Sonada absència d’Andrea Janeiro després de l’última intervenció quirúrgica de la seua iaia

 

No és res nou si diem que la relació entre la filla de Belén Esteban, Andrea Janeiro, i el seu pare és pràcticament nul·la des de fa ja uns anys. Tant és així que s’han donat successives descaradures, descaradures mútues de la família Janeiro i d’Andrea ocorreguts al llarg dels anys des que la filla de Jesulín va començar a tindre veu pròpia.

 

I és que, tal com sempre diu Belén Esteban, quan la ‘Princesa del Pueblo’ va eixir de la finca ‘Ambiciones’ «amb una mà davant i una altra darrere, sola amb el meu bebè» com ella ha comptat en moltes ocasions, Andrea era massa xicoteta per a entendre la situació que estava passant en aquell moment.

 

Andreíta i la seua distant relació amb la família Janeiro

Durant anys, des de bebè fins als 14, no parava de fer viatges des de Madrid a Cadis per a vore a la seua família paterna i a la seua iaia, Carmen Bazán, qui la portava i portava en AVE, ja que ella no podia viatjar sola a causa de la seua curta edat.

 

Però si bé és cert que, quan Andreíta va anar complint anys, estes visites van anar disminuint fins a arribar al buit emocional que actualment sofrix la jove de 21 anys. Fa molt poc temps, la seua iaia Carmen Bazán va estar ingressada després de sotmetre’s a una operació de maluc i a la seua néta, ningú la va contactar ni tan sols per a avisar-la ni donar-li detalls sobre com es trobava.

 

No obstant això, l’absència de la ‘filla de Belén Esteban’ en el centre hospitalari no ha sigut la més sonada, ja que ni Jesulín ni el seu germà Humberto van acudir a vore a la matriarca del clan Janeiro encara que sí que ho van fer la seua filla Carmen i el seu fill Víctor.

 

Una situació molt incòmoda

Per part seua, Belén Esteban ha comentat la notícia en ‘Sálvame’ i no ha perdut l’ocasió per a mostrar-se certament aclaparada, encara que minuts després exposava obertament que, la veritat és que, a hores d’ara, sorpresa més prompte poca, davant el fet que ningú haja avisat a la seua filla Andrea que la seua iaia entrava en quiròfan.

Este distanciament tan sonat entre els Janeiro i Andrea va quedar de manifest també en el recent enterrament d’Humberto, el seu avi, desenllaç ocorregut el passat estiu al que la jove va decidir no acudir per a sorpresa de molts. El pare de Jesús va morir als 76 anys d’edat per una complicació derivada de la seua diabetis i Andrea va triar per si mateixa i sense que ningú la condicionarà, no estar present a l’acte sent molt criticada per la premsa.

L’expectació era molt gran, però cal entendre que no se li pot demanar a una xica de 21 que acudisca a l’enterrament d’algú que, per iaia de sang que siga, mai ha exercit com la funció com a tal amb la jove. Una altra història amb la família paterna que novament ve de molt lluny i el seu pare és el principal culpable d’este distanciament.

La carta de María José Campanario

Finalment i no menys important, 2021 començava per a Belén amb una desagradable carta de María José Campanario cap a la mare d’Andrea, a la que evidentment i sense pèls en la llengua, Belén no va callar:

 

«Estic farta de les teues amenaces, però saps una cosa? Estic curada. Espere que et cures de la maldat que tens. Et desitjo que siguis la mitat del feliç que soc jo amb la meua família. I a la xiqueta ni la toques. Ni l’anomenes. Tu no. No tens ni puta idea ni la coneixes. Ni tu ni el seu pare».

Multitud de situacions incòmodes i descaradures que ens porten a pensar que probablement no ens ha de sorprendre que ningú l’haja explicat encara que han operat a la seua iaia, ja que, si s’ha de jutjar pels fets, Andrea pareix no formar part d’esta família, encara que porte el cognom Janeiro.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.