Esta nova cafetera valenciana et permet crear el teu còctel favorit

Smart Spirit

La nova cafetera ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

La companyia tecnològica valenciana ‘Smart Spirits’ ha dissenyat un dispensador de begudes, molt paregut a la Nespresso, que transforma l’alcohol de gra neutre d’alta qualitat en begudes amb 30 sabors diferents, entre ells whisky, rom, vodka i ginebra, i que permet regular la graduació alcohòlica de cada una d’elles mantenint el seu sabor intacte.

 

De fet, este nou invent valencià posa en mans del consumidor la possibilitat de crear begudes personalitzades. El consum individual de monodosi es trasllada a una màquina amb alcohol, aigua i diferents essències per a obtindre la beguda desitjada.

 

Encara que l’alcohol és la base de totes elles que, la càpsula es convertix en una beguda amb sabor a tennessee bourbon, vodka de llima, limoncello, queensland rum, tequila o ginebra, entre altres.

 

Capsules

Les càpsules ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

A més, la incorporació de l’aigua en el dispensador permet a l’usuari regular la graduació alcohòlica de cada una de les begudes servides, des de 0 a 40 graus, sense afectar el seu sabor.

 

El producte ja està disponible a nivell mundial a través de la pàgina web oficial i les primeres unitats ja han arribat fins a països com Regne Unit, Taiwan, Itàlia o França.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.