Les demolidores paraules de Kiko Rivera cap a la seua mare Isabel Pantoja

 

Després de diversos mesos de polèmica mediàtica ha quedat bastant clar per a tots que la relació de la família Pantoja no està en el seu millor moment.

 

Dijous passat 1 de juliol la cançonetista era el focus d’atenció pel fet que va acudir els Jutjats de Chiclana en qualitat de testimoni per a testificar en la causa oberta entre el seu germà, Agustín Pantoja, i el seu fill, Kiko Rivera.

L’artista ha reaparegut enfront de les càmeres del braç del seu germà, per la qual cosa qualsevol indici d’esperança per al Dj es va esfumar en qüestió de segons. Un dia molt complicat per a Isabel Pantoja, que a més va patir un atac d’ansietat durant la seua testificació i va haver d’abandonar els tribunals entre llàgrimes, segons han indicat diversos testimonis.

El Dj s’ha pronunciat sobre este gest en xarxes socials i li llançava un missatge molt clar a la seua mare. Les publicacions del seu Instagram deixen molt a la vista que la distància amb la seua mare és cada vegada major i fins i tot irreparable. “És millor no esperar res de ningú. Qui et pense que t’escriga. Qui t’estranye que et busque. Qui et vulga que ho demostre. Feliç dia família. Prompte arribe amb sorpreses”, unes paraules acompanyades d’una foto del Dj mirant pensatiu al sòl.

 

 

Però eixe no ha sigut l’únic dard enverinat que Kiko li ha llançat a la seua mare, abans de desconnectar de les xarxes a escrit en els seus stories un missatge bastant contundent respecte a la situació que està vivint amb tota la polèmica familiar. “La família no sempre és de sang. La família són les persones en la teua vida que et volen en la seua. Són aquells que t’accepten per qui eres. Aquells que farien qualsevol cosa per veure’t somriure i aquells que t’estimen sense importar res”, escrivia el Dj. Unes declaracions que no han passat desapercebudes.

Kiko Rivera ho està passant fatal amb este tema, però ara compta amb moltíssim suport familiar. El diumenge passat va confirmar que torna a tindre una estupenda relació amb la seua germana, i Isa sembla que s’ha assegut amb el Dj per a parlar del tema. També compta amb el suport dels seus germans Cayetano i Francisco Rivera, de la seua dona i dels seus fills.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.