9.5 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Isabel Pantoja podria estar negociant vendre Cantora

 

Aquest diumenge a la vesprada, ‘Viva la vida‘ ha contat una exclusiva relacionada amb la presumpta venda de la finca Cantora, propietat d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera. José Antonio Avilés i Ana María Aldón van donar tots els detalls sobre la suposada negociació que l’artista podria tancar en els pròxims dies.

 

Pel que sembla, una empresa molt important a nivell nacional està interessada a pagar fins a deu milions d’euros per la finca. Cal destacar que Isabel Pantoja i el seu fill Kiko semblen estar interessats, encara que el ‘DJ’ estaria disposat a negociar el preu a la baixa, no obstant això, la cantant no.

 

L’objectiu dels compradors

La intenció de l’empresa interessada a comprar Cantora és construir un xicotet parc amb molins eòlics, un negoci en auge molt rendible. Experts han informat ‘Viva la vida‘ que els futurs propietaris de la finca de Paquirri invertirien fins a 50 milions d’euros en aquest projecte.

 

Cal destacar que, com resulta que mare i fill tenen mala relació des de fa quasi un any, les negociacions i ofertes de cada part de la finca s’ha fet per separat. Això significa que la cantant vendria la seua part per deu milions i Kiko Rivera per uns dos.

 

Set milions aniran destinat a pagar el suposat deute que Pantoja té i altres tres per a comprar-se una casa en La Moraleja. L’artista vol deixar arrere Andalusia per a començar una nova vida a Madrid, en una de les urbanitzacions més luxoses de la capital.

Pantoja pretén enterrar la destral de guerra

D’altra banda, José Antonio Áviles, col·laborador del magazine de Telecinco va afegir que la Pantoja està disposada a retornar les pertinences que el seu marit Paquirri va deixar en herència als seus fills -Fran i Cayetano-. 

 

Una de les condicions que va posar Kiko Rivera per a vendre la seua part de Cantora, és que la seua mare li retornara als seus germans Fran i Cayetano les pertinences que Paquirri els va deixar en morir. Alguna cosa, que segons Avilés, la cantant estaria disposada a fer.

Últimes notícies

98-84: la defensa del València Basket sotmet al París i decidix el dol d’anotadors

La muralla taronja es va imposar a un dels atacs més productius del torneig i va tancar el triomf per 98-84. Taylor va sumar 28 punts i Pedro Martínez va firmar un rècord.

Arnau Tenas recupera la titularitat en un Vila-real amb rotacions davant l’Ajax

Arnau Tenas recupera la porteria este dimarts en la Champions davant l'Ajax; només repetixen Renato Veiga, Comesaña i Moleiro. Marcelino ha apostat per un onze amb canvis en totes les línies.

L’accident ferroviari d’Adamuz eleva a 42 les víctimes mortals després de recuperar els últims cossos

Els forenses han completat les autòpsies de 38 víctimes i 37 persones continuen hospitalitzades, nou d’elles a l’UCI

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.