9.5 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Gloria Camila presumix de solteria i ensenya el cos en Instagram

Gloria Camila publica unes fotografies a Instagram d'allò més suggerents

Gloria Camila publica unes fotografies en Instagram d’allò més suggerents | INSTAGRAM

 

Una de les ruptures més sonades d’este estiu, la protagonitzada per Glòria Camila Ortega i Kiko Jiménez, ha sigut prou polèmica per les suposades infidelitats que hi ha hagut entre l’exparella. Mentre Kiko Jiménez ha estat el centre de les entrevistes exercint el paper de víctima, Gloria Camila no s’ha pronunciat al respecte en cap moment i s’ha mantingut en un discret segon pla, sense fer cap classe de declaració sobre la seua ruptura, i s’ha volgut centrar en la seua nova vida com a soltera.

 

A això es suma el fet que Kiko Jiménez pareix haver-se refet molt ràpidament de la seua ruptura, i ja té nova parella, Sofía Suescun, amb qui mostra la seua passió contínuament a través de les xarxes socials. A la filla d’Ortega Cano, en canvi, no se l’ha vist tan prolífica en les xarxes durant estes últimes setmanes, al contrari, ha preferit disminuir el volum de publicacions i no ha estat tan activa; ara bé, quan ha publicat alguna imatge, ha sigut del tot contundent i amb indirectes al seu ex.

 

Kiko Jiménez presumix de parella, Gloria Camila presumix d’ella mateixa

Recentment, Kiko Jiménez presumia de viatge apassionat amb Sofia Suescun, i amb un toc fins i tot d’exhibicionisme, la parella mostrava imatges d’ells dos besant-se apassionadament en un mar d’aigües cristal·lines. Per altra banda, Gloria Camila, ha publicat unes fotografies molt diferents, centrades en ella mateixa i en la seua nova etapa vital.

 

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats

Kiko Jiménez i Sofia Suescun en un dels seus viatges apassionats | INSTAGRAM

  

Les imatges que acaba de publicar Gloria Camila tampoc han deixat indiferent a ningú, ja que en elles es mostra tal com és, una dona segura d’ella mateixa. En una d’elles es mostra en roba interior i en l’altra apareix vestida només amb uns pantalons curts i tapant-se les mamelles estratègicament amb el monyo. Amb un títol de la imatge molt revelador, la filla d’Ortega Cano ha deixat clar que ha canviat: «Jo tenia una part dolça. Me l’he menjat».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bella ciao Bella ciao

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Yo tenía un lado dulce. Me lo comí. Ruth Cabeza

Una publicación compartida de GLORIA ORTEGA (@gloriacamilaortega) el

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.