Gloria Camila presumix de solteria i ensenya el cos en Instagram

Gloria Camila publica unes fotografies a Instagram d'allò més suggerents

Gloria Camila publica unes fotografies en Instagram d’allò més suggerents | INSTAGRAM

 

Una de les ruptures més sonades d’este estiu, la protagonitzada per Glòria Camila Ortega i Kiko Jiménez, ha sigut prou polèmica per les suposades infidelitats que hi ha hagut entre l’exparella. Mentre Kiko Jiménez ha estat el centre de les entrevistes exercint el paper de víctima, Gloria Camila no s’ha pronunciat al respecte en cap moment i s’ha mantingut en un discret segon pla, sense fer cap classe de declaració sobre la seua ruptura, i s’ha volgut centrar en la seua nova vida com a soltera.

 

A això es suma el fet que Kiko Jiménez pareix haver-se refet molt ràpidament de la seua ruptura, i ja té nova parella, Sofía Suescun, amb qui mostra la seua passió contínuament a través de les xarxes socials. A la filla d’Ortega Cano, en canvi, no se l’ha vist tan prolífica en les xarxes durant estes últimes setmanes, al contrari, ha preferit disminuir el volum de publicacions i no ha estat tan activa; ara bé, quan ha publicat alguna imatge, ha sigut del tot contundent i amb indirectes al seu ex.

 

Kiko Jiménez presumix de parella, Gloria Camila presumix d’ella mateixa

Recentment, Kiko Jiménez presumia de viatge apassionat amb Sofia Suescun, i amb un toc fins i tot d’exhibicionisme, la parella mostrava imatges d’ells dos besant-se apassionadament en un mar d’aigües cristal·lines. Per altra banda, Gloria Camila, ha publicat unes fotografies molt diferents, centrades en ella mateixa i en la seua nova etapa vital.

 

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats | INSTAGRAM

  

Les imatges que acaba de publicar Gloria Camila tampoc han deixat indiferent a ningú, ja que en elles es mostra tal com és, una dona segura d’ella mateixa. En una d’elles es mostra en roba interior i en l’altra apareix vestida només amb uns pantalons curts i tapant-se les mamelles estratègicament amb el monyo. Amb un títol de la imatge molt revelador, la filla d’Ortega Cano ha deixat clar que ha canviat: «Jo tenia una part dolça. Me l’he menjat».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bella ciao Bella ciao

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yo tenía un lado dulce. Me lo comí. Ruth Cabeza

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.