Belén Esteban aporta noves dades del conflicte entre Rocío Carrasco i la seua filla

Rocío Carrasco prefiere dejar todo en manos de la justicia

Rocío Carrasco | La Coctelera

 

La relació, o més ben dit la falta de relació entre Rocío Carrasco i els seus fills està donant molt de sí. L’entrada del seu exmarit, Antonio David, en ‘GH VIP’ i el naixement mediàtic de la seua filla Rocío Flores, que va assistir al plató de Telecinco per a defensar-lo, ha remogut el passat i l’ha posat d’actualitat la situació que més polèmica ha causat i que més especulacions ha provocat sobre esta família: el motiu de la falta de relació entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

 

Respecte a això, no s’ha pronunciat mai Antonio David, però el que sí que ha comentat diferents voltes ha sigut la intenció de la seua filla de reprendre la relació amb la seua mare.

 

Belén Esteban dona la seua opinió

Sobre este conflicte tot el món opina, però la que s’ha mullat ha sigut la ‘princesa del poble’, Belén Esteban, que ha afirmat que sap de primera mà que «la xiqueta crida normalment a sa mare», encara que esta cridada no tinga resposta.

 

«No et diré que siga cada setmana, però la xiqueta li crida normalment » ha recalcat, considerant-se una persona molt pròxima a la família per la bona relació que mantenen la seua filla Andreíta amb Rocío Flores.

 

Belén Esteban a 'Sálvame'

Belén Esteban s’ha pronunciat respecte a la no relació entre Rocío Carrasco i la seua filla | Telecinco

 

Belén Esteban ha afegit més i ha volgut deixar clara la seua opinió respecte a tot este conflicte familiar: «No sé què li passa a Rocío Carrasco. No entenc moltes de les situacions, no m’entra en el cap, però a mi em fa pena», ha assegurat.

 

De moment, tot són especulacions i cap dels afectats ha volgut parlar de quin episodi o situació va causar el conflicte que ara mateix té en vil a tota l’audiència de Telecinco; de fet, no se sap ben bé si s’arribarà a saber.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.

Rovira exigix una negociació autonòmica real sobre la nova financiació

El conseller José Antonio Rovira reclama que el nou sistema de finançament es negocie amb totes les autonomies de règim comú i defensa un fons transitori de nivellació per a la Comunitat Valenciana. PSPV i Compromís critiquen l’actitud del Consell i li exigixen aprofitar els recursos que oferix el Govern central.

Regres ordenat dels desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i avís per l’aigua a la Vilavella

La Generalitat coordina el retorn dels veïns desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó i adverteix que l’aigua de l’aixeta no és potable als municipis afectats, especialment a la Vilavella.

Les ajudes per emergències catastròfiques arriben a 211 zones de catorze comunitats

El Govern espanyol ha declarat zones afectades per emergències de protecció civil 211 episodis catastròfics en catorze comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, majoritàriament per incendis forestals, i obri així la porta a un ampli paquet d’ajudes.

Els treballadors afectats pels incendis podran cobrar una ajuda fins a quatre mesos

El Govern central ha aprovat una nova prestació extraordinària del SEPE per a treballadors afectats pels incendis forestals, que cobrirà el 70 % de la base reguladora i es podrà percebre fins a quatre mesos.

Alacant tanca el pressupost de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions

L'Ajuntament d'Alacant ha tancat l'exercici pressupostari de 2025 amb un superàvit de 65,5 milions i un remanent de tresoreria de 176,8 milions, segons l'informe de la Intervenció General. El govern local del PP destaca que es complixen les tres regles fiscals: estabilitat pressupostària, regla de gasto i límit de deute públic.

Els embassaments del Xúquer baixen al 59,7% i els del Segura al 55,8% després d’una setmana més seca

Els embassaments del Xúquer han perdut 31 hm³ i baixen al 59,7% de capacitat, mentres que els del Segura resten 7 hm³ i se situen en el 55,8%. La reserva hídrica espanyola global ha retrocedit fins al 71,3% esta setmana d’estiu.

La gira wagneriana de Bayreuth farà parada a València este setembre

La bisneta de Richard Wagner qualifica d’excepcional la gira de l’Orquestra del Festival de Bayreuth per Espanya, que passarà per Barcelona, Santander, Sevilla, Madrid i culminarà al Palau de la Música de València el 6 de setembre, amb Pablo Heras-Casado al front.
FILMOTECA D'ESTIU