Un artista dissenya camisetes deportives inspirades en els barris de València

Cabanyal

La camiseta del Cabanyal | Twitter

 

El dissenyador valencià, Pepe Dus, vol unir el futbol i els barris de València. Amb este repte, l’artista ha iniciat un projecte per a crear camisetes deportives amb l’objectiu d’arreplegar l’essència de cada barri. 

 

La primera camiseta ha sigut la del barri del Cabanyal, que tal i com ja han fet pública l’artista, arreplega els colors blaus i blancs del mediterrani, a fi de reflectir la cultura marinera d’este districte

 

A més, en este projecte pilot, també s’han inclòs altres símbols típics com l’escena de la ‘Pesca del Bou’ de Joaquim Sorolla o el rellotge solar de la Casa dels Bous. 

 

A pesar de tot, este és solament el primer pas, ja que l’autor pretén ara crear una camiseta diferent per a cada districte de la ciutat, encara que de moment, l’autor esta estudiant les vies de finançament per a poder rendibilitzar la idea. 

 

 

A l’espera de vore la popularitat d’esta nova camiseta, l’artista ja està estudiant els projectes per a altres zones de la ciutat com podrien ser Russafa, Campanar, Benimaclet, Patraix o Nou Moles.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.