Mastodon
26.2 C
València
Dimarts, 9 setembre, 2025

Sara Carbonero presenta el seu ‘Baby Pelón’ per a la lluita contra el càncer infantil

 

Sara Carbonero ha passat una de les èpoques més dures de sa vida, després que Iker Casillas patira un infart i que al cap de poc li diagnosticaren a ella un càncer d’ovaris, del qual va haver de ser intervinguda i seguix recuperant-se. Arran de la seua lluita contra el càncer, la periodista s’ha volgut embarcar en un projecte solidari que involucra als infants: ha dissenyat un ‘Baby Pelón’.

 

Pretén visibilitzar la lluita contra el càncer

La periodista deportiva fa anys que col·labora amb la Fundació Juegaterapia, i este passat dilluns eixia a la venda el seu bebé solidari anomenat ‘Baby Pelón’, un joguet dissenyat per ella i inspirat en els dels seus fills, les vendes del qual serviran per a finançar projectes en hospitals i beques d’investigació contra el càncer infantil.

 

Carbonero s’ha mostrat molt emocionada amb el seu nou projecte i ha volgut compartir a través d’Instagram una imatge amb dos xiquets menuts i el seu ninot: «Molt feliç per poder compartir per fi un dels projectes que més il·lusió em fa ara mateixa». A continuació expressava com se sentia en aquell moment i com va ser conéixer els dos menuts que l’acompanyaven en la instantània:

 

 

«No sé quin dels tres estava més nerviós quan ens vam vore. Conéixer a Zoe, a Sergio i als seus pares va ser un regal molt gran. Una injecció d’energia positiva. Com hem d’aprendre d’estos xiquets, tot un exemple de fortalesa i optimisme, amb eixos somriures que ho il·luminen tot. Gràcies per la confiança, @juegaterapiaorg i a vosaltres dos, xicotets àngels, per la lliçó de vida».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La CHJ lamenta faules després de la DANA a València i detalla la seua gestió i la crescuda en Forata

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer assegura que després del 29O va haver de combatre faules atribuïdes al Consell. L'informe a les Corts detalla anomenades, la situació de Forata i noves alertes.

La CHJ denuncia desinformació després de la DANA i apunta al Consell

La CHJ sosté que, després de la DANA del 29 d'octubre, va dedicar dies a contrarestar faules que atribuïx al Consell. En un informe a les Corts detalla la seua actuació, la situació en Forata, 702 incidències i un pla d'alertes.

Catalá, sobre Gaza: és una barbaritat i els dirigents han d’estar a l’altura

L'alcaldessa de València evita la disputa per les etiquetes i sosté que el que ocorre a Gaza és una barbaritat. Reclama responsabilitat política i que cessament la violència.

Mazón coordina des d’Alacant la resposta al temporal de pluges i vent

Mazón supervisa des d'Alacant la resposta al temporal i manté contacte amb diputacions i alcaldes. L'alerta taronja per pluges i vent continua activa a l'espera de la vesprada.

El Projecte FER homenatja quatre campions del món pels seus recents èxits

El Projecte FER va reconéixer a Ricardo Ten, Bárbara Pardo, Eric Igual i Blanca Ferrando després dels seus títols i medalles mundials, en un acte celebrat en la seu de la Fundació Trinidad Alfonso.

Ricardo Ten aconseguix or i plata en el Mundial després de dos fractures de clavícula

Ricardo Ten valora com a inesperat el doble podi en Ronse després d'arribar amb poca preparació per dos lesions de clavícula. Obri la porta a Los Angeles 2028.

Diego López critica que seguisca sense definir-se l’estadi del Barcelona-València

Diego López considera increïble que, a cinc dies del partit, encara no es conega l'estadi del Barcelona-València. Demana una resposta per a l'afició i assegura que l'equip es prepara igual.

Eutopía es consolida a les aules: el videojoc educatiu ja està en més de 40 col·legis

Eutopía, el videojoc educatiu de Zynergic, s'expandix a més de 40 col·legis en un curs gràcies a la seua avaluació competencial automatitzada i a l'estalvi de temps docent. L'empresa tanca 250.000 euros per a ampliar continguts i reforçar el seu creixement nacional i internacional.