12.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

1r i 2n premis de la Loteria Nacional, Primitiva i Bonoloto deixen milions en tot el territori valencià

La Primitiva

La primitiva ha caigut en la Ciutat de València i en Alzira  | La Primitiva

 

Una altre colp de sort ha tocat les terres valencianes esta setmana. I és que este dimarts ja va caure vora 1 milió d’euros en Catral, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Però ara, gràcies als sorteigs que ahir es van celebrar de la Loteria Nacional, de la Bonoloto i de la Loteria Primitiva en les tres províncies valencianes han arreplegat pessics de fortuna que segur que donaran una vida més tranquil·la als afortunats, a partir d’ara.

 

El premi més gros ha caigut en la Ciutat de València, ja que un afortunat s’ha emportat 1 milió d’euros gràcies al jòquer de la Primitiva. En el cas del premiat valentí, ha encertat el número 8514919 que estava valorat amb el premi major. Este bitllet s’ha validat en l’Administració de Loteria número 95 de la capital valenciana situada en el C/ del Marqués de Montortal, 5 i ha sigut l’únic agraciat en tota Espanya.

 

Premiats en Castelló, Elx, Alzira i Torrent

El segon colp de fortuna d’ahir de nit ha caigut en Castelló de la Plana i ha pujat a 581.087’83 euros. El guanyador ha encertat la combinació de la Bonoloto d’este dijous. Els 6 números en qüestió han sigut el 3 – 8 – 21 – 27 – 31 i 45. El reintegrament era el 5 i el complementari, el 38. El castellonenc afortunat ha comprat el número en l’administració número 11 de Castelló, situada en el C/ Major, número 81. Un bon pessic per a l’únic afortunat de tota Espanya amb el primer premi.

 

Però a demés de la Bonoloto i de la Primitiva, altres premis han tocat el territori valencià. En concret,  també han caigut el primer premi de la Loteria Nacional, els encertants del número 65.754, que han guanyat 300.000 euros al número. Dos valencians han sigut els afortunats: un, en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), en el Quiosc Albatix (en l’avinguda d’Alacant, 35); i un altre en Torrent, en la comarca de l’Horta de València (en l’avinguda del Vedat, 111).

 

Finalment, el premi menor que es va repartir ahir en el territori valencià, correspon als 123.964’99 euros, repartits en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), en el Despatx 80.030 de la capital de la Ribera. En este cas, el premi és el de la Segona Categoria de la Loteria Primitiva, amb dos encertants en Espanya, que han endevinat 5 números de la combinació més el complementari.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.