Sonada absència d’Andrea Janeiro després de l’última intervenció quirúrgica de la seua iaia

 

No és res nou si diem que la relació entre la filla de Belén Esteban, Andrea Janeiro, i el seu pare és pràcticament nul·la des de fa ja uns anys. Tant és així que s’han donat successives descaradures, descaradures mútues de la família Janeiro i d’Andrea ocorreguts al llarg dels anys des que la filla de Jesulín va començar a tindre veu pròpia.

 

I és que, tal com sempre diu Belén Esteban, quan la ‘Princesa del Pueblo’ va eixir de la finca ‘Ambiciones’ «amb una mà davant i una altra darrere, sola amb el meu bebè» com ella ha comptat en moltes ocasions, Andrea era massa xicoteta per a entendre la situació que estava passant en aquell moment.

 

Andreíta i la seua distant relació amb la família Janeiro

Durant anys, des de bebè fins als 14, no parava de fer viatges des de Madrid a Cadis per a vore a la seua família paterna i a la seua iaia, Carmen Bazán, qui la portava i portava en AVE, ja que ella no podia viatjar sola a causa de la seua curta edat.

 

Però si bé és cert que, quan Andreíta va anar complint anys, estes visites van anar disminuint fins a arribar al buit emocional que actualment sofrix la jove de 21 anys. Fa molt poc temps, la seua iaia Carmen Bazán va estar ingressada després de sotmetre’s a una operació de maluc i a la seua néta, ningú la va contactar ni tan sols per a avisar-la ni donar-li detalls sobre com es trobava.

 

No obstant això, l’absència de la ‘filla de Belén Esteban’ en el centre hospitalari no ha sigut la més sonada, ja que ni Jesulín ni el seu germà Humberto van acudir a vore a la matriarca del clan Janeiro encara que sí que ho van fer la seua filla Carmen i el seu fill Víctor.

 

Una situació molt incòmoda

Per part seua, Belén Esteban ha comentat la notícia en ‘Sálvame’ i no ha perdut l’ocasió per a mostrar-se certament aclaparada, encara que minuts després exposava obertament que, la veritat és que, a hores d’ara, sorpresa més prompte poca, davant el fet que ningú haja avisat a la seua filla Andrea que la seua iaia entrava en quiròfan.

Este distanciament tan sonat entre els Janeiro i Andrea va quedar de manifest també en el recent enterrament d’Humberto, el seu avi, desenllaç ocorregut el passat estiu al que la jove va decidir no acudir per a sorpresa de molts. El pare de Jesús va morir als 76 anys d’edat per una complicació derivada de la seua diabetis i Andrea va triar per si mateixa i sense que ningú la condicionarà, no estar present a l’acte sent molt criticada per la premsa.

L’expectació era molt gran, però cal entendre que no se li pot demanar a una xica de 21 que acudisca a l’enterrament d’algú que, per iaia de sang que siga, mai ha exercit com la funció com a tal amb la jove. Una altra història amb la família paterna que novament ve de molt lluny i el seu pare és el principal culpable d’este distanciament.

La carta de María José Campanario

Finalment i no menys important, 2021 començava per a Belén amb una desagradable carta de María José Campanario cap a la mare d’Andrea, a la que evidentment i sense pèls en la llengua, Belén no va callar:

 

«Estic farta de les teues amenaces, però saps una cosa? Estic curada. Espere que et cures de la maldat que tens. Et desitjo que siguis la mitat del feliç que soc jo amb la meua família. I a la xiqueta ni la toques. Ni l’anomenes. Tu no. No tens ni puta idea ni la coneixes. Ni tu ni el seu pare».

Multitud de situacions incòmodes i descaradures que ens porten a pensar que probablement no ens ha de sorprendre que ningú l’haja explicat encara que han operat a la seua iaia, ja que, si s’ha de jutjar pels fets, Andrea pareix no formar part d’esta família, encara que porte el cognom Janeiro.

Últimes notícies

La unitat en patinet de la Policia de València suma quasi 300 multes en un mes de patrulla

La nova unitat de la Policia Local de València que patrulla en patinet pels carrils bici ha imposat prop de 300 denúncies en el seu primer mes, amb l'objectiu de reduir la sinistralitat lligada a patinets i bicicletes.

Les Corts avalen el canvi legal que buida l’arribada de 220 quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes convalidaran el decret llei que adapta la llei de Patrimoni per a acollir una seu de The Hispanic Society of America a València i exhibir 220 obres de Sorolla, en un ple que abordarà a més la renda valenciana d'inclusió, Cofrentes i el control al president Pérez Llorca.

Més de 70.000 persones omplin Elx en la Processó de les Palmes del Diumenge de Rams

Elx viu un multitudinari Diumenge de Rams amb més de 70.000 participants en la Processó de les Palmes, Festa d'Interés Turístic Internacional des de 1997.

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.