Fani afona a Christofer en confessar el que més li agrada de Rubén

 

Fa ja una setmana que Fani, Rubén i Christofer van acudir al plató de ‘Sábado Deluxe‘ per a parlar sobre com es trobava la seua relació i sotmetre’s a un polígraf. Fani i Rubén han tornat a repetir visita este dissabte, 17 d’octubre, després que la concursant reconeguera públicament que ja no estava enamorada de la seua actual parella. 

 

«No em vull casar, no vull ara mateix tindre cap fill, perquè si estic pensant en el meu futur i estic pensant en les meues coses no puc pensar en quedar-me embarassada, no puc pensar en casar-me», sentenciava Fani en el seu videoblog amb llàgrimes als ulls. 

 

Un 70% de compatibilitat

I és que cada vegada, Fani i Christofer pareixen estar més allunyats. Tant, que este dissabte el xic ha decidit no acompanyar a la seua parella a ‘Sábado Deluxe‘. Qui sí que ho ha fet és Rubén, el que mai falla, que acudia al plató disposat a sotmetre’s a un test de compatibilitat, que ha resultat ser del 70%. 

 

 

A pesar que el ‘feeling’ era evident al llarg de l’entrevista, Fani ha volgut deixar ben clar que no pensa tindre cap relació amb Rubén, encara que sí que ha reconegut que li pareix un home «molt atractiu».

 

Christofer, un home amb poca ambició

No obstant això, la part més dura per a Christofer de l’entrevista ha sigut quan la seua parella ha destacat el que més li havia agradat del que va ser el seu temptador en ‘La isla de las tentaciones‘.

 

«El que em va agradar d’ell, i em seguix agradant, perquè està en el seu caràcter, és que és un home molt ambiciós i molt treballador», assegurava després de confessar que Christofer porta des del mes de gener sense treballar. 

 

Sense cap dubte, es tracta d’un colp dur cap a, de moment, la seua parella. Tant és així que va ser un dels principals assumptes que haurien eixit a relluir en la històrica foguera de confrontació que van viure estos dos en la final de la primera temporada de ‘La isla de las tentaciones‘. En ella, la concursant acusava a Christofer de ser poc ambiciós. 

 

A pesar que esta conversa havia quedat oblidada, ara torna a estar més present que mai després que Fani haja tornat a traure a relluir el tema al plató de ‘Sábado Deluxe‘.

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.