Ana Obregón afirma que el seu fill ha superat el càncer

Ana Obregón respira tranquila després d'un any

Ana Obregón respira tranquil·la després d’un any | CatalunyaDiari.cat

 

Bones notícies per a la família Obregón-Lequio. Després de passar una mala època a causa de la malaltia del seu fill, Ana Obregón donava la notícia més esperada: Álex, el seu fill, per fi està curat i ha superat el càncer. El malson ha durat 12 mesos, tal com explicava l’actriu al show de la televisió gallega Land Rober Tunai Show, uns mesos que han estat replets d’incertesa, de contínues visites a l’hospital i d’ingressos per realitzar tractaments. Ara però, podem afirmar que Álex Lequio ha guanyat la batalla contra el càncer.

 

Una batalla que ha durat 12 mesos

L’actriu va ser entrevistada pel presentador del programa Roberto Vilar, que va voler preocupar-se per l’estat de salut del seu fill; en ser preguntada pel tema, l’actriu fa afirmar concisa: «el malson del meu fill s’ha acabat».

 

Aquesta difícil etapa va començar ara fa un any amb un dolor molt fort a l’esquena, tal com el mateix Álex Lequio explicava a les xarxes: «Fa un any em vaig despertar amb un tiró a l’esquena i ens vam estar (el seu gos i ell) sis hores caminant de punta a punta de l’habitació sense sentit».

 

Ana Obregón a 'Land Rober Tunai Show'

Ana Obregón a Land Rober Tunai Show | CEDIDA

 

En saber que patia càncer, tota la família va dedicar els seus esforços en què Álex recuperara la salut. És per aquest motiu que Ana Obregón va fer una parada professional i van decidir traslladar-se tota la família a Nova York on Álex va ser sotmés a un tractament.

 

Posteriorment, van tornar a Espanya per continuar amb el tractament de la mà de la Clínica Universitària de Navarra, on va ser donat d’alta després que els metges li confirmessin que el primer cicle del tractament havia finalitzat amb èxit.

 

L’humor, la seua teràpia

Si alguna cosa ha caracteritzat aquesta etapa d’Álex Lequio, ha sigut el seu sentit de l’humor, que l’ha ajudat a superar els moments més complicats. Tal com afirmen els metges, el positivisme i l’humor tenen efectes molt positius en les teràpies contra el càncer, i ajuda els pacients a una millor recuperació. En el seu cas, Àlex no s’ha privat de riure i fins i tot, ha fet broma del seu aspecte físic, que es trobava deteriorat a causa del tractament.

 

Tant és així, que quan els seus seguidors li van demanar consells per no perdre el somriure i mantenir el sentit de l’humor en situacions desfavorables, ell va decidir contestar publicant a Instagram un extracte d’un llibre que va escriure fa uns anys i que ara, ha volgut continuar.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Hola chic@s! Últimamente he recibido muchísimos mensajes pidiéndome consejo para no perder la sonrisa en la convivencia con una condición médica que podría suponer un cambio de acontecimientos repentino en cualquier instante. Aquí os dejo una reflexión del ‘Segundo Atardecer’ del ‘Chico de las Musarañas’ que espero pueda responderos a vuestras preguntas en la medida de lo posible. ‘El Chico de las Musarañas’ trata sobre un chico despistado (yo) que toma asiento todos los días donde cae el sol y conversa con sus 4 musarañas metafóricas – cada una con una personalidad y manera de ser completamente diferente. Es un libro que escribí hace mucho tiempo (solo lo han leído 4 personas) y he retomado hace 1 año para plasmar nuevas reflexiones. Aquí va!! Espero poder ayudaros en algo (primera vez que decido publicar un extracto del libro) •••••••••••••••••••••• ‘’… estás equivocada, mi querida Muria. Un sentimiento agrio correctamente edulcorado es como una buena tarta de limón: agridulce. Las tartas de limón están muy ricas – propuso Sophia, gesticulando con sus dendritas. – Ya… pero ¿de donde córcholis sacas los terrones de azúcar en un sendero interminable de estiércol y plantas raras? ¿Los pintas? – añadió Muria con notas de escepticismo e ironía. – Esas plantas raras que asoman del barro se llaman Stevia Rebaudiana. Tienen tantas propiedades edulcorantes que convertirían un limón en algodón de azúcar en cuestión de segundos, pero claro… para ti solo son unas plantas raras. Tienes la mala costumbre de ponerle una sola cara a la felicidad y cuando no la encuentras, llueven mares y rugen vientos huracanados. Incluso dicen que la stevia es hasta 300 veces más concentrada que el azúcar – respondió Sophia. – Hay veces que tenemos la felicidad a un palmo pero enmudecemos y nos perdemos en lo de siempre cuando la clave está en alzar la cabeza y plantar la mirada donde nunca. Todo es cuestión de perspectiva. Dime Muria ¿te sirvo un trocito de tarta de limón con stevia?’’ #SegundoAtardecer #ElChicoDeLasMusarañas #ÁnimoATodosLosLuchadores #TodoEsCuestionDePerspectiva

Una publicación compartida de Me Dicen Aless (@alessandrolequiojr) el

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.