Les xarxes es lamenten per la pèrdua de les algues amb llavors de sèsam de Mercadona

Mercadona

Mercadona és el supermercat líder en vendes a Espanya | Mercadona

Mercadona és un dels supermercats valencians de confiança en tota Espanya. Els seus productes reunixen qualitiat i preu, i la seua marca ‘Hacendado’ oferix productes barats per a tots els gustos.

Desapareixen les algues amb llavors de sèsam

A pesar de tot, diferents clients han notat una pèrdua que han volgut compartir a través de les xarxes. Es tracta d’un ‘snack’ d’algues amb llavors de sèsam, provinent de Corea del Sud. Alguns usuaris s’han atrevit a preguntar si el producte tornaria de nou, però la resposta del supermercat ha sigut una que no esperaven: «Sentim informar-te que actualment no disposem d’este producte. Què és el que destacaries d’estes algues?».

Entre allò que destaquen els seus consumidors, afirmen que «li dóna molt sabor als menjars i fa que sentim que ens apropem a la gastronomia japonesa». Un altre internauta assegurava que «les utilitzava com a condiment en l’arròs, ensalada… Quina mala notícia».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig