WhatsApp prepara una nova funció per a que els missatges s’autodestruisquen a soles

 

L’aplicació de missatgeria WhatAapp està continuament treballant en noves opcions, esta volta pareix que està preparant una novetat que pot ser molt interessant de cara a la privacitat dels usuaris i que podria estar disponible en les següents actualitzacions. Després de què molts usuaris ho demanaren, finalment pareix que l’empresa està treballant en una opció per a que els missatges desapareguen automàticament sense deixar rastre, segons informa la pàgina especialitzada ‘WaBetaInfo’.

 

Segons les mateixes fonts, esta opció només es trobaria, per el moment, en els xats en grup. L’opció apareix en la configuració de grup i es diu ‘Desaparició de missatges’, de manera que, una volta s’activa esta opció, tots els missatges que s’envien en aquell xat s’autodestruïxen en cinc minuts o una hora, segons l’opció que elegisca l’usuari.

 

Es preveu que també siga per als xats privats

Tot i que de moment se sap que serà segur per als missatges en xats grupals, gràcies a unes filtracions de captures de pantalla, el portal creu que l’opció es podrà trobar de la mateixa manera en missatges privats. A part d’esta novetat, a diferència d’ara que quan s’elimina un missatge apareix un text informatiu que et diu que s’ha eliminat un missatge, no eixirà cap missatge, és a dir, desapareixeran sense deixar rastre.

 

Actualment, esta funció encara es troba en el que els tècnics de la companyia anomenen fase ‘Alpha‘, és a dir, en una fase de desenvolupament en la que s’utilitza un grup reduït d’usuaris a tall de prova per a que en comproven la viabilitat. Una tècnica molt utilitzada per diferents aplicacions abans de publicar les noves funcions. Lamentablement, el fet que es trobe en una etapa tan poc avançada ens deixa entendre que els usuaris hauran d’esperar a tindre-la, de fet, la companyia encara no ha anunciat cap data aproximada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.