WhatsApp prepara una nova funció per a que els missatges s’autodestruisquen a soles

 

L’aplicació de missatgeria WhatAapp està continuament treballant en noves opcions, esta volta pareix que està preparant una novetat que pot ser molt interessant de cara a la privacitat dels usuaris i que podria estar disponible en les següents actualitzacions. Després de què molts usuaris ho demanaren, finalment pareix que l’empresa està treballant en una opció per a que els missatges desapareguen automàticament sense deixar rastre, segons informa la pàgina especialitzada ‘WaBetaInfo’.

 

Segons les mateixes fonts, esta opció només es trobaria, per el moment, en els xats en grup. L’opció apareix en la configuració de grup i es diu ‘Desaparició de missatges’, de manera que, una volta s’activa esta opció, tots els missatges que s’envien en aquell xat s’autodestruïxen en cinc minuts o una hora, segons l’opció que elegisca l’usuari.

 

Es preveu que també siga per als xats privats

Tot i que de moment se sap que serà segur per als missatges en xats grupals, gràcies a unes filtracions de captures de pantalla, el portal creu que l’opció es podrà trobar de la mateixa manera en missatges privats. A part d’esta novetat, a diferència d’ara que quan s’elimina un missatge apareix un text informatiu que et diu que s’ha eliminat un missatge, no eixirà cap missatge, és a dir, desapareixeran sense deixar rastre.

 

Actualment, esta funció encara es troba en el que els tècnics de la companyia anomenen fase ‘Alpha‘, és a dir, en una fase de desenvolupament en la que s’utilitza un grup reduït d’usuaris a tall de prova per a que en comproven la viabilitat. Una tècnica molt utilitzada per diferents aplicacions abans de publicar les noves funcions. Lamentablement, el fet que es trobe en una etapa tan poc avançada ens deixa entendre que els usuaris hauran d’esperar a tindre-la, de fet, la companyia encara no ha anunciat cap data aproximada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.