Mercadona rebaixa un 25% el preu d’alguns productes, segons l’OCU

Façana exterior d'un establiment de Mercadona

Mercadona ha registrat una rebaixa considerable dels preus d’alguns productes | Mercadona

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha informat que, a pesar dels comentaris en les xarxes socials que parlen d’una pujada dels preus en els supermercats espanyols, s’està produint una important rebaixa en molts productes bàsics. És el cas, entre d’altres, de Mercadona.

 

En un estudi publicat esta setmana, l’OCU ha fet un seguiment de l’evolució de 25 productes en supermercats durant la crisi del coronavirus i, tot i haver detectat una puntual pujada de preus en productes com ara creïlles, taronges i conserves de peix, Mercadona, per exemple, ha registrat una reducció del 25% en els seus preus. El passat 4 d’abril, de fet, va reduir el preu del quilo de mandarina i el passat divendres va abaixar 50 cèntims el preu del filet de porc.

 

«En Mercadona no estem pujant els preus. Estem molt compromesos amb la situació actual i per això treballem per a oferir la millor qualitat al preu més baix», explicava la cadena valenciana a través del seu compte oficial de Twitter.

 

 

Mercadona extrema les mesures de seguretat

Mercadona, que, com tots els altres supermercats, seguix el protocol de seguretat extremant les precaucions amb l’ús obligatori de guants i mascaretes per als treballadors, ha reduït el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, per tal d’evitar més contagis, i, a demés, ha instal·lat gel desinfectant i paper en els seus accessos. 

 

Paral·lelament, l’aforament dels establiments es controla i se senyala constantment la distància mínima obligatòria entre persones. D’esta manera, la responsabilitat d’organitzar i posar ordre dins del local recau sobre el responsable de l’establiment o de la persona o agent de seguretat privada designada per ell. 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.