Gloria Camila presumix de solteria i ensenya el cos en Instagram

Gloria Camila publica unes fotografies a Instagram d'allò més suggerents

Gloria Camila publica unes fotografies en Instagram d’allò més suggerents | INSTAGRAM

 

Una de les ruptures més sonades d’este estiu, la protagonitzada per Glòria Camila Ortega i Kiko Jiménez, ha sigut prou polèmica per les suposades infidelitats que hi ha hagut entre l’exparella. Mentre Kiko Jiménez ha estat el centre de les entrevistes exercint el paper de víctima, Gloria Camila no s’ha pronunciat al respecte en cap moment i s’ha mantingut en un discret segon pla, sense fer cap classe de declaració sobre la seua ruptura, i s’ha volgut centrar en la seua nova vida com a soltera.

 

A això es suma el fet que Kiko Jiménez pareix haver-se refet molt ràpidament de la seua ruptura, i ja té nova parella, Sofía Suescun, amb qui mostra la seua passió contínuament a través de les xarxes socials. A la filla d’Ortega Cano, en canvi, no se l’ha vist tan prolífica en les xarxes durant estes últimes setmanes, al contrari, ha preferit disminuir el volum de publicacions i no ha estat tan activa; ara bé, quan ha publicat alguna imatge, ha sigut del tot contundent i amb indirectes al seu ex.

 

Kiko Jiménez presumix de parella, Gloria Camila presumix d’ella mateixa

Recentment, Kiko Jiménez presumia de viatge apassionat amb Sofia Suescun, i amb un toc fins i tot d’exhibicionisme, la parella mostrava imatges d’ells dos besant-se apassionadament en un mar d’aigües cristal·lines. Per altra banda, Gloria Camila, ha publicat unes fotografies molt diferents, centrades en ella mateixa i en la seua nova etapa vital.

 

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats | INSTAGRAM

  

Les imatges que acaba de publicar Gloria Camila tampoc han deixat indiferent a ningú, ja que en elles es mostra tal com és, una dona segura d’ella mateixa. En una d’elles es mostra en roba interior i en l’altra apareix vestida només amb uns pantalons curts i tapant-se les mamelles estratègicament amb el monyo. Amb un títol de la imatge molt revelador, la filla d’Ortega Cano ha deixat clar que ha canviat: «Jo tenia una part dolça. Me l’he menjat».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bella ciao Bella ciao

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yo tenía un lado dulce. Me lo comí. Ruth Cabeza

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.