16.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Belén Esteban aporta noves dades del conflicte entre Rocío Carrasco i la seua filla

Rocío Carrasco prefiere dejar todo en manos de la justicia

Rocío Carrasco | La Coctelera

 

La relació, o més ben dit la falta de relació entre Rocío Carrasco i els seus fills està donant molt de sí. L’entrada del seu exmarit, Antonio David, en ‘GH VIP’ i el naixement mediàtic de la seua filla Rocío Flores, que va assistir al plató de Telecinco per a defensar-lo, ha remogut el passat i l’ha posat d’actualitat la situació que més polèmica ha causat i que més especulacions ha provocat sobre esta família: el motiu de la falta de relació entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

 

Respecte a això, no s’ha pronunciat mai Antonio David, però el que sí que ha comentat diferents voltes ha sigut la intenció de la seua filla de reprendre la relació amb la seua mare.

 

Belén Esteban dona la seua opinió

Sobre este conflicte tot el món opina, però la que s’ha mullat ha sigut la ‘princesa del poble’, Belén Esteban, que ha afirmat que sap de primera mà que «la xiqueta crida normalment a sa mare», encara que esta cridada no tinga resposta.

 

«No et diré que siga cada setmana, però la xiqueta li crida normalment » ha recalcat, considerant-se una persona molt pròxima a la família per la bona relació que mantenen la seua filla Andreíta amb Rocío Flores.

 

Belén Esteban a 'Sálvame'

Belén Esteban s’ha pronunciat respecte a la no relació entre Rocío Carrasco i la seua filla | Telecinco

 

Belén Esteban ha afegit més i ha volgut deixar clara la seua opinió respecte a tot este conflicte familiar: «No sé què li passa a Rocío Carrasco. No entenc moltes de les situacions, no m’entra en el cap, però a mi em fa pena», ha assegurat.

 

De moment, tot són especulacions i cap dels afectats ha volgut parlar de quin episodi o situació va causar el conflicte que ara mateix té en vil a tota l’audiència de Telecinco; de fet, no se sap ben bé si s’arribarà a saber.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.

Acaba l’alerta groga per fenòmens costaners a Alacant i seguix l’avís per vent

Emergències ha decretat la fi de l'alerta groga per fenòmens costaners en tota la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent. L'avís continua actiu a l'interior nord de Castelló, interior sud de València i en tota la província d'Alacant.

Bombers contenen la propagació d’un incendi al costat d’una nau en el polígon de Carrús

El foc declarat en l'exterior d'una nau del polígon de Carrús afecta a apilaments de cartó, plàstic i restes de desballestament. No hi ha ferits i es preveuen diverses hores de treball.

Diversos detinguts per la mort d’un home a Benifaió després d’un incendi simulat

Diverses persones han sigut detingudes com a presumptes responsables de l'assassinat d'un home a Benifaió i de simular un incendi per a encobrir-lo. La investigació seguix sota secret judicial i l'autòpsia va descartar que la mort es deguera al foc.

La Universitat d’Alacant incorpora l’arxiu familiar Gallego Picazo sobre la Guerra Civil

La Universitat d'Alacant ha rebut l'arxiu de la família Gallego Picazo, amb cartes de l'Ebre i documents sobre repressió i postguerra. Després de la seua digitalització, podrà consultar-se en la web de l'Arxiu de la Democràcia.

Els bombers han realitzat 12 intervencions pel vent a Alacant i es decreten tancaments preventius

El vent ha provocat 12 actuacions dels bombers des de les 7.50 hores i ha motivat tancaments de parcs, jardins i del Castell de Santa Bàrbara. Les autoritats mantenen l'alerta groga i demanen precaució en zones arbrades i costaneres.

Llevant i Elx, urgits per guanyar en el Ciutat

Llevant busca la seua primera victòria a casa i l'Elx el seu primer triomf fora en un dol marcat per la urgència i les baixes. El partit arranca a les 21.00.