11.2 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Jorge Javier Vázquez s’ha sotmés a una nova tècnica per a lluir abdominals

Jorge Javier Vázquez de vacances

El presentador vol millorar el seu aspecte físic   | Instagram

 

No és ninguna sorpresa que a Jorge Javier Vázquez li agrade cuidar-se. De fet, ha viscut un gran canvi d’aspecte físic en els últims anys, però, fins al moment, havia sigut a causa d’una estricta dieta i de les preparacions físiques del seu entrenador personal.

 

Fa uns anys, el seu aspecte era més grassonet i, actualment, lluïx cada volta més prim i fibrat. Ara, sense tindre prou amb esta nova imatge que va alternant amb els tints del seu monyo, el presentador vol fer un pas més enllà i presumir de la famosa ‘tauleta de xocolate’.

 

Fa unes 20.000 abdominals sense esforç

Tots aquells que la tinguen, sabran que no és fàcil conseguir-la, per tant, el presentador ha optat ara per deixar-se seduir per la tecnologia. D’esta manera, Jorge Javier s’està sotmetent a unes sessions amb el mètode ‘Emsculpt’ en la clínica Ácido Hialurónico de Madrid. Es tracta d’una màquina que fa unes 20.000 abdominals sense esforç i ha aparegut com el primer dispositiu d’energia que permet desenvolupar múscul.

 

Només estant estirat en una llitera i tenint molta paciència mentres la màquina actua, Jorge Javier està conseguit el que des de fa tant de temps desitja: les abdominals. Ell mateix ha volgut publicar una imatge en el seu perfil d’Instagram a on se li pot vore en una de les seues sessions i a on mostra la seua notable alegria després de vore els resultats. «Se m’està quedant una tauleta d’agafa pa i suca».

Jorge Javier Vázquez

El presentador vol tindre unes abdominals perfectes | Instagram

 

 

700 euros per sessió

El preu de cada sessió d”Emsculpt’ és de 700 euros per cada mitja hora i, segons els experts, es necessiten almenys quatre sessions per a que es comencen a notar els resultats. Pel que es calcula que el presentador de ‘Sálvame’ es gastarà una mitja de 2.400 euros en esta nova aventura estètica.

 

També pots llegir

Últimes notícies

El Senat fixa per al 10 de febrer la compareixença del president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer

La comissió d'investigació de la dana al Senat ha citat per al 10 de febrer a Miguel Polo, després de reordenar el seu calendari per la suspensió de la sessió anterior.

Rescaten a un escalador polonés atrapat en els penya-segats de Toix a Calp

Un escalador polonés va ser rescatat de matinada en els penya-segats de Toix, a Calp. L'operació va durar més de quatre hores i va estar marcada per pluja i fred.

Una dona de 45 anys ha mort en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona de 45 anys ha mort en l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. Bombers l'han rescatada, però el SAMU ha confirmat el decés

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.