Anuncios

Sonada absència d’Andrea Janeiro després de l’última intervenció quirúrgica de la seua iaia

 

No és res nou si diem que la relació entre la filla de Belén Esteban, Andrea Janeiro, i el seu pare és pràcticament nul·la des de fa ja uns anys. Tant és així que s’han donat successives descaradures, descaradures mútues de la família Janeiro i d’Andrea ocorreguts al llarg dels anys des que la filla de Jesulín va començar a tindre veu pròpia.

 

I és que, tal com sempre diu Belén Esteban, quan la ‘Princesa del Pueblo’ va eixir de la finca ‘Ambiciones’ «amb una mà davant i una altra darrere, sola amb el meu bebè» com ella ha comptat en moltes ocasions, Andrea era massa xicoteta per a entendre la situació que estava passant en aquell moment.

 

Andreíta i la seua distant relació amb la família Janeiro

Durant anys, des de bebè fins als 14, no parava de fer viatges des de Madrid a Cadis per a vore a la seua família paterna i a la seua iaia, Carmen Bazán, qui la portava i portava en AVE, ja que ella no podia viatjar sola a causa de la seua curta edat.

 

Però si bé és cert que, quan Andreíta va anar complint anys, estes visites van anar disminuint fins a arribar al buit emocional que actualment sofrix la jove de 21 anys. Fa molt poc temps, la seua iaia Carmen Bazán va estar ingressada després de sotmetre’s a una operació de maluc i a la seua néta, ningú la va contactar ni tan sols per a avisar-la ni donar-li detalls sobre com es trobava.

 

No obstant això, l’absència de la ‘filla de Belén Esteban’ en el centre hospitalari no ha sigut la més sonada, ja que ni Jesulín ni el seu germà Humberto van acudir a vore a la matriarca del clan Janeiro encara que sí que ho van fer la seua filla Carmen i el seu fill Víctor.

 

Una situació molt incòmoda

Per part seua, Belén Esteban ha comentat la notícia en ‘Sálvame’ i no ha perdut l’ocasió per a mostrar-se certament aclaparada, encara que minuts després exposava obertament que, la veritat és que, a hores d’ara, sorpresa més prompte poca, davant el fet que ningú haja avisat a la seua filla Andrea que la seua iaia entrava en quiròfan.

Este distanciament tan sonat entre els Janeiro i Andrea va quedar de manifest també en el recent enterrament d’Humberto, el seu avi, desenllaç ocorregut el passat estiu al que la jove va decidir no acudir per a sorpresa de molts. El pare de Jesús va morir als 76 anys d’edat per una complicació derivada de la seua diabetis i Andrea va triar per si mateixa i sense que ningú la condicionarà, no estar present a l’acte sent molt criticada per la premsa.

L’expectació era molt gran, però cal entendre que no se li pot demanar a una xica de 21 que acudisca a l’enterrament d’algú que, per iaia de sang que siga, mai ha exercit com la funció com a tal amb la jove. Una altra història amb la família paterna que novament ve de molt lluny i el seu pare és el principal culpable d’este distanciament.

La carta de María José Campanario

Finalment i no menys important, 2021 començava per a Belén amb una desagradable carta de María José Campanario cap a la mare d’Andrea, a la que evidentment i sense pèls en la llengua, Belén no va callar:

 

«Estic farta de les teues amenaces, però saps una cosa? Estic curada. Espere que et cures de la maldat que tens. Et desitjo que siguis la mitat del feliç que soc jo amb la meua família. I a la xiqueta ni la toques. Ni l’anomenes. Tu no. No tens ni puta idea ni la coneixes. Ni tu ni el seu pare».

Multitud de situacions incòmodes i descaradures que ens porten a pensar que probablement no ens ha de sorprendre que ningú l’haja explicat encara que han operat a la seua iaia, ja que, si s’ha de jutjar pels fets, Andrea pareix no formar part d’esta família, encara que porte el cognom Janeiro.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.