Belén Esteban aporta noves dades del conflicte entre Rocío Carrasco i la seua filla

Rocío Carrasco prefiere dejar todo en manos de la justicia

Rocío Carrasco | La Coctelera

 

La relació, o més ben dit la falta de relació entre Rocío Carrasco i els seus fills està donant molt de sí. L’entrada del seu exmarit, Antonio David, en ‘GH VIP’ i el naixement mediàtic de la seua filla Rocío Flores, que va assistir al plató de Telecinco per a defensar-lo, ha remogut el passat i l’ha posat d’actualitat la situació que més polèmica ha causat i que més especulacions ha provocat sobre esta família: el motiu de la falta de relació entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

 

Respecte a això, no s’ha pronunciat mai Antonio David, però el que sí que ha comentat diferents voltes ha sigut la intenció de la seua filla de reprendre la relació amb la seua mare.

 

Belén Esteban dona la seua opinió

Sobre este conflicte tot el món opina, però la que s’ha mullat ha sigut la ‘princesa del poble’, Belén Esteban, que ha afirmat que sap de primera mà que «la xiqueta crida normalment a sa mare», encara que esta cridada no tinga resposta.

 

«No et diré que siga cada setmana, però la xiqueta li crida normalment » ha recalcat, considerant-se una persona molt pròxima a la família per la bona relació que mantenen la seua filla Andreíta amb Rocío Flores.

 

Belén Esteban a 'Sálvame'

Belén Esteban s’ha pronunciat respecte a la no relació entre Rocío Carrasco i la seua filla | Telecinco

 

Belén Esteban ha afegit més i ha volgut deixar clara la seua opinió respecte a tot este conflicte familiar: «No sé què li passa a Rocío Carrasco. No entenc moltes de les situacions, no m’entra en el cap, però a mi em fa pena», ha assegurat.

 

De moment, tot són especulacions i cap dels afectats ha volgut parlar de quin episodi o situació va causar el conflicte que ara mateix té en vil a tota l’audiència de Telecinco; de fet, no se sap ben bé si s’arribarà a saber.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.