El nou producte estrella de Mercadona que molts esperaven

Mercadona s'està fent d'or gràcies a la quarantena

Mercadona s’està fent d’or gràcies a la quarantena | València Diari

 

Si bé Mercadona ens ha seguit sorprenent durant el confinament amb nous productes com la llimona Verna, esta volta ho fa amb un producte d’edició limitada que estem segurs que arrasarà. La companyia valenciana sol causar furor amb els seus productes cosmètics que, tot i tenir un preu econòmic, oferixen resultats increïbles. I pareix que este serà un producte que s’omplirà de comentaris positius en Internet.

 

Es tracta d’una col·lecció limitada del Concentrat Meso-Anticel·lulític, i està a la venda en la secció de Perfumeria, tant en línia com en tendes físiques, des de finals del mes de març.

 

Segons ha explicat Mercadona a través d’una nota de premsa, és un tractament que combat intensivament la cel·lulitis gràcies a la seua triple acció lipolítica, reestructurant i reafirmant. Ve en format de 14 vials de vidre per a aplicar-los cada dia o barrejar-los amb la teua crema hidratant habitual.

 

Les característiques i components de la crema

Este producte es caracteritza pels principis actius que té. La cafeïna i la carnitina aporten a la pell una acció lipònica i crema greix. D’altra banda, té extracte de fulla i carxofa, que es caracteritza per ser tonificant i drenant.

 

També té silici orgànic, oli de soja, àcid hialurònic de baix pes molecular i centella asiàtica: tots estos principis es caracteritzen per tindre un efecte reestructurant i remodelant. A demés, el concentrat també té vitamines A, C, E i B3 (antioxidants), extracte d’arrel de cúrcuma Longa i ‘Epigalocatequinalato’, que tenen una acció renovadora i antioxidant.

 

També té ‘quelant’ del ferro, que «elimina el ferro acumulat en excés en el teixit greixós (responsable de la inflamació de la cel·lulitis)» i per ribosa, que accelera el metabolisme de les cèl·lules. En definitiva: un còctel format amb els millors principis actius per a ajudar a reduir a la cel·lulitis.

 

Té un preu de 8,50 euros i forma part d’una col·lecció exclusiva de només 100.000 unitats. I, per descomptat, és de la marca Deliplus, el Proveïdor Totaler de Mercadona.

Últimes notícies

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.