Esperanza Gracia comença l’any ingressada a l’hospital

Imatge d'Esperanza Gracias

Esperanza Gracia ha fet públic a través de xarxes socials que «la salut m’està jugant una mala passada» | GTRES

 

«La salut m’està jugant una mala passada». Esperanza Gracia enviava aquest missatge als seus seguidors des de l’’Hospital Universitario de La Paz’, on es trobava ingressada aquest cap de setmana. D’aquesta manera, l’astròloga explicava a les xarxes socials el delicat moment de salut pel qual està passant.

 

Confia en la seua recuperació

Així les coses, la vident ha decidit informar sobre el seu estat de salut a través d’una publicació a Twitter . En el vídeo, gravat des de la seua habitació d’hospital, Esperanza Gracia expressa amb veu debilitada com la llum verda i intermitent de la capella de l’hospital que està observant li envia el senyal que «la curació està molt a prop».

 

 

La popular astròloga és coneguda pel seu programa d’astrologia i horòscop a ‘Telecinco’, tot i que també apareix assíduament a molts programes d’aquesta cadena, com per exemple, a ‘Qué tiempo tan feliz’, en el que exercix com a col·laboradora habitual.

 

Les mostres de suport dels seus seguidors no s’han fet esperar i fins i tot famosos com Tamara Gorro o José Manuel Parada, li han enviat missatges d’ànim a través de les xarxes socials.

 

Ella va contestar a les mostres d’afecte agraint als seus seguidors la quantitat de missatges d’ànim que havia rebut des de la publicació del seu vídeo.

 

Esperanza Gracia

Esperanza Gracia ha rebut una allau de missatges de suport | TELECINCO

Res no la para

A la web oficial d’Esperanza Gracia es poden seguir veient les seues prediccions actualitzades, així com el seu famós rànquing setmanal d’horòscops i el seu espai personal, emmarcat dins la web de Telecinco, ‘El blog de Esperanza Gracia’, en què parla dels horòscops dels famosos.

 

L’astròloga ha afirmat amb optimisme que no pretén parar amb la seua activitat laboral: «Res ni ningú podrà evitar que continue amb el meu horòscop».

 

En una entrada de la seua web publicada el 8 de gener, Esperanza Gracia es mostrava molt il·lusionada amb l’inici del 2019: «Jo he començat aquest 2019 amb moltes il·lusions i somnis encara per complir, i no em resistisc a conformar-me i deixar de lluitar pels meus somnis, encara que siga difícil aconseguir-los, perquè això em manté viva, esperançada, il·lusionada…».

 

Tot i això, aquest inici d’any tan ple d’il·lusions s’ha vist truncat pel seu ingrés a l’hospital. Però l’astròloga no perd el sentit de l’humor en cap moment, arribant a afirmar que posseïa el do de la bilocació, ja que la podíem seguir veient al seu programa de Telecinco mentre estava ingressada a l’hospital.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.