14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Alerta sanitària: Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià

Hamburguesa

Retiren del mercat unes hamburgueses venudes en territori valencià | Pixabay

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (Aesan) s’ha fet ressò d’una alerta activada per les Autoritats Sanitàries dels Països Baixos en relació amb un producte alimentari produït allà. Es tracta de la presència de llet no mencionada en l’etiquetatge d’hamburgueses de pollastre congelades elaborades en este país.

 

El producte afectat ha sigut distribuït en dos establiments de la Comunitat Valenciana. Les autoritats competents, després de contactar amb les superfícies, els han traslladat que havien sigut informats pel seu proveïdor i que tots els productes s’han retirat de la venda, excepte 6 unitats venudes a un únic consumidor en un establiment situat en la localitat de l’Alfàs del Pi, en la Marina Baixa (Alacant).

 

Hamburgueses 'Kipburgers' de la marca 'Mora'

El producte ha sigut retirat perquè conté llet no mencionada en l’etiquetatge | Aesan

 

Es tracta del producte ‘Mora Kipburgers’ de la marca ‘Mora’, en el que venen quatre hamburgueses de 70 grams cada una. Com a mesura de precaució, es recomana a aquells consumidors al·lèrgics a la llet que pogueren tindre el producte en sa casa que s’abstinguen de consumir-lo, alhora que s’indica que el consum d’este producte no comporta cap risc per als consumidors no al·lèrgics a la llet.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.