Ana Obregón afirma que el seu fill ha superat el càncer

Ana Obregón respira tranquila després d'un any

Ana Obregón respira tranquil·la després d’un any | CatalunyaDiari.cat

 

Bones notícies per a la família Obregón-Lequio. Després de passar una mala època a causa de la malaltia del seu fill, Ana Obregón donava la notícia més esperada: Álex, el seu fill, per fi està curat i ha superat el càncer. El malson ha durat 12 mesos, tal com explicava l’actriu al show de la televisió gallega Land Rober Tunai Show, uns mesos que han estat replets d’incertesa, de contínues visites a l’hospital i d’ingressos per realitzar tractaments. Ara però, podem afirmar que Álex Lequio ha guanyat la batalla contra el càncer.

 

Una batalla que ha durat 12 mesos

L’actriu va ser entrevistada pel presentador del programa Roberto Vilar, que va voler preocupar-se per l’estat de salut del seu fill; en ser preguntada pel tema, l’actriu fa afirmar concisa: «el malson del meu fill s’ha acabat».

 

Aquesta difícil etapa va començar ara fa un any amb un dolor molt fort a l’esquena, tal com el mateix Álex Lequio explicava a les xarxes: «Fa un any em vaig despertar amb un tiró a l’esquena i ens vam estar (el seu gos i ell) sis hores caminant de punta a punta de l’habitació sense sentit».

 

Ana Obregón a 'Land Rober Tunai Show'

Ana Obregón a Land Rober Tunai Show | CEDIDA

 

En saber que patia càncer, tota la família va dedicar els seus esforços en què Álex recuperara la salut. És per aquest motiu que Ana Obregón va fer una parada professional i van decidir traslladar-se tota la família a Nova York on Álex va ser sotmés a un tractament.

 

Posteriorment, van tornar a Espanya per continuar amb el tractament de la mà de la Clínica Universitària de Navarra, on va ser donat d’alta després que els metges li confirmessin que el primer cicle del tractament havia finalitzat amb èxit.

 

L’humor, la seua teràpia

Si alguna cosa ha caracteritzat aquesta etapa d’Álex Lequio, ha sigut el seu sentit de l’humor, que l’ha ajudat a superar els moments més complicats. Tal com afirmen els metges, el positivisme i l’humor tenen efectes molt positius en les teràpies contra el càncer, i ajuda els pacients a una millor recuperació. En el seu cas, Àlex no s’ha privat de riure i fins i tot, ha fet broma del seu aspecte físic, que es trobava deteriorat a causa del tractament.

 

Tant és així, que quan els seus seguidors li van demanar consells per no perdre el somriure i mantenir el sentit de l’humor en situacions desfavorables, ell va decidir contestar publicant a Instagram un extracte d’un llibre que va escriure fa uns anys i que ara, ha volgut continuar.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

¡Hola chic@s! Últimamente he recibido muchísimos mensajes pidiéndome consejo para no perder la sonrisa en la convivencia con una condición médica que podría suponer un cambio de acontecimientos repentino en cualquier instante. Aquí os dejo una reflexión del ‘Segundo Atardecer’ del ‘Chico de las Musarañas’ que espero pueda responderos a vuestras preguntas en la medida de lo posible. ‘El Chico de las Musarañas’ trata sobre un chico despistado (yo) que toma asiento todos los días donde cae el sol y conversa con sus 4 musarañas metafóricas – cada una con una personalidad y manera de ser completamente diferente. Es un libro que escribí hace mucho tiempo (solo lo han leído 4 personas) y he retomado hace 1 año para plasmar nuevas reflexiones. Aquí va!! Espero poder ayudaros en algo (primera vez que decido publicar un extracto del libro) •••••••••••••••••••••• ‘’… estás equivocada, mi querida Muria. Un sentimiento agrio correctamente edulcorado es como una buena tarta de limón: agridulce. Las tartas de limón están muy ricas – propuso Sophia, gesticulando con sus dendritas. – Ya… pero ¿de donde córcholis sacas los terrones de azúcar en un sendero interminable de estiércol y plantas raras? ¿Los pintas? – añadió Muria con notas de escepticismo e ironía. – Esas plantas raras que asoman del barro se llaman Stevia Rebaudiana. Tienen tantas propiedades edulcorantes que convertirían un limón en algodón de azúcar en cuestión de segundos, pero claro… para ti solo son unas plantas raras. Tienes la mala costumbre de ponerle una sola cara a la felicidad y cuando no la encuentras, llueven mares y rugen vientos huracanados. Incluso dicen que la stevia es hasta 300 veces más concentrada que el azúcar – respondió Sophia. – Hay veces que tenemos la felicidad a un palmo pero enmudecemos y nos perdemos en lo de siempre cuando la clave está en alzar la cabeza y plantar la mirada donde nunca. Todo es cuestión de perspectiva. Dime Muria ¿te sirvo un trocito de tarta de limón con stevia?’’ #SegundoAtardecer #ElChicoDeLasMusarañas #ÁnimoATodosLosLuchadores #TodoEsCuestionDePerspectiva

Una publicación compartida de Me Dicen Aless (@alessandrolequiojr) el

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.