9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Asraf es desfà en directe i dona nous detalls sobre la seua malaltia

 

La d’ahir va ser una nit molt difícil per Asraf Beno. I és que va ser expulsat de ‘La Casa Fuerte‘ al costat de la seua parella, Isa Pantoja, i això sense passar per alt que, ja en plató, es va vore en la necessitat de demanar disculpes públiques a la seua nòvia pel comportament que havia tingut amb ella.

 

No obstant això, aci no va quedar tot. El xic va viure un moment realment complicat quan es va trencar en directe parlant de la malaltia que patix, una malaltia sobre la que va decidir donar algun detall més.

 

Asraf dona a conèixer la seva patologia

Fa uns dies, ‘Volverte a ver’ va emetre una nova entrega on van estar com a convidats Asraf i Isa. El model va decidir portar a la seva parella al programa amb l’objectiu d’explicar-li una cosa que li havia estat ocultant des de feia temps. En concret, va revelar que el seu somni d’anar a ‘Supervivientes’ es va trencar perquè en realitzar-li el pertinent examen mèdic van descobrir alguna cosa.

 

I és que, exactament, li van comentar que tenia una malaltia molt greu, una anomalia en els pulmons que podia arribar a ser mortal. És més, fins i tot va dir que li havien donat un any de vida. Un pronòstic aquest que, afortunadament, no s’ha complert.

 

La filla d’Isabel Pantoja es va quedar descol·locada en conèixer esta notícia, que el seu nòvio li havia ocultat a tot el món. Per este motiu va estar patint moltíssim i el seu caràcter va canviar per complet. No obstant això, la jove va deixar clar que des d’este moment estaria al seu costat.

 

Nous detalls de la malaltia d’Asraf

Ahir, després de l’expulsió d’Asraf Beno i Isa Pantoja de ‘La Casa Fuerte‘ van ser entrevistats per Jorge Javier Vázquez al plató. Allà van parlar del seu pas pel ‘reality’, de la relació que tenen i que tant s’ha comentat i fins i tot de la malaltia d’ell. Sobre esta última qüestió, el ja exconcursant va manifestar: «No m’agrada parlar del tema», a pesar d’això, a favor del programa va fer algunes declaracions al respecte.

 

Concretament, el marroquí, entre llàgrimes, va recordar el dur que havia sigut saber que tenia una malaltia molt greu i que podia tindre un any de vida. És més, també va manifestar que li havia sigut molt complicat mantenir el silenci i no explicar-ho a ningú. Tot i això, ha reconegut que el primer diagnòstic no va ser del tot precís i la patologia que patix no és tan greu.

 

Així, en saber això, va ser quan va decidir fer el pas d’explicar-li el que ha passat tant a la seva parella com a la seua família. Així mateix, Asraf va exposar que encara els metges no tenen clar què patix.

 

Saben que patix una anomalia en els pulmons, però no saben descobrir el perquè. En este sentit, va manifestar: «No és un càncer, no és una tuberculosi, però alguna cosa serà… No ho sé encara».

 

A demés, no va dubtar a afegir que el fet que la gent sàpiga que no està bé de salut no li agrada per una raó: «No m’agrada que em tracten de pobret, però este últim any ho he passat molt malament».

 

Isa, el suport incondicional d’Asraf

Davant la intervenció emocionada de Beno, Isa Pantoja va voler deixar clar que dóna suport a la seua parella en tot moment. Així, va ser ella l’encarregada d’exposar que a Asraf encara li queden proves per fer-se per anar descartant opcions. És més, va ser molt cauta i va donar a conèixer que «cal esperar per vore com evoluciona».

 

D’esta manera, la jove va aportar serenitat i positivitat a Asraf, que estava entre llàgrimes. I és que a este li preocupa molt el seu estat de salut, però, sap que té en la seua parella a un dels seus principals pilars en estos moments.

Últimes notícies

Les Falles de Gandia generen 40,38 milions d’impacte econòmic i 377 ocupacions

Un estudi de la Universitat de València calcula un impacte total de 40,38 milions, 14,85 milions de PIB i 377 ocupacions equivalents a jornada completa. L'informe confirma a les Falles com a motor econòmic local, a més del seu valor cultural.

Com triar correctament recanvis d’automòbil: la precisió de recanvis cotxe per matricula i la selecció per VIN

Substituir peces del cotxe és fàcil amb el codi VIN. Aprèn a cercar recanvis amb exactitud i evitar errors comuns.

Els bombers mobilitzen llevaneus per la nevada a l’interior nord de Castelló

El Consorci Provincial ha mobilitzat una dotació i dos unitats forestals amb equips llevaneu-saler per a actuar entre Torremiró i Fredes davant la nevada. Aemet manté avisos per neu a l'interior i temporal marítim en la costa.

Set detinguts per robatori de coure en polígons de la Vall d’Albaida valorat en 231.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a set persones per una sèrie de robatoris de cablejat a Montaverner, L'Olleria i Ontinyent, amb un perjuí de 231.000 euros. Se'ls atribuïxen cinc delictes de robatori amb força i un de pertinença a organització criminal.

El Llevant ultima el fitxatge de l’extrem Tai Abed, del PSV, fins a 2029

El Llevant negocia els últims serrells per a incorporar a l'extrem esquerrà Tai Abed, de 21 anys i amb passaport espanyol, procedent del PSV. L'acord preveu un contracte fins a juny de 2029 amb una compensació econòmica reduïda al club neerlandés.

La borrasca Harry encara deixa hui pluges, neu a l’interior i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims efectes d'Harry mantenen les precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis localment forts, neu des de 1.000-1.400 m i ratxes intenses del nord.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.