11.2 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: «Alguna vegada ho he fet»

Susanna Griso presentant 'Espjo Público'

Susanna Griso és una d’estes presentadores que no deixa indiferent a ningú, i això l’ha convertit en una de les competidores més clares que ha tingut Ana Rosa Quintana en els matins televisius, fins i tot arribant a disputar el lideratge de la seua franja en més d’una ocasió. Una de les característiques que més defineixen la presentadora del matinal ‘Espejo Público‘, és que sol involucrar-se molt en el desenvolupament del programa, siga fent ella mateixa algunes entrevistes o, fins i tot, fent broma amb els seus col·laboradors quan el tema es presta a això.

I encara que no és molt habitual, Susanna també ha arribat a posicionar-se fortament sobre alguns temes d’actualitat i ha arribat a donar detalls de la seua vida privada, encara que sempre intentant mantindre el to del programa, cosa que, de tant en tant, no és possible, com va passar en un dels últims programes emesos. El magazín matinal estava informant sobre una zona de la localitat del Gurb, a Barcelona, que en els últims temps s’ha convertit en una mena de «picador» on alguns ciutadans acudeixen per desfogar-se i mantenir relacions sexuals, especialment parelles.

Es tracta d’una zona a l’aire lliure que és coneguda per les autoritats, però en comptes de demanar a la gent que deixe d’anar-hi per mantenir trobades sexuals —potser ja ho han demanat i han vist que és impossible aconseguir-ho—, el que han fet és demanar que, ja que van, si més no que no ho embruten.

«Ens agrada que vos ameu, però també que ho deixeu net. Per favor, tireu les deixalles a la paperera», és el text que la policia ha posat a la zona, ja que està molt bé que les parelles utilitzen protecció per realitzar l’acte sexual, però esta protecció no s’ha de llençar després a terra o entre els matolls. El cartell fins i tot va acompanyat de dos figures amb cors i una actitud d’allò més romàntica i sexual, el que demostra que ara mateix la prioritat no és evitar que s’use este lloc de ‘picador’, sinó simplement mantenir-lo net.

Cartell de l'Ajuntament de Gurb on demana als ciutadans que no embrutin si mantenen relacions sexuals a l'aire lliure

La confessió íntima de Susanna Griso ara que està soltera: ‘Alguna vegada ho he fet’ | xarxes socials

Alguns col·laboradors d’ ‘Espejo Público’ es mullen

El plató de ‘Espejo Público’ ha analitzat el cartell informatiu i l’existència d’este tipo d’espais, habituals en quasi tots els pobles i ciutats perquè hi ha parelles que no tenen un altre lloc a on acudir, en moltes ocasions perquè no viuen sols i no poden disposar d’un lloc segur on trobar-se.

Parlant sobre el tema, el debat ha acabat entrant en l’àmbit personal quan el col·laborador Diego Revuelta ha preguntat a la resta dels seus companys si alguna vegada havien mantingut relacions sexuals a l’aire lliure. La primera resposta ha estat el silenci, però Mabel Lozano ha volgut matisar que la seua mare veu el programa i que preferia evitar contestar —encara que amb este comentari ja estava contestant, segurament-.

Revuelta va insistir perquè els col·laboradors es mullaren i va anar fins i tot més enllà, preguntant directament a Susanna Griso: «Alguna vegada has fet l’amor fora d’un llit?». La presentadora, lluny d’evitar la resposta per mantenir certa distància, ha decidit entrar al joc i respondre: «Home, fora del llit sí. Ho deixem ací», ha dit entre rialles dels companys. En aconseguir la resposta de Susanna, Diego Revuelta també es va mullar i va acabar confessant que «Jo soc de Mallorca i a Mallorca fer l’amor a l’aire lliure és el pa de cada dia».

Finalment, el que va començar sent una notícia més del dia per un cartell jocós trobat en una localitat de Barcelona, va acabar portant als col·laboradors a parlar del plànol més íntim de la seua vida privada i, de passada, donar contingut perquè les xarxes socials facen de les seues, viralitzant el moment i portant a molts usuaris a respondre per ells mateixos les preguntes plantejades per Revuelta.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Suprem desestima el recurs de la UMH i consolida el grau de Medicina en la UA

L'alt tribunal inadmet el recurs de cassació de la UMH contra el grau de Medicina de la Universitat d'Alacant, confirma la fallada del TSJCV i imposa costes.

Temporal a Granada: voluntaris de València, rescat en Alfacar i Órgiva sense aigua

El temporal ha activat una resposta solidària i d'emergència: equips de València han secundat els acovardisques a la Vega i Huétor Tájar, la Guàrdia Civil ha evacuat a un veí en Alfacar i Órgiva s'ha quedat sense subministrament d'aigua pel trencament de la canonada general.

El Consell demana actuacions urgents i declarar 60 municipis zones greument afectades per la borrasca Harry

El Consell ha acordat sol·licitar al Govern la declaració de zones greument afectades per a 60 municipis i reclama obres urgents de regeneració del litoral després del temporal.

El PP reclama una auditoria urgent de les infraestructures ferroviàries a la província de València

El PP en la Diputació de València ha presentat una moció per a instar a Adif a una auditoria extraordinària de la xarxa ferroviària provincial. La proposta exigix un pla urgent amb calendari i pressupost i demana responsabilitats polítiques, inclosa la dimissió del ministre Óscar Puente

Donya Letizia visitarà la fàbrica de calçat Pedro García pel seu centenari

Donya Letizia visitarà el 19 de febrer la fàbrica Pedro García a Elda amb motiu del centenari de la firma. Recorrerà la cadena de producció i serà rebuda per autoritats i responsables de l'empresa.

Tanquen el port de València pel temporal i l’avís groc de Aemet

L'Autoritat Portuària de València ha decidit tancar este divendres el port a entrades i eixides per condicions meteorològiques adverses. Aemet ha activat avís groc en el litoral entre les 14 i les 22 hores i Emergències ha elevat les alertes per al dissabte.

Morant ha acusat a Camarero d’impulsar el canvi normatiu que va permetre irregularitats en la VPP d’Alacant

Diana Morant ha denunciat un escàndol en una promoció de VPP a Alacant i ha assenyalat a Susana Camarero per impulsar el canvi normatiu. Ha exigit explicacions en Les Corts i la devolució dels pisos adjudicats de manera irregular.

Morant defén que les paraules d’Óscar López sobre Lambán són una anàlisi política des del respecte

Diana Morant ha emmarcat les declaracions d'Óscar López sobre Javier Lambán com una anàlisi política realitzada des del respecte. Ha reclamat fer oposició al PP per a frenar a la ultradreta, ha rebutjat separar les eleccions generals i ha defés el seu suport a la llei de multireincidència impulsada per Junts.