Les dures paraules d’Adara que han destrossat la seua parella

Adara i Hugo

Adara i Hugo tene un negoci i un fill en comú | Instagram

‘Gran Hermano’ va emetent amb compta gotes la conversa encriptada que van mantindre el Maestro Joao i Adara quan creien que no els estaven gravant. Durant el ‘Límite 48 horas’, Jorge Javier Vázquez va donar pas a un vídeo, advertint el mal que això podria fer a la parella que conformen Adara i el també ex concursant Hugo Sierra. 

 

La conversa comença parlant en clau de les seues parelles, però, una volta ja es situen amb els noms en clau, Adara confessa que Hugo mai volia fer l’amor amb ella i que la tractava amb indiferència, pel que desatenia la relació i feia que ella se sentira fora de lloc.

 

Adara va seguir posant més exemples i es va referir al negoci que tenen en comú. En aquell punt, va afirmar que a Hugo no li agrada treballar i que tot ho havia de fer ella. Per si no n’hi haguera prou, diu que quan ella intentava parlar amb ell per a resoldre tots estos problemes, ell responia «enviant-la a la merda».

 

Adara espera la reacció d’Hugo

Adara, en un punt rebel, va afegir que «a partir d’ara qui se’n vaja a la merda potser és ell». També va explicar que potser tot això servix per a que ell es desperte i reaccione, sense saber que Hugo des de fora està intentant arreglar la solució, fins i tot justificant les reaccions de la concursant.  

 

Per la seua banda, Joao, va dir que quan isqueren els dos «havien d’anar de compres», que en el seu llenguatge clau vol dir que hauran de parlar amb les seues respectives parelles.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.