Esperanza Gracia comença l’any ingressada a l’hospital

Imatge d'Esperanza Gracias

Esperanza Gracia ha fet públic a través de xarxes socials que «la salut m’està jugant una mala passada» | GTRES

 

«La salut m’està jugant una mala passada». Esperanza Gracia enviava aquest missatge als seus seguidors des de l’’Hospital Universitario de La Paz’, on es trobava ingressada aquest cap de setmana. D’aquesta manera, l’astròloga explicava a les xarxes socials el delicat moment de salut pel qual està passant.

 

Confia en la seua recuperació

Així les coses, la vident ha decidit informar sobre el seu estat de salut a través d’una publicació a Twitter . En el vídeo, gravat des de la seua habitació d’hospital, Esperanza Gracia expressa amb veu debilitada com la llum verda i intermitent de la capella de l’hospital que està observant li envia el senyal que «la curació està molt a prop».

 

 

La popular astròloga és coneguda pel seu programa d’astrologia i horòscop a ‘Telecinco’, tot i que també apareix assíduament a molts programes d’aquesta cadena, com per exemple, a ‘Qué tiempo tan feliz’, en el que exercix com a col·laboradora habitual.

 

Les mostres de suport dels seus seguidors no s’han fet esperar i fins i tot famosos com Tamara Gorro o José Manuel Parada, li han enviat missatges d’ànim a través de les xarxes socials.

 

Ella va contestar a les mostres d’afecte agraint als seus seguidors la quantitat de missatges d’ànim que havia rebut des de la publicació del seu vídeo.

 

Esperanza Gracia

Esperanza Gracia ha rebut una allau de missatges de suport | TELECINCO

Res no la para

A la web oficial d’Esperanza Gracia es poden seguir veient les seues prediccions actualitzades, així com el seu famós rànquing setmanal d’horòscops i el seu espai personal, emmarcat dins la web de Telecinco, ‘El blog de Esperanza Gracia’, en què parla dels horòscops dels famosos.

 

L’astròloga ha afirmat amb optimisme que no pretén parar amb la seua activitat laboral: «Res ni ningú podrà evitar que continue amb el meu horòscop».

 

En una entrada de la seua web publicada el 8 de gener, Esperanza Gracia es mostrava molt il·lusionada amb l’inici del 2019: «Jo he començat aquest 2019 amb moltes il·lusions i somnis encara per complir, i no em resistisc a conformar-me i deixar de lluitar pels meus somnis, encara que siga difícil aconseguir-los, perquè això em manté viva, esperançada, il·lusionada…».

 

Tot i això, aquest inici d’any tan ple d’il·lusions s’ha vist truncat pel seu ingrés a l’hospital. Però l’astròloga no perd el sentit de l’humor en cap moment, arribant a afirmar que posseïa el do de la bilocació, ja que la podíem seguir veient al seu programa de Telecinco mentre estava ingressada a l’hospital.

Últimes notícies

Empat del València en el debut d’Aguirre a El Sardinero

Javier Aguirre ha debutat com a tècnic del València CF amb un empat 2-2 al camp del Racing de Santander, en un partit obert fins al final. L’equip ha deixat bones sensacions malgrat les alternatives en el marcador.

Xavi Albert assumix la derrota del València Basket a Barcelona després d’arribar al límit

L’entrenador del València Basket, Xavi Albert, admet que costa assumir la derrota ajustada contra el Barça després d’haver portat el rival al límit, però recorda que estos finals entren dins d’una temporada llarga.

El Barça frena el Valencia Basket amb un triple final de Parra (89-86)

El Barça ha derrotat el Valencia Basket per 89-86 en un partit molt intens i ple d’alternatives, decidit per un triple final de Joel Parra. Els taronja, vigents campions de la Lliga Endesa, han tingut un últim llançament per forçar la pròrroga amb Nikola Mirotic.

Extingit l’incendi forestal declarat diumenge a Bocairent

L’incendi forestal declarat este diumenge a Bocairent, en una zona de pinada, s’ha donat per extingit després d’hores de treball terrestre i aeri. En l’extinció han participat efectius de València i Alacant, bombers forestals de la Generalitat i voluntaris locals.

Mor un camioner en caure el camió d’un pont de l’AP-7 a Benicarló

Un home de 46 anys ha mort esta matinada després que el camió que conduïa caiguera des d’un pont de l’AP-7 a Benicarló, des d’uns huit metres d’alçada.

Xàtiva i Carcaixent, entre les quatre temperatures més altes d’Espanya amb 30,1 ºC

Xàtiva i Carcaixent han marcat hui 30,1 ºC, la tercera i quarta temperatura més alta d’Espanya, segons l’AEMET. Altres punts de la Comunitat Valenciana també han registrat valors inusualment elevats per a octubre.

Rescaten un escalador amb una fractura oberta al Penyal d’Ifac

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han rescaten un escalador amb una fractura oberta en una cama al Penyal d’Ifac, a Calp. L’operatiu ha mobilitzat el Grup de Rescat i l’helicòpter MV9.

Empat sense gols entre l’Elx i el Celta en un duel pla al Martínez Valero

Elx i Celta han empatat 0-0 al Martínez Valero en un partit sense ritme ni ocasions clares, que manté l’equip gallec invicte fora de casa i prolonga els dubtes dels il·licitans com a locals.