Inés Sainz confirma que li han diagnosticat càncer de mama

 

 

Inés Sainz, coneguda per haver sigut triada ‘Miss España’ 20 anys arrere, ha fet pública una difícil novetat sobre la seua salut. A través d’una entrevista, la model ha confessat que li han diagnosticat càncer de mama i ha explicat com va anar el procediment mèdic. Segons explica, va demanar consell del seu metge perquè li havien aparegut «unes coses estranyes en la pell. Eren com picades que tardaven moltíssim a curar-se». Tot i això, la model no es va alarmar i no va pensar que podria ser una malaltia greu, fins que «en una ressonància magnètica es va confirmar que era un tumor».

 

Inés Sainz confessa que patix càncer de mama

A pesar de la terrible notícia, Inés Sainz està decidida a lluitar i  a continuar avant per a evitar afonar-se: «Tinc càncer, però sé que ho superaré. No vullc que siga un drama. Les meues amigues i jo li diguem ‘Agustín’ al tumor perquè no estem gens ‘agustín’ amb ell», comenta la model. En el primer que va pensar quan va saber el diagnòstic va ser en la seua família: «Vaig pensar en el disgust que tindria la gent que vullc».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més a més, ha explicat que el tumor és de «creixement lent», cosa que permet un tractament de radioteràpia sense haver d’operar el pit. Davant de la qüestió de la caiguda del monyo, Sainz ha declarat que no sap si li caurà perquè «no a tot el món li cau». Amb to d’humor, Inés ha explicat que celebrarà el seu 44é aniversari «fent una festa de peluques».

 

La model és fundadora de l’empresa de comunicació Backup, i ha insistit en el fet que no deixarà la faena perquè, al ser autònoma, no es pot permetre estar de baixa sense cobrar. L’empresària vol afrontar la situació sense pressa i ha pres la decisió de no dir-ho al seu fill, Mateo, que té 7 anys, ni tampoc al seu exmarit: «Esta malaltia la tinc jo, no el meu fill, per això no li he dit res al meu exmarit».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ndukwe firma l’empat del Levante al minut 99 davant el Sevilla

El Levante ha salvat un punt al Ciutat de València gràcies a un gol d’Ifeanyi Ndukwe en el minut 99 davant el Sevilla, després d’una frenètica recta final amb dos gols andalusos i dos remuntats pels granotes.

Allegri i Rafa Marín avisen d’un duel molt dur a La Ceràmica entre Villarreal i Nàpols

Massimiliano Allegri i Rafa Marín han remarcat la dificultat del partit de Champions a La Ceràmica davant un Villarreal que arriba en creixement i concedeix poques ocasions. El tècnic i el central del Nàpols demanen ordre, concentració i pocs errors per a traure un bon resultat.

Rescatat en helicòpter un home de 80 anys després de caure en un camí de Vilamarxant

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat en helicòpter un home duns 80 anys que ha caigut en un camí de Vilamarxant i no podia continuar caminant. La víctima, amb una lesió en una cama, ha sigut traslladada a lHospital La Fe de València.

Setembre de 2026, el més càlid a la Comunitat Valenciana des de 1950

Setembre de 2026 ha sigut el mes de setembre més càlid a la Comunitat Valenciana des de, com a mínim, 1950, amb més de 23 graus de mitjana, segons Aemet. També ha sigut el segon setembre més càlid del món i el tercer d’Europa registrat fins ara.

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.