Sara Carbonero, operada d’un tumor en un ovari

Sara Carbonero a la salida del hospital con Iker Casillas

Sara Carbonero ha patit un episodi de càncer en un ovari |  València Diari

 

Pocs dies després que Iker Casillas s’haja enfrontat a un dels moments més delicats de la seua vida, en patir un infart, la seua dona, Sara Carbonero, acaba de ser operada d’un càncer en un ovari. Ho anunciava ella mateixa en les xarxes socials. 

 

Sara ha sigut un dels pilars fonamentals en la recuperació del porter de l’Oporto, junt amb les moltes mostres de suport que va rebre l’astre del futbol a principis de maig després d’endur-se el gran espant. Ara és ella qui travessa moments complicats, tot i que els metges han localitzat el tumor a temps i l’operació ha eixit bé.

 

El missatge

Carbonero ha acompanyat el seu missatge en les xarxes anunciant l’operació a la que ha hagut de sotmetre’s amb un text a on explica exactament la situació en què s’ha trobat i com evoluciona el problema. 

«Quan encara no ens havíem recuperat d’un espant, la vida ens ha tornat a sorprendre. Esta volta m’ha tocat a mi, esta maleïda paraula de 6 lletres que encara em costa escriure. Fa uns dies, en una revisió, els metges em van vore un tumor maligne d’ovari i ja m’han operat. Tot ha eixit molt bé. Afortunadament, l’hem enganxat molt a temps, però encara em queden uns mesos de lluita mentres segueisc el tractament corresponent. Estic tranquil·la i amb la confiança que tot eixirà bé. Sé que el camí serà dur, però també que tindrà un final feliç. Compte amb el suport de la meua família i amics i amb un gran equip mèdic. Aprofite per a demanar des d’ací als meus companys periodistes el respecte i la comprensió amb els que sempre m’heu tractat, especialment en estos moments tan difícils i delicats per a mi i la meua família.»

Sara Carbonero torna a demostrar el seu estil al seu perfil d'Instagram

A principis de maig, el seu home va patir un infart | Instagram @saracarbonero

 

Tot i que encara es troba consternada per la situació i, tal com mostra en el text, li costa d’assumir que travessa per una malaltia d’estes característiques, Sara Carbonero aposta per l’optimisme i està rebent també milers de mostres d’ànim per part dels seus seguidors, que junt amb la seua família, l’ajudaran a mirar avant amb força.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando aún no nos habíamos recuperado de un susto, la vida nos ha vuelto a sorprender. Esta vez me ha tocado a mí, esa dichosa palabra de 6 letras que todavía me cuesta escribir. Hace unos días en una revisión, los médicos me vieron un tumor maligno de ovario y ya he sido operada. Todo ha salido muy bien, afortunadamente lo hemos pillado muy a tiempo pero todavía me quedan unos meses de lucha mientras sigo el tratamiento correspondiente. Estoy tranquila y con la confianza de que todo va a salir bien. Sé que el camino será duro pero también que tendrá un final feliz. Cuento con el apoyo de mi familia y amigos y con un gran equipo médico. Aprovecho para pedir desde aquí a mis compañeros periodistas el respeto y la comprensión con los que siempre me habéis tratado, especialmente en estos momentos tan difíciles y delicados para mí y mi familia.

Una publicación compartida de Sara Carbonero (@saracarbonero) el

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.