Iker Casillas i els seus pares es reconcilien després d’anys de distanciament

Iker Casillas i els seus pares s'uneixen en els mals moments

Iker Casillas i els seus pares s’unixen en els mals moments | EUROPA PRESS

 

Després de què el porter de l’Oporto, Iker Casillas, patira un infart i que, recentment, la seua dona Sara Carbonero haja sigut intervinguda d’un càncer d’ovaris, del qual es recupera favorablement, pareix que els pares d’Iker Casillas estan protagonitzant un apropament amb el seu fill després de quasi una dècada sense contacte.

 

En estos moments tan delicats de salut per a la parella, tal com revela la revista ‘Semana’, els pares d’Iker Casillas haurien decidit aparcar les seues diferències i reprendre el contacte amb el seu fill després de què es deixaren de parlar en l’any 2010.

 

En un primer moment, quan el porter va patir un infart fa unes setmanes, els seus pares no van anar a vore’l a l’hospital, tot i que quan ja va ser donat d’alta sí que es van traslladar fins a Oporto i es van instal·lar en casa del matrimoni per a ajudar-los en el que necessitaren.

 

Una relació truncada pels diners

El distanciament entre Iker Casillas i els seus pares té el seu origen en el control del patrimoni del porter, des de que un dia este decidira fer-se càrrec ell soles dels seus comptes. Fins a aquell moment havien sigut els seus pares els que controlaven les finances del porter del Reial Madrid, a través d’una societat que van crear Iker i son pare amb l’objectiu de què en el futur el porter es poguera retirar sense patir pels diners. Però un dia, quan Iker va decidir agafar ell el control de les seues finances, tot va canviar i els conflictes van començar.

 

L'última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín

L’última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín | València Diari

 

Inclús va haver un juí pel mig en el qual finalment Iker va deixar fora a son pare de la societat, i el va haver d’indemnitzar amb diverses propietats i pagant-li una quantitat de 9 milions d’euros. A més, es va comprometre a passar-li a son pare, com a part de la indemnització, 9.300 euros mensuals durant 15 anys.

 

La no relació entre ells no era cap secret, ja que en 2015, quan son pare va ser entrevistat per una revista en relació amb el fitxatge del seu fill per l’Oporto, va admetre que la relació entre ell i Iker era inexistent: «No em parle amb el meu fill, tot i que li desitge el millor». De moment, i amb tot el que ha passat, pareix que les dos parts comencen a fer xicotets passos per a què la família torne a estar unida.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU