Sanitat alerta sobre unes barretes energètiques pel seu mal etiquetatge

A l'etiquetatge no s'indica que les barretes energètiques contenen avellana

En l’etiquetatge no s’indica que les barretes energètiques contenen avellana | ISOSTAR

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESN) ha alertat sobre el mal etiquetatge de les barretes energètiques de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR procedent de França. En les etiquetes no s’informa de tots els ingredients que componen el producte.I és que les barretes contenen avellanes no declarades en el seu etiquetatge.

 

El producte implicat i que, per tant, no disposa d’un correcte etiquetatge és la barreta energètica ‘pulse’ de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR de 23 g, en envàs de sis unitats, número de lot 21813169 10:31 amb data de consum preferent 03/01/2020.

 

Ha entrat des de França

El producte en qüestió ha sigut fabricat a França i distribuït en Espanya des d’un establiment català. Fins ara, es desconeix la seua distribució, és a dir, a quins supermercats o punts de venda ha pogut arribar i Sanitat ha assenyalat que la investigació continua oberta.

 

Per això s’ha informat d’este fet a les autoritats competents autonòmiques, a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional i a través del Sistema d’Alerta Ràpida per a Aliments i Pinsos comunitari. 

 

Com a mesura de precaució, Sanitat recomana que «aquells consumidors al·lèrgics a les avellanes que puguen tindre el producte anteriorment en sa casa, s’abstinguen de consumir-lo». No obstant això, ha assenyalat que el consum del producte no comporta cap risc per als altres consumidors. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.