Alerta sanitària: Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià

Hamburguesa

Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià | Pixabay

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) s’ha fet ressò d’una alerta activada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos en relació amb un producte alimentari produït allà. Es tracta de la presència de llet no mencionada en l’etiquetatge d’hamburgueses de pollastre congelades elaborades en este país.

 

El producte afectat ha sigut distribuït en dos establiments de la Comunitat Valenciana. Les autoritats competents, després de contactar amb les superfícies, els han traslladat que havien sigut informats pel seu proveïdor i que tots els productes s’han retirat de la venda, excepte 6 unitats venudes a un únic consumidor en un establiment situat en la localitat de l’Alfàs del Pi, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Hamburgueses 'Kipburgers' de la marca 'Mora'

El producte ha sigut retirat perquè conté llet no mencionada en l’etiquetatge | Aesan

 

Es tracta del producte ‘Mora Kipburgers’ de la marca ‘Mora’, en el que venen quatre hamburgueses de 70 grams cada una. Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la llet que pogueren tindre el producte en sa casa que s’abstinguen de consumir-lo, alhora que s’indica que el consum d’este producte no comporta cap risc per als consumidors no al·lèrgics a la llet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dona espanyola i oci en grup: així és la enoturista típica en la Ruta del Vi d’Alacant

La Ruta del Vi d'Alacant atrau sobretot a dones espanyoles adultes que viatgen en parella, família o amb amics, combinen la visita al celler amb gastronomia local i solen realitzar compres.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

L'Ajuntament d'Alacant ha aprovat per unanimitat demanar al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a assegurar incentius fiscals i reforçar l'impacte econòmic i turístic.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per les seues paraules sobre el Govern d'Espanya i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.

Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera i Arcadi España dirigirà Hisenda

Pedro Sánchez nomena a Carlos Cuerpo vicepresident primer i a Arcadi España ministre d'Hisenda en substitució de María Jesús Montero, candidata del PSOE a Andalusia.

Pedro Bigas amplia el seu contracte amb l’Elx per una temporada més

El central Pedro Bigas continuarà una temporada més a l'Elx després d'acordar l'ampliació del seu contracte, consolidant-se com un dels pilars del vestuari franjiverde.

Carlos Cuerpo, nou vicepresident primer, i Arcadi España assumix Hisenda després de l’eixida de Montero

Carlos Cuerpo serà el nou vicepresident primer del Govern i mantindrà la cartera d'Economia, mentres que Arcadi España substituirà a María Jesús Montero al capdavant del Ministeri d'Hisenda després de la seua eixida per a competir a Andalusia.

La Policia xifra en més de 100.000 euros el suposat frau que afecta el president de la Cambra d’Alacant

La Policia Nacional xifra en una mica més de 100.000 euros el suposat frau en la gestió de bons consum de 2022 i 2023 que ha portat a la investigació del president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, per presumpta estafa i frau en subvencions.

Alacant reclama al Govern que declare The Ocean Race esdeveniment d’excepcional interés públic

El ple de l'Ajuntament d'Alacant demana per unanimitat al Govern que declare l'eixida de The Ocean Race 2027 esdeveniment d'excepcional interés públic per a garantir incentius fiscals i atraure patrocinis.