El nou electrodomèstic de Lidl que volarà i és ideal per a l’estiu

Vista panoràmica d'una botiga de Lidl

 

Si vols refrescar-te amb deliciosos gelats casolans, la geladora elèctrica de Lidl et permet fer-los de manera fàcil i al millor preu, per això s’ha convertit en l’electrodomèstic més desitjat de cara a l’estiu.

Els electrodomèstics de la marca SilverCrest de Lidl tenen una gran popularitat entre els consumidors. Ara, l’últim aparell que està arrasant és la geladora elèctrica, que s’ha convertit en l’electrodomèstic que volarà este estiu. Es tracta d’una geladora amb una potència de 90 W amb la qual és possible preparar gelats casolans d’una forma còmoda i senzilla.

 

Geladora elèctrica de 90 W

Esta geladora serveix per a preparar gelat de llet o sorbet, és auto refrigerant i sense compressor. Té un panell de control amb 3 botons: Off, gelat cremós i gelat tradicional.

Funciona endollat a la xarxa elèctrica i el seu preu és 74,99 euros. Segons podem llegir a la pàgina web de la cadena alemanya, estarà a la venda d’ací poc.

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

La geladora porta una vareta batedora desmuntable perquè pugues netejar-la amb major comoditat. Un altre avantatge és que el motor ve amb protecció contra sobrecàrrega i la seua base és antilliscant per a un suport més segur.

La capacitat de la geladora de Lidl és de 700 ml i el temps de preparació se situa entre els 50 i els 80 minuts, segons la classe de gelat. Inclou un got mesurador amb capacitat de 16 grams, una cullera per a bola de gelat, una espàtula de silicona i un set de 5 culleres mesuradores.

 

 

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl

Imatge dels accessoris de la geladora elèctrica de 90 W de Lidl | Lidl

 

Esta fantàstica geladora està fabricada amb alumini i inclou 6 receptes, inclosa una vegana, en el manual d’instruccions i accessoris.

I és que un bon gelat és el resultat de l’equilibri dels seus ingredients i del procés de mescla, airejat i congelació. Hi ha diversos mètodes i trucs per a reduir i trencar els cristalls de gel, però una geladora ens facilitarà enormement el treball i ens donarà resultats impossibles d’aconseguir a mà. El tipo de màquina dependrà del nostre pressupost i espai lliure que tinguem en la cuina.

 

Característiques que ha de tindre una geladora

Les geladores estan formades per dos elements bàsics, un recipient refrigerat on van els ingredients, i les aspes mogudes per un motor que barregen de manera contínua a mesura que el gelat es va congelant. És un procés conegut com ‘mantecación’ i és crucial per a aconseguir un resultat de qualitat. Estes aspes introdueixen aire, volum, dificultant la formació de cristalls de gel.

Un gelat sense aire no té la mateixa cremositat ni el mateix sabor, encara que alguns fabricants industrials afegeixen més aire del compte per a estalviar costos en el producte final, venent en realitat menys quantitat de gelat pel mateix preu. Però sense aire, no gaudirem d’un gelat realment irresistible.

En qualsevol cas, és recomanable comprovar si el fabricant ofereix la venda separada de peces i recanvis, per si calgués reemplaçar algun element en el futur. En este cas, tots els electrodomèstics SilverCrest tenen esta possibilitat si entrem a la web de la marca.

Per a allargar la vida de la geladora cal cuidar la manipulació de la cubeta, mai hem d’utilitzar utensilis metàl·lics o esmolats, així com rentar amb suavitat amb un fregall que no ratlle i sabó no agressiu.

Les geladores que podem trobar en el mercat domèstic s’enquadren en dos grans tipologies, amb grans diferències de preu entre les unes i les altres: amb compressor i de cubeta. La majoria inclouen almenys un petit receptari per a guiar en l’ús inicial, i en esta ocasió la geladora de Lidl és de cubeta, que són les que millor combinen qualitat-preu.

 

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.