Esta nova cafetera valenciana et permet crear el teu còctel favorit

Smart Spirit

La nova cafetera ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

La companyia tecnològica valenciana ‘Smart Spirits’ ha dissenyat un dispensador de begudes, molt paregut a la Nespresso, que transforma l’alcohol de gra neutre d’alta qualitat en begudes amb 30 sabors diferents, entre ells whisky, rom, vodka i ginebra, i que permet regular la graduació alcohòlica de cada una d’elles mantenint el seu sabor intacte.

 

De fet, este nou invent valencià posa en mans del consumidor la possibilitat de crear begudes personalitzades. El consum individual de monodosi es trasllada a una màquina amb alcohol, aigua i diferents essències per a obtindre la beguda desitjada.

 

Encara que l’alcohol és la base de totes elles que, la càpsula es convertix en una beguda amb sabor a tennessee bourbon, vodka de llima, limoncello, queensland rum, tequila o ginebra, entre altres.

 

Capsules

Les càpsules ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

A més, la incorporació de l’aigua en el dispensador permet a l’usuari regular la graduació alcohòlica de cada una de les begudes servides, des de 0 a 40 graus, sense afectar el seu sabor.

 

El producte ja està disponible a nivell mundial a través de la pàgina web oficial i les primeres unitats ja han arribat fins a països com Regne Unit, Taiwan, Itàlia o França.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.