Iker Casillas i els seus pares es reconcilien després d’anys de distanciament

Iker Casillas i els seus pares s'uneixen en els mals moments

Iker Casillas i els seus pares s’unixen en els mals moments | EUROPA PRESS

 

Després de què el porter de l’Oporto, Iker Casillas, patira un infart i que, recentment, la seua dona Sara Carbonero haja sigut intervinguda d’un càncer d’ovaris, del qual es recupera favorablement, pareix que els pares d’Iker Casillas estan protagonitzant un apropament amb el seu fill després de quasi una dècada sense contacte.

 

En estos moments tan delicats de salut per a la parella, tal com revela la revista ‘Semana’, els pares d’Iker Casillas haurien decidit aparcar les seues diferències i reprendre el contacte amb el seu fill després de què es deixaren de parlar en l’any 2010.

 

En un primer moment, quan el porter va patir un infart fa unes setmanes, els seus pares no van anar a vore’l a l’hospital, tot i que quan ja va ser donat d’alta sí que es van traslladar fins a Oporto i es van instal·lar en casa del matrimoni per a ajudar-los en el que necessitaren.

 

Una relació truncada pels diners

El distanciament entre Iker Casillas i els seus pares té el seu origen en el control del patrimoni del porter, des de que un dia este decidira fer-se càrrec ell soles dels seus comptes. Fins a aquell moment havien sigut els seus pares els que controlaven les finances del porter del Reial Madrid, a través d’una societat que van crear Iker i son pare amb l’objectiu de què en el futur el porter es poguera retirar sense patir pels diners. Però un dia, quan Iker va decidir agafar ell el control de les seues finances, tot va canviar i els conflictes van començar.

 

L'última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín

L’última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín | València Diari

 

Inclús va haver un juí pel mig en el qual finalment Iker va deixar fora a son pare de la societat, i el va haver d’indemnitzar amb diverses propietats i pagant-li una quantitat de 9 milions d’euros. A més, es va comprometre a passar-li a son pare, com a part de la indemnització, 9.300 euros mensuals durant 15 anys.

 

La no relació entre ells no era cap secret, ja que en 2015, quan son pare va ser entrevistat per una revista en relació amb el fitxatge del seu fill per l’Oporto, va admetre que la relació entre ell i Iker era inexistent: «No em parle amb el meu fill, tot i que li desitge el millor». De moment, i amb tot el que ha passat, pareix que les dos parts comencen a fer xicotets passos per a què la família torne a estar unida.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.