La filla de Cayetano, Lucía Rivera, publica una foto sense rastre de roba

 

Lucía Rivera, filla del torero Cayetano Rivera i l’actriu Blanca Romero, és molt activa en xarxes socials. Per tant, no dubta a compartir des dels seus treballs com a model fins als seus viatges, passant per moments del seu dia a dia. Ara, però, el que ha fet ha estat penjar una imatge molt sorprenent en el seu compte d’Instagram. En concret, ha pujat una foto de si mateixa nua, que ha generat una gran revolada entre els seus seguidors.
 

La foto que fa ‘incendiar’ les xarxes

Ara Lucía, que va ser parella del pilot Marc Márquez, està passant uns dies a Barcelona, on s’ha allotjat a l’Hotel Arts. Precisament a l’habitació d’este allotjament és on s’ha fet una instantània que ha sorprés tothom. D’esta manera, ha optat per posar absolutament nua al bany, fent-se un ‘selfie’ que ara és notícia.

Una foto en què apareix subjectant amb una mà el mòbil mentre que l’altra la té col·locada per sota dels seus pits. Estos, per la seua banda, es troben totalment tapats per la seua llarga cabellera. I d’esta manera tan provocativa, natural i sensual ha fet esta foto, acompanyada d’un concís «Bon dia», i que ha penjat al seu perfil d’Instagram.

La ‘revolució’ en xarxes socials

Només compartir esta imatge, moltes les persones no han dubtat a deixar clar que els encanta. Així, Lucía ha aconseguit més de 12.200 ‘m’agrada’ i una llarga llista de comentaris de fans, que no dubten a ressaltar la bellesa de la model.

És més, fins i tot hi ha algun seguidor que ha ‘tirat’ de sentit de l’humor i li ha enviat un missatge a l’ex de Lucía Rivera: «Mira Marc què t’has perdut». I és que estos són només alguns exemples dels milers de missatges que ha rebut la filla del destre:

  • «Cal ensenyar el cos mentre es puga, ja hi haurà temps d’amagar-lo».
  • «Que guapa!».
  • «Així, sense complexos… Bon dia!».
  • «Ets bellíssima i s’aprecia tanta bellesa».
  • «Quin cos!».
  • «M’encanta la teua personalitat, la sensualitat del teu cos i la bellesa d’este, que transmet una energia especial i única».
  • «Impressionantment natural, com la vida mateixa».

La reacció més sorprenent

No només els fans de la jove han comentat la seua fotografia sinó que també ho ha fet el seu pare, Cayetano Rivera. Concretament, el torero ha optat per posar-li diverses emoticones: un de sorpresa, un altre tapant-se els ulls, un tercer somrient i, finalment, un llançant-li un petó. D’esta manera, ha deixat palés que, com a pare, li genera cert compromís veure-la. No obstant això, l’important és que es pren amb sentit de l’humor esta foto i que adora la seua filla.

Tot això que Cayetano ha dit amb uns simples ‘emojis’ ha agradat a la seua filla, ja que la jove model no ha dubtat a contestar-li, dient-li que l’estima. Dos gestos que deixen molt clar que pare i filla tenen una boníssima relació a hores d’ara, que estan feliços i encantats l’un amb l’altre, malgrat el distanciament que van protagonitzar en el passat.

És cert que, per les seues respectives agendes professionals, no poden veure’s tot el que els agradaria. Tanmateix, no és menys cert que, malgrat tot, s’estimen molt i intenten parlar de forma periòdica.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.