14.5 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Iker Casillas i els seus pares es reconcilien després d’anys de distanciament

Iker Casillas i els seus pares s'uneixen en els mals moments

Iker Casillas i els seus pares s’unixen en els mals moments | EUROPA PRESS

 

Després de què el porter de l’Oporto, Iker Casillas, patira un infart i que, recentment, la seua dona Sara Carbonero haja sigut intervinguda d’un càncer d’ovaris, del qual es recupera favorablement, pareix que els pares d’Iker Casillas estan protagonitzant un apropament amb el seu fill després de quasi una dècada sense contacte.

 

En estos moments tan delicats de salut per a la parella, tal com revela la revista ‘Semana’, els pares d’Iker Casillas haurien decidit aparcar les seues diferències i reprendre el contacte amb el seu fill després de què es deixaren de parlar en l’any 2010.

 

En un primer moment, quan el porter va patir un infart fa unes setmanes, els seus pares no van anar a vore’l a l’hospital, tot i que quan ja va ser donat d’alta sí que es van traslladar fins a Oporto i es van instal·lar en casa del matrimoni per a ajudar-los en el que necessitaren.

 

Una relació truncada pels diners

El distanciament entre Iker Casillas i els seus pares té el seu origen en el control del patrimoni del porter, des de que un dia este decidira fer-se càrrec ell soles dels seus comptes. Fins a aquell moment havien sigut els seus pares els que controlaven les finances del porter del Reial Madrid, a través d’una societat que van crear Iker i son pare amb l’objectiu de què en el futur el porter es poguera retirar sense patir pels diners. Però un dia, quan Iker va decidir agafar ell el control de les seues finances, tot va canviar i els conflictes van començar.

 

L'última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín

L’última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín | València Diari

 

Inclús va haver un juí pel mig en el qual finalment Iker va deixar fora a son pare de la societat, i el va haver d’indemnitzar amb diverses propietats i pagant-li una quantitat de 9 milions d’euros. A més, es va comprometre a passar-li a son pare, com a part de la indemnització, 9.300 euros mensuals durant 15 anys.

 

La no relació entre ells no era cap secret, ja que en 2015, quan son pare va ser entrevistat per una revista en relació amb el fitxatge del seu fill per l’Oporto, va admetre que la relació entre ell i Iker era inexistent: «No em parle amb el meu fill, tot i que li desitge el millor». De moment, i amb tot el que ha passat, pareix que les dos parts comencen a fer xicotets passos per a què la família torne a estar unida.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.