1r i 2n premis de la Loteria Nacional, Primitiva i Bonoloto deixen milions en tot el territori valencià

La Primitiva

La primitiva ha caigut en la Ciutat de València i en Alzira  | La Primitiva

 

Una altre colp de sort ha tocat les terres valencianes esta setmana. I és que este dimarts ja va caure vora 1 milió d’euros en Catral, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Però ara, gràcies als sorteigs que ahir es van celebrar de la Loteria Nacional, de la Bonoloto i de la Loteria Primitiva en les tres províncies valencianes han arreplegat pessics de fortuna que segur que donaran una vida més tranquil·la als afortunats, a partir d’ara.

 

El premi més gros ha caigut en la Ciutat de València, ja que un afortunat s’ha emportat 1 milió d’euros gràcies al jòquer de la Primitiva. En el cas del premiat valentí, ha encertat el número 8514919 que estava valorat amb el premi major. Este bitllet s’ha validat en l’Administració de Loteria número 95 de la capital valenciana situada en el C/ del Marqués de Montortal, 5 i ha sigut l’únic agraciat en tota Espanya.

 

Premiats en Castelló, Elx, Alzira i Torrent

El segon colp de fortuna d’ahir de nit ha caigut en Castelló de la Plana i ha pujat a 581.087’83 euros. El guanyador ha encertat la combinació de la Bonoloto d’este dijous. Els 6 números en qüestió han sigut el 3 – 8 – 21 – 27 – 31 i 45. El reintegrament era el 5 i el complementari, el 38. El castellonenc afortunat ha comprat el número en l’administració número 11 de Castelló, situada en el C/ Major, número 81. Un bon pessic per a l’únic afortunat de tota Espanya amb el primer premi.

 

Però a demés de la Bonoloto i de la Primitiva, altres premis han tocat el territori valencià. En concret,  també han caigut el primer premi de la Loteria Nacional, els encertants del número 65.754, que han guanyat 300.000 euros al número. Dos valencians han sigut els afortunats: un, en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), en el Quiosc Albatix (en l’avinguda d’Alacant, 35); i un altre en Torrent, en la comarca de l’Horta de València (en l’avinguda del Vedat, 111).

 

Finalment, el premi menor que es va repartir ahir en el territori valencià, correspon als 123.964’99 euros, repartits en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), en el Despatx 80.030 de la capital de la Ribera. En este cas, el premi és el de la Segona Categoria de la Loteria Primitiva, amb dos encertants en Espanya, que han endevinat 5 números de la combinació més el complementari.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting a Alacant un fugitiu reclamat per Àustria per 11 robatoris en supermercats

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 26 anys reclamat per Àustria per onze robatoris amb força en supermercats, en què es van furtar begudes alcohòliques valorades en 29.187 euros. El detingut havia sigut condemnat a tres anys de presó i estava reclamat mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Lliurament.

Les mínimes baixen fins als 10 graus a Ademús en una nova nit fresca a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit de descens tèrmic, amb 10 graus de mínima a Ademús i 10,5 a Vilafranca del Cid, mentre que les tres capitals de província han registrat valors lleugerament superiors als d'ahir.

Oratge estable per a l’últim diumenge d’agost: cel ras i temperatures a l’alça

L’últim diumenge d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb cel ras o poc ennuvolat, temperatures lleugerament més altes i vent fluix variable que girarà a sud i est a migdia.

Tres detinguts per diversos robatoris violents a la via pública a Oriola

La Policia Nacional ha detingut a Oriola tres hòmens, de 20, 21 i 46 anys, per dos sèries de robatoris amb violència a la via pública, amb quatre víctimes, totes elles veïnes del municipi.

Maria Schwinning, l’actriu valenciana de 18 anys que viu el seu any d’or

L’actriu valenciana Maria Schwinning, de 18 anys, ha estrenat enguany dos pel·lícules i una sèrie, ha guanyat el seu primer premi i assegura que viu el moment amb calma i ganes de continuar creixent.

Un estudi revela com la premsa ha polaritzat la batalla entre La Revuelta i El Hormiguero

Una investigació de la UPV i la Universitat de Salamanca conclou que la premsa digital ha convertit la rivalitat entre La Revuelta i El Hormiguero en un enfrontament simbòlic i ideològic, més enllà de les audiències televisives.

L’incendi d’El Saler queda controlat però continuen tancats accessos i platges

L’incendi forestal intencionat a la Devesa d’El Saler, que ha cremat 36 hectàrees, ha quedat controlat i la majoria de veïns ja han tornat a les seues vivendes, tot i que continuen tancats el bosc, les platges i diversos accessos viaris.

Les víctimes de la DANA tornen a València per denunciar que encara no tenen respostes

Les associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 s’han concentrat a la plaça de la Verge de València per exigir la fi de l’aforament de Carlos Mazón i reclamar respostes sobre la gestió de la tragèdia en què moriren 231 persones.