Alerta sanitària: Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià

Hamburguesa

Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià | Pixabay

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) s’ha fet ressò d’una alerta activada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos en relació amb un producte alimentari produït allà. Es tracta de la presència de llet no mencionada en l’etiquetatge d’hamburgueses de pollastre congelades elaborades en este país.

 

El producte afectat ha sigut distribuït en dos establiments de la Comunitat Valenciana. Les autoritats competents, després de contactar amb les superfícies, els han traslladat que havien sigut informats pel seu proveïdor i que tots els productes s’han retirat de la venda, excepte 6 unitats venudes a un únic consumidor en un establiment situat en la localitat de l’Alfàs del Pi, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Hamburgueses 'Kipburgers' de la marca 'Mora'

El producte ha sigut retirat perquè conté llet no mencionada en l’etiquetatge | Aesan

 

Es tracta del producte ‘Mora Kipburgers’ de la marca ‘Mora’, en el que venen quatre hamburgueses de 70 grams cada una. Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la llet que pogueren tindre el producte en sa casa que s’abstinguen de consumir-lo, alhora que s’indica que el consum d’este producte no comporta cap risc per als consumidors no al·lèrgics a la llet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.