16.8 C
València
Dimarts, 4 novembre, 2025

Gloria Camila i Kiko Jiménez posen punt final a la seua relació entre rumors d’infidelitat

Gloria Camila i Kiko

Gloria Camila i Kiko Jiménez posen punt final a la seua relació entre rumors d’infidelitat | València Diari

 

«Gloria, ja no estic enamorat de tu». Amb estes dures paraules, Kiko Jiménez posava punt final a la relació que mantenia des de feia quatre anys amb Gloria Camila Ortega. Una notícia que, si bé caia com una autèntica bomba entre la premsa del cor, tampoc ha suposat una gran sorpresa, sobretot després de la participació de la parella en el reality ‘Supervivientes’ l’any 2017.

 

I és que, després dels constants moments de tensió i les enganxades monumentals que van protagonitzar, la parella va ser qualificada de ‘tòxica’ per part de molts col·laboradors. Una toxicitat que, finalment, ha acabat enverinant i matant la relació, tot i que l’ombra real que plana sobre la ruptura és una altra: la de la infidelitat.

 

Sofia Suescun, presumpta culpable de la ruptura

En un primer moment, els rumors sobre un possible engany de Kiko a la filla d’Ortega Cano van adquirir un paper protagonista i, fins i tot, va eixir a la llum el nom de la presumpta culpable: l’experta en realities Sofía Suescún, amb qui Jiménez compartix una estreta relació d’amistat.

 

Els comentaris que Kiko i Sofía han intercanviat últimament per xarxes socials només han conseguit fer créixer les sospites. I és que el col·laborador televisiu va compartir una fotografia totalment despullat acompanyada del següent text: «Hui estic graciós, i tu?».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy estoy guason, y tu? @daniisanchez12

Una publicación compartida de Francisco Jimenez (@kikookiko) el

 

Una pregunta a la que va respondre Sofía a través d’un comentari que deia «fins a quina hora ho estàs?». «24/7», va respondre l’exconcursant de ‘Supervivientes’.

 

Rocío Flores: «No tens vergonya ni valors»

L’intercanvi de paraules es va produir només tres dies després que l’exparella de Gloria Camila publicara una fotografia en Instagram a on apareixia amb Suescun. Però la cosa no va quedar ací ja que, segons arreplega ‘Informalia’, Kiko i Sofía van abandonar una festa junts pocs dies arrere.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Que tal si debatimos? @sofia_suescun

Una publicación compartida de Francisco Jimenez (@kikookiko) el

 

Per tot això, la família de Gloria Camila no ha dubtat en eixir en la seua defensa immediatament, després que es fera pública la ruptura. Rocío Flores, neboda de la filla de Rocío Jurado i una de les seues millors amigues, va enviar el següent missatge a Kiko: «No tens vergonya ni valors, després de com t’hem tractat en esta família».

 

Kiko explica la seua versió dels fets

L’exparella de Gloria Camila no ha aguantat més, i ha aprofitat la seua col·laboració en ‘MYHYV’ per a explicar la seua versió de la ruptura. I és que, segons ha fet patent este divendres, qui realment hauria sigut infidel és, precisament, la filla de Rocío Jurado.

 

En eixe sentit, cal destacar que els problemes entre Kiko i Gloria vindrien de lluny. Concretament, des que el col·laborador televisiu decidira comprar una casa per als dos i es gastara un dineral en adaptar-la a les necessitats de la seua exnóvia. Però, per algun motiu desconegut, Gloria Camila va preferir llogar una altra casa per a viure a soles.

 

Eixe fet, unit a les contínues baralles que tenien a causa dels zels de la filla d’Ortega Cano, van anar desgastant la relació fins al punt que Kiko ja no podia més. Però l’exconcursant de ‘Supervivientes’ encara no havia tirat l’autèntica bomba: Gloria Camila li hauria sigut infidel, com a mínim, un parell de voltes.

 

Gloria Camila hauria sigut infidel a Kiko diferents voltes

Tal com va relatar en el plató de ‘MYHYV’, «em vaig assentar a parlar amb gent del seu entorn i em van contar, amb pèls i senyals, una gran quantitat d’infidelitats d’ella», afirmant que, fins i tot, «tinc proves d’això».

Gloria Camila

Tot seria un pla de Gloria Camila per a netejar la seua imatge |  València Diari

 

Els noms dels altres protagonistes serien dos extronistes del programa: Albert Barranco i Manu Lombardo, este últim, emparellat amb Susana Megan des de l’any 2015. Amb tot, l’actual nóvia de Manu ha assegurat que se sent tranquil·la i seguix confiant en la seua parella.

 

Tot seria un pla de Gloria Camila

Si bé no podem saber fins a quin punt és de veres eixa informació, la veritat és que Nagore Robles va deixar entrevore que Kiko Jiménez no anava errat. «Una volta et vaig preguntar que, si algun dia Gloria t’era infidel, voldries saber-ho. Em vas respondre que no», deia la col·laboradora mostrant-se prou més enigmàtica.

 

Però l’exparella de Gloria Camila no es va quedar ahí, i va assegurar que tot és un pla de la filla de Rocío Jurado per a netejar la seua imatge. «És una cosa que està promovent Gloria amb un interès: que no se sàpia tota la veritat. Està mentint a terceres persones perquè vol vendre una cosa al públic que no és real», concloïa l’exconcursant de ‘Supervivientes’. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els bombers combaten un incendi en una fàbrica de pells a Elda

El foc, amb 'flames molt altes', afecta a tota la nau de pells i adobats en la Finca Lacy. S'han mobilitzat 14 dotacions i es registra gran fum.

Parell avisa: per a guanyar al Pafos cal competir al màxim i fer-ho molt bé

Parell va destacar que el dol de la quarta jornada de la Lliga de Campions davant el Pafos serà dur i que el Vila-real ha de competir al màxim. Va reclamar transformar les bones sensacions en punts.

Marcelino advertix: seria un gran error donar per bestiar el partit

Marcelino va cridar a la prudència abans del dol de Champions davant el Pafos i va assumir el favoritisme sense caure en la confiança. Va reclamar concentració, constància i respecte al rival per a traduir en victòria el rendiment mostrat.

Feijóo i Abascal activen el relleu de Mazón i aposten per l’estabilitat

Feijóo i Abascal han obert el procés per a substituir a Carlos Mazón amb una conversa en la qual han prioritzat l'estabilitat i allunyat un avançament electoral. El Govern i el PSPV-PSOE han demanat eleccions mentres les Corts han activat el calendari d'investidura i sonen possibles noms.

El taxi exigix un pla per a limitar els servicis de VTC després d’una marxa que ha causat retencions

El sector del taxi ha reclamat a la Conselleria un pla eficaç per a frenar els servicis urbans de VTC i sancionar a les plataformes, en una protesta que ha generat retencions durant hores a València. Els convocants han xifrat un seguiment massiu de la vaga i han demanat més control i inspeccions.

Tercera remodelació del Govern valencià en dos anys deixa 9 Conselleries després de fusionar àrees clau

El Consell s'ha limitat a unir la Vicepresidència Segona de Recuperació Econòmica i Social amb Medi Ambient. Martínez Mus passa a ser el número 3 de l'Executiu.

Bustinduy exigix a Feijóo que demane perdó per ovacionar a Mazón després de la DANA

El ministre de Drets Socials ha retret al líder del PP el seu suport a Carlos Mazón després de la catàstrofe i ha emmarcat l'exigència en la seua compareixença al Senat.

Camarero demana humanitat i que cessament la cacera política contra Mazón

Camarero demana 'humanitat' cap a Carlos Mazón després de la seua dimissió i denúncia una 'cacera política' contra ell. Reivindica la continuïtat del projecte i acords en Les Corts.