Jorge Javier Vázquez s’ha sotmés a una nova tècnica per a lluir abdominals

Jorge Javier Vázquez de vacances

El presentador vol millorar el seu aspecte físic   | Instagram

 

No és ninguna sorpresa que a Jorge Javier Vázquez li agrade cuidar-se. De fet, ha viscut un gran canvi d’aspecte físic en els últims anys, però, fins al moment, havia sigut a causa d’una estricta dieta i de les preparacions físiques del seu entrenador personal.

 

Fa uns anys, el seu aspecte era més grassonet i, actualment, lluïx cada volta més prim i fibrat. Ara, sense tindre prou amb esta nova imatge que va alternant amb els tints del seu monyo, el presentador vol fer un pas més enllà i presumir de la famosa ‘tauleta de xocolate’.

 

Fa unes 20.000 abdominals sense esforç

Tots aquells que la tinguen, sabran que no és fàcil conseguir-la, per tant, el presentador ha optat ara per deixar-se seduir per la tecnologia. D’esta manera, Jorge Javier s’està sotmetent a unes sessions amb el mètode ‘Emsculpt’ en la clínica Ácido Hialurónico de Madrid. Es tracta d’una màquina que fa unes 20.000 abdominals sense esforç i ha aparegut com el primer dispositiu d’energia que permet desenvolupar múscul.

 

Només estant estirat en una llitera i tenint molta paciència mentres la màquina actua, Jorge Javier està conseguit el que des de fa tant de temps desitja: les abdominals. Ell mateix ha volgut publicar una imatge en el seu perfil d’Instagram a on se li pot vore en una de les seues sessions i a on mostra la seua notable alegria després de vore els resultats. «Se m’està quedant una tauleta d’agafa pa i suca».

Jorge Javier Vázquez

El presentador vol tindre unes abdominals perfectes | Instagram

 

 

700 euros per sessió

El preu de cada sessió d»Emsculpt’ és de 700 euros per cada mitja hora i, segons els experts, es necessiten almenys quatre sessions per a que es comencen a notar els resultats. Pel que es calcula que el presentador de ‘Sálvame’ es gastarà una mitja de 2.400 euros en esta nova aventura estètica.

 

També pots llegir

Últimes notícies

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.

Una pastera amb més de vint migrants arriba a una platja de Calp en plena demà

Una pastera amb més de vint migrants, tots hòmens i en aparent bon estat de salut, va arribar a primera hora del matí a la platja de la Fossa, a Calp. La Guàrdia Civil es va fer càrrec del grup i el seu trasllat al port d'Alacant va quedar previst per a rebre assistència sociosanitària.

Vox garantix que la prioritat nacional queda blindada en els pressupostos de la Generalitat per a 2026

Vox assegura que la prioritat nacional queda arreplegada en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026, amb condicions més estrictes d'arrelament per a accedir a vivenda i ajudes socials.

La reunió telemàtica d’Educació sobre ràtios arranca sense UGT ni CCOO

La primera reunió telemàtica entre Educació i els sindicats docents per a negociar les ràtios se celebra sense la participació d'UGT ni CCOO, que reclamen una negociació directa.