El canvi de vida radical de Chari Lojo, exconcursant de ‘GH 12’

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seva participació a 'Gran Hermano 12'

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seuq participació en ‘Gran Hermano 12’ | Instagram @chari_lojo_devesa

 

Chari Lojo, coneguda per la seua participació en ‘Gran Hermano 12’, es va fer popular entre l’audiència del reality de convivència de Telecinco gràcies al seu caràcter extravertit, sensualitat i físic enlluernador. La seua expulsió del programa la va conduir a aparéixer en diversos platós de televisió i a continuar adquirint fama amb les seues col·laboracions. No obstant això, feia molt de temps que no es tenia cap notícia de l’andalusa.

 

Chari Lojo es trasllada a la presó de Ceuta

Gràcies al diari ‘El pueblo de Ceuta’, hem descobert que Chari Lojo ha viatjat a esta ciutat per a instal·lar-se i emprendre una nova etapa professional totalment oposada a la seua faceta mediàtica. El motiu és haver aprovat unes oposicions que li permetran treballar de funcionària de presons, una faena totalment contraposada a la seua imatge pública.

 

Chari Lojo

Chari Lojo ha decidit emprendre una nova trajectòria professional com a funcionària de presons| Instagram @chari_lojo_devesa

 

Per tant, el mitjà de comunicació de Ceuta ha afirmat que Lojo està duent a terme una estada de pràctiques en la presó de Fuerte Mendizábal des de fa uns quants mesos, i que la vida que està portant és totalment diferent de la que portava davant de les càmeres de televisió.

 

Cal recordar que l’última volta que va aparéixer en la televisió va ser amb motiu de l’emissió del programa ‘El Reencuentro, 10 años después’ l’any 2011 i, més avant, en ‘GH VIP 13’ després de l’expulsió de Los Chunguitos i de Kiko Rivera l’any 2015. Des d’eixe moment, poc se sabia d’esta celebritat mediàtica i molt menys dels seus nous interessos laborals. Ara, sabem que està treballant en una presó de Ceuta després d’haver conseguit aprovar les oposicions. Es tracta d’un gir de 180 graus en la seua vida i, sense dubte, serà convidada a ‘Sábado Deluxe’ per a ser entrevistada sobre esta nova aventura laboral.

 

La vida de l'andalusa mediàtica ha fer un gir de 180 graus

La vida de l’andalusa mediàtica ha fet un gir de 180 graus | Instagram @chari_lojo_devesa

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.