Isabel Pantoja podria estar negociant vendre Cantora

 

Aquest diumenge a la vesprada, ‘Viva la vida‘ ha contat una exclusiva relacionada amb la presumpta venda de la finca Cantora, propietat d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera. José Antonio Avilés i Ana María Aldón van donar tots els detalls sobre la suposada negociació que l’artista podria tancar en els pròxims dies.

 

Pel que sembla, una empresa molt important a nivell nacional està interessada a pagar fins a deu milions d’euros per la finca. Cal destacar que Isabel Pantoja i el seu fill Kiko semblen estar interessats, encara que el ‘DJ’ estaria disposat a negociar el preu a la baixa, no obstant això, la cantant no.

 

L’objectiu dels compradors

La intenció de l’empresa interessada a comprar Cantora és construir un xicotet parc amb molins eòlics, un negoci en auge molt rendible. Experts han informat ‘Viva la vida‘ que els futurs propietaris de la finca de Paquirri invertirien fins a 50 milions d’euros en aquest projecte.

 

Cal destacar que, com resulta que mare i fill tenen mala relació des de fa quasi un any, les negociacions i ofertes de cada part de la finca s’ha fet per separat. Això significa que la cantant vendria la seua part per deu milions i Kiko Rivera per uns dos.

 

Set milions aniran destinat a pagar el suposat deute que Pantoja té i altres tres per a comprar-se una casa en La Moraleja. L’artista vol deixar arrere Andalusia per a començar una nova vida a Madrid, en una de les urbanitzacions més luxoses de la capital.

Pantoja pretén enterrar la destral de guerra

D’altra banda, José Antonio Áviles, col·laborador del magazine de Telecinco va afegir que la Pantoja està disposada a retornar les pertinences que el seu marit Paquirri va deixar en herència als seus fills -Fran i Cayetano-. 

 

Una de les condicions que va posar Kiko Rivera per a vendre la seua part de Cantora, és que la seua mare li retornara als seus germans Fran i Cayetano les pertinences que Paquirri els va deixar en morir. Alguna cosa, que segons Avilés, la cantant estaria disposada a fer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.