Mercadona rebaixa un 25% el preu d’alguns productes, segons l’OCU

Façana exterior d'un establiment de Mercadona

Mercadona ha registrat una rebaixa considerable dels preus d’alguns productes | Mercadona

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha informat que, a pesar dels comentaris en les xarxes socials que parlen d’una pujada dels preus en els supermercats espanyols, s’està produint una important rebaixa en molts productes bàsics. És el cas, entre d’altres, de Mercadona.

 

En un estudi publicat esta setmana, l’OCU ha fet un seguiment de l’evolució de 25 productes en supermercats durant la crisi del coronavirus i, tot i haver detectat una puntual pujada de preus en productes com ara creïlles, taronges i conserves de peix, Mercadona, per exemple, ha registrat una reducció del 25% en els seus preus. El passat 4 d’abril, de fet, va reduir el preu del quilo de mandarina i el passat divendres va abaixar 50 cèntims el preu del filet de porc.

 

«En Mercadona no estem pujant els preus. Estem molt compromesos amb la situació actual i per això treballem per a oferir la millor qualitat al preu més baix», explicava la cadena valenciana a través del seu compte oficial de Twitter.

 

 

Mercadona extrema les mesures de seguretat

Mercadona, que, com tots els altres supermercats, seguix el protocol de seguretat extremant les precaucions amb l’ús obligatori de guants i mascaretes per als treballadors, ha reduït el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, per tal d’evitar més contagis, i, a demés, ha instal·lat gel desinfectant i paper en els seus accessos. 

 

Paral·lelament, l’aforament dels establiments es controla i se senyala constantment la distància mínima obligatòria entre persones. D’esta manera, la responsabilitat d’organitzar i posar ordre dins del local recau sobre el responsable de l’establiment o de la persona o agent de seguretat privada designada per ell. 

Últimes notícies

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.