El canvi de vida radical de Chari Lojo, exconcursant de ‘GH 12’

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seva participació a 'Gran Hermano 12'

Chari Lojo va adquirir fama gràcies a la seuq participació en ‘Gran Hermano 12’ | Instagram @chari_lojo_devesa

 

Chari Lojo, coneguda per la seua participació en ‘Gran Hermano 12’, es va fer popular entre l’audiència del reality de convivència de Telecinco gràcies al seu caràcter extravertit, sensualitat i físic enlluernador. La seua expulsió del programa la va conduir a aparéixer en diversos platós de televisió i a continuar adquirint fama amb les seues col·laboracions. No obstant això, feia molt de temps que no es tenia cap notícia de l’andalusa.

 

Chari Lojo es trasllada a la presó de Ceuta

Gràcies al diari ‘El pueblo de Ceuta’, hem descobert que Chari Lojo ha viatjat a esta ciutat per a instal·lar-se i emprendre una nova etapa professional totalment oposada a la seua faceta mediàtica. El motiu és haver aprovat unes oposicions que li permetran treballar de funcionària de presons, una faena totalment contraposada a la seua imatge pública.

 

Chari Lojo

Chari Lojo ha decidit emprendre una nova trajectòria professional com a funcionària de presons| Instagram @chari_lojo_devesa

 

Per tant, el mitjà de comunicació de Ceuta ha afirmat que Lojo està duent a terme una estada de pràctiques en la presó de Fuerte Mendizábal des de fa uns quants mesos, i que la vida que està portant és totalment diferent de la que portava davant de les càmeres de televisió.

 

Cal recordar que l’última volta que va aparéixer en la televisió va ser amb motiu de l’emissió del programa ‘El Reencuentro, 10 años después’ l’any 2011 i, més avant, en ‘GH VIP 13’ després de l’expulsió de Los Chunguitos i de Kiko Rivera l’any 2015. Des d’eixe moment, poc se sabia d’esta celebritat mediàtica i molt menys dels seus nous interessos laborals. Ara, sabem que està treballant en una presó de Ceuta després d’haver conseguit aprovar les oposicions. Es tracta d’un gir de 180 graus en la seua vida i, sense dubte, serà convidada a ‘Sábado Deluxe’ per a ser entrevistada sobre esta nova aventura laboral.

 

La vida de l'andalusa mediàtica ha fer un gir de 180 graus

La vida de l’andalusa mediàtica ha fet un gir de 180 graus | Instagram @chari_lojo_devesa

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.