16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: «Alguna vegada ho he fet»

Susanna Griso presentant 'Espjo Público'

Susanna Griso és una d’estes presentadores que no deixa indiferent a ningú, i això l’ha convertit en una de les competidores més clares que ha tingut Ana Rosa Quintana en els matins televisius, fins i tot arribant a disputar el lideratge de la seua franja en més d’una ocasió. Una de les característiques que més defineixen la presentadora del matinal ‘Espejo Público‘, és que sol involucrar-se molt en el desenvolupament del programa, siga fent ella mateixa algunes entrevistes o, fins i tot, fent broma amb els seus col·laboradors quan el tema es presta a això.

I encara que no és molt habitual, Susanna també ha arribat a posicionar-se fortament sobre alguns temes d’actualitat i ha arribat a donar detalls de la seua vida privada, encara que sempre intentant mantindre el to del programa, cosa que, de tant en tant, no és possible, com va passar en un dels últims programes emesos. El magazín matinal estava informant sobre una zona de la localitat del Gurb, a Barcelona, que en els últims temps s’ha convertit en una mena de «picador» on alguns ciutadans acudeixen per desfogar-se i mantenir relacions sexuals, especialment parelles.

Es tracta d’una zona a l’aire lliure que és coneguda per les autoritats, però en comptes de demanar a la gent que deixe d’anar-hi per mantenir trobades sexuals —potser ja ho han demanat i han vist que és impossible aconseguir-ho—, el que han fet és demanar que, ja que van, si més no que no ho embruten.

«Ens agrada que vos ameu, però també que ho deixeu net. Per favor, tireu les deixalles a la paperera», és el text que la policia ha posat a la zona, ja que està molt bé que les parelles utilitzen protecció per realitzar l’acte sexual, però esta protecció no s’ha de llençar després a terra o entre els matolls. El cartell fins i tot va acompanyat de dos figures amb cors i una actitud d’allò més romàntica i sexual, el que demostra que ara mateix la prioritat no és evitar que s’use este lloc de ‘picador’, sinó simplement mantenir-lo net.

Cartell de l'Ajuntament de Gurb on demana als ciutadans que no embrutin si mantenen relacions sexuals a l'aire lliure

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: ‘Alguna vegada ho he fet’ | xarxes socials

Alguns col·laboradors d’ ‘Espejo Público’ es mullen

El plató de ‘Espejo Público’ ha analitzat el cartell informatiu i l’existència d’este tipo d’espais, habituals en quasi tots els pobles i ciutats perquè hi ha parelles que no tenen un altre lloc a on acudir, en moltes ocasions perquè no viuen sols i no poden disposar d’un lloc segur on trobar-se.

Parlant sobre el tema, el debat ha acabat entrant en l’àmbit personal quan el col·laborador Diego Revuelta ha preguntat a la resta dels seus companys si alguna vegada havien mantingut relacions sexuals a l’aire lliure. La primera resposta ha estat el silenci, però Mabel Lozano ha volgut matisar que la seua mare veu el programa i que preferia evitar contestar —encara que amb este comentari ja estava contestant, segurament-.

Revuelta va insistir perquè els col·laboradors es mullaren i va anar fins i tot més enllà, preguntant directament a Susanna Griso: «Alguna vegada has fet l’amor fora d’un llit?». La presentadora, lluny d’evitar la resposta per mantenir certa distància, ha decidit entrar al joc i respondre: «Home, fora del llit sí. Ho deixem ací», ha dit entre rialles dels companys. En aconseguir la resposta de Susanna, Diego Revuelta també es va mullar i va acabar confessant que «Jo soc de Mallorca i a Mallorca fer l’amor a l’aire lliure és el pa de cada dia».

Finalment, el que va començar sent una notícia més del dia per un cartell jocós trobat en una localitat de Barcelona, va acabar portant als col·laboradors a parlar del plànol més íntim de la seua vida privada i, de passada, donar contingut perquè les xarxes socials facen de les seues, viralitzant el moment i portant a molts usuaris a respondre per ells mateixos les preguntes plantejades per Revuelta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atac del València Basket repta a la defensa reforçada del Reial Madrid per un lloc en la final

València Basket i Reial Madrid es mesuraran el dissabte en el Roig Arena en una semifinal marcada pel ritme i el triple local enfront del blindatge blanc. Qui impose el seu pla jugarà la final.

L’alcalde d’Alacant denuncia una cacera i defén la legalitat del lloguer d’una VPO

Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' després d'una informació sobre la VPO de la seua esposa i ha defés que el seu lloguer va complir la norma, mentres manté mesures pels Naus.

El Consell aprova ajudes de 80.000 € per a familiars de víctimes i incapacitats per la DANA

El Consell ha aprovat un decret de concessió directa de 80.000 euros per a famílies de morts i persones amb incapacitat absoluta i permanent per la DANA d'octubre de 2024. El tràmit tindrà tres mesos des de la seua publicació en el DOGV i el pagament es realitzarà en un únic abonament.

Dos detinguts després d’una persecució policial amb cotxe per València

Agents de la Policia Local de València van detindre anit a dos hòmens després de sorprendre'ls consumint drogues en un cotxe. Van fugir, van envestir als agents i van acabar xocant amb una furgoneta policial abans de ser arrestats.

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.

El director general d’Innovació en Emergències demana el seu cessament i la Generalitat estudia relleus

Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.

El Consell defén que Barcala ha actuat amb rapidesa i descarta demanar la seua dimissió

El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.

Investiguen a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per un presumpte delicte d'agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat en un institut de Vinaròs. El centre va denunciar els fets, ocorreguts el dimarts, i les diligències continuen obertes.