15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

El canvi de vida radical de Chari Lojo, exconcursant de ‘GH 12’

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seva participació a 'Gran Hermano 12'

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seuq participació en ‘Gran Hermano 12’ | Instagram @chari_lojo_devesa

 

Chari Lojo, coneguda per la seua participació en ‘Gran Hermano 12’, es va fer popular entre l’audiència del reality de convivència de Telecinco gràcies al seu caràcter extravertit, sensualitat i físic enlluernador. La seua expulsió del programa la va conduir a aparéixer en diversos platós de televisió i a continuar adquirint fama amb les seues col·laboracions. No obstant això, feia molt de temps que no es tenia cap notícia de l’andalusa.

 

Chari Lojo es trasllada a la presó de Ceuta

Gràcies al diari ‘El pueblo de Ceuta’, hem descobert que Chari Lojo ha viatjat a esta ciutat per a instal·lar-se i emprendre una nova etapa professional totalment oposada a la seua faceta mediàtica. El motiu és haver aprovat unes oposicions que li permetran treballar de funcionària de presons, una faena totalment contraposada a la seua imatge pública.

 

Chari Lojo

Chari Lojo ha decidit emprendre una nova trajectòria professional com a funcionària de presons| Instagram @chari_lojo_devesa

 

Per tant, el mitjà de comunicació de Ceuta ha afirmat que Lojo està duent a terme una estada de pràctiques en la presó de Fuerte Mendizábal des de fa uns quants mesos, i que la vida que està portant és totalment diferent de la que portava davant de les càmeres de televisió.

 

Cal recordar que l’última volta que va aparéixer en la televisió va ser amb motiu de l’emissió del programa ‘El Reencuentro, 10 años después’ l’any 2011 i, més avant, en ‘GH VIP 13’ després de l’expulsió de Los Chunguitos i de Kiko Rivera l’any 2015. Des d’eixe moment, poc se sabia d’esta celebritat mediàtica i molt menys dels seus nous interessos laborals. Ara, sabem que està treballant en una presó de Ceuta després d’haver conseguit aprovar les oposicions. Es tracta d’un gir de 180 graus en la seua vida i, sense dubte, serà convidada a ‘Sábado Deluxe’ per a ser entrevistada sobre esta nova aventura laboral.

 

La vida de l'andalusa mediàtica ha fer un gir de 180 graus

La vida de l’andalusa mediàtica ha fet un gir de 180 graus | Instagram @chari_lojo_devesa

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.