Isabel Pantoja podria estar negociant vendre Cantora

 

Aquest diumenge a la vesprada, ‘Viva la vida‘ ha contat una exclusiva relacionada amb la presumpta venda de la finca Cantora, propietat d’Isabel Pantoja i Kiko Rivera. José Antonio Avilés i Ana María Aldón van donar tots els detalls sobre la suposada negociació que l’artista podria tancar en els pròxims dies.

 

Pel que sembla, una empresa molt important a nivell nacional està interessada a pagar fins a deu milions d’euros per la finca. Cal destacar que Isabel Pantoja i el seu fill Kiko semblen estar interessats, encara que el ‘DJ’ estaria disposat a negociar el preu a la baixa, no obstant això, la cantant no.

 

L’objectiu dels compradors

La intenció de l’empresa interessada a comprar Cantora és construir un xicotet parc amb molins eòlics, un negoci en auge molt rendible. Experts han informat ‘Viva la vida‘ que els futurs propietaris de la finca de Paquirri invertirien fins a 50 milions d’euros en aquest projecte.

 

Cal destacar que, com resulta que mare i fill tenen mala relació des de fa quasi un any, les negociacions i ofertes de cada part de la finca s’ha fet per separat. Això significa que la cantant vendria la seua part per deu milions i Kiko Rivera per uns dos.

 

Set milions aniran destinat a pagar el suposat deute que Pantoja té i altres tres per a comprar-se una casa en La Moraleja. L’artista vol deixar arrere Andalusia per a començar una nova vida a Madrid, en una de les urbanitzacions més luxoses de la capital.

Pantoja pretén enterrar la destral de guerra

D’altra banda, José Antonio Áviles, col·laborador del magazine de Telecinco va afegir que la Pantoja està disposada a retornar les pertinences que el seu marit Paquirri va deixar en herència als seus fills -Fran i Cayetano-. 

 

Una de les condicions que va posar Kiko Rivera per a vendre la seua part de Cantora, és que la seua mare li retornara als seus germans Fran i Cayetano les pertinences que Paquirri els va deixar en morir. Alguna cosa, que segons Avilés, la cantant estaria disposada a fer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.