Iker Casillas i els seus pares es reconcilien després d’anys de distanciament

Iker Casillas i els seus pares s'uneixen en els mals moments

Iker Casillas i els seus pares s’unixen en els mals moments | EUROPA PRESS

 

Després de què el porter de l’Oporto, Iker Casillas, patira un infart i que, recentment, la seua dona Sara Carbonero haja sigut intervinguda d’un càncer d’ovaris, del qual es recupera favorablement, pareix que els pares d’Iker Casillas estan protagonitzant un apropament amb el seu fill després de quasi una dècada sense contacte.

 

En estos moments tan delicats de salut per a la parella, tal com revela la revista ‘Semana’, els pares d’Iker Casillas haurien decidit aparcar les seues diferències i reprendre el contacte amb el seu fill després de què es deixaren de parlar en l’any 2010.

 

En un primer moment, quan el porter va patir un infart fa unes setmanes, els seus pares no van anar a vore’l a l’hospital, tot i que quan ja va ser donat d’alta sí que es van traslladar fins a Oporto i es van instal·lar en casa del matrimoni per a ajudar-los en el que necessitaren.

 

Una relació truncada pels diners

El distanciament entre Iker Casillas i els seus pares té el seu origen en el control del patrimoni del porter, des de que un dia este decidira fer-se càrrec ell soles dels seus comptes. Fins a aquell moment havien sigut els seus pares els que controlaven les finances del porter del Reial Madrid, a través d’una societat que van crear Iker i son pare amb l’objectiu de què en el futur el porter es poguera retirar sense patir pels diners. Però un dia, quan Iker va decidir agafar ell el control de les seues finances, tot va canviar i els conflictes van començar.

 

L'última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín

L’última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín | València Diari

 

Inclús va haver un juí pel mig en el qual finalment Iker va deixar fora a son pare de la societat, i el va haver d’indemnitzar amb diverses propietats i pagant-li una quantitat de 9 milions d’euros. A més, es va comprometre a passar-li a son pare, com a part de la indemnització, 9.300 euros mensuals durant 15 anys.

 

La no relació entre ells no era cap secret, ja que en 2015, quan son pare va ser entrevistat per una revista en relació amb el fitxatge del seu fill per l’Oporto, va admetre que la relació entre ell i Iker era inexistent: «No em parle amb el meu fill, tot i que li desitge el millor». De moment, i amb tot el que ha passat, pareix que les dos parts comencen a fer xicotets passos per a què la família torne a estar unida.

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La meteoròloga d’À Punt defén que la dana ja advertia d’un risc brutal per a la població

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que les previsions de la dana del 29 d'octubre ja anunciaven pluges històriques i un risc màxim per a la població, amb dades accessibles per a institucions i ciutadania.

Tibant encreuament d’acusacions de corrupció entre Pérez Llorca i l’oposició en Les Corts

Juanfran Pérez Llorca i els grups de l'oposició s'enfronten en la sessió de control de Les Corts amb dures acusacions de corrupció i exigències de dimissió i perdó.

El Govern retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que atorga 3.669 milions addicionals a la Comunitat Valenciana i acusa a la Generalitat de rebutjar una oferta que considera beneficiosa per al conjunt de les autonomies.

Comencen les declaracions judicials pel repartiment de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan inicia la ronda de testimonis amb tres alts càrrecs de Vivenda citats a declarar.

Carlos Espí impulsa al Llevant: huit gols i cap partit perdut quan marca

Carlos Espí s'ha convertit en el gran talismà ofensiu del Llevant: ha marcat huit gols en sis partits de Lliga esta temporada i l'equip sempre ha guanyat o empatat quan veu porta.

Detingut a Benicarló per una plantació de 152 plantes de marihuana en una caseta de ferramentes

La Guàrdia Civil deté a Benicarló a un home de 39 anys després de desmantellar una plantació interior de 152 plantes de cànnabis en una caseta de ferramentes connectada de manera fraudulenta a la xarxa elèctrica.

Un estudi desaconsella exposar als nounats al sol darrere de la finestra per a previndre la icterícia

Un estudi de la Universitat Politècnica de València i diversos hospitals conclou que la llum solar que entra per les finestres supera els nivells de fototeràpia recomanats i no és segura per a previndre la icterícia neonatal.

Detinguda una treballadora per robar joies i diners a ancians en un centre de majors de València

La Policia Nacional ha detingut a una dona de 53 anys per un presumpte furt continuat a residents de diversos centres de majors de València, on hauria robat joies i diners aprofitant el seu treball. Les joies s'haurien venut almenys 23 vegades en cases de compravenda, amb un benefici superior a 9.300 euros.