10.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Antonio David, obligat a abandonar la casa de ‘Gran Hermano VIP’

Antonio David Flores

Antonio David Flores es troba molt ben encarat en la final de ‘Gran Hermano VIP’ | GTRES

Pareix que Antonio David Flores no té com a únics enemics els seus rivals dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’, ara un factor extern podria complicar-li la seua participació dins del concurs de telerealitat. Segons explica en exclusiva Cotilleo.es, el concursant haurà d’eixir de la casa més famosa de la televisió per a fer efectiu el pagament d’una fiança al jutge que està portant els problemes legals que manté des de fa anys amb la mare dels seus fills, Rocío Carrasco.

 

En contra del que publiquen altres mitjans, estos 80.000 euros no són per a fer efectiu un pagament a la seua ex dona, sinó que és per a fer front a una quantitat que ha de retindre el jutge per tal de poder seguir amb el procediment normal de les diligències que té obertes amb la filla de Rocío Jurado.

 

Fins fa poques setmanes el col·laborador s’havia declarat insolvent

Fins ara, el col·laborador havia al·legat a la justícia ser insolvent per a poder fer estos pagaments, però ara la seua participació en el concurs de televisió serviria com a prova per a provar la seua solvència econòmica.

 

Una volta es faça efectiu este pagament, caldrà vore cap a on avancen els camins judicials que tenen en curs les dos personalitats públiques.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.