10.3 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

Fani afona a Christofer en confessar el que més li agrada de Rubén

 

Fa ja una setmana que Fani, Rubén i Christofer van acudir al plató de ‘Sábado Deluxe‘ per a parlar sobre com es trobava la seua relació i sotmetre’s a un polígraf. Fani i Rubén han tornat a repetir visita este dissabte, 17 d’octubre, després que la concursant reconeguera públicament que ja no estava enamorada de la seua actual parella. 

 

«No em vull casar, no vull ara mateix tindre cap fill, perquè si estic pensant en el meu futur i estic pensant en les meues coses no puc pensar en quedar-me embarassada, no puc pensar en casar-me», sentenciava Fani en el seu videoblog amb llàgrimes als ulls. 

 

Un 70% de compatibilitat

I és que cada vegada, Fani i Christofer pareixen estar més allunyats. Tant, que este dissabte el xic ha decidit no acompanyar a la seua parella a ‘Sábado Deluxe‘. Qui sí que ho ha fet és Rubén, el que mai falla, que acudia al plató disposat a sotmetre’s a un test de compatibilitat, que ha resultat ser del 70%. 

 

 

A pesar que el ‘feeling’ era evident al llarg de l’entrevista, Fani ha volgut deixar ben clar que no pensa tindre cap relació amb Rubén, encara que sí que ha reconegut que li pareix un home «molt atractiu».

 

Christofer, un home amb poca ambició

No obstant això, la part més dura per a Christofer de l’entrevista ha sigut quan la seua parella ha destacat el que més li havia agradat del que va ser el seu temptador en ‘La isla de las tentaciones‘.

 

«El que em va agradar d’ell, i em seguix agradant, perquè està en el seu caràcter, és que és un home molt ambiciós i molt treballador», assegurava després de confessar que Christofer porta des del mes de gener sense treballar. 

 

Sense cap dubte, es tracta d’un colp dur cap a, de moment, la seua parella. Tant és així que va ser un dels principals assumptes que haurien eixit a relluir en la històrica foguera de confrontació que van viure estos dos en la final de la primera temporada de ‘La isla de las tentaciones‘. En ella, la concursant acusava a Christofer de ser poc ambiciós. 

 

A pesar que esta conversa havia quedat oblidada, ara torna a estar més present que mai després que Fani haja tornat a traure a relluir el tema al plató de ‘Sábado Deluxe‘.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.