Gloria Camila presumix de solteria i ensenya el cos en Instagram

Gloria Camila publica unes fotografies a Instagram d'allò més suggerents

Gloria Camila publica unes fotografies en Instagram d’allò més suggerents | INSTAGRAM

 

Una de les ruptures més sonades d’este estiu, la protagonitzada per Glòria Camila Ortega i Kiko Jiménez, ha sigut prou polèmica per les suposades infidelitats que hi ha hagut entre l’exparella. Mentre Kiko Jiménez ha estat el centre de les entrevistes exercint el paper de víctima, Gloria Camila no s’ha pronunciat al respecte en cap moment i s’ha mantingut en un discret segon pla, sense fer cap classe de declaració sobre la seua ruptura, i s’ha volgut centrar en la seua nova vida com a soltera.

 

A això es suma el fet que Kiko Jiménez pareix haver-se refet molt ràpidament de la seua ruptura, i ja té nova parella, Sofía Suescun, amb qui mostra la seua passió contínuament a través de les xarxes socials. A la filla d’Ortega Cano, en canvi, no se l’ha vist tan prolífica en les xarxes durant estes últimes setmanes, al contrari, ha preferit disminuir el volum de publicacions i no ha estat tan activa; ara bé, quan ha publicat alguna imatge, ha sigut del tot contundent i amb indirectes al seu ex.

 

Kiko Jiménez presumix de parella, Gloria Camila presumix d’ella mateixa

Recentment, Kiko Jiménez presumia de viatge apassionat amb Sofia Suescun, i amb un toc fins i tot d’exhibicionisme, la parella mostrava imatges d’ells dos besant-se apassionadament en un mar d’aigües cristal·lines. Per altra banda, Gloria Camila, ha publicat unes fotografies molt diferents, centrades en ella mateixa i en la seua nova etapa vital.

 

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats | INSTAGRAM

  

Les imatges que acaba de publicar Gloria Camila tampoc han deixat indiferent a ningú, ja que en elles es mostra tal com és, una dona segura d’ella mateixa. En una d’elles es mostra en roba interior i en l’altra apareix vestida només amb uns pantalons curts i tapant-se les mamelles estratègicament amb el monyo. Amb un títol de la imatge molt revelador, la filla d’Ortega Cano ha deixat clar que ha canviat: «Jo tenia una part dolça. Me l’he menjat».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bella ciao Bella ciao

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yo tenía un lado dulce. Me lo comí. Ruth Cabeza

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.