10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Belén Esteban aporta noves dades del conflicte entre Rocío Carrasco i la seua filla

Rocío Carrasco prefiere dejar todo en manos de la justicia

Rocío Carrasco | La Coctelera

 

La relació, o més ben dit la falta de relació entre Rocío Carrasco i els seus fills està donant molt de sí. L’entrada del seu exmarit, Antonio David, en ‘GH VIP’ i el naixement mediàtic de la seua filla Rocío Flores, que va assistir al plató de Telecinco per a defensar-lo, ha remogut el passat i l’ha posat d’actualitat la situació que més polèmica ha causat i que més especulacions ha provocat sobre esta família: el motiu de la falta de relació entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

 

Respecte a això, no s’ha pronunciat mai Antonio David, però el que sí que ha comentat diferents voltes ha sigut la intenció de la seua filla de reprendre la relació amb la seua mare.

 

Belén Esteban dona la seua opinió

Sobre este conflicte tot el món opina, però la que s’ha mullat ha sigut la ‘princesa del poble’, Belén Esteban, que ha afirmat que sap de primera mà que «la xiqueta crida normalment a sa mare», encara que esta cridada no tinga resposta.

 

«No et diré que siga cada setmana, però la xiqueta li crida normalment » ha recalcat, considerant-se una persona molt pròxima a la família per la bona relació que mantenen la seua filla Andreíta amb Rocío Flores.

 

Belén Esteban a 'Sálvame'

Belén Esteban s’ha pronunciat respecte a la no relació entre Rocío Carrasco i la seua filla | Telecinco

 

Belén Esteban ha afegit més i ha volgut deixar clara la seua opinió respecte a tot este conflicte familiar: «No sé què li passa a Rocío Carrasco. No entenc moltes de les situacions, no m’entra en el cap, però a mi em fa pena», ha assegurat.

 

De moment, tot són especulacions i cap dels afectats ha volgut parlar de quin episodi o situació va causar el conflicte que ara mateix té en vil a tota l’audiència de Telecinco; de fet, no se sap ben bé si s’arribarà a saber.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.

Costello lidera al València Basket en un exigent 91-81 davant el Baskonia

L'equip taronja es va imposar 91-81 en un partit aspre i de cames pesades gràcies a la lectura de Matt Costello. La victòria va tallar dos derrotes seguides.

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.