Sanitat alerta sobre unes barretes energètiques pel seu mal etiquetatge

A l'etiquetatge no s'indica que les barretes energètiques contenen avellana

En l’etiquetatge no s’indica que les barretes energètiques contenen avellana | ISOSTAR

 

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentaria i Nutrició (AESN) ha alertat sobre el mal etiquetatge de les barretes energètiques de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR procedent de França. En les etiquetes no s’informa de tots els ingredients que componen el producte.I és que les barretes contenen avellanes no declarades en el seu etiquetatge.

 

El producte implicat i que, per tant, no disposa d’un correcte etiquetatge és la barreta energètica ‘pulse’ de xocolate i guaranà de la marca ISOSTAR de 23 g, en envàs de sis unitats, número de lot 21813169 10:31 amb data de consum preferent 03/01/2020.

 

Ha entrat des de França

El producte en qüestió ha sigut fabricat a França i distribuït en Espanya des d’un establiment català. Fins ara, es desconeix la seua distribució, és a dir, a quins supermercats o punts de venda ha pogut arribar i Sanitat ha assenyalat que la investigació continua oberta.

 

Per això s’ha informat d’este fet a les autoritats competents autonòmiques, a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària Nacional i a través del Sistema d’Alerta Ràpida per a Aliments i Pinsos comunitari. 

 

Com a mesura de precaució, Sanitat recomana que «aquells consumidors al·lèrgics a les avellanes que puguen tindre el producte anteriorment en sa casa, s’abstinguen de consumir-lo». No obstant això, ha assenyalat que el consum del producte no comporta cap risc per als altres consumidors. 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.