Sanitat alerta sobre unes barretes energètiques pel seu mal etiquetatge

A l'etiquetatge no s'indica que les barretes energètiques contenen avellana

En l’etiquetatge no s’indica que les barretes energètiques contenen avellana | ISOSTAR

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESN) ha alertat sobre el mal etiquetatge de les barretes energètiques de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR procedent de França. En les etiquetes no s’informa de tots els ingredients que componen el producte.I és que les barretes contenen avellanes no declarades en el seu etiquetatge.

 

El producte implicat i que, per tant, no disposa d’un correcte etiquetatge és la barreta energètica ‘pulse’ de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR de 23 g, en envàs de sis unitats, número de lot 21813169 10:31 amb data de consum preferent 03/01/2020.

 

Ha entrat des de França

El producte en qüestió ha sigut fabricat a França i distribuït en Espanya des d’un establiment català. Fins ara, es desconeix la seua distribució, és a dir, a quins supermercats o punts de venda ha pogut arribar i Sanitat ha assenyalat que la investigació continua oberta.

 

Per això s’ha informat d’este fet a les autoritats competents autonòmiques, a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional i a través del Sistema d’Alerta Ràpida per a Aliments i Pinsos comunitari. 

 

Com a mesura de precaució, Sanitat recomana que «aquells consumidors al·lèrgics a les avellanes que puguen tindre el producte anteriorment en sa casa, s’abstinguen de consumir-lo». No obstant això, ha assenyalat que el consum del producte no comporta cap risc per als altres consumidors. 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Detingut a València un home buscat per un homicidi a Bòsnia-Herzegovina

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 31 anys reclamat per Interpol per un homicidi comés a Sarajevo en 2020.

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.