Gloria Camila prendrà mesures cautelars contra Rocío Carrasco

 

El programa de l’estiu ha revelat que Ortega Cano i Gloria Camila estan estudiant prendre mesures cautelars per a protegir el que es vaja a publicar entorn del supòsit diari de Rocío Jurado.

Les mesures cautelars van dirigides als diaris, que diu tindre Rocío Carrasco, els quals hauria escrit Rocío Jurado abans de morir, recopilant pensaments, anotacions i reflexions.

La col·laboradora Marta Riesco explica que han sigut iniciades per Gloria Camila, estan dirigides a Rocío  Carrasco i també cap al mitjà que els publicara.

Les mesures cautelars es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de Rocío Jurado, es considera que eixos manuscrits no tenen l’autorització per a ser publicats.

Segons explica Marta Riesco, en el cas de poder ser publicats, podrien ser considerats «obres literàries«.

Davant la possibilitat que això fora així, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa estarien dins de la partició de l’herència i tots els fills haurien de tindre constància d’això.

D’esta manera, la filla xicoteta de ‘La más grande’ podria protegir el seu pare enfront de futures publicacions, però sembla que l’objectiu principal és protegir la imatge de la seua mare.

Segons ha explicat la periodista, les mesures es basen en el dret a l’honor i a la intimitat de l’artista: «Es considera que eixos manuscrits, que també s’han anomenat diaris, no tindrien el permís de Rocío Jurado per a fer-se públics».

Si això es complira, tindrien un valor econòmic, per la qual cosa haurien d’afegir-se com a part de l’herència i, per tant, tots els seus hereus tindrien constància de l’existència d’estos.

La col·laboradora Paloma García-Pelayo ha defensat que, en el cas dels escrits de la de Chipiona, no pot contemplar-se este escenari, ja que no es tracta d’uns diaris com a tal ni l’artista va deixar per escrit que hagueren de caure en mans de tots els seus fills.

La decisió de Gloria Camila podria ser un revés contra Rocío Carrasco, que té la intenció de revelar part del que la seua mare va comptar en estes anotacions privades.

No obstant això, Paloma García-Pelayo ha recordat que la filla major de ‘La más grande’ encara no s’ha pronunciat sobre el que farà amb els escrits de la seua mare. «Els manuscrits existeixen, però ni tan sols ha pres la decisió, què és el que utilitzarà i que no», ha afegit la col·laboradora.

Últimes notícies

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.