20.5 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Sara Carbonero, operada d’un tumor en un ovari

Sara Carbonero a la salida del hospital con Iker Casillas

Sara Carbonero ha patit un episodi de càncer en un ovari |  València Diari

 

Pocs dies després que Iker Casillas s’haja enfrontat a un dels moments més delicats de la seua vida, en patir un infart, la seua dona, Sara Carbonero, acaba de ser operada d’un càncer en un ovari. Ho anunciava ella mateixa en les xarxes socials. 

 

Sara ha sigut un dels pilars fonamentals en la recuperació del porter de l’Oporto, junt amb les moltes mostres de suport que va rebre l’astre del futbol a principis de maig després d’endur-se el gran espant. Ara és ella qui travessa moments complicats, tot i que els metges han localitzat el tumor a temps i l’operació ha eixit bé.

 

El missatge

Carbonero ha acompanyat el seu missatge en les xarxes anunciant l’operació a la que ha hagut de sotmetre’s amb un text a on explica exactament la situació en què s’ha trobat i com evoluciona el problema. 

«Quan encara no ens havíem recuperat d’un espant, la vida ens ha tornat a sorprendre. Esta volta m’ha tocat a mi, esta maleïda paraula de 6 lletres que encara em costa escriure. Fa uns dies, en una revisió, els metges em van vore un tumor maligne d’ovari i ja m’han operat. Tot ha eixit molt bé. Afortunadament, l’hem enganxat molt a temps, però encara em queden uns mesos de lluita mentres segueisc el tractament corresponent. Estic tranquil·la i amb la confiança que tot eixirà bé. Sé que el camí serà dur, però també que tindrà un final feliç. Compte amb el suport de la meua família i amics i amb un gran equip mèdic. Aprofite per a demanar des d’ací als meus companys periodistes el respecte i la comprensió amb els que sempre m’heu tractat, especialment en estos moments tan difícils i delicats per a mi i la meua família.»

Sara Carbonero torna a demostrar el seu estil al seu perfil d'Instagram

A principis de maig, el seu home va patir un infart | Instagram @saracarbonero

 

Tot i que encara es troba consternada per la situació i, tal com mostra en el text, li costa d’assumir que travessa per una malaltia d’estes característiques, Sara Carbonero aposta per l’optimisme i està rebent també milers de mostres d’ànim per part dels seus seguidors, que junt amb la seua família, l’ajudaran a mirar avant amb força.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando aún no nos habíamos recuperado de un susto, la vida nos ha vuelto a sorprender. Esta vez me ha tocado a mí, esa dichosa palabra de 6 letras que todavía me cuesta escribir. Hace unos días en una revisión, los médicos me vieron un tumor maligno de ovario y ya he sido operada. Todo ha salido muy bien, afortunadamente lo hemos pillado muy a tiempo pero todavía me quedan unos meses de lucha mientras sigo el tratamiento correspondiente. Estoy tranquila y con la confianza de que todo va a salir bien. Sé que el camino será duro pero también que tendrá un final feliz. Cuento con el apoyo de mi familia y amigos y con un gran equipo médico. Aprovecho para pedir desde aquí a mis compañeros periodistas el respeto y la comprensión con los que siempre me habéis tratado, especialmente en estos momentos tan difíciles y delicados para mí y mi familia.

Una publicación compartida de Sara Carbonero (@saracarbonero) el

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.