12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: «Alguna vegada ho he fet»

Susanna Griso presentant 'Espjo Público'

Susanna Griso és una d’estes presentadores que no deixa indiferent a ningú, i això l’ha convertit en una de les competidores més clares que ha tingut Ana Rosa Quintana en els matins televisius, fins i tot arribant a disputar el lideratge de la seua franja en més d’una ocasió. Una de les característiques que més defineixen la presentadora del matinal ‘Espejo Público‘, és que sol involucrar-se molt en el desenvolupament del programa, siga fent ella mateixa algunes entrevistes o, fins i tot, fent broma amb els seus col·laboradors quan el tema es presta a això.

I encara que no és molt habitual, Susanna també ha arribat a posicionar-se fortament sobre alguns temes d’actualitat i ha arribat a donar detalls de la seua vida privada, encara que sempre intentant mantindre el to del programa, cosa que, de tant en tant, no és possible, com va passar en un dels últims programes emesos. El magazín matinal estava informant sobre una zona de la localitat del Gurb, a Barcelona, que en els últims temps s’ha convertit en una mena de «picador» on alguns ciutadans acudeixen per desfogar-se i mantenir relacions sexuals, especialment parelles.

Es tracta d’una zona a l’aire lliure que és coneguda per les autoritats, però en comptes de demanar a la gent que deixe d’anar-hi per mantenir trobades sexuals —potser ja ho han demanat i han vist que és impossible aconseguir-ho—, el que han fet és demanar que, ja que van, si més no que no ho embruten.

«Ens agrada que vos ameu, però també que ho deixeu net. Per favor, tireu les deixalles a la paperera», és el text que la policia ha posat a la zona, ja que està molt bé que les parelles utilitzen protecció per realitzar l’acte sexual, però esta protecció no s’ha de llençar després a terra o entre els matolls. El cartell fins i tot va acompanyat de dos figures amb cors i una actitud d’allò més romàntica i sexual, el que demostra que ara mateix la prioritat no és evitar que s’use este lloc de ‘picador’, sinó simplement mantenir-lo net.

Cartell de l'Ajuntament de Gurb on demana als ciutadans que no embrutin si mantenen relacions sexuals a l'aire lliure

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: ‘Alguna vegada ho he fet’ | xarxes socials

Alguns col·laboradors d’ ‘Espejo Público’ es mullen

El plató de ‘Espejo Público’ ha analitzat el cartell informatiu i l’existència d’este tipo d’espais, habituals en quasi tots els pobles i ciutats perquè hi ha parelles que no tenen un altre lloc a on acudir, en moltes ocasions perquè no viuen sols i no poden disposar d’un lloc segur on trobar-se.

Parlant sobre el tema, el debat ha acabat entrant en l’àmbit personal quan el col·laborador Diego Revuelta ha preguntat a la resta dels seus companys si alguna vegada havien mantingut relacions sexuals a l’aire lliure. La primera resposta ha estat el silenci, però Mabel Lozano ha volgut matisar que la seua mare veu el programa i que preferia evitar contestar —encara que amb este comentari ja estava contestant, segurament-.

Revuelta va insistir perquè els col·laboradors es mullaren i va anar fins i tot més enllà, preguntant directament a Susanna Griso: «Alguna vegada has fet l’amor fora d’un llit?». La presentadora, lluny d’evitar la resposta per mantenir certa distància, ha decidit entrar al joc i respondre: «Home, fora del llit sí. Ho deixem ací», ha dit entre rialles dels companys. En aconseguir la resposta de Susanna, Diego Revuelta també es va mullar i va acabar confessant que «Jo soc de Mallorca i a Mallorca fer l’amor a l’aire lliure és el pa de cada dia».

Finalment, el que va començar sent una notícia més del dia per un cartell jocós trobat en una localitat de Barcelona, va acabar portant als col·laboradors a parlar del plànol més íntim de la seua vida privada i, de passada, donar contingut perquè les xarxes socials facen de les seues, viralitzant el moment i portant a molts usuaris a respondre per ells mateixos les preguntes plantejades per Revuelta.

Últimes notícies

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.