Anuncios

El nou producte estrella de Mercadona que molts esperaven

Mercadona s'està fent d'or gràcies a la quarantena

Mercadona s’està fent d’or gràcies a la quarantena | València Diari

 

Si bé Mercadona ens ha seguit sorprenent durant el confinament amb nous productes com la llimona Verna, esta volta ho fa amb un producte d’edició limitada que estem segurs que arrasarà. La companyia valenciana sol causar furor amb els seus productes cosmètics que, tot i tenir un preu econòmic, oferixen resultats increïbles. I pareix que este serà un producte que s’omplirà de comentaris positius en Internet.

 

Anuncios

Es tracta d’una col·lecció limitada del Concentrat Meso-Anticel·lulític, i està a la venda en la secció de Perfumeria, tant en línia com en tendes físiques, des de finals del mes de març.

 

Segons ha explicat Mercadona a través d’una nota de premsa, és un tractament que combat intensivament la cel·lulitis gràcies a la seua triple acció lipolítica, reestructurant i reafirmant. Ve en format de 14 vials de vidre per a aplicar-los cada dia o barrejar-los amb la teua crema hidratant habitual.

 

Les característiques i components de la crema

Este producte es caracteritza pels principis actius que té. La cafeïna i la carnitina aporten a la pell una acció lipònica i crema greix. D’altra banda, té extracte de fulla i carxofa, que es caracteritza per ser tonificant i drenant.

 

També té silici orgànic, oli de soja, àcid hialurònic de baix pes molecular i centella asiàtica: tots estos principis es caracteritzen per tindre un efecte reestructurant i remodelant. A demés, el concentrat també té vitamines A, C, E i B3 (antioxidants), extracte d’arrel de cúrcuma Longa i ‘Epigalocatequinalato’, que tenen una acció renovadora i antioxidant.

 

També té ‘quelant’ del ferro, que «elimina el ferro acumulat en excés en el teixit greixós (responsable de la inflamació de la cel·lulitis)» i per ribosa, que accelera el metabolisme de les cèl·lules. En definitiva: un còctel format amb els millors principis actius per a ajudar a reduir a la cel·lulitis.

 

Té un preu de 8,50 euros i forma part d’una col·lecció exclusiva de només 100.000 unitats. I, per descomptat, és de la marca Deliplus, el Proveïdor Totaler de Mercadona.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.

El excomisionado de la dana refusa comparéixer en la comissió de Les Corts

El excomisionado del Govern per a la dana, José María Ángel, rebutja acudir a la comissió d'investigació de Les Corts en considerar que només les Corts Generals poden controlar-li, la qual cosa el PP interpreta com un boicot de l'Executiu.

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.
Anuncios