El nou producte estrella de Mercadona que molts esperaven

Mercadona s'està fent d'or gràcies a la quarantena

Mercadona s’està fent d’or gràcies a la quarantena | València Diari

 

Si bé Mercadona ens ha seguit sorprenent durant el confinament amb nous productes com la llimona Verna, esta volta ho fa amb un producte d’edició limitada que estem segurs que arrasarà. La companyia valenciana sol causar furor amb els seus productes cosmètics que, tot i tenir un preu econòmic, oferixen resultats increïbles. I pareix que este serà un producte que s’omplirà de comentaris positius en Internet.

 

Es tracta d’una col·lecció limitada del Concentrat Meso-Anticel·lulític, i està a la venda en la secció de Perfumeria, tant en línia com en tendes físiques, des de finals del mes de març.

 

Segons ha explicat Mercadona a través d’una nota de premsa, és un tractament que combat intensivament la cel·lulitis gràcies a la seua triple acció lipolítica, reestructurant i reafirmant. Ve en format de 14 vials de vidre per a aplicar-los cada dia o barrejar-los amb la teua crema hidratant habitual.

 

Les característiques i components de la crema

Este producte es caracteritza pels principis actius que té. La cafeïna i la carnitina aporten a la pell una acció lipònica i crema greix. D’altra banda, té extracte de fulla i carxofa, que es caracteritza per ser tonificant i drenant.

 

També té silici orgànic, oli de soja, àcid hialurònic de baix pes molecular i centella asiàtica: tots estos principis es caracteritzen per tindre un efecte reestructurant i remodelant. A demés, el concentrat també té vitamines A, C, E i B3 (antioxidants), extracte d’arrel de cúrcuma Longa i ‘Epigalocatequinalato’, que tenen una acció renovadora i antioxidant.

 

També té ‘quelant’ del ferro, que «elimina el ferro acumulat en excés en el teixit greixós (responsable de la inflamació de la cel·lulitis)» i per ribosa, que accelera el metabolisme de les cèl·lules. En definitiva: un còctel format amb els millors principis actius per a ajudar a reduir a la cel·lulitis.

 

Té un preu de 8,50 euros i forma part d’una col·lecció exclusiva de només 100.000 unitats. I, per descomptat, és de la marca Deliplus, el Proveïdor Totaler de Mercadona.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.