12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Les demolidores paraules de Kiko Rivera cap a la seua mare Isabel Pantoja

 

Després de diversos mesos de polèmica mediàtica ha quedat bastant clar per a tots que la relació de la família Pantoja no està en el seu millor moment.

 

Dijous passat 1 de juliol la cançonetista era el focus d’atenció pel fet que va acudir els Jutjats de Chiclana en qualitat de testimoni per a testificar en la causa oberta entre el seu germà, Agustín Pantoja, i el seu fill, Kiko Rivera.

L’artista ha reaparegut enfront de les càmeres del braç del seu germà, per la qual cosa qualsevol indici d’esperança per al Dj es va esfumar en qüestió de segons. Un dia molt complicat per a Isabel Pantoja, que a més va patir un atac d’ansietat durant la seua testificació i va haver d’abandonar els tribunals entre llàgrimes, segons han indicat diversos testimonis.

El Dj s’ha pronunciat sobre este gest en xarxes socials i li llançava un missatge molt clar a la seua mare. Les publicacions del seu Instagram deixen molt a la vista que la distància amb la seua mare és cada vegada major i fins i tot irreparable. “És millor no esperar res de ningú. Qui et pense que t’escriga. Qui t’estranye que et busque. Qui et vulga que ho demostre. Feliç dia família. Prompte arribe amb sorpreses”, unes paraules acompanyades d’una foto del Dj mirant pensatiu al sòl.

 

 

Però eixe no ha sigut l’únic dard enverinat que Kiko li ha llançat a la seua mare, abans de desconnectar de les xarxes a escrit en els seus stories un missatge bastant contundent respecte a la situació que està vivint amb tota la polèmica familiar. “La família no sempre és de sang. La família són les persones en la teua vida que et volen en la seua. Són aquells que t’accepten per qui eres. Aquells que farien qualsevol cosa per veure’t somriure i aquells que t’estimen sense importar res”, escrivia el Dj. Unes declaracions que no han passat desapercebudes.

Kiko Rivera ho està passant fatal amb este tema, però ara compta amb moltíssim suport familiar. El diumenge passat va confirmar que torna a tindre una estupenda relació amb la seua germana, i Isa sembla que s’ha assegut amb el Dj per a parlar del tema. També compta amb el suport dels seus germans Cayetano i Francisco Rivera, de la seua dona i dels seus fills.

Últimes notícies

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.