La filla de Cayetano, Lucía Rivera, publica una foto sense rastre de roba

 

Lucía Rivera, filla del torero Cayetano Rivera i l’actriu Blanca Romero, és molt activa en xarxes socials. Per tant, no dubta a compartir des dels seus treballs com a model fins als seus viatges, passant per moments del seu dia a dia. Ara, però, el que ha fet ha estat penjar una imatge molt sorprenent en el seu compte d’Instagram. En concret, ha pujat una foto de si mateixa nua, que ha generat una gran revolada entre els seus seguidors.
 

La foto que fa ‘incendiar’ les xarxes

Ara Lucía, que va ser parella del pilot Marc Márquez, està passant uns dies a Barcelona, on s’ha allotjat a l’Hotel Arts. Precisament a l’habitació d’este allotjament és on s’ha fet una instantània que ha sorprés tothom. D’esta manera, ha optat per posar absolutament nua al bany, fent-se un ‘selfie’ que ara és notícia.

Una foto en què apareix subjectant amb una mà el mòbil mentre que l’altra la té col·locada per sota dels seus pits. Estos, per la seua banda, es troben totalment tapats per la seua llarga cabellera. I d’esta manera tan provocativa, natural i sensual ha fet esta foto, acompanyada d’un concís «Bon dia», i que ha penjat al seu perfil d’Instagram.

La ‘revolució’ en xarxes socials

Només compartir esta imatge, moltes les persones no han dubtat a deixar clar que els encanta. Així, Lucía ha aconseguit més de 12.200 ‘m’agrada’ i una llarga llista de comentaris de fans, que no dubten a ressaltar la bellesa de la model.

És més, fins i tot hi ha algun seguidor que ha ‘tirat’ de sentit de l’humor i li ha enviat un missatge a l’ex de Lucía Rivera: «Mira Marc què t’has perdut». I és que estos són només alguns exemples dels milers de missatges que ha rebut la filla del destre:

  • «Cal ensenyar el cos mentre es puga, ja hi haurà temps d’amagar-lo».
  • «Que guapa!».
  • «Així, sense complexos… Bon dia!».
  • «Ets bellíssima i s’aprecia tanta bellesa».
  • «Quin cos!».
  • «M’encanta la teua personalitat, la sensualitat del teu cos i la bellesa d’este, que transmet una energia especial i única».
  • «Impressionantment natural, com la vida mateixa».

La reacció més sorprenent

No només els fans de la jove han comentat la seua fotografia sinó que també ho ha fet el seu pare, Cayetano Rivera. Concretament, el torero ha optat per posar-li diverses emoticones: un de sorpresa, un altre tapant-se els ulls, un tercer somrient i, finalment, un llançant-li un petó. D’esta manera, ha deixat palés que, com a pare, li genera cert compromís veure-la. No obstant això, l’important és que es pren amb sentit de l’humor esta foto i que adora la seua filla.

Tot això que Cayetano ha dit amb uns simples ‘emojis’ ha agradat a la seua filla, ja que la jove model no ha dubtat a contestar-li, dient-li que l’estima. Dos gestos que deixen molt clar que pare i filla tenen una boníssima relació a hores d’ara, que estan feliços i encantats l’un amb l’altre, malgrat el distanciament que van protagonitzar en el passat.

És cert que, per les seues respectives agendes professionals, no poden veure’s tot el que els agradaria. Tanmateix, no és menys cert que, malgrat tot, s’estimen molt i intenten parlar de forma periòdica.

Últimes notícies

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.