Les dures paraules d’Adara que han destrossat la seua parella

Adara i Hugo

Adara i Hugo tene un negoci i un fill en comú | Instagram

‘Gran Hermano’ va emetent amb compta gotes la conversa encriptada que van mantindre el Maestro Joao i Adara quan creien que no els estaven gravant. Durant el ‘Límite 48 horas’, Jorge Javier Vázquez va donar pas a un vídeo, advertint el mal que això podria fer a la parella que conformen Adara i el també ex concursant Hugo Sierra. 

 

La conversa comença parlant en clau de les seues parelles, però, una volta ja es situen amb els noms en clau, Adara confessa que Hugo mai volia fer l’amor amb ella i que la tractava amb indiferència, pel que desatenia la relació i feia que ella se sentira fora de lloc.

 

Adara va seguir posant més exemples i es va referir al negoci que tenen en comú. En aquell punt, va afirmar que a Hugo no li agrada treballar i que tot ho havia de fer ella. Per si no n’hi haguera prou, diu que quan ella intentava parlar amb ell per a resoldre tots estos problemes, ell responia «enviant-la a la merda».

 

Adara espera la reacció d’Hugo

Adara, en un punt rebel, va afegir que «a partir d’ara qui se’n vaja a la merda potser és ell». També va explicar que potser tot això servix per a que ell es desperte i reaccione, sense saber que Hugo des de fora està intentant arreglar la solució, fins i tot justificant les reaccions de la concursant.  

 

Per la seua banda, Joao, va dir que quan isqueren els dos «havien d’anar de compres», que en el seu llenguatge clau vol dir que hauran de parlar amb les seues respectives parelles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.