Ana Obregón afirma que el seu fill ha superat el càncer

Ana Obregón respira tranquila després d'un any

Ana Obregón respira tranquil·la després d’un any | CatalunyaDiari.cat

 

Bones notícies per a la família Obregón-Lequio. Després de passar una mala època a causa de la malaltia del seu fill, Ana Obregón donava la notícia més esperada: Álex, el seu fill, per fi està curat i ha superat el càncer. El malson ha durat 12 mesos, tal com explicava l’actriu al show de la televisió gallega Land Rober Tunai Show, uns mesos que han estat replets d’incertesa, de contínues visites a l’hospital i d’ingressos per realitzar tractaments. Ara però, podem afirmar que Álex Lequio ha guanyat la batalla contra el càncer.

 

Una batalla que ha durat 12 mesos

L’actriu va ser entrevistada pel presentador del programa Roberto Vilar, que va voler preocupar-se per l’estat de salut del seu fill; en ser preguntada pel tema, l’actriu fa afirmar concisa: «el malson del meu fill s’ha acabat».

 

Aquesta difícil etapa va començar ara fa un any amb un dolor molt fort a l’esquena, tal com el mateix Álex Lequio explicava a les xarxes: «Fa un any em vaig despertar amb un tiró a l’esquena i ens vam estar (el seu gos i ell) sis hores caminant de punta a punta de l’habitació sense sentit».

 

Ana Obregón a 'Land Rober Tunai Show'

Ana Obregón a Land Rober Tunai Show | CEDIDA

 

En saber que patia càncer, tota la família va dedicar els seus esforços en què Álex recuperara la salut. És per aquest motiu que Ana Obregón va fer una parada professional i van decidir traslladar-se tota la família a Nova York on Álex va ser sotmés a un tractament.

 

Posteriorment, van tornar a Espanya per continuar amb el tractament de la mà de la Clínica Universitària de Navarra, on va ser donat d’alta després que els metges li confirmessin que el primer cicle del tractament havia finalitzat amb èxit.

 

L’humor, la seua teràpia

Si alguna cosa ha caracteritzat aquesta etapa d’Álex Lequio, ha sigut el seu sentit de l’humor, que l’ha ajudat a superar els moments més complicats. Tal com afirmen els metges, el positivisme i l’humor tenen efectes molt positius en les teràpies contra el càncer, i ajuda els pacients a una millor recuperació. En el seu cas, Àlex no s’ha privat de riure i fins i tot, ha fet broma del seu aspecte físic, que es trobava deteriorat a causa del tractament.

 

Tant és així, que quan els seus seguidors li van demanar consells per no perdre el somriure i mantenir el sentit de l’humor en situacions desfavorables, ell va decidir contestar publicant a Instagram un extracte d’un llibre que va escriure fa uns anys i que ara, ha volgut continuar.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Hola chic@s! Últimamente he recibido muchísimos mensajes pidiéndome consejo para no perder la sonrisa en la convivencia con una condición médica que podría suponer un cambio de acontecimientos repentino en cualquier instante. Aquí os dejo una reflexión del ‘Segundo Atardecer’ del ‘Chico de las Musarañas’ que espero pueda responderos a vuestras preguntas en la medida de lo posible. ‘El Chico de las Musarañas’ trata sobre un chico despistado (yo) que toma asiento todos los días donde cae el sol y conversa con sus 4 musarañas metafóricas – cada una con una personalidad y manera de ser completamente diferente. Es un libro que escribí hace mucho tiempo (solo lo han leído 4 personas) y he retomado hace 1 año para plasmar nuevas reflexiones. Aquí va!! Espero poder ayudaros en algo (primera vez que decido publicar un extracto del libro) •••••••••••••••••••••• ‘’… estás equivocada, mi querida Muria. Un sentimiento agrio correctamente edulcorado es como una buena tarta de limón: agridulce. Las tartas de limón están muy ricas – propuso Sophia, gesticulando con sus dendritas. – Ya… pero ¿de donde córcholis sacas los terrones de azúcar en un sendero interminable de estiércol y plantas raras? ¿Los pintas? – añadió Muria con notas de escepticismo e ironía. – Esas plantas raras que asoman del barro se llaman Stevia Rebaudiana. Tienen tantas propiedades edulcorantes que convertirían un limón en algodón de azúcar en cuestión de segundos, pero claro… para ti solo son unas plantas raras. Tienes la mala costumbre de ponerle una sola cara a la felicidad y cuando no la encuentras, llueven mares y rugen vientos huracanados. Incluso dicen que la stevia es hasta 300 veces más concentrada que el azúcar – respondió Sophia. – Hay veces que tenemos la felicidad a un palmo pero enmudecemos y nos perdemos en lo de siempre cuando la clave está en alzar la cabeza y plantar la mirada donde nunca. Todo es cuestión de perspectiva. Dime Muria ¿te sirvo un trocito de tarta de limón con stevia?’’ #SegundoAtardecer #ElChicoDeLasMusarañas #ÁnimoATodosLosLuchadores #TodoEsCuestionDePerspectiva

Una publicación compartida de Me Dicen Aless (@alessandrolequiojr) el

Últimes notícies

Nou detinguts al Perellonet per integrar una banda de narcotràfic de Gipuzkoa

Nou persones, entre elles un menor, han sigut detingudes al Perellonet acusades de formar part d’una organització de narcotràfic de Gipuzkoa que movia drogues per més de quatre milions d’euros a l’any.

La Plataforma contra el Macrovertedero de Zarra celebra l’arxiu definitiu del projecte

La Direcció General de Qualitat Ambiental ha arxivat per caducitat l’expedient del macroabocador de Zarra i la Plataforma cívica ha decidit desconvocar la manifestació prevista a València el 15 d’octubre.

Les esportistes Marina Cortelles, Lucía Muñoz i Bárbara Pardo reivindiquen el pes del esport femení i minoritari

Les gimnastes Marina Cortelles i Lucía Muñoz i la piragüista Bárbara Pardo han agraït les Distincions de la Generalitat pel 9 d’Octubre i han defensat més visibilitat per a l’esport femení i les disciplines minoritàries.

Esplá reivindica el paper dels premiats del 9 d’Octubre com a “faro i guia” de la societat

El torero alacantí Luis Francisco Esplá, distingit amb l'Alta Distinció de la Generalitat este 9 d’Octubre, assegura que els guardons acosten els premiats al poble i els obliguen a ser guia de la societat. El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat el talent i el compromís de totes les persones i entitats reconegudes enguany.

Pérez Llorca anima a treballar sense soroll per una Comunitat més segura i unida

El president Juanfran Pérez Llorca insta este 9 d’Octubre a treballar sense soroll ni complexos per una Comunitat Valenciana més pròspera, segura i unida, i reclama una nova etapa de consensos, finançament just i defensa serena dels interessos valencians.

Mor un motorista en xocar amb un cotxe a la N-332 a Oliva

Un motorista ha mort en un accident amb un turisme este dijous de vesprada a la N-332, al terme d’Oliva. El conductor del cotxe, un conegut genet britànic que viatjava amb Sira Martínez, ha donat negatiu en alcohol i drogues.

Un nou llibre explica com conviure amb els desastres naturals en temps de canvi climàtic

El llibre 'Educar para el riesgo en tiempos de cambio climático', coordinat per Jorge Olcina i Álvaro Francisco Morote i elaborat per mig centenar d’experts internacionals, orienta educadors, gestors i comunicadors sobre com formar la ciutadania davant els perills naturals creixents.

Morant qüestiona si jutges que han anul·lat el decret d’universitats treballen en la privada

La ministra Diana Morant respecta la sentència del Tribunal Suprem que anul·la el decret que endureix la creació de noves universitats, però posa en dubte si alguns dels jutges tenen interessos en la universitat privada.