Antonio David, obligat a abandonar la casa de ‘Gran Hermano VIP’

Antonio David Flores

Antonio David Flores es troba molt ben encarat en la final de ‘Gran Hermano VIP’ | GTRES

Pareix que Antonio David Flores no té com a únics enemics els seus rivals dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’, ara un factor extern podria complicar-li la seua participació dins del concurs de telerealitat. Segons explica en exclusiva Cotilleo.es, el concursant haurà d’eixir de la casa més famosa de la televisió per a fer efectiu el pagament d’una fiança al jutge que està portant els problemes legals que manté des de fa anys amb la mare dels seus fills, Rocío Carrasco.

 

En contra del que publiquen altres mitjans, estos 80.000 euros no són per a fer efectiu un pagament a la seua ex dona, sinó que és per a fer front a una quantitat que ha de retindre el jutge per tal de poder seguir amb el procediment normal de les diligències que té obertes amb la filla de Rocío Jurado.

 

Fins fa poques setmanes el col·laborador s’havia declarat insolvent

Fins ara, el col·laborador havia al·legat a la justícia ser insolvent per a poder fer estos pagaments, però ara la seua participació en el concurs de televisió serviria com a prova per a provar la seua solvència econòmica.

 

Una volta es faça efectiu este pagament, caldrà vore cap a on avancen els camins judicials que tenen en curs les dos personalitats públiques.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.