Les dures paraules d’Adara que han destrossat la seua parella

Adara i Hugo

Adara i Hugo tene un negoci i un fill en comú | Instagram

‘Gran Hermano’ va emetent amb compta gotes la conversa encriptada que van mantindre el Maestro Joao i Adara quan creien que no els estaven gravant. Durant el ‘Límite 48 horas’, Jorge Javier Vázquez va donar pas a un vídeo, advertint el mal que això podria fer a la parella que conformen Adara i el també ex concursant Hugo Sierra. 

 

La conversa comença parlant en clau de les seues parelles, però, una volta ja es situen amb els noms en clau, Adara confessa que Hugo mai volia fer l’amor amb ella i que la tractava amb indiferència, pel que desatenia la relació i feia que ella se sentira fora de lloc.

 

Adara va seguir posant més exemples i es va referir al negoci que tenen en comú. En aquell punt, va afirmar que a Hugo no li agrada treballar i que tot ho havia de fer ella. Per si no n’hi haguera prou, diu que quan ella intentava parlar amb ell per a resoldre tots estos problemes, ell responia «enviant-la a la merda».

 

Adara espera la reacció d’Hugo

Adara, en un punt rebel, va afegir que «a partir d’ara qui se’n vaja a la merda potser és ell». També va explicar que potser tot això servix per a que ell es desperte i reaccione, sense saber que Hugo des de fora està intentant arreglar la solució, fins i tot justificant les reaccions de la concursant.  

 

Per la seua banda, Joao, va dir que quan isqueren els dos «havien d’anar de compres», que en el seu llenguatge clau vol dir que hauran de parlar amb les seues respectives parelles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.