Anuncios

Retiren del mercat pernil tallat a mà i envasat sense controls sanitaris en un garatge de Salamanca

 

La Guàrdia Civil investiga a dos persones acusades d’haver tallat i envasat al buit pernils i paletes de porc sense les condicions higièniques adequades, en un garatge del municipi d’Aldeatejada, en la província de Salamanca. En control, la policia ha immobilitzat almenys 1.000 quilos de productes que no disposaven dels papers que acreditaren l’autorització de venda i els controls sanitaris corresponents, en empreses de la mateixa província castellana i també de Sevilla. 

 

El registre es va produir el passat 12 de desembre, quan els agents del Seprona de la Guàrdia Civil i també veterinaris de la Junta de Castella i Lleó es van desplaçar al garatge, a on es van poder comprovar les pèssimes condicions higièniques en què es manipulaven els aliments. En concret, diferents empreses enviaven els pernils i les paletes ibèriques per al tall amb ganivet en aquell mateix lloc i posteriorment els aliments s’envasaven en sobres i es distribuïen per a la venda al públic. 

Anuncios

 

Els responsables contractaven els servicis de talladors professionals de pernil

A banda, el responsable del garatge adquiria pernils que etiquetava amb el registre sanitari de l’empresa a qui li comprava el producte, sense que la certificació es poguera utilitzar per a la seua venda. Per a poder tallar els pernils, els responsables contractaven fins a set talladors de pernil, que es desplaçaven al garatge amb tots els utensilis necessaris. 

 

Després de la investigació, la Guàrdia Civil va poder retirar del mercat uns 2.482 sobres de pernil tallat i 1.414 sobres de paleta, alhora que la Junta de Castella i Lleó també ha retirat una important quantitat de producte curat. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios