17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

El nou electrodomèstic de Lidl que volarà i és ideal per a l’estiu

Vista panoràmica d'una botiga de Lidl

 

Si vols refrescar-te amb deliciosos gelats casolans, la geladora elèctrica de Lidl et permet fer-los de manera fàcil i al millor preu, per això s’ha convertit en l’electrodomèstic més desitjat de cara a l’estiu.

Els electrodomèstics de la marca SilverCrest de Lidl tenen una gran popularitat entre els consumidors. Ara, l’últim aparell que està arrasant és la geladora elèctrica, que s’ha convertit en l’electrodomèstic que volarà este estiu. Es tracta d’una geladora amb una potència de 90 W amb la qual és possible preparar gelats casolans d’una forma còmoda i senzilla.

 

Geladora elèctrica de 90 W

Esta geladora serveix per a preparar gelat de llet o sorbet, és auto refrigerant i sense compressor. Té un panell de control amb 3 botons: Off, gelat cremós i gelat tradicional.

Funciona endollat a la xarxa elèctrica i el seu preu és 74,99 euros. Segons podem llegir a la pàgina web de la cadena alemanya, estarà a la venda d’ací poc.

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

La geladora porta una vareta batedora desmuntable perquè pugues netejar-la amb major comoditat. Un altre avantatge és que el motor ve amb protecció contra sobrecàrrega i la seua base és antilliscant per a un suport més segur.

La capacitat de la geladora de Lidl és de 700 ml i el temps de preparació se situa entre els 50 i els 80 minuts, segons la classe de gelat. Inclou un got mesurador amb capacitat de 16 grams, una cullera per a bola de gelat, una espàtula de silicona i un set de 5 culleres mesuradores.

 

 

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

Esta fantàstica geladora està fabricada amb alumini i inclou 6 receptes, inclosa una vegana, en el manual d’instruccions i accessoris.

I és que un bon gelat és el resultat de l’equilibri dels seus ingredients i del procés de mescla, airejat i congelació. Hi ha diversos mètodes i trucs per a reduir i trencar els cristalls de gel, però una geladora ens facilitarà enormement el treball i ens donarà resultats impossibles d’aconseguir a mà. El tipo de màquina dependrà del nostre pressupost i espai lliure que tinguem en la cuina.

 

Característiques que ha de tindre una geladora

Les geladores estan formades per dos elements bàsics, un recipient refrigerat on van els ingredients, i les aspes mogudes per un motor que barregen de manera contínua a mesura que el gelat es va congelant. És un procés conegut com ‘mantecación’ i és crucial per a aconseguir un resultat de qualitat. Estes aspes introdueixen aire, volum, dificultant la formació de cristalls de gel.

Un gelat sense aire no té la mateixa cremositat ni el mateix sabor, encara que alguns fabricants industrials afegeixen més aire del compte per a estalviar costos en el producte final, venent en realitat menys quantitat de gelat pel mateix preu. Però sense aire, no gaudirem d’un gelat realment irresistible.

En qualsevol cas, és recomanable comprovar si el fabricant ofereix la venda separada de peces i recanvis, per si calgués reemplaçar algun element en el futur. En este cas, tots els electrodomèstics SilverCrest tenen esta possibilitat si entrem a la web de la marca.

Per a allargar la vida de la geladora cal cuidar la manipulació de la cubeta, mai hem d’utilitzar utensilis metàl·lics o esmolats, així com rentar amb suavitat amb un fregall que no ratlle i sabó no agressiu.

Les geladores que podem trobar en el mercat domèstic s’enquadren en dos grans tipologies, amb grans diferències de preu entre les unes i les altres: amb compressor i de cubeta. La majoria inclouen almenys un petit receptari per a guiar en l’ús inicial, i en esta ocasió la geladora de Lidl és de cubeta, que són les que millor combinen qualitat-preu.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe avisa de possibles afeccions als trens en la Comunitat pel vent

Renfe ha advertit de possibles incidències en el servici ferroviari de la Comunitat Valenciana pels avisos roig i taronja per vent. Les ratxes previstes de fins a 140 km/h a Castelló i 100 km/h a València i Alacant podrien motivar ajustos operatius i retards.

El Consell defén un traçat fiscal ferm per a rebaixar impostos i atraure inversió

El Consell ha reivindicat el seu pla per a eixir del 'infern fiscal' i atraure inversió, amb una nova rebaixa en Successions i Donacions i més deduccions en l'IRPF. Ha assegurat que l'objectiu és baixar impostos mantenint la capacitat recaptatòria.

La Generalitat llança un És-Alert pels forts vents d’este dissabte

La Generalitat ha enviat un És-Alert per a advertir del temporal de vent d'este dissabte i demana evitar desplaçaments i crides innecessàries al 112. Castelló entra en alerta roja i València i Alacant, en taronja.

El Consell substituïx a Salvador Navarro per Carlos Prades com a vocal del Port de València

El Consell ha aprovat el cessament de Salvador Navarro com a vocal de l'Autoritat Portuària de València i ha nomenat a Carlos Prades en el seu lloc. També s'ha incorporat a Marián Cano i queda per cobrir una quarta vocalia.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet 2026 en el Roig Arena de València. El torneig es disputarà del 19 al 22 de febrer amb huit equips en lliça.

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei de bàsquet en el Roig Arena de València

Felip VI presidirà la final de la Copa del Rei 2026 en el Roig Arena de València, la seua primera presència en 11 anys. Huit equips pugnaran pel títol.

El Suprem inadmet el recurs de la UMH i queda ferma el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal ha inadmés el recurs de la UMH i confirma la sentència del TSJCV que va avalar Medicina en la UA. La resolució és ferma i imposa costes.

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.