Les demolidores paraules de Kiko Rivera cap a la seua mare Isabel Pantoja

 

Després de diversos mesos de polèmica mediàtica ha quedat bastant clar per a tots que la relació de la família Pantoja no està en el seu millor moment.

 

Dijous passat 1 de juliol la cançonetista era el focus d’atenció pel fet que va acudir els Jutjats de Chiclana en qualitat de testimoni per a testificar en la causa oberta entre el seu germà, Agustín Pantoja, i el seu fill, Kiko Rivera.

L’artista ha reaparegut enfront de les càmeres del braç del seu germà, per la qual cosa qualsevol indici d’esperança per al Dj es va esfumar en qüestió de segons. Un dia molt complicat per a Isabel Pantoja, que a més va patir un atac d’ansietat durant la seua testificació i va haver d’abandonar els tribunals entre llàgrimes, segons han indicat diversos testimonis.

El Dj s’ha pronunciat sobre este gest en xarxes socials i li llançava un missatge molt clar a la seua mare. Les publicacions del seu Instagram deixen molt a la vista que la distància amb la seua mare és cada vegada major i fins i tot irreparable. «És millor no esperar res de ningú. Qui et pense que t’escriga. Qui t’estranye que et busque. Qui et vulga que ho demostre. Feliç dia família. Prompte arribe amb sorpreses», unes paraules acompanyades d’una foto del Dj mirant pensatiu al sòl.

 

 

Però eixe no ha sigut l’únic dard enverinat que Kiko li ha llançat a la seua mare, abans de desconnectar de les xarxes a escrit en els seus stories un missatge bastant contundent respecte a la situació que està vivint amb tota la polèmica familiar. «La família no sempre és de sang. La família són les persones en la teua vida que et volen en la seua. Són aquells que t’accepten per qui eres. Aquells que farien qualsevol cosa per veure’t somriure i aquells que t’estimen sense importar res», escrivia el Dj. Unes declaracions que no han passat desapercebudes.

Kiko Rivera ho està passant fatal amb este tema, però ara compta amb moltíssim suport familiar. El diumenge passat va confirmar que torna a tindre una estupenda relació amb la seua germana, i Isa sembla que s’ha assegut amb el Dj per a parlar del tema. També compta amb el suport dels seus germans Cayetano i Francisco Rivera, de la seua dona i dels seus fills.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.