Isabel Pantoja podria estar negociant vendre Cantora

 

Aquest diumenge a la vesprada, ‘Viva la vida‘ ha contat una exclusiva relacionada amb la presumpta venda de la finca Cantora, propietat d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera. José Antonio Avilés i Ana María Aldón van donar tots els detalls sobre la suposada negociació que l’artista podria tancar en els pròxims dies.

 

Pel que sembla, una empresa molt important a nivell nacional està interessada a pagar fins a deu milions d’euros per la finca. Cal destacar que Isabel Pantoja i el seu fill Kiko semblen estar interessats, encara que el ‘DJ’ estaria disposat a negociar el preu a la baixa, no obstant això, la cantant no.

 

L’objectiu dels compradors

La intenció de l’empresa interessada a comprar Cantora és construir un xicotet parc amb molins eòlics, un negoci en auge molt rendible. Experts han informat ‘Viva la vida‘ que els futurs propietaris de la finca de Paquirri invertirien fins a 50 milions d’euros en aquest projecte.

 

Cal destacar que, com resulta que mare i fill tenen mala relació des de fa quasi un any, les negociacions i ofertes de cada part de la finca s’ha fet per separat. Això significa que la cantant vendria la seua part per deu milions i Kiko Rivera per uns dos.

 

Set milions aniran destinat a pagar el suposat deute que Pantoja té i altres tres per a comprar-se una casa en La Moraleja. L’artista vol deixar arrere Andalusia per a començar una nova vida a Madrid, en una de les urbanitzacions més luxoses de la capital.

Pantoja pretén enterrar la destral de guerra

D’altra banda, José Antonio Áviles, col·laborador del magazine de Telecinco va afegir que la Pantoja està disposada a retornar les pertinences que el seu marit Paquirri va deixar en herència als seus fills -Fran i Cayetano-. 

 

Una de les condicions que va posar Kiko Rivera per a vendre la seua part de Cantora, és que la seua mare li retornara als seus germans Fran i Cayetano les pertinences que Paquirri els va deixar en morir. Alguna cosa, que segons Avilés, la cantant estaria disposada a fer.

Últimes notícies

La protesta mensual per la DANA ix de València i arribarà a Alacant el 26 de setembre

La mobilització mensual per la gestió de la DANA de 2024 i contra l’expresident Carlos Mazón se celebrarà el 26 de setembre a Alacant, la primera vegada fora de la província de València. Les entitats reclamen que l’exdirigent deixe l’escó i declare davant la jutgessa de Catarroja.

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.