Les dures paraules d’Adara que han destrossat la seua parella

Adara i Hugo

Adara i Hugo tene un negoci i un fill en comú | Instagram

‘Gran Hermano’ va emetent amb compta gotes la conversa encriptada que van mantindre el Maestro Joao i Adara quan creien que no els estaven gravant. Durant el ‘Límite 48 horas’, Jorge Javier Vázquez va donar pas a un vídeo, advertint el mal que això podria fer a la parella que conformen Adara i el també ex concursant Hugo Sierra. 

 

La conversa comença parlant en clau de les seues parelles, però, una volta ja es situen amb els noms en clau, Adara confessa que Hugo mai volia fer l’amor amb ella i que la tractava amb indiferència, pel que desatenia la relació i feia que ella se sentira fora de lloc.

 

Adara va seguir posant més exemples i es va referir al negoci que tenen en comú. En aquell punt, va afirmar que a Hugo no li agrada treballar i que tot ho havia de fer ella. Per si no n’hi haguera prou, diu que quan ella intentava parlar amb ell per a resoldre tots estos problemes, ell responia «enviant-la a la merda».

 

Adara espera la reacció d’Hugo

Adara, en un punt rebel, va afegir que «a partir d’ara qui se’n vaja a la merda potser és ell». També va explicar que potser tot això servix per a que ell es desperte i reaccione, sense saber que Hugo des de fora està intentant arreglar la solució, fins i tot justificant les reaccions de la concursant.  

 

Per la seua banda, Joao, va dir que quan isqueren els dos «havien d’anar de compres», que en el seu llenguatge clau vol dir que hauran de parlar amb les seues respectives parelles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Triomf aclaparador de Samuel Navalón a Alacant amb una gran eixida per la porta gran

El torero d'Ayora Samuel Navalón ha arrasat en la tercera de la Fira de Fogueres d'Alacant, on ha obert la porta gran amb dues orelles. Marco Pérez ha tallat un trofeu i Víctor Hernández ha sigut ovacionat davant una corrida mansota del Puerto de San Lorenzo i La Ventana del Puerto.

La foto de la dana a Alfafar que dona a Óscar Corral el Premi Rei d’Espanya

El fotoperiodista Óscar Corral ha sigut guardonat amb el Premi Rei d’Espanya de fotografia per una imatge de la dana de 2024 a Alfafar, que ell mateix definix com un reflex de la força dels servicis públics i de la societat davant una tragèdia.

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.