Mercadona rebaixa un 25% el preu d’alguns productes, segons l’OCU

Façana exterior d'un establiment de Mercadona

Mercadona ha registrat una rebaixa considerable dels preus d’alguns productes | Mercadona

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha informat que, a pesar dels comentaris en les xarxes socials que parlen d’una pujada dels preus en els supermercats espanyols, s’està produint una important rebaixa en molts productes bàsics. És el cas, entre d’altres, de Mercadona.

 

En un estudi publicat esta setmana, l’OCU ha fet un seguiment de l’evolució de 25 productes en supermercats durant la crisi del coronavirus i, tot i haver detectat una puntual pujada de preus en productes com ara creïlles, taronges i conserves de peix, Mercadona, per exemple, ha registrat una reducció del 25% en els seus preus. El passat 4 d’abril, de fet, va reduir el preu del quilo de mandarina i el passat divendres va abaixar 50 cèntims el preu del filet de porc.

 

«En Mercadona no estem pujant els preus. Estem molt compromesos amb la situació actual i per això treballem per a oferir la millor qualitat al preu més baix», explicava la cadena valenciana a través del seu compte oficial de Twitter.

 

 

Mercadona extrema les mesures de seguretat

Mercadona, que, com tots els altres supermercats, seguix el protocol de seguretat extremant les precaucions amb l’ús obligatori de guants i mascaretes per als treballadors, ha reduït el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, per tal d’evitar més contagis, i, a demés, ha instal·lat gel desinfectant i paper en els seus accessos. 

 

Paral·lelament, l’aforament dels establiments es controla i se senyala constantment la distància mínima obligatòria entre persones. D’esta manera, la responsabilitat d’organitzar i posar ordre dins del local recau sobre el responsable de l’establiment o de la persona o agent de seguretat privada designada per ell. 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.