Jorge Javier Vázquez s’ha sotmés a una nova tècnica per a lluir abdominals

Jorge Javier Vázquez de vacances

El presentador vol millorar el seu aspecte físic   | Instagram

 

No és ninguna sorpresa que a Jorge Javier Vázquez li agrade cuidar-se. De fet, ha viscut un gran canvi d’aspecte físic en els últims anys, però, fins al moment, havia sigut a causa d’una estricta dieta i de les preparacions físiques del seu entrenador personal.

 

Fa uns anys, el seu aspecte era més grassonet i, actualment, lluïx cada volta més prim i fibrat. Ara, sense tindre prou amb esta nova imatge que va alternant amb els tints del seu monyo, el presentador vol fer un pas més enllà i presumir de la famosa ‘tauleta de xocolate’.

 

Fa unes 20.000 abdominals sense esforç

Tots aquells que la tinguen, sabran que no és fàcil conseguir-la, per tant, el presentador ha optat ara per deixar-se seduir per la tecnologia. D’esta manera, Jorge Javier s’està sotmetent a unes sessions amb el mètode ‘Emsculpt’ en la clínica Ácido Hialurónico de Madrid. Es tracta d’una màquina que fa unes 20.000 abdominals sense esforç i ha aparegut com el primer dispositiu d’energia que permet desenvolupar múscul.

 

Només estant estirat en una llitera i tenint molta paciència mentres la màquina actua, Jorge Javier està conseguit el que des de fa tant de temps desitja: les abdominals. Ell mateix ha volgut publicar una imatge en el seu perfil d’Instagram a on se li pot vore en una de les seues sessions i a on mostra la seua notable alegria després de vore els resultats. «Se m’està quedant una tauleta d’agafa pa i suca».

Jorge Javier Vázquez

El presentador vol tindre unes abdominals perfectes | Instagram

 

 

700 euros per sessió

El preu de cada sessió d»Emsculpt’ és de 700 euros per cada mitja hora i, segons els experts, es necessiten almenys quatre sessions per a que es comencen a notar els resultats. Pel que es calcula que el presentador de ‘Sálvame’ es gastarà una mitja de 2.400 euros en esta nova aventura estètica.

 

També pots llegir

Últimes notícies

S’alça parcialment el confinament per l’incendi de la Vall d’Uixó en quatre barris

La Generalitat mantindrà fins a les 23.59 hores les evacuacions i confinaments per l’incendi de la Vall d’Uixó, però permet tornar a casa als veïns de quatre barris concrets.

Ferit un xiquet en caure un carret de golf des d’un pont a Rojales

Un xiquet ha resultat ferit en eixir-se de la via un carret de golf i caure d’un pont d’uns tres metres d’alçària en un camp de Rojales (Alacant). El menor ha patit diversos colps i ha sigut atés per personal sanitari al lloc.

La Vilavella queda buida després del desallotjament pel greu incendi de la Vall d’Uixó

La Vilavella, municipi de quasi 3.000 habitants a l'interior de Castelló, ha sigut desallotjada pel gran incendi forestal de la Vall d'Uixó i espera l'autorització per a tornar a les vivendes.

Onda alça totes les restriccions d’aigua després de l’incendi forestal

L’Ajuntament d’Onda ha informat que ja ha deixat sense efecte totes les restriccions d’ús d’aigua de la xarxa imposades pel recent incendi forestal, després de la nova valoració del Departament de Salut Pública de Castellón.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa ja 8.500 hectàrees i arriba als 72 km de perímetre

L’incendi forestal iniciat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat unes 8.500 hectàrees i té ja 72 quilòmetres de perímetre. S’ha alçat el confinament en quatre barris i este dimarts es decidirà si s’estén la mesura a la resta de zones afectades.

Apunyala l’home que va defensar la seua ex parella en un carrer d’Alacant

Un home de 54 anys ha sigut detingut a Alacant acusat d’intentar matar amb un ganivet l’home que havia defensat la seua ex parella hores abans.

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.
FILMOTECA D'ESTIU