Antonio David, obligat a abandonar la casa de ‘Gran Hermano VIP’

Antonio David Flores

Antonio David Flores es troba molt ben encarat en la final de ‘Gran Hermano VIP’ | GTRES

Pareix que Antonio David Flores no té com a únics enemics els seus rivals dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’, ara un factor extern podria complicar-li la seua participació dins del concurs de telerealitat. Segons explica en exclusiva Cotilleo.es, el concursant haurà d’eixir de la casa més famosa de la televisió per a fer efectiu el pagament d’una fiança al jutge que està portant els problemes legals que manté des de fa anys amb la mare dels seus fills, Rocío Carrasco.

 

En contra del que publiquen altres mitjans, estos 80.000 euros no són per a fer efectiu un pagament a la seua ex dona, sinó que és per a fer front a una quantitat que ha de retindre el jutge per tal de poder seguir amb el procediment normal de les diligències que té obertes amb la filla de Rocío Jurado.

 

Fins fa poques setmanes el col·laborador s’havia declarat insolvent

Fins ara, el col·laborador havia al·legat a la justícia ser insolvent per a poder fer estos pagaments, però ara la seua participació en el concurs de televisió serviria com a prova per a provar la seua solvència econòmica.

 

Una volta es faça efectiu este pagament, caldrà vore cap a on avancen els camins judicials que tenen en curs les dos personalitats públiques.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.

Almassora accelera la neteja dels embornals davant possibles pluges intenses

L’Ajuntament d’Almassora ha activat un pla especial de revisió i neteja d’embornals i estacions de bombeig davant el risc de pluges intenses en les pròximes setmanes.

Queixa per la falta de cadires amfíbies en la platja accessible de Muchavista

El Síndic de Greuges ha obert una investigació per la manca d’una de les dos cadires amfíbies a la platja accessible de Muchavista, a El Campello, arran de la queixa d’una mare d’una jove amb discapacitat greu.

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.