Les dures paraules d’Adara que han destrossat la seua parella

Adara i Hugo

Adara i Hugo tene un negoci i un fill en comú | Instagram

‘Gran Hermano’ va emetent amb compta gotes la conversa encriptada que van mantindre el Maestro Joao i Adara quan creien que no els estaven gravant. Durant el ‘Límite 48 horas’, Jorge Javier Vázquez va donar pas a un vídeo, advertint el mal que això podria fer a la parella que conformen Adara i el també ex concursant Hugo Sierra. 

 

La conversa comença parlant en clau de les seues parelles, però, una volta ja es situen amb els noms en clau, Adara confessa que Hugo mai volia fer l’amor amb ella i que la tractava amb indiferència, pel que desatenia la relació i feia que ella se sentira fora de lloc.

 

Adara va seguir posant més exemples i es va referir al negoci que tenen en comú. En aquell punt, va afirmar que a Hugo no li agrada treballar i que tot ho havia de fer ella. Per si no n’hi haguera prou, diu que quan ella intentava parlar amb ell per a resoldre tots estos problemes, ell responia «enviant-la a la merda».

 

Adara espera la reacció d’Hugo

Adara, en un punt rebel, va afegir que «a partir d’ara qui se’n vaja a la merda potser és ell». També va explicar que potser tot això servix per a que ell es desperte i reaccione, sense saber que Hugo des de fora està intentant arreglar la solució, fins i tot justificant les reaccions de la concursant.  

 

Per la seua banda, Joao, va dir que quan isqueren els dos «havien d’anar de compres», que en el seu llenguatge clau vol dir que hauran de parlar amb les seues respectives parelles.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.

Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions

Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.

El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació

L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol