Inés Sainz confirma que li han diagnosticat càncer de mama

 

 

Inés Sainz, coneguda per haver sigut triada ‘Miss España’ 20 anys arrere, ha fet pública una difícil novetat sobre la seua salut. A través d’una entrevista, la model ha confessat que li han diagnosticat càncer de mama i ha explicat com va anar el procediment mèdic. Segons explica, va demanar consell del seu metge perquè li havien aparegut «unes coses estranyes en la pell. Eren com picades que tardaven moltíssim a curar-se». Tot i això, la model no es va alarmar i no va pensar que podria ser una malaltia greu, fins que «en una ressonància magnètica es va confirmar que era un tumor».

 

Inés Sainz confessa que patix càncer de mama

A pesar de la terrible notícia, Inés Sainz està decidida a lluitar i  a continuar avant per a evitar afonar-se: «Tinc càncer, però sé que ho superaré. No vullc que siga un drama. Les meues amigues i jo li diguem ‘Agustín’ al tumor perquè no estem gens ‘agustín’ amb ell», comenta la model. En el primer que va pensar quan va saber el diagnòstic va ser en la seua família: «Vaig pensar en el disgust que tindria la gent que vullc».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més a més, ha explicat que el tumor és de «creixement lent», cosa que permet un tractament de radioteràpia sense haver d’operar el pit. Davant de la qüestió de la caiguda del monyo, Sainz ha declarat que no sap si li caurà perquè «no a tot el món li cau». Amb to d’humor, Inés ha explicat que celebrarà el seu 44é aniversari «fent una festa de peluques».

 

La model és fundadora de l’empresa de comunicació Backup, i ha insistit en el fet que no deixarà la faena perquè, al ser autònoma, no es pot permetre estar de baixa sense cobrar. L’empresària vol afrontar la situació sense pressa i ha pres la decisió de no dir-ho al seu fill, Mateo, que té 7 anys, ni tampoc al seu exmarit: «Esta malaltia la tinc jo, no el meu fill, per això no li he dit res al meu exmarit».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.

Així serà la gran remodelació de l’Estadi de la Ceràmica que ja ha arrancat

El Villarreal CF ha arrancat les obres de remodelació de l’Estadi de la Ceràmica, amb un nou edifici exterior de vestidors i millores d’accessos i seguretat que afectaran la distribució d’algunes localitats.

Investigat per falsificar certificats de descontaminació en 500 cotxes afectats per la DANA

Un home ha passat a disposició judicial acusat de falsedat documental en prop de 500 vehicles afectats per la DANA, localitzats en una parcel·la de Villamuriel de Cerrato amb certificats de descontaminació presumptament falsos.

Un fals gestor bancari de 19 anys enganya un client i li furta 30.000 euros a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 19 anys acusat de suplantar un gestor bancari i sostraure 30.000 euros d’un client després d’una telefonada sobre una falsa transferència irregular.