Antonio David, obligat a abandonar la casa de ‘Gran Hermano VIP’

Antonio David Flores

Antonio David Flores es troba molt ben encarat en la final de ‘Gran Hermano VIP’ | GTRES

Pareix que Antonio David Flores no té com a únics enemics els seus rivals dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’, ara un factor extern podria complicar-li la seua participació dins del concurs de telerealitat. Segons explica en exclusiva Cotilleo.es, el concursant haurà d’eixir de la casa més famosa de la televisió per a fer efectiu el pagament d’una fiança al jutge que està portant els problemes legals que manté des de fa anys amb la mare dels seus fills, Rocío Carrasco.

 

En contra del que publiquen altres mitjans, estos 80.000 euros no són per a fer efectiu un pagament a la seua ex dona, sinó que és per a fer front a una quantitat que ha de retindre el jutge per tal de poder seguir amb el procediment normal de les diligències que té obertes amb la filla de Rocío Jurado.

 

Fins fa poques setmanes el col·laborador s’havia declarat insolvent

Fins ara, el col·laborador havia al·legat a la justícia ser insolvent per a poder fer estos pagaments, però ara la seua participació en el concurs de televisió serviria com a prova per a provar la seua solvència econòmica.

 

Una volta es faça efectiu este pagament, caldrà vore cap a on avancen els camins judicials que tenen en curs les dos personalitats públiques.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá crida a defensar la sobirania nacional després dels altercats de Ceuta

María José Catalá ha reclamat defensar la sobirania nacional i la integritat territorial arran dels altercats d este estiu a Ceuta i ha confirmat que participarà en la concentració convocada a València. La dirigeix especialment als ceutins residents en la ciutat, que considera que han de ser els protagonistes.

La base Alinghi es transforma en el nou centre de Marina d’Empreses per a mil emprenedors

La Marina de València estrena el renovat edifici Alinghi com a nou centre de Marina d’Empreses, amb 7.600 metres quadrats i capacitat per a 1.000 persones, finançat amb 25 milions d’euros del patrimoni de Juan Roig.

Cada volta hi ha més famílies de Casa Caridad vivint en habitacions de lloguer

Quatre de cada deu famílies que han demanat plaça per al curs 2026-2027 a les escoles infantils de Casa Caridad viuen en habitacions llogades, quasi el doble que en el procés anterior. L’informe també alerta de la falta de xarxa familiar, l’atur femení i la precarietat laboral i residencial.

Maria Àngels Francés prendrà possessió com a presidenta de l’AVL este dijous al Palau

Maria Àngels Francés prendrà possessió este dijous com a nova presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua en un acte solemne al Palau de la Generalitat presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Alerta groga per fortes pluges i tempestes a l’interior nord de Castelló este dimecres

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat l’alerta groga per pluges intenses i tempestes amb possible granissat este dimecres a l’interior nord de Castelló, on es poden acumular fins a 20 litres per metre quadrat en una hora.

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.