Anuncios

Efrén Reyero tria a Ana en la final del seu tron en ‘MYHYV’

Efrén en la seva final al programa

Efrén finalment es va quedar amb Ana | Cuatro

 

El programa més romàntic de Cuatro, ‘MYHYV’, ha viscut una setmana intensa amb la finalització del tron d’Efrén Reyero. Després de deu anys, el malagueny va tornar a assentar-se en la cadira del programa amb l’objectiu de buscar un amor madur, la parella de la seua vida.

 

Anuncios

En eixe sentit, la final d’Efrén començava el dia 24 de juliol amb l’emoció i la intensa mirada de les quatre pretendentes que havien conseguit arribar més lluny amb el tronista: Ana, Ter, Eli i Ana Belén. En un primer moment, Efrén va decidir despedir-se d’Ana Belén, a banda de per què feia uns dies que havia confessat que havia tingut una relació amb l’extronista Iván Sánchez, perquè la flama entre els dos ja s’havia apagat. En segon lloc, Efrén va dir adéu a Eli, ja que el tronista tenia clar que volia arribar a la final amb les dos més importants en la seua trajectòria en el programa.

 

Una declaració d’amor en tota regla

Finalment, davant l’atenta mirada de tots i, en especial, de les dos últimes candidates a ocupar el seu cor, Efrén va fer tota una declaració d’amor que va deixar a tot el món amb la llagrimeta en l’ull. Concretament, el tronista va confessar que: «Hui triaré a una dona que amb ella no estic, amb ella sóc. Hui Triaré a una dona que m’ha fet més mal el tron per ella que per mi. És una dona que m’he donat compte que fa deu anys que la busque i no ho sabia. Un sap quan estima, però no el perquè de l’estima. Ana, t’estime».

 

Efrén i Ana, la nova parella de Cuatro

Efrén va confessar estar profundament enamorat d’Ana | Cuatro

 

Davant d’eixes precioses paraules, la ja nova parella del programa es va fondre en una tendra i sincera abraçada. Per la seua part, Ter va prendre distància en eixe moment tan dur i se’n va anar amb la seua família per tal de rebre el suport necessari. Des de la seua final, la parella ja ha publicat fotografies i vídeos junts i, segons pareix, en esta ocasió l’amor ha triomfat de veritat.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

soy mucho de sensaciones, de creer que todo pasa por algo, que el destino a veces nos tiene todo preparado… Yo el año pasado estuve perdido y muerto, y gracias a @myhtv a mi familia, amigos y hoy a ti @anaperezsanz_ , he vuelto a renacer, pq como dije ayer: “Contigo no estoy, contigo soy”. Cuando te ví bajar por las escaleras, todo me empezó a doler más por ti que por mi y me di cuenta que eras tú. Creo en las segundas oportunidades, en que Cada final es un nuevo comienzo. El amor, No lo quiero perfecto, lo quiero real. Después de la muerte de mi padre, Solo intento ser feliz y que los míos lo estén, por eso quiero darte las gracias por cada gesto, cada cita, cada esfuerzo, cada mirada, cada sonrisa que me ha hecho feliz gracias a ti, y eso me ha hecho entender que llevaba 10 años buscandote sin saberlo. Uno no sabe porque ama, solo sabe que ama… Te quiero. . . . . . . #contigotodo #loveyourself #couple #inlove #picoftheday #instafit

Una publicación compartida por EFRÉN REYERO FERNÁNDEZ (@efrenreyero) el

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios