Inés Sainz confirma que li han diagnosticat càncer de mama

 

 

Inés Sainz, coneguda per haver sigut triada ‘Miss España’ 20 anys arrere, ha fet pública una difícil novetat sobre la seua salut. A través d’una entrevista, la model ha confessat que li han diagnosticat càncer de mama i ha explicat com va anar el procediment mèdic. Segons explica, va demanar consell del seu metge perquè li havien aparegut «unes coses estranyes en la pell. Eren com picades que tardaven moltíssim a curar-se». Tot i això, la model no es va alarmar i no va pensar que podria ser una malaltia greu, fins que «en una ressonància magnètica es va confirmar que era un tumor».

 

Inés Sainz confessa que patix càncer de mama

A pesar de la terrible notícia, Inés Sainz està decidida a lluitar i  a continuar avant per a evitar afonar-se: «Tinc càncer, però sé que ho superaré. No vullc que siga un drama. Les meues amigues i jo li diguem ‘Agustín’ al tumor perquè no estem gens ‘agustín’ amb ell», comenta la model. En el primer que va pensar quan va saber el diagnòstic va ser en la seua família: «Vaig pensar en el disgust que tindria la gent que vullc».

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

A més a més, ha explicat que el tumor és de «creixement lent», cosa que permet un tractament de radioteràpia sense haver d’operar el pit. Davant de la qüestió de la caiguda del monyo, Sainz ha declarat que no sap si li caurà perquè «no a tot el món li cau». Amb to d’humor, Inés ha explicat que celebrarà el seu 44é aniversari «fent una festa de peluques».

 

La model és fundadora de l’empresa de comunicació Backup, i ha insistit en el fet que no deixarà la faena perquè, al ser autònoma, no es pot permetre estar de baixa sense cobrar. L’empresària vol afrontar la situació sense pressa i ha pres la decisió de no dir-ho al seu fill, Mateo, que té 7 anys, ni tampoc al seu exmarit: «Esta malaltia la tinc jo, no el meu fill, per això no li he dit res al meu exmarit».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.

Xodos registra 112 litres de pluja i continua sota xàpars intenses

Xodos ha acumulat 112 l/m2 de pluja, 80 dels quals en l’última hora, mentres altres pobles pròxims quasi no han registrat precipitació. Avamet alerta que la lentitud de les tronades incrementa el risc de pluges torrencials molt localitzades.

Aemet esten l’alerta roja per pluges a tota la província de Castelló

Aemet ha estès l’avís roig per pluges intenses a tot Castelló, mentres València manté el nivell roig al litoral i Alacant el taronja al nord.