Mercadona presenta les seues noves croquetes per celíacs

 

La relació de Mercadona, companyia de supermercats físics i de venda en línia, amb el col·lectiu celíac es va iniciar fa més de 20 anys com a resposta a les necessitats i peticions dels nostres clients celíacs i les seues famílies.

Fruit d’esta necessitat i de l’entesa amb totes i cadascuna de les associacions de celíacs de tot Espanya, Mercadona no només s’ha compromés a oferir un ampli assortiment de productes sense gluten amb la màxima qualitat, sinó que també fomenta iniciatives formatives i divulgatives que ajuden a conéixer i comprendre millor la celiaquia.

En este context, segueix reforçant el seu assortiment de més de 1.300 productes sense gluten amb novetats aptes per a celíacs com les noves croquetes cremoses Capritxos de Pernil Sense Gluten.

Este producte, introduït a proposta dels «Caps» i elaborat pel proveïdor Totaler Frisa a la seua planta de Vilafranca (Navarra), i altres que se sumaran a les pròximes setmanes, estan disponibles a les més de 1.600 botigues que la companyia té a Espanya i a Portugal. Mercadona posa a disposició dels consumidors tota la informació necessària en els envasos, bé com la llista d’al·lèrgens o el segell SENSE GLUTEN.

La companyia s’uneix al Dia Nacional del Celíac que se celebra cada 27 de maig com a part del seu compromís amb les persones que pateixen esta afecció. Actualment col·labora amb la Federació d’Associacions de Celíacs d’Espanya (FACE) i les seues associacions autonòmiques, Celíacs de Catalunya (SMAP), l’Associació de Celíacs i Sensibles al Gluten (ACSG), l’Associació Espanyola de Persones amb Al·lèrgia a Aliments i Làtex (AEPNAA); així com amb la seua homòloga a Portugal, l’Associação Portuguesa de Celíacs (APC), amb la qual la companyia va signar un acord de col·laboració en maig de 2020, amb l’objectiu de promoure accions dirigides a persones amb malaltia celíaca o sensibilitat al gluten.

Últimes notícies

La UPV revalida el títol de millor politécnica d’Espanya en la llista de Shanghái 2026

La Universitat Politècnica de València torna a destacar en la classificació de Shanghái 2026 com a única politécnica espanyola entre les 500 millors del món, mentres que Espanya situa 30 universitats en el top 1.000, sis menys que l’any anterior.

Un incendi crema un local fester de Villena sense causar ferits

Els bombers han apagat esta matinada un incendi al local de la comparsa del bando Marroquí de Villena, que ha causat danys materials però cap ferit.

Ruixats i tronades fortes este dissabte a l’interior de la Comunitat Valenciana

L’oratge ha començat este dissabte amb intervals nuvolosos i risc de ruixats i tronades fortes a l’interior, que podran avançar cap al litoral, amb temperatures màximes en descens lleuger, sobretot en la costa. Emergències manté actives diverses alertes per pluja, tempesta i calor.

Hospitalitzat un home després d’una parada cardiorrespiratòria en un incendi a Altea

Un home ha sigut traslladat a l’hospital en estat greu després de patir una parada cardiorrespiratòria en un incendi en un edifici de sis altures al carrer La Mar d’Altea.

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.