Esta nova cafetera valenciana et permet crear el teu còctel favorit

Smart Spirit

La nova cafetera ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

La companyia tecnològica valenciana ‘Smart Spirits’ ha dissenyat un dispensador de begudes, molt paregut a la Nespresso, que transforma l’alcohol de gra neutre d’alta qualitat en begudes amb 30 sabors diferents, entre ells whisky, rom, vodka i ginebra, i que permet regular la graduació alcohòlica de cada una d’elles mantenint el seu sabor intacte.

 

De fet, este nou invent valencià posa en mans del consumidor la possibilitat de crear begudes personalitzades. El consum individual de monodosi es trasllada a una màquina amb alcohol, aigua i diferents essències per a obtindre la beguda desitjada.

 

Encara que l’alcohol és la base de totes elles que, la càpsula es convertix en una beguda amb sabor a tennessee bourbon, vodka de llima, limoncello, queensland rum, tequila o ginebra, entre altres.

 

Capsules

Les càpsules ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

A més, la incorporació de l’aigua en el dispensador permet a l’usuari regular la graduació alcohòlica de cada una de les begudes servides, des de 0 a 40 graus, sense afectar el seu sabor.

 

El producte ja està disponible a nivell mundial a través de la pàgina web oficial i les primeres unitats ja han arribat fins a països com Regne Unit, Taiwan, Itàlia o França.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.