10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

El nou producte estrella de Mercadona que molts esperaven

Mercadona s'està fent d'or gràcies a la quarantena

Mercadona s’està fent d’or gràcies a la quarantena | València Diari

 

Si bé Mercadona ens ha seguit sorprenent durant el confinament amb nous productes com la llimona Verna, esta volta ho fa amb un producte d’edició limitada que estem segurs que arrasarà. La companyia valenciana sol causar furor amb els seus productes cosmètics que, tot i tenir un preu econòmic, oferixen resultats increïbles. I pareix que este serà un producte que s’omplirà de comentaris positius en Internet.

 

Es tracta d’una col·lecció limitada del Concentrat Meso-Anticel·lulític, i està a la venda en la secció de Perfumeria, tant en línia com en tendes físiques, des de finals del mes de març.

 

Segons ha explicat Mercadona a través d’una nota de premsa, és un tractament que combat intensivament la cel·lulitis gràcies a la seua triple acció lipolítica, reestructurant i reafirmant. Ve en format de 14 vials de vidre per a aplicar-los cada dia o barrejar-los amb la teua crema hidratant habitual.

 

Les característiques i components de la crema

Este producte es caracteritza pels principis actius que té. La cafeïna i la carnitina aporten a la pell una acció lipònica i crema greix. D’altra banda, té extracte de fulla i carxofa, que es caracteritza per ser tonificant i drenant.

 

També té silici orgànic, oli de soja, àcid hialurònic de baix pes molecular i centella asiàtica: tots estos principis es caracteritzen per tindre un efecte reestructurant i remodelant. A demés, el concentrat també té vitamines A, C, E i B3 (antioxidants), extracte d’arrel de cúrcuma Longa i ‘Epigalocatequinalato’, que tenen una acció renovadora i antioxidant.

 

També té ‘quelant’ del ferro, que «elimina el ferro acumulat en excés en el teixit greixós (responsable de la inflamació de la cel·lulitis)» i per ribosa, que accelera el metabolisme de les cèl·lules. En definitiva: un còctel format amb els millors principis actius per a ajudar a reduir a la cel·lulitis.

 

Té un preu de 8,50 euros i forma part d’una col·lecció exclusiva de només 100.000 unitats. I, per descomptat, és de la marca Deliplus, el Proveïdor Totaler de Mercadona.

Últimes notícies

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.

De Mònaco a Granada: la Volta 2026 combina alta muntanya i una crono llarga

La ronda es disputarà del 22 d'agost al 13 de setembre, amb eixida a Mònaco i arribada a Granada. Hi haurà set finals enlaire i una crono de 32 km.

El Racing elimina al Vila-real amb un doblet d’Arana (2-1)

El Racing de Santander va superar al Vila-real per 2-1 i va avançar a octaus de la Copa del Rei gràcies a dos gols d'Arana. El conjunt groc va quedar fora després d'un arreón final insuficient.

La Cultural torna a octaus cinc anys després amb un 1-0 al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa tornarà als octaus de la Copa del Rei cinc anys després després del 1-0 al Llevant. Bañuz va sostindre el triomf i el rival va perdonar.

Martínez Mus fixa 2026 per a tindre en marxa el 100% del Pla Endavant postdana

El vicepresident tercer ha assegurat que en el primer semestre de 2026 estaran iniciades totes les actuacions del Pla Endavant després de la dana de 2024. Ha detallat inversions en depuració, transport i medi ambient i ha obert un encreuament de retrets amb l'oposició en Les Corts.