Isabel Pantoja podria estar negociant vendre Cantora

 

Aquest diumenge a la vesprada, ‘Viva la vida‘ ha contat una exclusiva relacionada amb la presumpta venda de la finca Cantora, propietat d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera. José Antonio Avilés i Ana María Aldón van donar tots els detalls sobre la suposada negociació que l’artista podria tancar en els pròxims dies.

 

Pel que sembla, una empresa molt important a nivell nacional està interessada a pagar fins a deu milions d’euros per la finca. Cal destacar que Isabel Pantoja i el seu fill Kiko semblen estar interessats, encara que el ‘DJ’ estaria disposat a negociar el preu a la baixa, no obstant això, la cantant no.

 

L’objectiu dels compradors

La intenció de l’empresa interessada a comprar Cantora és construir un xicotet parc amb molins eòlics, un negoci en auge molt rendible. Experts han informat ‘Viva la vida‘ que els futurs propietaris de la finca de Paquirri invertirien fins a 50 milions d’euros en aquest projecte.

 

Cal destacar que, com resulta que mare i fill tenen mala relació des de fa quasi un any, les negociacions i ofertes de cada part de la finca s’ha fet per separat. Això significa que la cantant vendria la seua part per deu milions i Kiko Rivera per uns dos.

 

Set milions aniran destinat a pagar el suposat deute que Pantoja té i altres tres per a comprar-se una casa en La Moraleja. L’artista vol deixar arrere Andalusia per a començar una nova vida a Madrid, en una de les urbanitzacions més luxoses de la capital.

Pantoja pretén enterrar la destral de guerra

D’altra banda, José Antonio Áviles, col·laborador del magazine de Telecinco va afegir que la Pantoja està disposada a retornar les pertinences que el seu marit Paquirri va deixar en herència als seus fills -Fran i Cayetano-. 

 

Una de les condicions que va posar Kiko Rivera per a vendre la seua part de Cantora, és que la seua mare li retornara als seus germans Fran i Cayetano les pertinences que Paquirri els va deixar en morir. Alguna cosa, que segons Avilés, la cantant estaria disposada a fer.

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.