Jorge Javier Vázquez s’ha sotmés a una nova tècnica per a lluir abdominals

Jorge Javier Vázquez de vacances

El presentador vol millorar el seu aspecte físic   | Instagram

 

No és ninguna sorpresa que a Jorge Javier Vázquez li agrade cuidar-se. De fet, ha viscut un gran canvi d’aspecte físic en els últims anys, però, fins al moment, havia sigut a causa d’una estricta dieta i de les preparacions físiques del seu entrenador personal.

 

Fa uns anys, el seu aspecte era més grassonet i, actualment, lluïx cada volta més prim i fibrat. Ara, sense tindre prou amb esta nova imatge que va alternant amb els tints del seu monyo, el presentador vol fer un pas més enllà i presumir de la famosa ‘tauleta de xocolate’.

 

Fa unes 20.000 abdominals sense esforç

Tots aquells que la tinguen, sabran que no és fàcil conseguir-la, per tant, el presentador ha optat ara per deixar-se seduir per la tecnologia. D’esta manera, Jorge Javier s’està sotmetent a unes sessions amb el mètode ‘Emsculpt’ en la clínica Ácido Hialurónico de Madrid. Es tracta d’una màquina que fa unes 20.000 abdominals sense esforç i ha aparegut com el primer dispositiu d’energia que permet desenvolupar múscul.

 

Només estant estirat en una llitera i tenint molta paciència mentres la màquina actua, Jorge Javier està conseguit el que des de fa tant de temps desitja: les abdominals. Ell mateix ha volgut publicar una imatge en el seu perfil d’Instagram a on se li pot vore en una de les seues sessions i a on mostra la seua notable alegria després de vore els resultats. «Se m’està quedant una tauleta d’agafa pa i suca».

Jorge Javier Vázquez

El presentador vol tindre unes abdominals perfectes | Instagram

 

 

700 euros per sessió

El preu de cada sessió d»Emsculpt’ és de 700 euros per cada mitja hora i, segons els experts, es necessiten almenys quatre sessions per a que es comencen a notar els resultats. Pel que es calcula que el presentador de ‘Sálvame’ es gastarà una mitja de 2.400 euros en esta nova aventura estètica.

 

També pots llegir

Últimes notícies

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.