13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: «Alguna vegada ho he fet»

Susanna Griso presentant 'Espjo Público'

Susanna Griso és una d’estes presentadores que no deixa indiferent a ningú, i això l’ha convertit en una de les competidores més clares que ha tingut Ana Rosa Quintana en els matins televisius, fins i tot arribant a disputar el lideratge de la seua franja en més d’una ocasió. Una de les característiques que més defineixen la presentadora del matinal ‘Espejo Público‘, és que sol involucrar-se molt en el desenvolupament del programa, siga fent ella mateixa algunes entrevistes o, fins i tot, fent broma amb els seus col·laboradors quan el tema es presta a això.

I encara que no és molt habitual, Susanna també ha arribat a posicionar-se fortament sobre alguns temes d’actualitat i ha arribat a donar detalls de la seua vida privada, encara que sempre intentant mantindre el to del programa, cosa que, de tant en tant, no és possible, com va passar en un dels últims programes emesos. El magazín matinal estava informant sobre una zona de la localitat del Gurb, a Barcelona, que en els últims temps s’ha convertit en una mena de «picador» on alguns ciutadans acudeixen per desfogar-se i mantenir relacions sexuals, especialment parelles.

Es tracta d’una zona a l’aire lliure que és coneguda per les autoritats, però en comptes de demanar a la gent que deixe d’anar-hi per mantenir trobades sexuals —potser ja ho han demanat i han vist que és impossible aconseguir-ho—, el que han fet és demanar que, ja que van, si més no que no ho embruten.

«Ens agrada que vos ameu, però també que ho deixeu net. Per favor, tireu les deixalles a la paperera», és el text que la policia ha posat a la zona, ja que està molt bé que les parelles utilitzen protecció per realitzar l’acte sexual, però esta protecció no s’ha de llençar després a terra o entre els matolls. El cartell fins i tot va acompanyat de dos figures amb cors i una actitud d’allò més romàntica i sexual, el que demostra que ara mateix la prioritat no és evitar que s’use este lloc de ‘picador’, sinó simplement mantenir-lo net.

Cartell de l'Ajuntament de Gurb on demana als ciutadans que no embrutin si mantenen relacions sexuals a l'aire lliure

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: ‘Alguna vegada ho he fet’ | xarxes socials

Alguns col·laboradors d’ ‘Espejo Público’ es mullen

El plató de ‘Espejo Público’ ha analitzat el cartell informatiu i l’existència d’este tipo d’espais, habituals en quasi tots els pobles i ciutats perquè hi ha parelles que no tenen un altre lloc a on acudir, en moltes ocasions perquè no viuen sols i no poden disposar d’un lloc segur on trobar-se.

Parlant sobre el tema, el debat ha acabat entrant en l’àmbit personal quan el col·laborador Diego Revuelta ha preguntat a la resta dels seus companys si alguna vegada havien mantingut relacions sexuals a l’aire lliure. La primera resposta ha estat el silenci, però Mabel Lozano ha volgut matisar que la seua mare veu el programa i que preferia evitar contestar —encara que amb este comentari ja estava contestant, segurament-.

Revuelta va insistir perquè els col·laboradors es mullaren i va anar fins i tot més enllà, preguntant directament a Susanna Griso: «Alguna vegada has fet l’amor fora d’un llit?». La presentadora, lluny d’evitar la resposta per mantenir certa distància, ha decidit entrar al joc i respondre: «Home, fora del llit sí. Ho deixem ací», ha dit entre rialles dels companys. En aconseguir la resposta de Susanna, Diego Revuelta també es va mullar i va acabar confessant que «Jo soc de Mallorca i a Mallorca fer l’amor a l’aire lliure és el pa de cada dia».

Finalment, el que va començar sent una notícia més del dia per un cartell jocós trobat en una localitat de Barcelona, va acabar portant als col·laboradors a parlar del plànol més íntim de la seua vida privada i, de passada, donar contingut perquè les xarxes socials facen de les seues, viralitzant el moment i portant a molts usuaris a respondre per ells mateixos les preguntes plantejades per Revuelta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.