7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Esperanza Gracia comença l’any ingressada a l’hospital

Imatge d'Esperanza Gracias

Esperanza Gracia ha fet públic a través de xarxes socials que «la salut m’està jugant una mala passada» | GTRES

 

«La salut m’està jugant una mala passada». Esperanza Gracia enviava aquest missatge als seus seguidors des de l’’Hospital Universitario de La Paz’, on es trobava ingressada aquest cap de setmana. D’aquesta manera, l’astròloga explicava a les xarxes socials el delicat moment de salut pel qual està passant.

 

Confia en la seua recuperació

Així les coses, la vident ha decidit informar sobre el seu estat de salut a través d’una publicació a Twitter . En el vídeo, gravat des de la seua habitació d’hospital, Esperanza Gracia expressa amb veu debilitada com la llum verda i intermitent de la capella de l’hospital que està observant li envia el senyal que «la curació està molt a prop».

 

 

La popular astròloga és coneguda pel seu programa d’astrologia i horòscop a ‘Telecinco’, tot i que també apareix assíduament a molts programes d’aquesta cadena, com per exemple, a ‘Qué tiempo tan feliz’, en el que exercix com a col·laboradora habitual.

 

Les mostres de suport dels seus seguidors no s’han fet esperar i fins i tot famosos com Tamara Gorro o José Manuel Parada, li han enviat missatges d’ànim a través de les xarxes socials.

 

Ella va contestar a les mostres d’afecte agraint als seus seguidors la quantitat de missatges d’ànim que havia rebut des de la publicació del seu vídeo.

 

Esperanza Gracia

Esperanza Gracia ha rebut una allau de missatges de suport | TELECINCO

Res no la para

A la web oficial d’Esperanza Gracia es poden seguir veient les seues prediccions actualitzades, així com el seu famós rànquing setmanal d’horòscops i el seu espai personal, emmarcat dins la web de Telecinco, ‘El blog de Esperanza Gracia’, en què parla dels horòscops dels famosos.

 

L’astròloga ha afirmat amb optimisme que no pretén parar amb la seua activitat laboral: «Res ni ningú podrà evitar que continue amb el meu horòscop».

 

En una entrada de la seua web publicada el 8 de gener, Esperanza Gracia es mostrava molt il·lusionada amb l’inici del 2019: «Jo he començat aquest 2019 amb moltes il·lusions i somnis encara per complir, i no em resistisc a conformar-me i deixar de lluitar pels meus somnis, encara que siga difícil aconseguir-los, perquè això em manté viva, esperançada, il·lusionada…».

 

Tot i això, aquest inici d’any tan ple d’il·lusions s’ha vist truncat pel seu ingrés a l’hospital. Però l’astròloga no perd el sentit de l’humor en cap moment, arribant a afirmar que posseïa el do de la bilocació, ja que la podíem seguir veient al seu programa de Telecinco mentre estava ingressada a l’hospital.

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.