1r i 2n premis de la Loteria Nacional, Primitiva i Bonoloto deixen milions en tot el territori valencià

La Primitiva

La primitiva ha caigut en la Ciutat de València i en Alzira  | La Primitiva

 

Una altre colp de sort ha tocat les terres valencianes esta setmana. I és que este dimarts ja va caure vora 1 milió d’euros en Catral, en la comarca del Baix Segura (Alacant). Però ara, gràcies als sorteigs que ahir es van celebrar de la Loteria Nacional, de la Bonoloto i de la Loteria Primitiva en les tres províncies valencianes han arreplegat pessics de fortuna que segur que donaran una vida més tranquil·la als afortunats, a partir d’ara.

 

El premi més gros ha caigut en la Ciutat de València, ja que un afortunat s’ha emportat 1 milió d’euros gràcies al jòquer de la Primitiva. En el cas del premiat valentí, ha encertat el número 8514919 que estava valorat amb el premi major. Este bitllet s’ha validat en l’Administració de Loteria número 95 de la capital valenciana situada en el C/ del Marqués de Montortal, 5 i ha sigut l’únic agraciat en tota Espanya.

 

Premiats en Castelló, Elx, Alzira i Torrent

El segon colp de fortuna d’ahir de nit ha caigut en Castelló de la Plana i ha pujat a 581.087’83 euros. El guanyador ha encertat la combinació de la Bonoloto d’este dijous. Els 6 números en qüestió han sigut el 3 – 8 – 21 – 27 – 31 i 45. El reintegrament era el 5 i el complementari, el 38. El castellonenc afortunat ha comprat el número en l’administració número 11 de Castelló, situada en el C/ Major, número 81. Un bon pessic per a l’únic afortunat de tota Espanya amb el primer premi.

 

Però a demés de la Bonoloto i de la Primitiva, altres premis han tocat el territori valencià. En concret,  també han caigut el primer premi de la Loteria Nacional, els encertants del número 65.754, que han guanyat 300.000 euros al número. Dos valencians han sigut els afortunats: un, en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), en el Quiosc Albatix (en l’avinguda d’Alacant, 35); i un altre en Torrent, en la comarca de l’Horta de València (en l’avinguda del Vedat, 111).

 

Finalment, el premi menor que es va repartir ahir en el territori valencià, correspon als 123.964’99 euros, repartits en Alzira, en la comarca de la Ribera (València), en el Despatx 80.030 de la capital de la Ribera. En este cas, el premi és el de la Segona Categoria de la Loteria Primitiva, amb dos encertants en Espanya, que han endevinat 5 números de la combinació més el complementari.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Polop després de calcinar 36 hectàrees

Els bombers han donat per controlat l’incendi forestal declarat dimarts en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina, que ha cremat unes 36 hectàrees. Les brigades continuen treballant a la zona per a apagar punts calents i evitar reproduccions.

El València afronta la visita a Sevilla amb fins a nou baixes

El València viatja este divendres al camp del Sevilla obligat a reaccionar en LALIGA EA Sports i ho farà amb fins a nou baixes per lesió si no hi ha canvis d’última hora.

Morant assegura que el PSPV posarà de nou l’educació pública al centre del Consell

Diana Morant pronostica que és l’última tornada a classe amb el PP al Consell i detalla quatre compromisos del PSPV per a reforçar l’educació pública des del pròxim curs.

El Levante perd Etta Eyong per a rebre el Barça al Ciutat de València

El Levante ha començat a preparar el partit de diumenge contra el FC Barcelona al Ciutat de València sense el davanter camerunés Etta Eyong, lesionat al recte anterior de la cama dreta. L’enfrontament correspon a la quarta jornada de LaLiga i es jugarà a les 16.15 hores.

Messi estudia comprar l’Eldense i l’Ajuntament d’Elda garantix el seu suport

L’alcalde d’Elda ha assegurat que el Club Deportivo Eldense continuarà rebent suport municipal si es materialitza l’entrada de Lionel Messi en la propietat. El consistori ja ha aportat més de quatre milions des de 2022 i veu l’operació com una oportunitat històrica per a la ciutat.

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.