Fani afona a Christofer en confessar el que més li agrada de Rubén

 

Fa ja una setmana que Fani, Rubén i Christofer van acudir al plató de ‘Sábado Deluxe‘ per a parlar sobre com es trobava la seua relació i sotmetre’s a un polígraf. Fani i Rubén han tornat a repetir visita este dissabte, 17 d’octubre, després que la concursant reconeguera públicament que ja no estava enamorada de la seua actual parella. 

 

«No em vull casar, no vull ara mateix tindre cap fill, perquè si estic pensant en el meu futur i estic pensant en les meues coses no puc pensar en quedar-me embarassada, no puc pensar en casar-me», sentenciava Fani en el seu videoblog amb llàgrimes als ulls. 

 

Un 70% de compatibilitat

I és que cada vegada, Fani i Christofer pareixen estar més allunyats. Tant, que este dissabte el xic ha decidit no acompanyar a la seua parella a ‘Sábado Deluxe‘. Qui sí que ho ha fet és Rubén, el que mai falla, que acudia al plató disposat a sotmetre’s a un test de compatibilitat, que ha resultat ser del 70%. 

 

 

A pesar que el ‘feeling’ era evident al llarg de l’entrevista, Fani ha volgut deixar ben clar que no pensa tindre cap relació amb Rubén, encara que sí que ha reconegut que li pareix un home «molt atractiu».

 

Christofer, un home amb poca ambició

No obstant això, la part més dura per a Christofer de l’entrevista ha sigut quan la seua parella ha destacat el que més li havia agradat del que va ser el seu temptador en ‘La isla de las tentaciones‘.

 

«El que em va agradar d’ell, i em seguix agradant, perquè està en el seu caràcter, és que és un home molt ambiciós i molt treballador», assegurava després de confessar que Christofer porta des del mes de gener sense treballar. 

 

Sense cap dubte, es tracta d’un colp dur cap a, de moment, la seua parella. Tant és així que va ser un dels principals assumptes que haurien eixit a relluir en la històrica foguera de confrontació que van viure estos dos en la final de la primera temporada de ‘La isla de las tentaciones‘. En ella, la concursant acusava a Christofer de ser poc ambiciós. 

 

A pesar que esta conversa havia quedat oblidada, ara torna a estar més present que mai després que Fani haja tornat a traure a relluir el tema al plató de ‘Sábado Deluxe‘.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.

PSPV i Compromís demanen una comissió per a investigar els bons comercie a Alacant

PSPV i Compromís demanaran un ple extraordinari i una comissió d'investigació per la gestió dels bons comercie a Alacant, després de la detenció de Carlos Baño. La investigació busca aclarir si va haver-hi frau en els fons de 2022 i 2023 en una vintena de municipis.