16.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Belén Esteban aporta noves dades del conflicte entre Rocío Carrasco i la seua filla

Rocío Carrasco prefiere dejar todo en manos de la justicia

Rocío Carrasco | La Coctelera

 

La relació, o més ben dit la falta de relació entre Rocío Carrasco i els seus fills està donant molt de sí. L’entrada del seu exmarit, Antonio David, en ‘GH VIP’ i el naixement mediàtic de la seua filla Rocío Flores, que va assistir al plató de Telecinco per a defensar-lo, ha remogut el passat i l’ha posat d’actualitat la situació que més polèmica ha causat i que més especulacions ha provocat sobre esta família: el motiu de la falta de relació entre Rocío Carrasco i Rocío Flores.

 

Respecte a això, no s’ha pronunciat mai Antonio David, però el que sí que ha comentat diferents voltes ha sigut la intenció de la seua filla de reprendre la relació amb la seua mare.

 

Belén Esteban dona la seua opinió

Sobre este conflicte tot el món opina, però la que s’ha mullat ha sigut la ‘princesa del poble’, Belén Esteban, que ha afirmat que sap de primera mà que «la xiqueta crida normalment a sa mare», encara que esta cridada no tinga resposta.

 

«No et diré que siga cada setmana, però la xiqueta li crida normalment » ha recalcat, considerant-se una persona molt pròxima a la família per la bona relació que mantenen la seua filla Andreíta amb Rocío Flores.

 

Belén Esteban a 'Sálvame'

Belén Esteban s’ha pronunciat respecte a la no relació entre Rocío Carrasco i la seua filla | Telecinco

 

Belén Esteban ha afegit més i ha volgut deixar clara la seua opinió respecte a tot este conflicte familiar: «No sé què li passa a Rocío Carrasco. No entenc moltes de les situacions, no m’entra en el cap, però a mi em fa pena», ha assegurat.

 

De moment, tot són especulacions i cap dels afectats ha volgut parlar de quin episodi o situació va causar el conflicte que ara mateix té en vil a tota l’audiència de Telecinco; de fet, no se sap ben bé si s’arribarà a saber.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Thompson guia un gran València Basket per a assaltar el OAKA (79-89)

València Basket va remuntar a Atenes i va véncer 79-89 al Panathinaikos amb un Darius Thompson excel·lent. El triomf li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Thompson lidera l’assalt del València al OAKA: 79-89

El València Basket va remuntar a Atenes amb una segona part excel·lent i es va imposar 79-89 al Panathinaikos, guiat per Darius Thompson i l'encert exterior. El triomf, nové del curs, li consolida en la zona de play off de l'Eurolliga.

Bernabé reivindica la Constitució com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat

En l'acte pel Dia de la Constitució a València, Pilar Bernabé ha defés la Carta Magna com un contracte que exigix responsabilitat i lleialtat i ha apel·lat a cuidar la democràcia cada dia.

Pilar Bernabé admet fallades del PSOE en atendre les denunciants de Paco Salazar

La secretària d'Igualtat del PSOE reconeix que el partit no va estar a l'altura amb les dones que van denunciar a Paco Salazar i anuncia una revisió del protocol.

Bernabé titlla d’intolerable que Mazón seguisca com a diputat després dels seus missatges amb Pradas en la DANA

La delegada del Govern critica que el expresident mantinga l'escó i l'aforament després de divulgar-se els xats del dia de la DANA amb Salomé Pradas. Assenyala al PP per protegir-lo.

Els Arts estrena Luisa Miller de Verdi amb el debut operístic de sir Mark Elder

El Palau de les Arts presenta el 10 de desembre Luisa Miller de Verdi, amb el debut operístic de sir Mark Elder i direcció escènica de Valentina Carrasco. La producció forma part del 20 aniversari del coliseu valencià.

El sector hoteler de la Comunitat Valenciana preveu una ocupació del 77% en el pont

La Comunitat Valenciana anticipa una ocupació mitjana del 77% en el pont de la Constitució i la Immaculada. València frega el 'ple tècnic' per la Marató i l'interior registra bones xifres.

Jorge Suárez entrega a la jutgessa notes manuscrites seues i de Pradas del Cecopi

El subdirector d'Emergències ha aportat a la instrucció els seus apunts i les notes manuscrites de Salomé Pradas de la reunió del Cecopi del 29 d'octubre. Els documents reflectixen recomanacions considerades per a l'És-Alert que no van arribar a l'avís final.