Gloria Camila prendrà mesures cautelars contra Rocío Carrasco

 

El programa de l’estiu ha revelat que Ortega Cano i Gloria Camila estan estudiant prendre mesures cautelars per a protegir el que es vaja a publicar entorn del supòsit diari de Rocío Jurado.

Les mesures cautelars van dirigides als diaris, que diu tindre Rocío Carrasco, els quals hauria escrit Rocío Jurado abans de morir, recopilant pensaments, anotacions i reflexions.

La col·laboradora Marta Riesco explica que han sigut iniciades per Gloria Camila, estan dirigides a Rocío  Carrasco i també cap al mitjà que els publicara.

Les mesures cautelars es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de Rocío Jurado, es considera que eixos manuscrits no tenen l’autorització per a ser publicats.

Segons explica Marta Riesco, en el cas de poder ser publicats, podrien ser considerats «obres literàries«.

Davant la possibilitat que això fora així, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa estarien dins de la partició de l’herència i tots els fills haurien de tindre constància d’això.

D’esta manera, la filla xicoteta de ‘La más grande’ podria protegir el seu pare enfront de futures publicacions, però sembla que l’objectiu principal és protegir la imatge de la seua mare.

Segons ha explicat la periodista, les mesures es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de l’artista: «Es considera que eixos manuscrits, que també s’han anomenat diaris, no tindrien el permís de Rocío Jurado per a fer-se públics».

Si això es complira, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa haurien d’afegir-se com a part de l’herència i, per tant, tots els seus hereus tindrien constància de l’existència d’estos.

La col·laboradora Paloma García-Pelayo ha defensat que, en el cas dels escrits de la de Chipiona, no pot contemplar-se este escenari, ja que no es tracta d’uns diaris com a tal ni l’artista va deixar per escrit que hagueren de caure en mans de tots els seus fills.

La decisió de Gloria Camila podria ser un revés contra Rocío Carrasco, que té la intenció de revelar part del que la seua mare va comptar en estes anotacions privades.

No obstant això, Paloma García-Pelayo ha recordat que la filla major de ‘La más grande’ encara no s’ha pronunciat sobre el que farà amb els escrits de la seua mare. «Els manuscrits existeixen, però ni tan sols ha pres la decisió, què és el que utilitzarà i que no», ha afegit la col·laboradora.

Últimes notícies

El Valencia Basket busca colpejar primer en la semifinal davant un Joventut sense pressió

El Valencia Basket arriba a la semifinal de la Lliga Endesa amb avantatge de pista i el paper de favorit davant un Asisa Joventut sense pressió, impulsat pel gran moment de Ricky Rubio i amb un Pedro Martínez que alerta del potencial verd-i-negre.

La falta de personal i de suport psicològic en residències de majors colpeja més les nits i els festius

Un estudi de l OCU assenyala que moltes residències de majors funcionen amb poc personal, especialment de nit i en festius, i que més d un terç dels residents no rep atenció psicològica setmanal.

L’economia d’Alacant esquiva l’impacte dels aranzels de Trump gràcies a la venda a la UE

Un informe de la Cambra de Comerç d’Alacant conclou que l’impacte dels aranzels dels Estats Units ha sigut limitat perquè les empreses han impulsat les exportacions a la Unió Europea i el sector servicis.

Set pingüins saltarroques del nord arriben a l’Oceanogràfic de València

L’Oceanogràfic de València ha incorporat set pingüins saltarroques del nord, una de les espècies de pingüí més amenaçades del món i catalogada en perill per la UICN.

Sergio de Larrea encara les semifinals amb el València Basket sense decidir encara el seu futur a la NBA

El base del València Basket Sergio de Larrea assegura que encara no ha decidit si mantindrà la seua candidatura al draft de la NBA i recalca que està centrat en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Sergio de Larrea aparca el somni NBA per a centrar-se en les semifinals amb el València Basket

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea ha admés que encara no sap si mantindrà la seua inscripció en el draft de la NBA i assegura que ara només pensa en les semifinals de la Lliga Endesa contra l'Asisa Joventut.

Bautista s’acomiada a la primera ronda de Stuttgart davant Marcos Giron

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha quedat eliminat en la primera ronda del torne sobre herba de Stuttgart en perdre en dos sets contra l’estatunidenc Marcos Giron, que s’enfrontarà ara al primer cap de sèrie, Ben Shelton.

Huit claus per a entendre la vaga indefinida del professorat valencià que ja fa 30 dies

La vaga indefinida del professorat no universitari de la pública valenciana complix 30 dies amb mobilitzacions massives, una sola pujada salarial acordada i huit grans reivindicacions sobre la taula.