Mercadona rebaixa un 25% el preu d’alguns productes, segons l’OCU

Façana exterior d'un establiment de Mercadona

Mercadona ha registrat una rebaixa considerable dels preus d’alguns productes | Mercadona

 

L’Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) ha informat que, a pesar dels comentaris en les xarxes socials que parlen d’una pujada dels preus en els supermercats espanyols, s’està produint una important rebaixa en molts productes bàsics. És el cas, entre d’altres, de Mercadona.

 

En un estudi publicat esta setmana, l’OCU ha fet un seguiment de l’evolució de 25 productes en supermercats durant la crisi del coronavirus i, tot i haver detectat una puntual pujada de preus en productes com ara creïlles, taronges i conserves de peix, Mercadona, per exemple, ha registrat una reducció del 25% en els seus preus. El passat 4 d’abril, de fet, va reduir el preu del quilo de mandarina i el passat divendres va abaixar 50 cèntims el preu del filet de porc.

 

«En Mercadona no estem pujant els preus. Estem molt compromesos amb la situació actual i per això treballem per a oferir la millor qualitat al preu més baix», explicava la cadena valenciana a través del seu compte oficial de Twitter.

 

 

Mercadona extrema les mesures de seguretat

Mercadona, que, com tots els altres supermercats, seguix el protocol de seguretat extremant les precaucions amb l’ús obligatori de guants i mascaretes per als treballadors, ha reduït el seu horari de 9.00 a 19.00 hores, per tal d’evitar més contagis, i, a demés, ha instal·lat gel desinfectant i paper en els seus accessos. 

 

Paral·lelament, l’aforament dels establiments es controla i se senyala constantment la distància mínima obligatòria entre persones. D’esta manera, la responsabilitat d’organitzar i posar ordre dins del local recau sobre el responsable de l’establiment o de la persona o agent de seguretat privada designada per ell. 

Últimes notícies

Un comandament dubta que Basset desconeguera la retirada dels bombers en la DANA

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara que li costa creure que el exinspector cap José Miguel Basset no coneguera la desmobilització dels equips enviats a vigilar els llits del Magre i el Pedrís durant la DANA.

El València Basket culmina la seua reconstrucció conquistant la Copa de la Reina

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina després de diversos mesos de reconstrucció en plena temporada, amb el decisiu impacte de Khaalia Hillsman i els canvis en la plantilla interior i exterior.

Presó provisional per a tres dels set detinguts per una xarxa de narcotràfic desarticulada a Alzira

La Policia Nacional desarticula a Alzira una organització criminal que venia cocaïna, heroïna, marihuana i haixix i es quedava amb objectes robats com a pagament. Set persones han sigut detingudes i tres d'elles han ingressat a la presó provisional.

Baldoví tanca files amb Mónica Oltra i recolza la seua candidatura a l’Alcaldia de València

Joan Baldoví assegura que Compromís recolzarà a Mónica Oltra quan la seua candidatura a l'Alcaldia de València siga ferma i la definix com una líder absolutament neta enfront del que qualifica de lawfare de manual.

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions per a les empreses més afectades per la guerra de l'Iran i convocarà la taula del Diàleg Social per a definir un escut econòmic i social.

Un comandament dubta que Basset no sabera de la retirada dels bombers en la dana

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara davant la jutgessa per la gestió de la dana i posa en qüestió que l'ex inspector cap José Miguel Basset ignorara la desmobilització d'efectius en els rius Magre i Poyo.