Gloria Camila prendrà mesures cautelars contra Rocío Carrasco

 

El programa de l’estiu ha revelat que Ortega Cano i Gloria Camila estan estudiant prendre mesures cautelars per a protegir el que es vaja a publicar entorn del supòsit diari de Rocío Jurado.

Les mesures cautelars van dirigides als diaris, que diu tindre Rocío Carrasco, els quals hauria escrit Rocío Jurado abans de morir, recopilant pensaments, anotacions i reflexions.

La col·laboradora Marta Riesco explica que han sigut iniciades per Gloria Camila, estan dirigides a Rocío  Carrasco i també cap al mitjà que els publicara.

Les mesures cautelars es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de Rocío Jurado, es considera que eixos manuscrits no tenen l’autorització per a ser publicats.

Segons explica Marta Riesco, en el cas de poder ser publicats, podrien ser considerats «obres literàries«.

Davant la possibilitat que això fora així, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa estarien dins de la partició de l’herència i tots els fills haurien de tindre constància d’això.

D’esta manera, la filla xicoteta de ‘La más grande’ podria protegir el seu pare enfront de futures publicacions, però sembla que l’objectiu principal és protegir la imatge de la seua mare.

Segons ha explicat la periodista, les mesures es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de l’artista: «Es considera que eixos manuscrits, que també s’han anomenat diaris, no tindrien el permís de Rocío Jurado per a fer-se públics».

Si això es complira, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa haurien d’afegir-se com a part de l’herència i, per tant, tots els seus hereus tindrien constància de l’existència d’estos.

La col·laboradora Paloma García-Pelayo ha defensat que, en el cas dels escrits de la de Chipiona, no pot contemplar-se este escenari, ja que no es tracta d’uns diaris com a tal ni l’artista va deixar per escrit que hagueren de caure en mans de tots els seus fills.

La decisió de Gloria Camila podria ser un revés contra Rocío Carrasco, que té la intenció de revelar part del que la seua mare va comptar en estes anotacions privades.

No obstant això, Paloma García-Pelayo ha recordat que la filla major de ‘La más grande’ encara no s’ha pronunciat sobre el que farà amb els escrits de la seua mare. «Els manuscrits existeixen, però ni tan sols ha pres la decisió, què és el que utilitzarà i que no», ha afegit la col·laboradora.

Últimes notícies

València dedicarà el betlem monumental de Nadal als 700 anys del Corpus i a José Vergara

La instal·lació, de quasi 40 metres quadrats, podrà visitar-se gratuïtament des del 2 de desembre al Saló de Cristall

Rehabilitar un os triat per a l’alliberament marca després com es comporta al bosc

Un estudi amb ossos orfes rehabilitats en sis països europeus mostra que el tipus de rehabilitació influïx en com es mouen i en la seua actitud davant espais humanitzats quan tornen a la natura.

El Nou Mestalla entra en una fase clau amb l’itzat de la coberta

El Nou Mestalla ha iniciat l’itzat coordinat de l’estructura principal de la futura coberta, una maniobra complexa amb tecnologia d’elevació sincronitzada que marcarà la configuració definitiva de l’estadi.

Tres dels cinc detinguts per tràfic de droga a gran escala ingressen en presó

La Policia Nacional ha desarticulat un grup criminal que distribuïa cocaïna i haixix des del camp de Gibraltar i ha detingut cinc persones, tres ja en presó provisional.

Consternació a Alzira per la mort d’una xiqueta de 11 anys en caure-li un pilar a casa

Una xiqueta de 11 anys ha mort a Alzira en caure-li un pilar en una vivenda de la Vall de la Casella. El seu germà de 9 anys continua ingressat a l’Hospital La Fe amb diversos traumatismes.

Catorze detinguts a Torrevieja per una xarxa de venda de droga

La Guàrdia Civil ha desarticulat a Torrevieja una organització dedicada a la venda i distribució de droga, amb catorze detinguts i quatre domicilis escorcollats.

El Consell aprovarà la pròxima setmana la pujada salarial del professorat públic

El Consell té previst donar llum verda en el pròxim ple a la primera pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat de l’educació pública no universitària. El president Juanfran Pérez Llorca ha remarcat a Polop que el Govern valencià complix així els compromisos adquirits.

El PSPV-PSOE reclama disculpes a Mompó per dir-li a Morant ‘lameculos de Sánchez’

El PSPV-PSOE ha demanat a Vicent Mompó, president de la Diputació de València, que es disculpe per haver qualificat Diana Morant de ‘lameculos de Sánchez’ en un missatge en xarxes socials, unes paraules que els socialistes consideren masclistes i agressives.