Esta nova cafetera valenciana et permet crear el teu còctel favorit

Smart Spirit

La nova cafetera ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

La companyia tecnològica valenciana ‘Smart Spirits’ ha dissenyat un dispensador de begudes, molt paregut a la Nespresso, que transforma l’alcohol de gra neutre d’alta qualitat en begudes amb 30 sabors diferents, entre ells whisky, rom, vodka i ginebra, i que permet regular la graduació alcohòlica de cada una d’elles mantenint el seu sabor intacte.

 

De fet, este nou invent valencià posa en mans del consumidor la possibilitat de crear begudes personalitzades. El consum individual de monodosi es trasllada a una màquina amb alcohol, aigua i diferents essències per a obtindre la beguda desitjada.

 

Encara que l’alcohol és la base de totes elles que, la càpsula es convertix en una beguda amb sabor a tennessee bourbon, vodka de llima, limoncello, queensland rum, tequila o ginebra, entre altres.

 

Capsules

Les càpsules ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

A més, la incorporació de l’aigua en el dispensador permet a l’usuari regular la graduació alcohòlica de cada una de les begudes servides, des de 0 a 40 graus, sense afectar el seu sabor.

 

El producte ja està disponible a nivell mundial a través de la pàgina web oficial i les primeres unitats ja han arribat fins a països com Regne Unit, Taiwan, Itàlia o França.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.

STAS denuncia que el reforç de vigilància forestal arriba massa tard

La secció sindical de STAS en Vaersa a València ha acusat la Generalitat d’improvisar en el reforç de la vigilància forestal, que arriba en ple agost, i ha criticat les condicions laborals dels brigadistes. El sindicat dona suport a la incorporació de 122 efectius però no descarta mobilitzacions ni una possible vaga.

Paterna demana tancar el Parc del Túria i la Vallesa durant l’eclipsi solar

L’Ajuntament de Paterna ha sol·licitat a la Generalitat Valenciana el tancament preventiu del Parc Natural del Túria i de l’entorn de la Vallesa durant l’eclipsi solar del 12 d’agost, davant la previsió d’una elevada afluència de visitants i per risc d’incendis.
FILMOTECA D'ESTIU