9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Esperanza Gracia comença l’any ingressada a l’hospital

Imatge d'Esperanza Gracias

Esperanza Gracia ha fet públic a través de xarxes socials que «la salut m’està jugant una mala passada» | GTRES

 

«La salut m’està jugant una mala passada». Esperanza Gracia enviava aquest missatge als seus seguidors des de l’’Hospital Universitario de La Paz’, on es trobava ingressada aquest cap de setmana. D’aquesta manera, l’astròloga explicava a les xarxes socials el delicat moment de salut pel qual està passant.

 

Confia en la seua recuperació

Així les coses, la vident ha decidit informar sobre el seu estat de salut a través d’una publicació a Twitter . En el vídeo, gravat des de la seua habitació d’hospital, Esperanza Gracia expressa amb veu debilitada com la llum verda i intermitent de la capella de l’hospital que està observant li envia el senyal que «la curació està molt a prop».

 

 

La popular astròloga és coneguda pel seu programa d’astrologia i horòscop a ‘Telecinco’, tot i que també apareix assíduament a molts programes d’aquesta cadena, com per exemple, a ‘Qué tiempo tan feliz’, en el que exercix com a col·laboradora habitual.

 

Les mostres de suport dels seus seguidors no s’han fet esperar i fins i tot famosos com Tamara Gorro o José Manuel Parada, li han enviat missatges d’ànim a través de les xarxes socials.

 

Ella va contestar a les mostres d’afecte agraint als seus seguidors la quantitat de missatges d’ànim que havia rebut des de la publicació del seu vídeo.

 

Esperanza Gracia

Esperanza Gracia ha rebut una allau de missatges de suport | TELECINCO

Res no la para

A la web oficial d’Esperanza Gracia es poden seguir veient les seues prediccions actualitzades, així com el seu famós rànquing setmanal d’horòscops i el seu espai personal, emmarcat dins la web de Telecinco, ‘El blog de Esperanza Gracia’, en què parla dels horòscops dels famosos.

 

L’astròloga ha afirmat amb optimisme que no pretén parar amb la seua activitat laboral: «Res ni ningú podrà evitar que continue amb el meu horòscop».

 

En una entrada de la seua web publicada el 8 de gener, Esperanza Gracia es mostrava molt il·lusionada amb l’inici del 2019: «Jo he començat aquest 2019 amb moltes il·lusions i somnis encara per complir, i no em resistisc a conformar-me i deixar de lluitar pels meus somnis, encara que siga difícil aconseguir-los, perquè això em manté viva, esperançada, il·lusionada…».

 

Tot i això, aquest inici d’any tan ple d’il·lusions s’ha vist truncat pel seu ingrés a l’hospital. Però l’astròloga no perd el sentit de l’humor en cap moment, arribant a afirmar que posseïa el do de la bilocació, ja que la podíem seguir veient al seu programa de Telecinco mentre estava ingressada a l’hospital.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.