Antonio David, obligat a abandonar la casa de ‘Gran Hermano VIP’

Antonio David Flores

Antonio David Flores es troba molt ben encarat en la final de ‘Gran Hermano VIP’ | GTRES

Pareix que Antonio David Flores no té com a únics enemics els seus rivals dins de la casa de ‘Gran Hermano VIP’, ara un factor extern podria complicar-li la seua participació dins del concurs de telerealitat. Segons explica en exclusiva Cotilleo.es, el concursant haurà d’eixir de la casa més famosa de la televisió per a fer efectiu el pagament d’una fiança al jutge que està portant els problemes legals que manté des de fa anys amb la mare dels seus fills, Rocío Carrasco.

 

En contra del que publiquen altres mitjans, estos 80.000 euros no són per a fer efectiu un pagament a la seua ex dona, sinó que és per a fer front a una quantitat que ha de retindre el jutge per tal de poder seguir amb el procediment normal de les diligències que té obertes amb la filla de Rocío Jurado.

 

Fins fa poques setmanes el col·laborador s’havia declarat insolvent

Fins ara, el col·laborador havia al·legat a la justícia ser insolvent per a poder fer estos pagaments, però ara la seua participació en el concurs de televisió serviria com a prova per a provar la seua solvència econòmica.

 

Una volta es faça efectiu este pagament, caldrà vore cap a on avancen els camins judicials que tenen en curs les dos personalitats públiques.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.

Lladró presenta una exclusiva figura de ‘Spider-Man’ en edició limitada mundial

Lladró ha llançat una figura de 'Spider-Man' en alta porcellana, una edició limitada a 500 unitats per a col·leccionistes i fans de Marvel.

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.