Iker Casillas i els seus pares es reconcilien després d’anys de distanciament

Iker Casillas i els seus pares s'uneixen en els mals moments

Iker Casillas i els seus pares s’unixen en els mals moments | EUROPA PRESS

 

Després de què el porter de l’Oporto, Iker Casillas, patira un infart i que, recentment, la seua dona Sara Carbonero haja sigut intervinguda d’un càncer d’ovaris, del qual es recupera favorablement, pareix que els pares d’Iker Casillas estan protagonitzant un apropament amb el seu fill després de quasi una dècada sense contacte.

 

En estos moments tan delicats de salut per a la parella, tal com revela la revista ‘Semana’, els pares d’Iker Casillas haurien decidit aparcar les seues diferències i reprendre el contacte amb el seu fill després de què es deixaren de parlar en l’any 2010.

 

En un primer moment, quan el porter va patir un infart fa unes setmanes, els seus pares no van anar a vore’l a l’hospital, tot i que quan ja va ser donat d’alta sí que es van traslladar fins a Oporto i es van instal·lar en casa del matrimoni per a ajudar-los en el que necessitaren.

 

Una relació truncada pels diners

El distanciament entre Iker Casillas i els seus pares té el seu origen en el control del patrimoni del porter, des de que un dia este decidira fer-se càrrec ell soles dels seus comptes. Fins a aquell moment havien sigut els seus pares els que controlaven les finances del porter del Reial Madrid, a través d’una societat que van crear Iker i son pare amb l’objectiu de què en el futur el porter es poguera retirar sense patir pels diners. Però un dia, quan Iker va decidir agafar ell el control de les seues finances, tot va canviar i els conflictes van començar.

 

L'última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín

L’última vegada que van coincidir va ser en el bateig del seu fill Martín | València Diari

 

Inclús va haver un juí pel mig en el qual finalment Iker va deixar fora a son pare de la societat, i el va haver d’indemnitzar amb diverses propietats i pagant-li una quantitat de 9 milions d’euros. A més, es va comprometre a passar-li a son pare, com a part de la indemnització, 9.300 euros mensuals durant 15 anys.

 

La no relació entre ells no era cap secret, ja que en 2015, quan son pare va ser entrevistat per una revista en relació amb el fitxatge del seu fill per l’Oporto, va admetre que la relació entre ell i Iker era inexistent: «No em parle amb el meu fill, tot i que li desitge el millor». De moment, i amb tot el que ha passat, pareix que les dos parts comencen a fer xicotets passos per a què la família torne a estar unida.

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.