Fani afona a Christofer en confessar el que més li agrada de Rubén

 

Fa ja una setmana que Fani, Rubén i Christofer van acudir al plató de ‘Sábado Deluxe‘ per a parlar sobre com es trobava la seua relació i sotmetre’s a un polígraf. Fani i Rubén han tornat a repetir visita este dissabte, 17 d’octubre, després que la concursant reconeguera públicament que ja no estava enamorada de la seua actual parella. 

 

«No em vull casar, no vull ara mateix tindre cap fill, perquè si estic pensant en el meu futur i estic pensant en les meues coses no puc pensar en quedar-me embarassada, no puc pensar en casar-me», sentenciava Fani en el seu videoblog amb llàgrimes als ulls. 

 

Un 70% de compatibilitat

I és que cada vegada, Fani i Christofer pareixen estar més allunyats. Tant, que este dissabte el xic ha decidit no acompanyar a la seua parella a ‘Sábado Deluxe‘. Qui sí que ho ha fet és Rubén, el que mai falla, que acudia al plató disposat a sotmetre’s a un test de compatibilitat, que ha resultat ser del 70%. 

 

 

A pesar que el ‘feeling’ era evident al llarg de l’entrevista, Fani ha volgut deixar ben clar que no pensa tindre cap relació amb Rubén, encara que sí que ha reconegut que li pareix un home «molt atractiu».

 

Christofer, un home amb poca ambició

No obstant això, la part més dura per a Christofer de l’entrevista ha sigut quan la seua parella ha destacat el que més li havia agradat del que va ser el seu temptador en ‘La isla de las tentaciones‘.

 

«El que em va agradar d’ell, i em seguix agradant, perquè està en el seu caràcter, és que és un home molt ambiciós i molt treballador», assegurava després de confessar que Christofer porta des del mes de gener sense treballar. 

 

Sense cap dubte, es tracta d’un colp dur cap a, de moment, la seua parella. Tant és així que va ser un dels principals assumptes que haurien eixit a relluir en la històrica foguera de confrontació que van viure estos dos en la final de la primera temporada de ‘La isla de las tentaciones‘. En ella, la concursant acusava a Christofer de ser poc ambiciós. 

 

A pesar que esta conversa havia quedat oblidada, ara torna a estar més present que mai després que Fani haja tornat a traure a relluir el tema al plató de ‘Sábado Deluxe‘.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.

Avís taronja a l’interior nord de Castelló per vents de fins a 100 km/h

Aemet activa per a este diumenge l'avís taronja a l'interior nord de Castelló per ratxes de fins a 100 km/h i manté avisos grocs a Castelló i València.

La Generalitat resol els primers expedients del Grau III+ per a persones amb ELA

La Conselleria ha resolt les 23 primeres sol·licituds del nou grau de dependència extrema per a ELA i patologies afins. Les prestacions aniran de 3.200 a 9.850 euros i es tramitaran amb prioritat en un màxim de tres mesos.

Els danys en el camp es disparen: 250% més d’hectàrees sinistrades en dos mesos

El tren de borrasques de l'inici de 2026 ha deixat 120.876 hectàrees sinistrades i eleva les indemnitzacions previstes a 83,16 milions. L'impacte es concentra a Andalusia i Extremadura, amb efectes també en la Comunitat Valenciana i Murcia.

Marissa Lynn, la fallera major nord-americana de Els Somnis: ‘Les Falles se senten i era ara o mai’

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio, és la fallera major de Els Somnis de València i defén que les Falles se senten. Assumix el càrrec 'ara o mai' i el compartix amb els seus fills, protagonistes infantils de la comissió.

Les vivendes turístiques de València pengen el cartell de complet en el cap de setmana prefalles

Les vivendes d'ús turístic aconseguixen el 100% d'ocupació a València durant el cap de setmana previ a les Falles. Entre setmana la previsió baixa al 71%.