Gloria Camila prendrà mesures cautelars contra Rocío Carrasco

 

El programa de l’estiu ha revelat que Ortega Cano i Gloria Camila estan estudiant prendre mesures cautelars per a protegir el que es vaja a publicar entorn del supòsit diari de Rocío Jurado.

Les mesures cautelars van dirigides als diaris, que diu tindre Rocío Carrasco, els quals hauria escrit Rocío Jurado abans de morir, recopilant pensaments, anotacions i reflexions.

La col·laboradora Marta Riesco explica que han sigut iniciades per Gloria Camila, estan dirigides a Rocío  Carrasco i també cap al mitjà que els publicara.

Les mesures cautelars es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de Rocío Jurado, es considera que eixos manuscrits no tenen l’autorització per a ser publicats.

Segons explica Marta Riesco, en el cas de poder ser publicats, podrien ser considerats «obres literàries«.

Davant la possibilitat que això fora així, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa estarien dins de la partició de l’herència i tots els fills haurien de tindre constància d’això.

D’esta manera, la filla xicoteta de ‘La más grande’ podria protegir el seu pare enfront de futures publicacions, però sembla que l’objectiu principal és protegir la imatge de la seua mare.

Segons ha explicat la periodista, les mesures es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de l’artista: «Es considera que eixos manuscrits, que també s’han anomenat diaris, no tindrien el permís de Rocío Jurado per a fer-se públics».

Si això es complira, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa haurien d’afegir-se com a part de l’herència i, per tant, tots els seus hereus tindrien constància de l’existència d’estos.

La col·laboradora Paloma García-Pelayo ha defensat que, en el cas dels escrits de la de Chipiona, no pot contemplar-se este escenari, ja que no es tracta d’uns diaris com a tal ni l’artista va deixar per escrit que hagueren de caure en mans de tots els seus fills.

La decisió de Gloria Camila podria ser un revés contra Rocío Carrasco, que té la intenció de revelar part del que la seua mare va comptar en estes anotacions privades.

No obstant això, Paloma García-Pelayo ha recordat que la filla major de ‘La más grande’ encara no s’ha pronunciat sobre el que farà amb els escrits de la seua mare. «Els manuscrits existeixen, però ni tan sols ha pres la decisió, què és el que utilitzarà i que no», ha afegit la col·laboradora.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.