17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Asraf es desfà en directe i dona nous detalls sobre la seua malaltia

 

La d’ahir va ser una nit molt difícil per Asraf Beno. I és que va ser expulsat de ‘La Casa Fuerte‘ al costat de la seua parella, Isa Pantoja, i això sense passar per alt que, ja en plató, es va vore en la necessitat de demanar disculpes públiques a la seua nòvia pel comportament que havia tingut amb ella.

 

No obstant això, aci no va quedar tot. El xic va viure un moment realment complicat quan es va trencar en directe parlant de la malaltia que patix, una malaltia sobre la que va decidir donar algun detall més.

 

Asraf dona a conèixer la seva patologia

Fa uns dies, ‘Volverte a ver’ va emetre una nova entrega on van estar com a convidats Asraf i Isa. El model va decidir portar a la seva parella al programa amb l’objectiu d’explicar-li una cosa que li havia estat ocultant des de feia temps. En concret, va revelar que el seu somni d’anar a ‘Supervivientes’ es va trencar perquè en realitzar-li el pertinent examen mèdic van descobrir alguna cosa.

 

I és que, exactament, li van comentar que tenia una malaltia molt greu, una anomalia en els pulmons que podia arribar a ser mortal. És més, fins i tot va dir que li havien donat un any de vida. Un pronòstic aquest que, afortunadament, no s’ha complert.

 

La filla d’Isabel Pantoja es va quedar descol·locada en conèixer esta notícia, que el seu nòvio li havia ocultat a tot el món. Per este motiu va estar patint moltíssim i el seu caràcter va canviar per complet. No obstant això, la jove va deixar clar que des d’este moment estaria al seu costat.

 

Nous detalls de la malaltia d’Asraf

Ahir, després de l’expulsió d’Asraf Beno i Isa Pantoja de ‘La Casa Fuerte‘ van ser entrevistats per Jorge Javier Vázquez al plató. Allà van parlar del seu pas pel ‘reality’, de la relació que tenen i que tant s’ha comentat i fins i tot de la malaltia d’ell. Sobre esta última qüestió, el ja exconcursant va manifestar: «No m’agrada parlar del tema», a pesar d’això, a favor del programa va fer algunes declaracions al respecte.

 

Concretament, el marroquí, entre llàgrimes, va recordar el dur que havia sigut saber que tenia una malaltia molt greu i que podia tindre un any de vida. És més, també va manifestar que li havia sigut molt complicat mantenir el silenci i no explicar-ho a ningú. Tot i això, ha reconegut que el primer diagnòstic no va ser del tot precís i la patologia que patix no és tan greu.

 

Així, en saber això, va ser quan va decidir fer el pas d’explicar-li el que ha passat tant a la seva parella com a la seua família. Així mateix, Asraf va exposar que encara els metges no tenen clar què patix.

 

Saben que patix una anomalia en els pulmons, però no saben descobrir el perquè. En este sentit, va manifestar: «No és un càncer, no és una tuberculosi, però alguna cosa serà… No ho sé encara».

 

A demés, no va dubtar a afegir que el fet que la gent sàpiga que no està bé de salut no li agrada per una raó: «No m’agrada que em tracten de pobret, però este últim any ho he passat molt malament».

 

Isa, el suport incondicional d’Asraf

Davant la intervenció emocionada de Beno, Isa Pantoja va voler deixar clar que dóna suport a la seua parella en tot moment. Així, va ser ella l’encarregada d’exposar que a Asraf encara li queden proves per fer-se per anar descartant opcions. És més, va ser molt cauta i va donar a conèixer que «cal esperar per vore com evoluciona».

 

D’esta manera, la jove va aportar serenitat i positivitat a Asraf, que estava entre llàgrimes. I és que a este li preocupa molt el seu estat de salut, però, sap que té en la seua parella a un dels seus principals pilars en estos moments.

Últimes notícies

Un 1.500 d’altura i Llopis apunta al rècord espanyol acaparen el focus a València

El GP Internacional València reunix este dissabte un 1.500 amb grans noms, a Llopis buscant el rècord de 60 tanques i un 800 femení amb molt de nivell.

Llopis apunta al rècord d’Espanya de 60 m barres a València sense pressió

Quique Llopis competix este dissabte en el GP Internacional València 2026 amb el rècord de 60 m barres en ment, però sense pressió. Se sent còmode en pista coberta després de mesos de continuïtat i lamenta la paralització de la pista de Gandia.

Sanitat rep 3.227 sol·licituds per a 902 places de difícil cobertura en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha rebut 3.227 peticions per a 902 places de difícil cobertura en diversos departaments de salut. El procés prioritza l'experiència i preveu una segona fase per a triar destí.

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB

La Comunitat Valenciana va tancar novembre amb un dèficit de 1.844 milions, el 1,18% del PIB, condicionat per la dana. A Espanya, el dèficit es va reduir malgrat eixe impacte.

La Generalitat ha firmat el projecte del parc metropolità Alfafar-La Torre, el doble que Vivers

La Generalitat ha firmat el projecte bàsic del parc metropolità del Sector 8 Alfafar-La Torre, confrontant amb Sedaví i Benetússer. L'actuació, doble que Vivers, s'integra en el sistema de parcs inundables per a reduir el risc de riuades.

Compromís titlla d’indignant que la Generalitat destine més de 10 milions a la SailGP

Compromís va censurar que el Consell del PP planege invertir més de 10 milions d'euros públics en tres edicions de la SailGP. Va acusar el govern autonòmic de prioritzar un esdeveniment nàutic enfront de servicis essencials i la reconstrucció després de la DANA.

Bernabé insta l’alcalde d’Alacant a assumir responsabilitats pel mal ús del poder

Pilar Bernabé ha demanat a Luis Barcala assumir responsabilitats pel mal ús del poder després de l'adjudicació de vivendes públiques a familiars. La dirigent ha citat la dimissió de María Pérez-Hickman i ha retret a Carlos Mazón emparar-se en l'aforament en la causa de la DANA.

Pérez Llorca espera que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha demanat que la Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA marque una nova etapa de cooperació. Ha admés que arriba tard i que possiblement hi ha qüestions sense solució.