Sara Carbonero, operada d’un tumor en un ovari

Sara Carbonero a la salida del hospital con Iker Casillas

Sara Carbonero ha patit un episodi de càncer en un ovari |  València Diari

 

Pocs dies després que Iker Casillas s’haja enfrontat a un dels moments més delicats de la seua vida, en patir un infart, la seua dona, Sara Carbonero, acaba de ser operada d’un càncer en un ovari. Ho anunciava ella mateixa en les xarxes socials. 

 

Sara ha sigut un dels pilars fonamentals en la recuperació del porter de l’Oporto, junt amb les moltes mostres de suport que va rebre l’astre del futbol a principis de maig després d’endur-se el gran espant. Ara és ella qui travessa moments complicats, tot i que els metges han localitzat el tumor a temps i l’operació ha eixit bé.

 

El missatge

Carbonero ha acompanyat el seu missatge en les xarxes anunciant l’operació a la que ha hagut de sotmetre’s amb un text a on explica exactament la situació en què s’ha trobat i com evoluciona el problema. 

«Quan encara no ens havíem recuperat d’un espant, la vida ens ha tornat a sorprendre. Esta volta m’ha tocat a mi, esta maleïda paraula de 6 lletres que encara em costa escriure. Fa uns dies, en una revisió, els metges em van vore un tumor maligne d’ovari i ja m’han operat. Tot ha eixit molt bé. Afortunadament, l’hem enganxat molt a temps, però encara em queden uns mesos de lluita mentres segueisc el tractament corresponent. Estic tranquil·la i amb la confiança que tot eixirà bé. Sé que el camí serà dur, però també que tindrà un final feliç. Compte amb el suport de la meua família i amics i amb un gran equip mèdic. Aprofite per a demanar des d’ací als meus companys periodistes el respecte i la comprensió amb els que sempre m’heu tractat, especialment en estos moments tan difícils i delicats per a mi i la meua família.»

Sara Carbonero torna a demostrar el seu estil al seu perfil d'Instagram

A principis de maig, el seu home va patir un infart | Instagram @saracarbonero

 

Tot i que encara es troba consternada per la situació i, tal com mostra en el text, li costa d’assumir que travessa per una malaltia d’estes característiques, Sara Carbonero aposta per l’optimisme i està rebent també milers de mostres d’ànim per part dels seus seguidors, que junt amb la seua família, l’ajudaran a mirar avant amb força.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando aún no nos habíamos recuperado de un susto, la vida nos ha vuelto a sorprender. Esta vez me ha tocado a mí, esa dichosa palabra de 6 letras que todavía me cuesta escribir. Hace unos días en una revisión, los médicos me vieron un tumor maligno de ovario y ya he sido operada. Todo ha salido muy bien, afortunadamente lo hemos pillado muy a tiempo pero todavía me quedan unos meses de lucha mientras sigo el tratamiento correspondiente. Estoy tranquila y con la confianza de que todo va a salir bien. Sé que el camino será duro pero también que tendrá un final feliz. Cuento con el apoyo de mi familia y amigos y con un gran equipo médico. Aprovecho para pedir desde aquí a mis compañeros periodistas el respeto y la comprensión con los que siempre me habéis tratado, especialmente en estos momentos tan difíciles y delicados para mí y mi familia.

Una publicación compartida de Sara Carbonero (@saracarbonero) el

 

 

També et pot interessar…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.