La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: «Alguna vegada ho he fet»

Susanna Griso presentant 'Espjo Público'

Susanna Griso és una d’estes presentadores que no deixa indiferent a ningú, i això l’ha convertit en una de les competidores més clares que ha tingut Ana Rosa Quintana en els matins televisius, fins i tot arribant a disputar el lideratge de la seua franja en més d’una ocasió. Una de les característiques que més defineixen la presentadora del matinal ‘Espejo Público‘, és que sol involucrar-se molt en el desenvolupament del programa, siga fent ella mateixa algunes entrevistes o, fins i tot, fent broma amb els seus col·laboradors quan el tema es presta a això.

I encara que no és molt habitual, Susanna també ha arribat a posicionar-se fortament sobre alguns temes d’actualitat i ha arribat a donar detalls de la seua vida privada, encara que sempre intentant mantindre el to del programa, cosa que, de tant en tant, no és possible, com va passar en un dels últims programes emesos. El magazín matinal estava informant sobre una zona de la localitat del Gurb, a Barcelona, que en els últims temps s’ha convertit en una mena de «picador» on alguns ciutadans acudeixen per desfogar-se i mantenir relacions sexuals, especialment parelles.

Es tracta d’una zona a l’aire lliure que és coneguda per les autoritats, però en comptes de demanar a la gent que deixe d’anar-hi per mantenir trobades sexuals —potser ja ho han demanat i han vist que és impossible aconseguir-ho—, el que han fet és demanar que, ja que van, si més no que no ho embruten.

«Ens agrada que vos ameu, però també que ho deixeu net. Per favor, tireu les deixalles a la paperera», és el text que la policia ha posat a la zona, ja que està molt bé que les parelles utilitzen protecció per realitzar l’acte sexual, però esta protecció no s’ha de llençar després a terra o entre els matolls. El cartell fins i tot va acompanyat de dos figures amb cors i una actitud d’allò més romàntica i sexual, el que demostra que ara mateix la prioritat no és evitar que s’use este lloc de ‘picador’, sinó simplement mantenir-lo net.

Cartell de l'Ajuntament de Gurb on demana als ciutadans que no embrutin si mantenen relacions sexuals a l'aire lliure

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: ‘Alguna vegada ho he fet’ | xarxes socials

Alguns col·laboradors d’ ‘Espejo Público’ es mullen

El plató de ‘Espejo Público’ ha analitzat el cartell informatiu i l’existència d’este tipo d’espais, habituals en quasi tots els pobles i ciutats perquè hi ha parelles que no tenen un altre lloc a on acudir, en moltes ocasions perquè no viuen sols i no poden disposar d’un lloc segur on trobar-se.

Parlant sobre el tema, el debat ha acabat entrant en l’àmbit personal quan el col·laborador Diego Revuelta ha preguntat a la resta dels seus companys si alguna vegada havien mantingut relacions sexuals a l’aire lliure. La primera resposta ha estat el silenci, però Mabel Lozano ha volgut matisar que la seua mare veu el programa i que preferia evitar contestar —encara que amb este comentari ja estava contestant, segurament-.

Revuelta va insistir perquè els col·laboradors es mullaren i va anar fins i tot més enllà, preguntant directament a Susanna Griso: «Alguna vegada has fet l’amor fora d’un llit?». La presentadora, lluny d’evitar la resposta per mantenir certa distància, ha decidit entrar al joc i respondre: «Home, fora del llit sí. Ho deixem ací», ha dit entre rialles dels companys. En aconseguir la resposta de Susanna, Diego Revuelta també es va mullar i va acabar confessant que «Jo soc de Mallorca i a Mallorca fer l’amor a l’aire lliure és el pa de cada dia».

Finalment, el que va començar sent una notícia més del dia per un cartell jocós trobat en una localitat de Barcelona, va acabar portant als col·laboradors a parlar del plànol més íntim de la seua vida privada i, de passada, donar contingut perquè les xarxes socials facen de les seues, viralitzant el moment i portant a molts usuaris a respondre per ells mateixos les preguntes plantejades per Revuelta.

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.