Sanitat alerta sobre unes barretes energètiques pel seu mal etiquetatge

A l'etiquetatge no s'indica que les barretes energètiques contenen avellana

En l’etiquetatge no s’indica que les barretes energètiques contenen avellana | ISOSTAR

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESN) ha alertat sobre el mal etiquetatge de les barretes energètiques de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR procedent de França. En les etiquetes no s’informa de tots els ingredients que componen el producte.I és que les barretes contenen avellanes no declarades en el seu etiquetatge.

 

El producte implicat i que, per tant, no disposa d’un correcte etiquetatge és la barreta energètica ‘pulse’ de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR de 23 g, en envàs de sis unitats, número de lot 21813169 10:31 amb data de consum preferent 03/01/2020.

 

Ha entrat des de França

El producte en qüestió ha sigut fabricat a França i distribuït en Espanya des d’un establiment català. Fins ara, es desconeix la seua distribució, és a dir, a quins supermercats o punts de venda ha pogut arribar i Sanitat ha assenyalat que la investigació continua oberta.

 

Per això s’ha informat d’este fet a les autoritats competents autonòmiques, a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional i a través del Sistema d’Alerta Ràpida per a Aliments i Pinsos comunitari. 

 

Com a mesura de precaució, Sanitat recomana que «aquells consumidors al·lèrgics a les avellanes que puguen tindre el producte anteriorment en sa casa, s’abstinguen de consumir-lo». No obstant això, ha assenyalat que el consum del producte no comporta cap risc per als altres consumidors. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.