Sanitat alerta sobre unes barretes energètiques pel seu mal etiquetatge

A l'etiquetatge no s'indica que les barretes energètiques contenen avellana

En l’etiquetatge no s’indica que les barretes energètiques contenen avellana | ISOSTAR

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESN) ha alertat sobre el mal etiquetatge de les barretes energètiques de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR procedent de França. En les etiquetes no s’informa de tots els ingredients que componen el producte.I és que les barretes contenen avellanes no declarades en el seu etiquetatge.

 

El producte implicat i que, per tant, no disposa d’un correcte etiquetatge és la barreta energètica ‘pulse’ de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR de 23 g, en envàs de sis unitats, número de lot 21813169 10:31 amb data de consum preferent 03/01/2020.

 

Ha entrat des de França

El producte en qüestió ha sigut fabricat a França i distribuït en Espanya des d’un establiment català. Fins ara, es desconeix la seua distribució, és a dir, a quins supermercats o punts de venda ha pogut arribar i Sanitat ha assenyalat que la investigació continua oberta.

 

Per això s’ha informat d’este fet a les autoritats competents autonòmiques, a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional i a través del Sistema d’Alerta Ràpida per a Aliments i Pinsos comunitari. 

 

Com a mesura de precaució, Sanitat recomana que «aquells consumidors al·lèrgics a les avellanes que puguen tindre el producte anteriorment en sa casa, s’abstinguen de consumir-lo». No obstant això, ha assenyalat que el consum del producte no comporta cap risc per als altres consumidors. 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.