El canvi de vida radical de Chari Lojo, exconcursant de ‘GH 12’

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seva participació a 'Gran Hermano 12'

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seuq participació en ‘Gran Hermano 12’ | Instagram @chari_lojo_devesa

 

Chari Lojo, coneguda per la seua participació en ‘Gran Hermano 12’, es va fer popular entre l’audiència del reality de convivència de Telecinco gràcies al seu caràcter extravertit, sensualitat i físic enlluernador. La seua expulsió del programa la va conduir a aparéixer en diversos platós de televisió i a continuar adquirint fama amb les seues col·laboracions. No obstant això, feia molt de temps que no es tenia cap notícia de l’andalusa.

 

Chari Lojo es trasllada a la presó de Ceuta

Gràcies al diari ‘El pueblo de Ceuta’, hem descobert que Chari Lojo ha viatjat a esta ciutat per a instal·lar-se i emprendre una nova etapa professional totalment oposada a la seua faceta mediàtica. El motiu és haver aprovat unes oposicions que li permetran treballar de funcionària de presons, una faena totalment contraposada a la seua imatge pública.

 

Chari Lojo

Chari Lojo ha decidit emprendre una nova trajectòria professional com a funcionària de presons| Instagram @chari_lojo_devesa

 

Per tant, el mitjà de comunicació de Ceuta ha afirmat que Lojo està duent a terme una estada de pràctiques en la presó de Fuerte Mendizábal des de fa uns quants mesos, i que la vida que està portant és totalment diferent de la que portava davant de les càmeres de televisió.

 

Cal recordar que l’última volta que va aparéixer en la televisió va ser amb motiu de l’emissió del programa ‘El Reencuentro, 10 años después’ l’any 2011 i, més avant, en ‘GH VIP 13’ després de l’expulsió de Los Chunguitos i de Kiko Rivera l’any 2015. Des d’eixe moment, poc se sabia d’esta celebritat mediàtica i molt menys dels seus nous interessos laborals. Ara, sabem que està treballant en una presó de Ceuta després d’haver conseguit aprovar les oposicions. Es tracta d’un gir de 180 graus en la seua vida i, sense dubte, serà convidada a ‘Sábado Deluxe’ per a ser entrevistada sobre esta nova aventura laboral.

 

La vida de l'andalusa mediàtica ha fer un gir de 180 graus

La vida de l’andalusa mediàtica ha fet un gir de 180 graus | Instagram @chari_lojo_devesa

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diumenge assolellat i amb temperatures en lleu ascens a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge una jornada majoritàriament assolellada, amb temperatures màximes en lleuger ascens i vent fluix que girarà a llevant a migdia.

Un incendi en una vivenda de Dénia obliga a evacuar un edifici de cinc altures

Un incendi declarat en una vivenda de l’avinguda Ramón Ortega de Dénia ha obligat a desallotjar un edifici de cinc altures. Una família ha sigut atesa per inhalació de fum, però els residents han pogut tornar després a casa.

Belén Segarra conta en un llibre com va passar de la depressió al ioga

La il·lustradora valenciana Belén Segarra presenta 'Mi libro de yoga', una obra on narra com el ioga va transformar la seua depressió en un nou camí de vida. El volum combina text i il·lustracions per a acostar esta pràctica a qualsevol persona, siga quina siga la seua edat o experiència.

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.