12.2 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Alerta sanitària: Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià

Hamburguesa

Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià | Pixabay

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) s’ha fet ressò d’una alerta activada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos en relació amb un producte alimentari produït allà. Es tracta de la presència de llet no mencionada en l’etiquetatge d’hamburgueses de pollastre congelades elaborades en este país.

 

El producte afectat ha sigut distribuït en dos establiments de la Comunitat Valenciana. Les autoritats competents, després de contactar amb les superfícies, els han traslladat que havien sigut informats pel seu proveïdor i que tots els productes s’han retirat de la venda, excepte 6 unitats venudes a un únic consumidor en un establiment situat en la localitat de l’Alfàs del Pi, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Hamburgueses 'Kipburgers' de la marca 'Mora'

El producte ha sigut retirat perquè conté llet no mencionada en l’etiquetatge | Aesan

 

Es tracta del producte ‘Mora Kipburgers’ de la marca ‘Mora’, en el que venen quatre hamburgueses de 70 grams cada una. Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la llet que pogueren tindre el producte en sa casa que s’abstinguen de consumir-lo, alhora que s’indica que el consum d’este producte no comporta cap risc per als consumidors no al·lèrgics a la llet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.