La filla de Cayetano, Lucía Rivera, publica una foto sense rastre de roba

 

Lucía Rivera, filla del torero Cayetano Rivera i l’actriu Blanca Romero, és molt activa en xarxes socials. Per tant, no dubta a compartir des dels seus treballs com a model fins als seus viatges, passant per moments del seu dia a dia. Ara, però, el que ha fet ha estat penjar una imatge molt sorprenent en el seu compte d’Instagram. En concret, ha pujat una foto de si mateixa nua, que ha generat una gran revolada entre els seus seguidors.
 

La foto que fa ‘incendiar’ les xarxes

Ara Lucía, que va ser parella del pilot Marc Márquez, està passant uns dies a Barcelona, on s’ha allotjat a l’Hotel Arts. Precisament a l’habitació d’este allotjament és on s’ha fet una instantània que ha sorprés tothom. D’esta manera, ha optat per posar absolutament nua al bany, fent-se un ‘selfie’ que ara és notícia.

Una foto en què apareix subjectant amb una mà el mòbil mentre que l’altra la té col·locada per sota dels seus pits. Estos, per la seua banda, es troben totalment tapats per la seua llarga cabellera. I d’esta manera tan provocativa, natural i sensual ha fet esta foto, acompanyada d’un concís «Bon dia», i que ha penjat al seu perfil d’Instagram.

La ‘revolució’ en xarxes socials

Només compartir esta imatge, moltes les persones no han dubtat a deixar clar que els encanta. Així, Lucía ha aconseguit més de 12.200 ‘m’agrada’ i una llarga llista de comentaris de fans, que no dubten a ressaltar la bellesa de la model.

És més, fins i tot hi ha algun seguidor que ha ‘tirat’ de sentit de l’humor i li ha enviat un missatge a l’ex de Lucía Rivera: «Mira Marc què t’has perdut». I és que estos són només alguns exemples dels milers de missatges que ha rebut la filla del destre:

  • «Cal ensenyar el cos mentre es puga, ja hi haurà temps d’amagar-lo».
  • «Que guapa!».
  • «Així, sense complexos… Bon dia!».
  • «Ets bellíssima i s’aprecia tanta bellesa».
  • «Quin cos!».
  • «M’encanta la teua personalitat, la sensualitat del teu cos i la bellesa d’este, que transmet una energia especial i única».
  • «Impressionantment natural, com la vida mateixa».

La reacció més sorprenent

No només els fans de la jove han comentat la seua fotografia sinó que també ho ha fet el seu pare, Cayetano Rivera. Concretament, el torero ha optat per posar-li diverses emoticones: un de sorpresa, un altre tapant-se els ulls, un tercer somrient i, finalment, un llançant-li un petó. D’esta manera, ha deixat palés que, com a pare, li genera cert compromís veure-la. No obstant això, l’important és que es pren amb sentit de l’humor esta foto i que adora la seua filla.

Tot això que Cayetano ha dit amb uns simples ‘emojis’ ha agradat a la seua filla, ja que la jove model no ha dubtat a contestar-li, dient-li que l’estima. Dos gestos que deixen molt clar que pare i filla tenen una boníssima relació a hores d’ara, que estan feliços i encantats l’un amb l’altre, malgrat el distanciament que van protagonitzar en el passat.

És cert que, per les seues respectives agendes professionals, no poden veure’s tot el que els agradaria. Tanmateix, no és menys cert que, malgrat tot, s’estimen molt i intenten parlar de forma periòdica.

Últimes notícies

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.