes, estan disponibles a les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya i a Portugal. Mercadona posa a disposició dels consumidors tota la informació necessària en els envasos, bé com la llista d’al·lèrgens o el segell SENSE GLUTEN.

La companyia s’uneix al Dia Nacional del Celíac que se celebra cada 27 de maig com a part del seu compromís amb les persones que pateixen esta afecció. Actualment col·labora amb la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE) i les seues associacions autonòmiques, Celíacs de Catalunya (SMAP), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA); així com amb la seua homòloga a Portugal, l’Associação Portuguesa de Celíacs (APC), amb la qual la companyia va signar un acord de col·laboració en maig de 2020, amb l’objectiu de promoure accions dirigides a persones amb malaltia celíaca o sensibilitat al gluten.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.