10.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Esperanza Gracia comença l’any ingressada a l’hospital

Imatge d'Esperanza Gracias

Esperanza Gracia ha fet públic a través de xarxes socials que «la salut m’està jugant una mala passada» | GTRES

 

«La salut m’està jugant una mala passada». Esperanza Gracia enviava aquest missatge als seus seguidors des de l’’Hospital Universitario de La Paz’, on es trobava ingressada aquest cap de setmana. D’aquesta manera, l’astròloga explicava a les xarxes socials el delicat moment de salut pel qual està passant.

 

Confia en la seua recuperació

Així les coses, la vident ha decidit informar sobre el seu estat de salut a través d’una publicació a Twitter . En el vídeo, gravat des de la seua habitació d’hospital, Esperanza Gracia expressa amb veu debilitada com la llum verda i intermitent de la capella de l’hospital que està observant li envia el senyal que «la curació està molt a prop».

 

 

La popular astròloga és coneguda pel seu programa d’astrologia i horòscop a ‘Telecinco’, tot i que també apareix assíduament a molts programes d’aquesta cadena, com per exemple, a ‘Qué tiempo tan feliz’, en el que exercix com a col·laboradora habitual.

 

Les mostres de suport dels seus seguidors no s’han fet esperar i fins i tot famosos com Tamara Gorro o José Manuel Parada, li han enviat missatges d’ànim a través de les xarxes socials.

 

Ella va contestar a les mostres d’afecte agraint als seus seguidors la quantitat de missatges d’ànim que havia rebut des de la publicació del seu vídeo.

 

Esperanza Gracia

Esperanza Gracia ha rebut una allau de missatges de suport | TELECINCO

Res no la para

A la web oficial d’Esperanza Gracia es poden seguir veient les seues prediccions actualitzades, així com el seu famós rànquing setmanal d’horòscops i el seu espai personal, emmarcat dins la web de Telecinco, ‘El blog de Esperanza Gracia’, en què parla dels horòscops dels famosos.

 

L’astròloga ha afirmat amb optimisme que no pretén parar amb la seua activitat laboral: «Res ni ningú podrà evitar que continue amb el meu horòscop».

 

En una entrada de la seua web publicada el 8 de gener, Esperanza Gracia es mostrava molt il·lusionada amb l’inici del 2019: «Jo he començat aquest 2019 amb moltes il·lusions i somnis encara per complir, i no em resistisc a conformar-me i deixar de lluitar pels meus somnis, encara que siga difícil aconseguir-los, perquè això em manté viva, esperançada, il·lusionada…».

 

Tot i això, aquest inici d’any tan ple d’il·lusions s’ha vist truncat pel seu ingrés a l’hospital. Però l’astròloga no perd el sentit de l’humor en cap moment, arribant a afirmar que posseïa el do de la bilocació, ja que la podíem seguir veient al seu programa de Telecinco mentre estava ingressada a l’hospital.

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.