15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

WhatsApp prepara una nova funció per a que els missatges s’autodestruisquen a soles

 

L’aplicació de missatgeria WhatAapp està continuament treballant en noves opcions, esta volta pareix que està preparant una novetat que pot ser molt interessant de cara a la privacitat dels usuaris i que podria estar disponible en les següents actualitzacions. Després de què molts usuaris ho demanaren, finalment pareix que l’empresa està treballant en una opció per a que els missatges desapareguen automàticament sense deixar rastre, segons informa la pàgina especialitzada ‘WaBetaInfo’.

 

Segons les mateixes fonts, esta opció només es trobaria, per el moment, en els xats en grup. L’opció apareix en la configuració de grup i es diu ‘Desaparició de missatges’, de manera que, una volta s’activa esta opció, tots els missatges que s’envien en aquell xat s’autodestruïxen en cinc minuts o una hora, segons l’opció que elegisca l’usuari.

 

Es preveu que també siga per als xats privats

Tot i que de moment se sap que serà segur per als missatges en xats grupals, gràcies a unes filtracions de captures de pantalla, el portal creu que l’opció es podrà trobar de la mateixa manera en missatges privats. A part d’esta novetat, a diferència d’ara que quan s’elimina un missatge apareix un text informatiu que et diu que s’ha eliminat un missatge, no eixirà cap missatge, és a dir, desapareixeran sense deixar rastre.

 

Actualment, esta funció encara es troba en el que els tècnics de la companyia anomenen fase ‘Alpha‘, és a dir, en una fase de desenvolupament en la que s’utilitza un grup reduït d’usuaris a tall de prova per a que en comproven la viabilitat. Una tècnica molt utilitzada per diferents aplicacions abans de publicar les noves funcions. Lamentablement, el fet que es trobe en una etapa tan poc avançada ens deixa entendre que els usuaris hauran d’esperar a tindre-la, de fet, la companyia encara no ha anunciat cap data aproximada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.

Bernabé demana al PP donar suport al nou finançament autonòmic per a no defraudar al poble valencià

Bernabé ha demanat al PP i a Pérez Llorca que recolzen el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.670 milions més en 2027 per a la Comunitat. Ha defés que permetria duplicar personal essencial i accelerar vivenda i sanitat.

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.

El València Basket es juga davant el Venècia el salt al segon lloc en l’Eurolliga

L'equip rep al Umana Reyer Venècia en el Roig Arena amb l'opció de pujar al segon lloc del grup si gana i Basket Landes no suma davant Fenerbahce.

Experts valencians condicionen la reforma del finançament a la condonació de deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu que la proposta del Govern podria aportar un increment substancial de recursos si s'acompanya de condonació de deute i un fons transitori. El Consell i els grups fixen posició davant el CPFF mentres reclamen transparència i detalls.