WhatsApp prepara una nova funció per a que els missatges s’autodestruisquen a soles

 

L’aplicació de missatgeria WhatAapp està continuament treballant en noves opcions, esta volta pareix que està preparant una novetat que pot ser molt interessant de cara a la privacitat dels usuaris i que podria estar disponible en les següents actualitzacions. Després de què molts usuaris ho demanaren, finalment pareix que l’empresa està treballant en una opció per a que els missatges desapareguen automàticament sense deixar rastre, segons informa la pàgina especialitzada ‘WaBetaInfo’.

 

Segons les mateixes fonts, esta opció només es trobaria, per el moment, en els xats en grup. L’opció apareix en la configuració de grup i es diu ‘Desaparició de missatges’, de manera que, una volta s’activa esta opció, tots els missatges que s’envien en aquell xat s’autodestruïxen en cinc minuts o una hora, segons l’opció que elegisca l’usuari.

 

Es preveu que també siga per als xats privats

Tot i que de moment se sap que serà segur per als missatges en xats grupals, gràcies a unes filtracions de captures de pantalla, el portal creu que l’opció es podrà trobar de la mateixa manera en missatges privats. A part d’esta novetat, a diferència d’ara que quan s’elimina un missatge apareix un text informatiu que et diu que s’ha eliminat un missatge, no eixirà cap missatge, és a dir, desapareixeran sense deixar rastre.

 

Actualment, esta funció encara es troba en el que els tècnics de la companyia anomenen fase ‘Alpha‘, és a dir, en una fase de desenvolupament en la que s’utilitza un grup reduït d’usuaris a tall de prova per a que en comproven la viabilitat. Una tècnica molt utilitzada per diferents aplicacions abans de publicar les noves funcions. Lamentablement, el fet que es trobe en una etapa tan poc avançada ens deixa entendre que els usuaris hauran d’esperar a tindre-la, de fet, la companyia encara no ha anunciat cap data aproximada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.

Elda decreta dol oficial per la mort d’Andrés Molina, fill predilecte de la ciutat

L’Ajuntament d’Elda ha declarat jornada de dol oficial per la mort als 68 anys d’Andrés Molina Giménez, president d’AMFI i fill predilecte, referent en la defensa dels drets de les persones amb discapacitat.

Deting a Beniparrell amb més de 100 grams de marihuana mentre anava en patinet elèctric

La Guàrdia Civil ha detingut a Beniparrell un home de 32 anys que circulava en patinet elèctric amb més de 100 grams de marihuana en cogolls, destinat presumptament al tràfic de droga. L'arrestat, de nacionalitat algeriana i amb antecedents per fets similars, ha passat a disposició del Decanat del Tribunal de Picassent.

‘Nocturnos’, el còmic amb què Laura Pérez s’endinsa en un lloc que no ens pertany

La il·lustradora valenciana Laura Pérez aprofita el còmic ‘Nocturnos’ per explorar la nit com un espai que no ens pertany del tot i que li ha valgut una nominació als premis Eisner 2026. L’obra, reconeguda també per la Biblioteca Pública de Nova York, combina emocions, misteri i experimentació gràfica.