WhatsApp prepara una nova funció per a que els missatges s’autodestruisquen a soles

 

L’aplicació de missatgeria WhatAapp està continuament treballant en noves opcions, esta volta pareix que està preparant una novetat que pot ser molt interessant de cara a la privacitat dels usuaris i que podria estar disponible en les següents actualitzacions. Després de què molts usuaris ho demanaren, finalment pareix que l’empresa està treballant en una opció per a que els missatges desapareguen automàticament sense deixar rastre, segons informa la pàgina especialitzada ‘WaBetaInfo’.

 

Segons les mateixes fonts, esta opció només es trobaria, per el moment, en els xats en grup. L’opció apareix en la configuració de grup i es diu ‘Desaparició de missatges’, de manera que, una volta s’activa esta opció, tots els missatges que s’envien en aquell xat s’autodestruïxen en cinc minuts o una hora, segons l’opció que elegisca l’usuari.

 

Es preveu que també siga per als xats privats

Tot i que de moment se sap que serà segur per als missatges en xats grupals, gràcies a unes filtracions de captures de pantalla, el portal creu que l’opció es podrà trobar de la mateixa manera en missatges privats. A part d’esta novetat, a diferència d’ara que quan s’elimina un missatge apareix un text informatiu que et diu que s’ha eliminat un missatge, no eixirà cap missatge, és a dir, desapareixeran sense deixar rastre.

 

Actualment, esta funció encara es troba en el que els tècnics de la companyia anomenen fase ‘Alpha‘, és a dir, en una fase de desenvolupament en la que s’utilitza un grup reduït d’usuaris a tall de prova per a que en comproven la viabilitat. Una tècnica molt utilitzada per diferents aplicacions abans de publicar les noves funcions. Lamentablement, el fet que es trobe en una etapa tan poc avançada ens deixa entendre que els usuaris hauran d’esperar a tindre-la, de fet, la companyia encara no ha anunciat cap data aproximada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.