Inés Sainz confirma que li han diagnosticat càncer de mama

 

 

Inés Sainz, coneguda per haver sigut triada ‘Miss España’ 20 anys arrere, ha fet pública una difícil novetat sobre la seua salut. A través d’una entrevista, la model ha confessat que li han diagnosticat càncer de mama i ha explicat com va anar el procediment mèdic. Segons explica, va demanar consell del seu metge perquè li havien aparegut «unes coses estranyes en la pell. Eren com picades que tardaven moltíssim a curar-se». Tot i això, la model no es va alarmar i no va pensar que podria ser una malaltia greu, fins que «en una ressonància magnètica es va confirmar que era un tumor».

 

Inés Sainz confessa que patix càncer de mama

A pesar de la terrible notícia, Inés Sainz està decidida a lluitar i  a continuar avant per a evitar afonar-se: «Tinc càncer, però sé que ho superaré. No vullc que siga un drama. Les meues amigues i jo li diguem ‘Agustín’ al tumor perquè no estem gens ‘agustín’ amb ell», comenta la model. En el primer que va pensar quan va saber el diagnòstic va ser en la seua família: «Vaig pensar en el disgust que tindria la gent que vullc».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més a més, ha explicat que el tumor és de «creixement lent», cosa que permet un tractament de radioteràpia sense haver d’operar el pit. Davant de la qüestió de la caiguda del monyo, Sainz ha declarat que no sap si li caurà perquè «no a tot el món li cau». Amb to d’humor, Inés ha explicat que celebrarà el seu 44é aniversari «fent una festa de peluques».

 

La model és fundadora de l’empresa de comunicació Backup, i ha insistit en el fet que no deixarà la faena perquè, al ser autònoma, no es pot permetre estar de baixa sense cobrar. L’empresària vol afrontar la situació sense pressa i ha pres la decisió de no dir-ho al seu fill, Mateo, que té 7 anys, ni tampoc al seu exmarit: «Esta malaltia la tinc jo, no el meu fill, per això no li he dit res al meu exmarit».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.