Sara Carbonero, operada d’un tumor en un ovari

Sara Carbonero a la salida del hospital con Iker Casillas

Sara Carbonero ha patit un episodi de càncer en un ovari |  València Diari

 

Pocs dies després que Iker Casillas s’haja enfrontat a un dels moments més delicats de la seua vida, en patir un infart, la seua dona, Sara Carbonero, acaba de ser operada d’un càncer en un ovari. Ho anunciava ella mateixa en les xarxes socials. 

 

Sara ha sigut un dels pilars fonamentals en la recuperació del porter de l’Oporto, junt amb les moltes mostres de suport que va rebre l’astre del futbol a principis de maig després d’endur-se el gran espant. Ara és ella qui travessa moments complicats, tot i que els metges han localitzat el tumor a temps i l’operació ha eixit bé.

 

El missatge

Carbonero ha acompanyat el seu missatge en les xarxes anunciant l’operació a la que ha hagut de sotmetre’s amb un text a on explica exactament la situació en què s’ha trobat i com evoluciona el problema. 

«Quan encara no ens havíem recuperat d’un espant, la vida ens ha tornat a sorprendre. Esta volta m’ha tocat a mi, esta maleïda paraula de 6 lletres que encara em costa escriure. Fa uns dies, en una revisió, els metges em van vore un tumor maligne d’ovari i ja m’han operat. Tot ha eixit molt bé. Afortunadament, l’hem enganxat molt a temps, però encara em queden uns mesos de lluita mentres segueisc el tractament corresponent. Estic tranquil·la i amb la confiança que tot eixirà bé. Sé que el camí serà dur, però també que tindrà un final feliç. Compte amb el suport de la meua família i amics i amb un gran equip mèdic. Aprofite per a demanar des d’ací als meus companys periodistes el respecte i la comprensió amb els que sempre m’heu tractat, especialment en estos moments tan difícils i delicats per a mi i la meua família.»

Sara Carbonero torna a demostrar el seu estil al seu perfil d'Instagram

A principis de maig, el seu home va patir un infart | Instagram @saracarbonero

 

Tot i que encara es troba consternada per la situació i, tal com mostra en el text, li costa d’assumir que travessa per una malaltia d’estes característiques, Sara Carbonero aposta per l’optimisme i està rebent també milers de mostres d’ànim per part dels seus seguidors, que junt amb la seua família, l’ajudaran a mirar avant amb força.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cuando aún no nos habíamos recuperado de un susto, la vida nos ha vuelto a sorprender. Esta vez me ha tocado a mí, esa dichosa palabra de 6 letras que todavía me cuesta escribir. Hace unos días en una revisión, los médicos me vieron un tumor maligno de ovario y ya he sido operada. Todo ha salido muy bien, afortunadamente lo hemos pillado muy a tiempo pero todavía me quedan unos meses de lucha mientras sigo el tratamiento correspondiente. Estoy tranquila y con la confianza de que todo va a salir bien. Sé que el camino será duro pero también que tendrá un final feliz. Cuento con el apoyo de mi familia y amigos y con un gran equipo médico. Aprovecho para pedir desde aquí a mis compañeros periodistas el respeto y la comprensión con los que siempre me habéis tratado, especialmente en estos momentos tan difíciles y delicados para mí y mi familia.

Una publicación compartida de Sara Carbonero (@saracarbonero) el

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.