El canvi de vida radical de Chari Lojo, exconcursant de ‘GH 12’

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seva participació a 'Gran Hermano 12'

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seuq participació en ‘Gran Hermano 12’ | Instagram @chari_lojo_devesa

 

Chari Lojo, coneguda per la seua participació en ‘Gran Hermano 12’, es va fer popular entre l’audiència del reality de convivència de Telecinco gràcies al seu caràcter extravertit, sensualitat i físic enlluernador. La seua expulsió del programa la va conduir a aparéixer en diversos platós de televisió i a continuar adquirint fama amb les seues col·laboracions. No obstant això, feia molt de temps que no es tenia cap notícia de l’andalusa.

 

Chari Lojo es trasllada a la presó de Ceuta

Gràcies al diari ‘El pueblo de Ceuta’, hem descobert que Chari Lojo ha viatjat a esta ciutat per a instal·lar-se i emprendre una nova etapa professional totalment oposada a la seua faceta mediàtica. El motiu és haver aprovat unes oposicions que li permetran treballar de funcionària de presons, una faena totalment contraposada a la seua imatge pública.

 

Chari Lojo

Chari Lojo ha decidit emprendre una nova trajectòria professional com a funcionària de presons| Instagram @chari_lojo_devesa

 

Per tant, el mitjà de comunicació de Ceuta ha afirmat que Lojo està duent a terme una estada de pràctiques en la presó de Fuerte Mendizábal des de fa uns quants mesos, i que la vida que està portant és totalment diferent de la que portava davant de les càmeres de televisió.

 

Cal recordar que l’última volta que va aparéixer en la televisió va ser amb motiu de l’emissió del programa ‘El Reencuentro, 10 años después’ l’any 2011 i, més avant, en ‘GH VIP 13’ després de l’expulsió de Los Chunguitos i de Kiko Rivera l’any 2015. Des d’eixe moment, poc se sabia d’esta celebritat mediàtica i molt menys dels seus nous interessos laborals. Ara, sabem que està treballant en una presó de Ceuta després d’haver conseguit aprovar les oposicions. Es tracta d’un gir de 180 graus en la seua vida i, sense dubte, serà convidada a ‘Sábado Deluxe’ per a ser entrevistada sobre esta nova aventura laboral.

 

La vida de l'andalusa mediàtica ha fer un gir de 180 graus

La vida de l’andalusa mediàtica ha fet un gir de 180 graus | Instagram @chari_lojo_devesa

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.