16.9 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Les demolidores paraules de Kiko Rivera cap a la seua mare Isabel Pantoja

 

Després de diversos mesos de polèmica mediàtica ha quedat bastant clar per a tots que la relació de la família Pantoja no està en el seu millor moment.

 

Dijous passat 1 de juliol la cançonetista era el focus d’atenció pel fet que va acudir els Jutjats de Chiclana en qualitat de testimoni per a testificar en la causa oberta entre el seu germà, Agustín Pantoja, i el seu fill, Kiko Rivera.

L’artista ha reaparegut enfront de les càmeres del braç del seu germà, per la qual cosa qualsevol indici d’esperança per al Dj es va esfumar en qüestió de segons. Un dia molt complicat per a Isabel Pantoja, que a més va patir un atac d’ansietat durant la seua testificació i va haver d’abandonar els tribunals entre llàgrimes, segons han indicat diversos testimonis.

El Dj s’ha pronunciat sobre este gest en xarxes socials i li llançava un missatge molt clar a la seua mare. Les publicacions del seu Instagram deixen molt a la vista que la distància amb la seua mare és cada vegada major i fins i tot irreparable. “És millor no esperar res de ningú. Qui et pense que t’escriga. Qui t’estranye que et busque. Qui et vulga que ho demostre. Feliç dia família. Prompte arribe amb sorpreses”, unes paraules acompanyades d’una foto del Dj mirant pensatiu al sòl.

 

 

Però eixe no ha sigut l’únic dard enverinat que Kiko li ha llançat a la seua mare, abans de desconnectar de les xarxes a escrit en els seus stories un missatge bastant contundent respecte a la situació que està vivint amb tota la polèmica familiar. “La família no sempre és de sang. La família són les persones en la teua vida que et volen en la seua. Són aquells que t’accepten per qui eres. Aquells que farien qualsevol cosa per veure’t somriure i aquells que t’estimen sense importar res”, escrivia el Dj. Unes declaracions que no han passat desapercebudes.

Kiko Rivera ho està passant fatal amb este tema, però ara compta amb moltíssim suport familiar. El diumenge passat va confirmar que torna a tindre una estupenda relació amb la seua germana, i Isa sembla que s’ha assegut amb el Dj per a parlar del tema. També compta amb el suport dels seus germans Cayetano i Francisco Rivera, de la seua dona i dels seus fills.

Últimes notícies

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.