14.9 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Esta nova cafetera valenciana et permet crear el teu còctel favorit

Smart Spirit

La nova cafetera ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

La companyia tecnològica valenciana ‘Smart Spirits’ ha dissenyat un dispensador de begudes, molt paregut a la Nespresso, que transforma l’alcohol de gra neutre d’alta qualitat en begudes amb 30 sabors diferents, entre ells whisky, rom, vodka i ginebra, i que permet regular la graduació alcohòlica de cada una d’elles mantenint el seu sabor intacte.

 

De fet, este nou invent valencià posa en mans del consumidor la possibilitat de crear begudes personalitzades. El consum individual de monodosi es trasllada a una màquina amb alcohol, aigua i diferents essències per a obtindre la beguda desitjada.

 

Encara que l’alcohol és la base de totes elles que, la càpsula es convertix en una beguda amb sabor a tennessee bourbon, vodka de llima, limoncello, queensland rum, tequila o ginebra, entre altres.

 

Capsules

Les càpsules ‘Smart Spirits’ | Smart Spirits

 

A més, la incorporació de l’aigua en el dispensador permet a l’usuari regular la graduació alcohòlica de cada una de les begudes servides, des de 0 a 40 graus, sense afectar el seu sabor.

 

El producte ja està disponible a nivell mundial a través de la pàgina web oficial i les primeres unitats ja han arribat fins a països com Regne Unit, Taiwan, Itàlia o França.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vila-real i Espanyol se citen per a trencar les seues ratxes i assegurar Europa

Vila-real i Espanyol tanquen la jornada 23 en La Ceràmica amb la necessitat de tornar a guanyar. Els separen huit punts i els dos es juguen les seues places europees.

Espanya cau 2-3 davant Països Baixos: Telgenkamp decidix al final

Espanya va remuntar del 0-2 al 2-2, però un gol de Duco Telgenkamp en el 58 va donar la victòria a Països Baixos en la quarta jornada de la Pro League a València. És la tercera derrota seguida malgrat l'empenyiment després del descans i el bon paper de Revilla.

Marcelino alerta: l’Espanyol és un rival competitiu capaç de sorprendre a qualsevol

Marcelino va valorar a l'Espanyol com un rival directe, competitiu i difícil malgrat la seua mala ratxa. Va reclamar màxim nivell en La Ceràmica per a obrir bretxa en la taula.

Bombers revisen les façanes de la plaça de l’Ajuntament per a les mascletaes

El Servici de Bombers de València ha iniciat la inspecció dels 29 edificis que envolten la plaça de l'Ajuntament per a previndre despreniments durant les mascletaes. Els treballs es prolongaran fins al 22 de febrer i permetran esmenar xicotets desperfectes abans de l'inici de les Falles l'1 de març.

La Policia Nacional deté a un pres escapolit de l’Hospital General de València

La Policia Nacional ha detingut a un intern que s'havia escapolit mitja hora abans de l'Hospital General de València, on havia sigut portat des de Picassent. Va ser localitzat en l'Estació del Nord després d'un dispositiu activat amb avís de la Guàrdia Civil.

La Fe realitza el primer trasplantament renal robòtic de donant viu en la Comunitat Valenciana

La Fe ha realitzat el primer trasplantament renal de donant viu amb el sistema Da Vinci en la Comunitat Valenciana. La pacient, de 37 anys, es va recuperar amb rapidesa i la donant, la seua mare, va rebre l'alta en dia i mig.

Sense sequeres, moment de planificar l’aigua a Espanya, segons un expert

Les últimes borrasques han assegurat recursos per a almenys un any i, en algunes regions, per a dos. Jorge Olcina ha demanat aprofitar esta finestra per a acordar una política estatal de l'aigua.

Tres detinguts per traficar amb drogues des d’un pis de Benidorm i repartir-les en la zona anglesa

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a dos hòmens i una dona per vendre marihuana i cocaïna des de la seua vivenda. Distribuïen en la zona anglesa i usaven un patinet elèctric.