16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Sonada absència d’Andrea Janeiro després de l’última intervenció quirúrgica de la seua iaia

 

No és res nou si diem que la relació entre la filla de Belén Esteban, Andrea Janeiro, i el seu pare és pràcticament nul·la des de fa ja uns anys. Tant és així que s’han donat successives descaradures, descaradures mútues de la família Janeiro i d’Andrea ocorreguts al llarg dels anys des que la filla de Jesulín va començar a tindre veu pròpia.

 

I és que, tal com sempre diu Belén Esteban, quan la ‘Princesa del Pueblo’ va eixir de la finca ‘Ambiciones’ «amb una mà davant i una altra darrere, sola amb el meu bebè» com ella ha comptat en moltes ocasions, Andrea era massa xicoteta per a entendre la situació que estava passant en aquell moment.

 

Andreíta i la seua distant relació amb la família Janeiro

Durant anys, des de bebè fins als 14, no parava de fer viatges des de Madrid a Cadis per a vore a la seua família paterna i a la seua iaia, Carmen Bazán, qui la portava i portava en AVE, ja que ella no podia viatjar sola a causa de la seua curta edat.

 

Però si bé és cert que, quan Andreíta va anar complint anys, estes visites van anar disminuint fins a arribar al buit emocional que actualment sofrix la jove de 21 anys. Fa molt poc temps, la seua iaia Carmen Bazán va estar ingressada després de sotmetre’s a una operació de maluc i a la seua néta, ningú la va contactar ni tan sols per a avisar-la ni donar-li detalls sobre com es trobava.

 

No obstant això, l’absència de la ‘filla de Belén Esteban’ en el centre hospitalari no ha sigut la més sonada, ja que ni Jesulín ni el seu germà Humberto van acudir a vore a la matriarca del clan Janeiro encara que sí que ho van fer la seua filla Carmen i el seu fill Víctor.

 

Una situació molt incòmoda

Per part seua, Belén Esteban ha comentat la notícia en ‘Sálvame’ i no ha perdut l’ocasió per a mostrar-se certament aclaparada, encara que minuts després exposava obertament que, la veritat és que, a hores d’ara, sorpresa més prompte poca, davant el fet que ningú haja avisat a la seua filla Andrea que la seua iaia entrava en quiròfan.

Este distanciament tan sonat entre els Janeiro i Andrea va quedar de manifest també en el recent enterrament d’Humberto, el seu avi, desenllaç ocorregut el passat estiu al que la jove va decidir no acudir per a sorpresa de molts. El pare de Jesús va morir als 76 anys d’edat per una complicació derivada de la seua diabetis i Andrea va triar per si mateixa i sense que ningú la condicionarà, no estar present a l’acte sent molt criticada per la premsa.

L’expectació era molt gran, però cal entendre que no se li pot demanar a una xica de 21 que acudisca a l’enterrament d’algú que, per iaia de sang que siga, mai ha exercit com la funció com a tal amb la jove. Una altra història amb la família paterna que novament ve de molt lluny i el seu pare és el principal culpable d’este distanciament.

La carta de María José Campanario

Finalment i no menys important, 2021 començava per a Belén amb una desagradable carta de María José Campanario cap a la mare d’Andrea, a la que evidentment i sense pèls en la llengua, Belén no va callar:

 

«Estic farta de les teues amenaces, però saps una cosa? Estic curada. Espere que et cures de la maldat que tens. Et desitjo que siguis la mitat del feliç que soc jo amb la meua família. I a la xiqueta ni la toques. Ni l’anomenes. Tu no. No tens ni puta idea ni la coneixes. Ni tu ni el seu pare».

Multitud de situacions incòmodes i descaradures que ens porten a pensar que probablement no ens ha de sorprendre que ningú l’haja explicat encara que han operat a la seua iaia, ja que, si s’ha de jutjar pels fets, Andrea pareix no formar part d’esta família, encara que porte el cognom Janeiro.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’inventar ‘relats’ i de voler frenar el Pla Viu

Pérez Llorca ha acusat el PSPV-PSOE d'inventar 'relats' sobre vivenda i d'intentar parar el Pla Viu, que, segons defén, ja té 4.800 vivendes en marxa.

Bendodo avisa a Rufián que quan mire arrere descobrirà que no li seguix tanta gent

Elías Bendodo ha advertit a Gabriel Rufián, impulsor d'una proposta per a unir a l'esquerra, que 'quan mire arrere' veurà que no li seguix tanta gent. En un acte del PP a Dénia, ha criticat al Govern de Sánchez i ha posat en valor mesures de l'Executiu valencià.

La UPV ret homenatge al gremi d’artistes fallers amb un mural

La UPV dedica un mural al gremi d'artistes fallers que recrea un taller tradicional i combina ciència, falles i divulgació amb perspectiva de gènere. L'obra, inspirada en ninots premiats de La Ciència als Falles, acompanya la tercera edició del concurs, obert fins al 14 de març.

Presó per a tres hòmens per robar i enviar cascall a Espanya i els Estats Units

Detinguts tres hòmens i ingressats a la presó per enviar càpsules seques de cascall a Màlaga, Àvila, Mallorca i els Estats Units. La Guàrdia Civil va confiscar 527 quilos robats en plantacions legals d'Albacete i va destapar la xarxa en l'operació Guru25.

Dos menors i deu dones assassinades en l’arrancada de 2026; sis casos tenien denúncies prèvies

L'inici de 2026 se salda amb 10 dones assassinades i dos crims vicaris contra menors. En sis casos hi havia denúncies prèvies, però la protecció va fallar.

Dos anys de l’incendi de Campanar: l’edifici avança en la seua reconstrucció integral

El residencial de Campanar complix dos anys de l'incendi amb les obres de rehabilitació ja encarrilades. Els veïns commemoren a les víctimes i miren al retorn a casa.

Relleva, la primera incubadora d’agricultors cooperativistes

Anecoop impulsa Relleva, un programa pioner que professionalitza a jóvens agricultors en cooperatives valencianes amb plans de negoci, mentoria i comunitat. Tres històries mostren que del camp es pot viure amb gestió i visió empresarial.