1r i 2n premis de la Loteria Nacional, Primitiva i Bonoloto deixen milions en tot el territori valencià

La Primitiva

La primitiva ha caigut en la Ciutat de València i en Alzira  | La Primitiva

 

Una altre colp de sort ha tocat les terres valencianes esta setmana. I és que este dimarts ja va caure vora 1 milió d’euros en Catral, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Però ara, gràcies als sorteigs que ahir es van celebrar de la Loteria Nacional, de la Bonoloto i de la Loteria Primitiva en les tres províncies valencianes han arreplegat pessics de fortuna que segur que donaran una vida més tranquil·la als afortunats, a partir d’ara.

 

El premi més gros ha caigut en la Ciutat de València, ja que un afortunat s’ha emportat 1 milió d’euros gràcies al jòquer de la Primitiva. En el cas del premiat valentí, ha encertat el número 8514919 que estava valorat amb el premi major. Este bitllet s’ha validat en l’Administració de Loteria número 95 de la capital valenciana situada en el C/ del Marqués de Montortal, 5 i ha sigut l’únic agraciat en tota Espanya.

 

Premiats en Castelló, Elx, Alzira i Torrent

El segon colp de fortuna d’ahir de nit ha caigut en Castelló de la Plana i ha pujat a 581.087’83 euros. El guanyador ha encertat la combinació de la Bonoloto d’este dijous. Els 6 números en qüestió han sigut el 3 – 8 – 21 – 27 – 31 i 45. El reintegrament era el 5 i el complementari, el 38. El castellonenc afortunat ha comprat el número en l’administració número 11 de Castelló, situada en el C/ Major, número 81. Un bon pessic per a l’únic afortunat de tota Espanya amb el primer premi.

 

Però a demés de la Bonoloto i de la Primitiva, altres premis han tocat el territori valencià. En concret,  també han caigut el primer premi de la Loteria Nacional, els encertants del número 65.754, que han guanyat 300.000 euros al número. Dos valencians han sigut els afortunats: un, en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), en el Quiosc Albatix (en l’avinguda d’Alacant, 35); i un altre en Torrent, en la comarca de l’Horta de València (en l’avinguda del Vedat, 111).

 

Finalment, el premi menor que es va repartir ahir en el territori valencià, correspon als 123.964’99 euros, repartits en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), en el Despatx 80.030 de la capital de la Ribera. En este cas, el premi és el de la Segona Categoria de la Loteria Primitiva, amb dos encertants en Espanya, que han endevinat 5 números de la combinació més el complementari.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.