Inés Sainz confirma que li han diagnosticat càncer de mama

 

 

Inés Sainz, coneguda per haver sigut triada ‘Miss España’ 20 anys arrere, ha fet pública una difícil novetat sobre la seua salut. A través d’una entrevista, la model ha confessat que li han diagnosticat càncer de mama i ha explicat com va anar el procediment mèdic. Segons explica, va demanar consell del seu metge perquè li havien aparegut «unes coses estranyes en la pell. Eren com picades que tardaven moltíssim a curar-se». Tot i això, la model no es va alarmar i no va pensar que podria ser una malaltia greu, fins que «en una ressonància magnètica es va confirmar que era un tumor».

 

Inés Sainz confessa que patix càncer de mama

A pesar de la terrible notícia, Inés Sainz està decidida a lluitar i  a continuar avant per a evitar afonar-se: «Tinc càncer, però sé que ho superaré. No vullc que siga un drama. Les meues amigues i jo li diguem ‘Agustín’ al tumor perquè no estem gens ‘agustín’ amb ell», comenta la model. En el primer que va pensar quan va saber el diagnòstic va ser en la seua família: «Vaig pensar en el disgust que tindria la gent que vullc».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més a més, ha explicat que el tumor és de «creixement lent», cosa que permet un tractament de radioteràpia sense haver d’operar el pit. Davant de la qüestió de la caiguda del monyo, Sainz ha declarat que no sap si li caurà perquè «no a tot el món li cau». Amb to d’humor, Inés ha explicat que celebrarà el seu 44é aniversari «fent una festa de peluques».

 

La model és fundadora de l’empresa de comunicació Backup, i ha insistit en el fet que no deixarà la faena perquè, al ser autònoma, no es pot permetre estar de baixa sense cobrar. L’empresària vol afrontar la situació sense pressa i ha pres la decisió de no dir-ho al seu fill, Mateo, que té 7 anys, ni tampoc al seu exmarit: «Esta malaltia la tinc jo, no el meu fill, per això no li he dit res al meu exmarit».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV exigeix la dimissió de Mazón per un escrit sobre la DANA que qualifica d’insultant

El síndic del PSPV, José Muñoz, ha titlat d’insultant i indignant l’escrit que Carlos Mazón ha remés al jutjat sobre la DANA i li ha reclamat que dimitisca com a diputat, renuncie a l’aforament i entregue el registre de cridades.

Dos detinguts per estafar 76.000 euros a una dona major d’Altea amb la banca digital

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 22 anys i un home de 33 per estafar més de 76.000 euros a una veïna de 72 anys d’Altea, després de suplantar la seua identitat i accedir a la seua banca digital.

Roy Revivo fa història com a primer futbolista israelià de l’Elx

El lateral esquerre Roy Revivo, fitxat en l’últim dia de mercat, s’ha convertit en el primer jugador israelià que defensa la samarreta de l’Elx en 103 anys d’història.

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes habitades amb la tècnica de l’‘impresioning’

Quatre hòmens d’origen georgià han ingressat en presó provisional després que la Policia Nacional haja desarticulat a València una cèl·lula d’una banda itinerant especialitzada en robatoris en vivendes habitades mitjançant la tècnica de l’‘impresioning’. Els agents els han detingut in fraganti quan es disposaven a cometre nous robatoris i han intervingut ferramentes, joies i més de 13.000 euros en efectiu.

Villena crearà una comissió per a aclarir les responsabilitats pel robatori del Tresor

El ple de Villena ha aprovat per unanimitat crear una comissió municipal per a analitzar l’origen del MUVI i les seues mesures de seguretat després del robatori exprés del Tresor de Villena. L’alcalde també ha sol·licitat un informe per a determinar qui és el responsable de la guarda i custòdia de la col·lecció.

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.