La filla de Cayetano, Lucía Rivera, publica una foto sense rastre de roba

 

Lucía Rivera, filla del torero Cayetano Rivera i l’actriu Blanca Romero, és molt activa en xarxes socials. Per tant, no dubta a compartir des dels seus treballs com a model fins als seus viatges, passant per moments del seu dia a dia. Ara, però, el que ha fet ha estat penjar una imatge molt sorprenent en el seu compte d’Instagram. En concret, ha pujat una foto de si mateixa nua, que ha generat una gran revolada entre els seus seguidors.
 

La foto que fa ‘incendiar’ les xarxes

Ara Lucía, que va ser parella del pilot Marc Márquez, està passant uns dies a Barcelona, on s’ha allotjat a l’Hotel Arts. Precisament a l’habitació d’este allotjament és on s’ha fet una instantània que ha sorprés tothom. D’esta manera, ha optat per posar absolutament nua al bany, fent-se un ‘selfie’ que ara és notícia.

Una foto en què apareix subjectant amb una mà el mòbil mentre que l’altra la té col·locada per sota dels seus pits. Estos, per la seua banda, es troben totalment tapats per la seua llarga cabellera. I d’esta manera tan provocativa, natural i sensual ha fet esta foto, acompanyada d’un concís «Bon dia», i que ha penjat al seu perfil d’Instagram.

La ‘revolució’ en xarxes socials

Només compartir esta imatge, moltes les persones no han dubtat a deixar clar que els encanta. Així, Lucía ha aconseguit més de 12.200 ‘m’agrada’ i una llarga llista de comentaris de fans, que no dubten a ressaltar la bellesa de la model.

És més, fins i tot hi ha algun seguidor que ha ‘tirat’ de sentit de l’humor i li ha enviat un missatge a l’ex de Lucía Rivera: «Mira Marc què t’has perdut». I és que estos són només alguns exemples dels milers de missatges que ha rebut la filla del destre:

  • «Cal ensenyar el cos mentre es puga, ja hi haurà temps d’amagar-lo».
  • «Que guapa!».
  • «Així, sense complexos… Bon dia!».
  • «Ets bellíssima i s’aprecia tanta bellesa».
  • «Quin cos!».
  • «M’encanta la teua personalitat, la sensualitat del teu cos i la bellesa d’este, que transmet una energia especial i única».
  • «Impressionantment natural, com la vida mateixa».

La reacció més sorprenent

No només els fans de la jove han comentat la seua fotografia sinó que també ho ha fet el seu pare, Cayetano Rivera. Concretament, el torero ha optat per posar-li diverses emoticones: un de sorpresa, un altre tapant-se els ulls, un tercer somrient i, finalment, un llançant-li un petó. D’esta manera, ha deixat palés que, com a pare, li genera cert compromís veure-la. No obstant això, l’important és que es pren amb sentit de l’humor esta foto i que adora la seua filla.

Tot això que Cayetano ha dit amb uns simples ‘emojis’ ha agradat a la seua filla, ja que la jove model no ha dubtat a contestar-li, dient-li que l’estima. Dos gestos que deixen molt clar que pare i filla tenen una boníssima relació a hores d’ara, que estan feliços i encantats l’un amb l’altre, malgrat el distanciament que van protagonitzar en el passat.

És cert que, per les seues respectives agendes professionals, no poden veure’s tot el que els agradaria. Tanmateix, no és menys cert que, malgrat tot, s’estimen molt i intenten parlar de forma periòdica.

Últimes notícies

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.