Sonada absència d’Andrea Janeiro després de l’última intervenció quirúrgica de la seua iaia

 

No és res nou si diem que la relació entre la filla de Belén Esteban, Andrea Janeiro, i el seu pare és pràcticament nul·la des de fa ja uns anys. Tant és així que s’han donat successives descaradures, descaradures mútues de la família Janeiro i d’Andrea ocorreguts al llarg dels anys des que la filla de Jesulín va començar a tindre veu pròpia.

 

I és que, tal com sempre diu Belén Esteban, quan la ‘Princesa del Pueblo’ va eixir de la finca ‘Ambiciones’ «amb una mà davant i una altra darrere, sola amb el meu bebè» com ella ha comptat en moltes ocasions, Andrea era massa xicoteta per a entendre la situació que estava passant en aquell moment.

 

Andreíta i la seua distant relació amb la família Janeiro

Durant anys, des de bebè fins als 14, no parava de fer viatges des de Madrid a Cadis per a vore a la seua família paterna i a la seua iaia, Carmen Bazán, qui la portava i portava en AVE, ja que ella no podia viatjar sola a causa de la seua curta edat.

 

Però si bé és cert que, quan Andreíta va anar complint anys, estes visites van anar disminuint fins a arribar al buit emocional que actualment sofrix la jove de 21 anys. Fa molt poc temps, la seua iaia Carmen Bazán va estar ingressada després de sotmetre’s a una operació de maluc i a la seua néta, ningú la va contactar ni tan sols per a avisar-la ni donar-li detalls sobre com es trobava.

 

No obstant això, l’absència de la ‘filla de Belén Esteban’ en el centre hospitalari no ha sigut la més sonada, ja que ni Jesulín ni el seu germà Humberto van acudir a vore a la matriarca del clan Janeiro encara que sí que ho van fer la seua filla Carmen i el seu fill Víctor.

 

Una situació molt incòmoda

Per part seua, Belén Esteban ha comentat la notícia en ‘Sálvame’ i no ha perdut l’ocasió per a mostrar-se certament aclaparada, encara que minuts després exposava obertament que, la veritat és que, a hores d’ara, sorpresa més prompte poca, davant el fet que ningú haja avisat a la seua filla Andrea que la seua iaia entrava en quiròfan.

Este distanciament tan sonat entre els Janeiro i Andrea va quedar de manifest també en el recent enterrament d’Humberto, el seu avi, desenllaç ocorregut el passat estiu al que la jove va decidir no acudir per a sorpresa de molts. El pare de Jesús va morir als 76 anys d’edat per una complicació derivada de la seua diabetis i Andrea va triar per si mateixa i sense que ningú la condicionarà, no estar present a l’acte sent molt criticada per la premsa.

L’expectació era molt gran, però cal entendre que no se li pot demanar a una xica de 21 que acudisca a l’enterrament d’algú que, per iaia de sang que siga, mai ha exercit com la funció com a tal amb la jove. Una altra història amb la família paterna que novament ve de molt lluny i el seu pare és el principal culpable d’este distanciament.

La carta de María José Campanario

Finalment i no menys important, 2021 començava per a Belén amb una desagradable carta de María José Campanario cap a la mare d’Andrea, a la que evidentment i sense pèls en la llengua, Belén no va callar:

 

«Estic farta de les teues amenaces, però saps una cosa? Estic curada. Espere que et cures de la maldat que tens. Et desitjo que siguis la mitat del feliç que soc jo amb la meua família. I a la xiqueta ni la toques. Ni l’anomenes. Tu no. No tens ni puta idea ni la coneixes. Ni tu ni el seu pare».

Multitud de situacions incòmodes i descaradures que ens porten a pensar que probablement no ens ha de sorprendre que ningú l’haja explicat encara que han operat a la seua iaia, ja que, si s’ha de jutjar pels fets, Andrea pareix no formar part d’esta família, encara que porte el cognom Janeiro.

Últimes notícies

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.

Més de la mitat d’empreses de la construcció valenciana no aporta al pla de pensions

CCOO denuncia que més del 50 % de les empreses de la construcció a la Comunitat Valenciana no estan ingressant el que marca el conveni al Pla de Pensions d’Ocupació Simplificat, que el sindicat considera salari diferit.