11 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Alerta sanitària: Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià

Hamburguesa

Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià | Pixabay

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) s’ha fet ressò d’una alerta activada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos en relació amb un producte alimentari produït allà. Es tracta de la presència de llet no mencionada en l’etiquetatge d’hamburgueses de pollastre congelades elaborades en este país.

 

El producte afectat ha sigut distribuït en dos establiments de la Comunitat Valenciana. Les autoritats competents, després de contactar amb les superfícies, els han traslladat que havien sigut informats pel seu proveïdor i que tots els productes s’han retirat de la venda, excepte 6 unitats venudes a un únic consumidor en un establiment situat en la localitat de l’Alfàs del Pi, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Hamburgueses 'Kipburgers' de la marca 'Mora'

El producte ha sigut retirat perquè conté llet no mencionada en l’etiquetatge | Aesan

 

Es tracta del producte ‘Mora Kipburgers’ de la marca ‘Mora’, en el que venen quatre hamburgueses de 70 grams cada una. Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la llet que pogueren tindre el producte en sa casa que s’abstinguen de consumir-lo, alhora que s’indica que el consum d’este producte no comporta cap risc per als consumidors no al·lèrgics a la llet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.