La filla de Cayetano, Lucía Rivera, publica una foto sense rastre de roba

 

Lucía Rivera, filla del torero Cayetano Rivera i l’actriu Blanca Romero, és molt activa en xarxes socials. Per tant, no dubta a compartir des dels seus treballs com a model fins als seus viatges, passant per moments del seu dia a dia. Ara, però, el que ha fet ha estat penjar una imatge molt sorprenent en el seu compte d’Instagram. En concret, ha pujat una foto de si mateixa nua, que ha generat una gran revolada entre els seus seguidors.
 

La foto que fa ‘incendiar’ les xarxes

Ara Lucía, que va ser parella del pilot Marc Márquez, està passant uns dies a Barcelona, on s’ha allotjat a l’Hotel Arts. Precisament a l’habitació d’este allotjament és on s’ha fet una instantània que ha sorprés tothom. D’esta manera, ha optat per posar absolutament nua al bany, fent-se un ‘selfie’ que ara és notícia.

Una foto en què apareix subjectant amb una mà el mòbil mentre que l’altra la té col·locada per sota dels seus pits. Estos, per la seua banda, es troben totalment tapats per la seua llarga cabellera. I d’esta manera tan provocativa, natural i sensual ha fet esta foto, acompanyada d’un concís «Bon dia», i que ha penjat al seu perfil d’Instagram.

La ‘revolució’ en xarxes socials

Només compartir esta imatge, moltes les persones no han dubtat a deixar clar que els encanta. Així, Lucía ha aconseguit més de 12.200 ‘m’agrada’ i una llarga llista de comentaris de fans, que no dubten a ressaltar la bellesa de la model.

És més, fins i tot hi ha algun seguidor que ha ‘tirat’ de sentit de l’humor i li ha enviat un missatge a l’ex de Lucía Rivera: «Mira Marc què t’has perdut». I és que estos són només alguns exemples dels milers de missatges que ha rebut la filla del destre:

  • «Cal ensenyar el cos mentre es puga, ja hi haurà temps d’amagar-lo».
  • «Que guapa!».
  • «Així, sense complexos… Bon dia!».
  • «Ets bellíssima i s’aprecia tanta bellesa».
  • «Quin cos!».
  • «M’encanta la teua personalitat, la sensualitat del teu cos i la bellesa d’este, que transmet una energia especial i única».
  • «Impressionantment natural, com la vida mateixa».

La reacció més sorprenent

No només els fans de la jove han comentat la seua fotografia sinó que també ho ha fet el seu pare, Cayetano Rivera. Concretament, el torero ha optat per posar-li diverses emoticones: un de sorpresa, un altre tapant-se els ulls, un tercer somrient i, finalment, un llançant-li un petó. D’esta manera, ha deixat palés que, com a pare, li genera cert compromís veure-la. No obstant això, l’important és que es pren amb sentit de l’humor esta foto i que adora la seua filla.

Tot això que Cayetano ha dit amb uns simples ‘emojis’ ha agradat a la seua filla, ja que la jove model no ha dubtat a contestar-li, dient-li que l’estima. Dos gestos que deixen molt clar que pare i filla tenen una boníssima relació a hores d’ara, que estan feliços i encantats l’un amb l’altre, malgrat el distanciament que van protagonitzar en el passat.

És cert que, per les seues respectives agendes professionals, no poden veure’s tot el que els agradaria. Tanmateix, no és menys cert que, malgrat tot, s’estimen molt i intenten parlar de forma periòdica.

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Loriguilla cap a València per un camió accidentat que obliga a desviar el trànsit

Un camió que ha quedat creuat a la calçada ha tallat tots els carrils de l'A-3 a Loriguilla en sentit València i el trànsit es desvia per la via de servici i per l'A-7. Ja hi ha uns dos quilòmetres de retencions.

La compravenda d’habitatges baixa un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana

La compravenda d’habitatges ha baixat un 7 % a l’abril a la Comunitat Valenciana, fins a 7.880 operacions, en un context de poca oferta i preus a l’alça a tot Espanya.

A disposició judicial l’home detingut per la mort d’un veí en una baralla a Aldaia

L’home detingut dimarts a Aldaia com a presumpte autor d’una agressió mortal amb arma blanca ha passat este divendres a disposició dels jutjats de Torrent. En el succés, ocorregut en una antiga vivenda a les afores del nucli urbà, també va ser arrestada una altra persona.

Contexto Queer, la llibreria de Benimaclet que s’ha convertit en refugi LGBTIQA+

Contexto Queer ha obert en el barri de Benimaclet com una llibreria especialitzada en literatura LGBTIQA+ i un espai segur on el col·lectiu es pot sentir acollit i representat. El projecte, impulsat per Carla Sáenz, combina un fons de 3.000 llibres queer amb activitats setmanals i una forta vocació comunitària.

Cap de setmana estable i amb pols en suspensió abans d’una forta onada de calor

La Comunitat Valenciana viurà un cap de setmana d’oratge estable, amb pols en suspensió i temperatures sense grans canvis, abans d’una onada de calor a partir de dilluns que deixarà màximes per damunt dels 40 graus i nits tòrrides, segons Aemet.

La valenciana Metrika encén el nou Sónar unificat des de Fira Gran Via

La cantant valenciana Metrika ha obert la primera jornada del nou Sónar unificat a la Fira Gran Via de L Hospitalet amb un directe irreverent de reggaeton i dembow, en una edició marcada pel trasllat temporal des de Montjuïc per les obres del centenari de l Exposició Internacional de 1929.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions autonòmiques l’any que ve.

Catalá assegura que València serà clau perquè Feijóo arribe a la presidència d’Espanya

María José Catalá ha defensat que València tindrà un paper decisiu perquè Alberto Núñez Feijóo siga president d’Espanya i ha pronosticat que el PP guanyarà les eleccions del pròxim any a la Comunitat Valenciana.