12.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

1r i 2n premis de la Loteria Nacional, Primitiva i Bonoloto deixen milions en tot el territori valencià

La Primitiva

La primitiva ha caigut en la Ciutat de València i en Alzira  | La Primitiva

 

Una altre colp de sort ha tocat les terres valencianes esta setmana. I és que este dimarts ja va caure vora 1 milió d’euros en Catral, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Però ara, gràcies als sorteigs que ahir es van celebrar de la Loteria Nacional, de la Bonoloto i de la Loteria Primitiva en les tres províncies valencianes han arreplegat pessics de fortuna que segur que donaran una vida més tranquil·la als afortunats, a partir d’ara.

 

El premi més gros ha caigut en la Ciutat de València, ja que un afortunat s’ha emportat 1 milió d’euros gràcies al jòquer de la Primitiva. En el cas del premiat valentí, ha encertat el número 8514919 que estava valorat amb el premi major. Este bitllet s’ha validat en l’Administració de Loteria número 95 de la capital valenciana situada en el C/ del Marqués de Montortal, 5 i ha sigut l’únic agraciat en tota Espanya.

 

Premiats en Castelló, Elx, Alzira i Torrent

El segon colp de fortuna d’ahir de nit ha caigut en Castelló de la Plana i ha pujat a 581.087’83 euros. El guanyador ha encertat la combinació de la Bonoloto d’este dijous. Els 6 números en qüestió han sigut el 3 – 8 – 21 – 27 – 31 i 45. El reintegrament era el 5 i el complementari, el 38. El castellonenc afortunat ha comprat el número en l’administració número 11 de Castelló, situada en el C/ Major, número 81. Un bon pessic per a l’únic afortunat de tota Espanya amb el primer premi.

 

Però a demés de la Bonoloto i de la Primitiva, altres premis han tocat el territori valencià. En concret,  també han caigut el primer premi de la Loteria Nacional, els encertants del número 65.754, que han guanyat 300.000 euros al número. Dos valencians han sigut els afortunats: un, en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), en el Quiosc Albatix (en l’avinguda d’Alacant, 35); i un altre en Torrent, en la comarca de l’Horta de València (en l’avinguda del Vedat, 111).

 

Finalment, el premi menor que es va repartir ahir en el territori valencià, correspon als 123.964’99 euros, repartits en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), en el Despatx 80.030 de la capital de la Ribera. En este cas, el premi és el de la Segona Categoria de la Loteria Primitiva, amb dos encertants en Espanya, que han endevinat 5 números de la combinació més el complementari.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís ha demanat canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar reconeixements públics

Compromís ha demanat canviar el nom de l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar honors al cantant després de la investigació oberta per la fiscalia. PP i PSPV-PSOE han demanat prudència i apel·len a la presumpció d'innocència mentres avança el cas.

Les infeccions per grip han caigut quasi a la mitat en la Comunitat Valenciana en una setmana

La incidència de grip ha baixat a 121 per 100.000, un 48,2% menys que la setmana prèvia. El VRS ha pujat, la COVID-19 seguix sense casos i els ingressos greus han disminuït.

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer amb més seguretat i inspeccions

El Consell avança el nou reglament de bous al carrer després de la participació ciutadana, amb inspeccions periòdiques, més seguretat, benestar animal i protocols davant el clima.

Detenen a un policia nacional per agressió sexual a una agent en pràctiques a València

Un policia nacional ha sigut detingut a València per presumptes tocaments a una agent en pràctiques durant un menjar de treball al desembre. Va ser arrestat el 9 de gener i passe a disposició judicial eixe mateix dia.

La jutgessa de la DANA cita al xofer de Mazón i a l’Advocacia de la Generalitat Valenciana

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha anomenat com a testimonis al xofer de Carlos Mazón i a responsables de l'Advocacia de la Generalitat. El calendari de compareixences arranca el 27 de gener i s'estén fins al 27 de febrer.

Detingut a Orihuela per enganyar i coaccionar al seu gendre per a obligar-lo a delinquir

La Policia Nacional ha detingut a Orihuela a un home de 45 anys que, segons la denúncia, va enganyar el seu gendre per a portar-lo a Espanya i forçar-lo a delinquir amb violència i amenaces. El sospitós ha sigut posat a disposició judicial per tràfic d'éssers humans, detenció il·legal, lesions i amenaces greus.

Robles condecora a quatre alcaldes per la dana i a cinc militars pels incendis

Defensa ha reconegut a regidors de Letur, Mira, Loriguilla i Sedaví pel seu suport després de la dana i a cinc efectius de la UME per la seua labor en els incendis.

Els reis recorren l’exposició que narra 160 anys de transformació de València

Els monarques han visitat en el CCCC la mostra 'La transformació de València 1866-2026'. El recorregut connecta 30 fites urbanes amb portades i anàlisis.