Les demolidores paraules de Kiko Rivera cap a la seua mare Isabel Pantoja

 

Després de diversos mesos de polèmica mediàtica ha quedat bastant clar per a tots que la relació de la família Pantoja no està en el seu millor moment.

 

Dijous passat 1 de juliol la cançonetista era el focus d’atenció pel fet que va acudir els Jutjats de Chiclana en qualitat de testimoni per a testificar en la causa oberta entre el seu germà, Agustín Pantoja, i el seu fill, Kiko Rivera.

L’artista ha reaparegut enfront de les càmeres del braç del seu germà, per la qual cosa qualsevol indici d’esperança per al Dj es va esfumar en qüestió de segons. Un dia molt complicat per a Isabel Pantoja, que a més va patir un atac d’ansietat durant la seua testificació i va haver d’abandonar els tribunals entre llàgrimes, segons han indicat diversos testimonis.

El Dj s’ha pronunciat sobre este gest en xarxes socials i li llançava un missatge molt clar a la seua mare. Les publicacions del seu Instagram deixen molt a la vista que la distància amb la seua mare és cada vegada major i fins i tot irreparable. “És millor no esperar res de ningú. Qui et pense que t’escriga. Qui t’estranye que et busque. Qui et vulga que ho demostre. Feliç dia família. Prompte arribe amb sorpreses”, unes paraules acompanyades d’una foto del Dj mirant pensatiu al sòl.

 

 

Però eixe no ha sigut l’únic dard enverinat que Kiko li ha llançat a la seua mare, abans de desconnectar de les xarxes a escrit en els seus stories un missatge bastant contundent respecte a la situació que està vivint amb tota la polèmica familiar. “La família no sempre és de sang. La família són les persones en la teua vida que et volen en la seua. Són aquells que t’accepten per qui eres. Aquells que farien qualsevol cosa per veure’t somriure i aquells que t’estimen sense importar res”, escrivia el Dj. Unes declaracions que no han passat desapercebudes.

Kiko Rivera ho està passant fatal amb este tema, però ara compta amb moltíssim suport familiar. El diumenge passat va confirmar que torna a tindre una estupenda relació amb la seua germana, i Isa sembla que s’ha assegut amb el Dj per a parlar del tema. També compta amb el suport dels seus germans Cayetano i Francisco Rivera, de la seua dona i dels seus fills.

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.