El nou producte estrella de Mercadona que molts esperaven

Mercadona s'està fent d'or gràcies a la quarantena

Mercadona s’està fent d’or gràcies a la quarantena | València Diari

 

Si bé Mercadona ens ha seguit sorprenent durant el confinament amb nous productes com la llimona Verna, esta volta ho fa amb un producte d’edició limitada que estem segurs que arrasarà. La companyia valenciana sol causar furor amb els seus productes cosmètics que, tot i tenir un preu econòmic, oferixen resultats increïbles. I pareix que este serà un producte que s’omplirà de comentaris positius en Internet.

 

Es tracta d’una col·lecció limitada del Concentrat Meso-Anticel·lulític, i està a la venda en la secció de Perfumeria, tant en línia com en tendes físiques, des de finals del mes de març.

 

Segons ha explicat Mercadona a través d’una nota de premsa, és un tractament que combat intensivament la cel·lulitis gràcies a la seua triple acció lipolítica, reestructurant i reafirmant. Ve en format de 14 vials de vidre per a aplicar-los cada dia o barrejar-los amb la teua crema hidratant habitual.

 

Les característiques i components de la crema

Este producte es caracteritza pels principis actius que té. La cafeïna i la carnitina aporten a la pell una acció lipònica i crema greix. D’altra banda, té extracte de fulla i carxofa, que es caracteritza per ser tonificant i drenant.

 

També té silici orgànic, oli de soja, àcid hialurònic de baix pes molecular i centella asiàtica: tots estos principis es caracteritzen per tindre un efecte reestructurant i remodelant. A demés, el concentrat també té vitamines A, C, E i B3 (antioxidants), extracte d’arrel de cúrcuma Longa i ‘Epigalocatequinalato’, que tenen una acció renovadora i antioxidant.

 

També té ‘quelant’ del ferro, que «elimina el ferro acumulat en excés en el teixit greixós (responsable de la inflamació de la cel·lulitis)» i per ribosa, que accelera el metabolisme de les cèl·lules. En definitiva: un còctel format amb els millors principis actius per a ajudar a reduir a la cel·lulitis.

 

Té un preu de 8,50 euros i forma part d’una col·lecció exclusiva de només 100.000 unitats. I, per descomptat, és de la marca Deliplus, el Proveïdor Totaler de Mercadona.

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.