Mercadona rebaixa un 25% el preu d’alguns productes, segons l’OCU

Façana exterior d'un establiment de Mercadona

Mercadona ha registrat una rebaixa considerable dels preus d’alguns productes | Mercadona

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha informat que, a pesar dels comentaris en les xarxes socials que parlen d’una pujada dels preus en els supermercats espanyols, s’està produint una important rebaixa en molts productes bàsics. És el cas, entre d’altres, de Mercadona.

 

En un estudi publicat esta setmana, l’OCU ha fet un seguiment de l’evolució de 25 productes en supermercats durant la crisi del coronavirus i, tot i haver detectat una puntual pujada de preus en productes com ara creïlles, taronges i conserves de peix, Mercadona, per exemple, ha registrat una reducció del 25% en els seus preus. El passat 4 d’abril, de fet, va reduir el preu del quilo de mandarina i el passat divendres va abaixar 50 cèntims el preu del filet de porc.

 

«En Mercadona no estem pujant els preus. Estem molt compromesos amb la situació actual i per això treballem per a oferir la millor qualitat al preu més baix», explicava la cadena valenciana a través del seu compte oficial de Twitter.

 

 

Mercadona extrema les mesures de seguretat

Mercadona, que, com tots els altres supermercats, seguix el protocol de seguretat extremant les precaucions amb l’ús obligatori de guants i mascaretes per als treballadors, ha reduït el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, per tal d’evitar més contagis, i, a demés, ha instal·lat gel desinfectant i paper en els seus accessos. 

 

Paral·lelament, l’aforament dels establiments es controla i se senyala constantment la distància mínima obligatòria entre persones. D’esta manera, la responsabilitat d’organitzar i posar ordre dins del local recau sobre el responsable de l’establiment o de la persona o agent de seguretat privada designada per ell. 

Últimes notícies

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.