11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Sara Carbonero, operada d’un tumor en un ovari

Sara Carbonero a la salida del hospital con Iker Casillas

Sara Carbonero ha patit un episodi de càncer en un ovari |  València Diari

 

Pocs dies després que Iker Casillas s’haja enfrontat a un dels moments més delicats de la seua vida, en patir un infart, la seua dona, Sara Carbonero, acaba de ser operada d’un càncer en un ovari. Ho anunciava ella mateixa en les xarxes socials. 

 

Sara ha sigut un dels pilars fonamentals en la recuperació del porter de l’Oporto, junt amb les moltes mostres de suport que va rebre l’astre del futbol a principis de maig després d’endur-se el gran espant. Ara és ella qui travessa moments complicats, tot i que els metges han localitzat el tumor a temps i l’operació ha eixit bé.

 

El missatge

Carbonero ha acompanyat el seu missatge en les xarxes anunciant l’operació a la que ha hagut de sotmetre’s amb un text a on explica exactament la situació en què s’ha trobat i com evoluciona el problema. 

«Quan encara no ens havíem recuperat d’un espant, la vida ens ha tornat a sorprendre. Esta volta m’ha tocat a mi, esta maleïda paraula de 6 lletres que encara em costa escriure. Fa uns dies, en una revisió, els metges em van vore un tumor maligne d’ovari i ja m’han operat. Tot ha eixit molt bé. Afortunadament, l’hem enganxat molt a temps, però encara em queden uns mesos de lluita mentres segueisc el tractament corresponent. Estic tranquil·la i amb la confiança que tot eixirà bé. Sé que el camí serà dur, però també que tindrà un final feliç. Compte amb el suport de la meua família i amics i amb un gran equip mèdic. Aprofite per a demanar des d’ací als meus companys periodistes el respecte i la comprensió amb els que sempre m’heu tractat, especialment en estos moments tan difícils i delicats per a mi i la meua família.»

Sara Carbonero torna a demostrar el seu estil al seu perfil d'Instagram

A principis de maig, el seu home va patir un infart | Instagram @saracarbonero

 

Tot i que encara es troba consternada per la situació i, tal com mostra en el text, li costa d’assumir que travessa per una malaltia d’estes característiques, Sara Carbonero aposta per l’optimisme i està rebent també milers de mostres d’ànim per part dels seus seguidors, que junt amb la seua família, l’ajudaran a mirar avant amb força.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando aún no nos habíamos recuperado de un susto, la vida nos ha vuelto a sorprender. Esta vez me ha tocado a mí, esa dichosa palabra de 6 letras que todavía me cuesta escribir. Hace unos días en una revisión, los médicos me vieron un tumor maligno de ovario y ya he sido operada. Todo ha salido muy bien, afortunadamente lo hemos pillado muy a tiempo pero todavía me quedan unos meses de lucha mientras sigo el tratamiento correspondiente. Estoy tranquila y con la confianza de que todo va a salir bien. Sé que el camino será duro pero también que tendrá un final feliz. Cuento con el apoyo de mi familia y amigos y con un gran equipo médico. Aprovecho para pedir desde aquí a mis compañeros periodistas el respeto y la comprensión con los que siempre me habéis tratado, especialmente en estos momentos tan difíciles y delicados para mí y mi familia.

Una publicación compartida de Sara Carbonero (@saracarbonero) el

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.