Asraf es desfà en directe i dona nous detalls sobre la seua malaltia

 

La d’ahir va ser una nit molt difícil per Asraf Beno. I és que va ser expulsat de ‘La Casa Fuerte‘ al costat de la seua parella, Isa Pantoja, i això sense passar per alt que, ja en plató, es va vore en la necessitat de demanar disculpes públiques a la seua nòvia pel comportament que havia tingut amb ella.

 

No obstant això, aci no va quedar tot. El xic va viure un moment realment complicat quan es va trencar en directe parlant de la malaltia que patix, una malaltia sobre la que va decidir donar algun detall més.

 

Asraf dona a conèixer la seva patologia

Fa uns dies, ‘Volverte a ver’ va emetre una nova entrega on van estar com a convidats Asraf i Isa. El model va decidir portar a la seva parella al programa amb l’objectiu d’explicar-li una cosa que li havia estat ocultant des de feia temps. En concret, va revelar que el seu somni d’anar a ‘Supervivientes’ es va trencar perquè en realitzar-li el pertinent examen mèdic van descobrir alguna cosa.

 

I és que, exactament, li van comentar que tenia una malaltia molt greu, una anomalia en els pulmons que podia arribar a ser mortal. És més, fins i tot va dir que li havien donat un any de vida. Un pronòstic aquest que, afortunadament, no s’ha complert.

 

La filla d’Isabel Pantoja es va quedar descol·locada en conèixer esta notícia, que el seu nòvio li havia ocultat a tot el món. Per este motiu va estar patint moltíssim i el seu caràcter va canviar per complet. No obstant això, la jove va deixar clar que des d’este moment estaria al seu costat.

 

Nous detalls de la malaltia d’Asraf

Ahir, després de l’expulsió d’Asraf Beno i Isa Pantoja de ‘La Casa Fuerte‘ van ser entrevistats per Jorge Javier Vázquez al plató. Allà van parlar del seu pas pel ‘reality’, de la relació que tenen i que tant s’ha comentat i fins i tot de la malaltia d’ell. Sobre esta última qüestió, el ja exconcursant va manifestar: «No m’agrada parlar del tema», a pesar d’això, a favor del programa va fer algunes declaracions al respecte.

 

Concretament, el marroquí, entre llàgrimes, va recordar el dur que havia sigut saber que tenia una malaltia molt greu i que podia tindre un any de vida. És més, també va manifestar que li havia sigut molt complicat mantenir el silenci i no explicar-ho a ningú. Tot i això, ha reconegut que el primer diagnòstic no va ser del tot precís i la patologia que patix no és tan greu.

 

Així, en saber això, va ser quan va decidir fer el pas d’explicar-li el que ha passat tant a la seva parella com a la seua família. Així mateix, Asraf va exposar que encara els metges no tenen clar què patix.

 

Saben que patix una anomalia en els pulmons, però no saben descobrir el perquè. En este sentit, va manifestar: «No és un càncer, no és una tuberculosi, però alguna cosa serà… No ho sé encara».

 

A demés, no va dubtar a afegir que el fet que la gent sàpiga que no està bé de salut no li agrada per una raó: «No m’agrada que em tracten de pobret, però este últim any ho he passat molt malament».

 

Isa, el suport incondicional d’Asraf

Davant la intervenció emocionada de Beno, Isa Pantoja va voler deixar clar que dóna suport a la seua parella en tot moment. Així, va ser ella l’encarregada d’exposar que a Asraf encara li queden proves per fer-se per anar descartant opcions. És més, va ser molt cauta i va donar a conèixer que «cal esperar per vore com evoluciona».

 

D’esta manera, la jove va aportar serenitat i positivitat a Asraf, que estava entre llàgrimes. I és que a este li preocupa molt el seu estat de salut, però, sap que té en la seua parella a un dels seus principals pilars en estos moments.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la DANA

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV el sobreseïment lliure de la causa penal per la gestió de la DANA a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la investigació si s'obri causa contra Carlos Mazón.

Argüeso demana al TSJCV assumir tota la causa si investiga a Mazón per la DANA

La defensa d'Emilio Argüeso ha sol·licitat que, si el TSJCV admet investigar a Carlos Mazón per la gestió de la DANA de 2024, atraga tot el procediment. També demana el sobreseïment si l'alt tribunal es declara competent.

Pradas demana al TSJCV el sobreseïment de la causa per la gestió de la dana

La defensa de Salomé Pradas ha sol·licitat al TSJCV l'arxiu lliure de la causa penal per la gestió de la dana instruïda a Catarroja. De manera subsidiària, demana que l'alt tribunal assumisca tota la causa si s'investiga a Carlos Mazón.

Catalá critica a Renfe per no habilitar autobusos des d’Albal durant la mascletà

Catalá ha criticat que Renfe no habilite autobusos des d'Albal durant la mascletà després del desviament temporal de Rodalia entre el 13 i el 19 de març. Delegació del Govern ha defés la mesura per seguretat i ha descartat els busos per falta de capacitat.

Víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja i no aplicar-li l’aforament

L'associació de víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que siga investigat pel Jutjat de Catarroja. L'acusació invoca un precedent a Extremadura, denúncia un abús del fur i sol·licita, de manera subsidiària, que el tribunal inicie causa per homicidi i lesions per imprudència greu.

El PP reivindica els cent dies de Pérez Llorca, l’oposició els veu pobres i Vox presumix d’influència

El PP ha defés l'arrancada de Juanfran Pérez Llorca amb dades de compliment i rebaixa fiscal, mentres PSOE i Compromís ho han qüestionat i Vox ha reivindicat la seua influència.

Raquel Carrera ja és la tercera màxima anotadora històrica del València Basket

La interior gallega aconseguix els 1.811 punts amb els 9 sumats davant Lointek Guernica i iguala a Marie Gülich en el tercer lloc històric; lideren Queralt Casas i Leticia Romero.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones

El nou centre de salut de Rincón de Loix ja està operatiu amb més espais i servicis i ha reforçat l'accessibilitat per a uns 20.000 usuaris. Urgències 24 hores s'activarà abans de l'estiu.