Edurne encén les xarxes amb un posat en biquini i sense David de Gea

 

La cantant Edurne ha donat la benvinguda al calorós mes d’agost compartint una fotografia on apareix en biquini lluint figura mentre ix d’una piscina. D’esta manera, l’artista fa una parada al seu dia a dia per a refrescar-se, sense la companyia de la seua parella, David de Gea, que es troba de pretemporada amb el Manchester United.

 

Des de la seua casa en Madrid, la cantant i jurat de ‘Got Talent’ es mostrava radiant, posant per la fotografia amb un biquini rosa, unes ulleres de sol, un bronzejat caribeny i un somriure d’orella a orella, una imatge per a delit del seu milió de seguidors en Instagram: «A gost, A gust», així acompanyava l’artista la fotografia.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A gosto A gusto

Una publicación compartida de Edurne (@edurnity) el

 

Edurne tornava fa pocs dies a la feina anunciant que començava amb les gravacions de la nova edició del programa ‘Got Talent’, on és membre del jurat. Mentrestant, la seua parella, que està a punt de renovar contracte amb el Manchester United, va jugar esta setmana contra el Milán. Tot fa pensar que la seua relació, a cavall entre Manchester i Madrid, seguirà com fins ara, i més amb la previsió que té el porter de firmar una renovació per 6 anys més amb el seu equip, que el duria a convertir-se en el porter més ben pagat del món.

 

 

També pots llegir… 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un motorista mor en un accident en la V-30 a Paterna i provoca fins a 4 quilòmetres de retencions

Un motorista de 44 anys ha mort en un accident amb un cotxe en la V-30 a l'altura de Paterna, la qual cosa ha provocat cues de fins a 4 quilòmetres en sentit port.

Labora t’acompanya en cada pas del teu camí professional

Trobar treball i moure's en un mercat laboral en...

Un accident en l’AP-7 a la Vila Joiosa provoca retencions de fins a 9 quilòmetres

Un xoc entre dos furgonetes i un turisme en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa genera prop de nou quilòmetres de retencions en sentit València, sense danys personals.

Cel buidat i temperatures a l’alça en la Comunitat Valenciana a mitat d’abril

La Comunitat Valenciana afronta la mitat d'abril amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en ascens, tant en les mínimes com en les màximes, segons la previsió de Aemet.

Un accident en la V-30 a Paterna provoca cues de tres quilòmetres cap al port

Un accident a l'altura de Paterna ha generat retencions d'uns tres quilòmetres en la V-30 en sentit port, sense que s'hagen registrat sinistres mortals en la Comunitat Valenciana durant la nit.

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.