Fran Rivera parla clar sobre la relació que manté amb els seus germans

 

Fran Rivera sempre s’ha considerat per ser un dels germans del clan Rivera que parla més clar. Ara, ho ha tornat a demostrar en una entrevista en el programa ‘Aquellos maravillosos años’, de Telemadrid i presentat per Toñi Moreno.

 

Durant el seu interrogatori, Fran no ha dubtat en respondre sense cap dubte a preguntes tan compromeses com les relacionades amb la seua suposada mala relació actual amb el seu germà Cayetano, o la política. Referent a Cayetano, Fran va explicar que: «No passa res. Organitzar la goyesca és una responsabilitat i ell sap que sí que he comptat amb ell. Hi ha coses que els germans les han de parlar ells i no crec que la televisió siga el lloc».

 

Fran se sincera sobre la seua relació amb Cayetano

En eixe sentit, va seguir dient que: «És el meu germà i l’adore. Em diu ara que em necessita i me’n vaig (…) No hi ha hagut malentés. En la vida has de prendre decisions i té conseqüències. Ell em parla com a empresari i jo li parle com a torero, perquè en Ronda em sent més amfitrió que torero». Finalment, Fran va voler deixar clar que: «Que no haja torejat en Ronda no significa que no ho faré. Dos parts no es posen d’acord si una no vol (…) Tot és menys roín del que pareix».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Recuerdos …

Una publicación compartida por Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

 

D’altra part, la presentadora no va perdre l’ocasió de preguntar-li sobre les pertinences personals de son pare, Paquirri, que té en propietat Isabel Pantoja, última dona del mític torero i mare de Kiko Rivera. En eixe punt, Fran va voler aclarir que «el tema de l’herència no és per diners. Si parla, que explique la veritat. He parlat amb mon germà i sé el que hi ha, que no vinguen amb tonteries».

 

L’altre front obert: Kiko Rivera i Isabel Pantoja

Precisament, amb relació al seu germà Kiko Rivera, Fran va dir que: «Kiko és mon germà i tenim una conversació pendent. Ell s’ha posicionat al costat de sa mare i jo hauria preferit que s’haguera posicionat neutral. M’he cansat de ficar draps calents (…) Kiko ha parlat amb sa mare i el pobre xic ens ha dit que no vol. Com ha d’explicar ella que ha estat 35 anys sense donar-nos cap cosa… No tinc cap conversació amb Isabel, simplement no em calle, m’he cansat de callar-me».

 

Davant d’eixe torrent de sinceritat, Toñi Moreno va aprofitar la seua presència per a preguntar-li sobre la situació política del país. Fran ha volgut tirar un dard enverinat per a Pablo Iglesias, del que ha dit que: «Té molt poca vergonya. No pot criticar a la gent que té un xalet i comprar-se’n un. Això no té trellat».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

El sitio más seguro en el que me he sentido jamas .

Una publicación compartida por Francisco Rivera (@f.r.paquirri) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.