Jorge Javier Vázquez s’ha sotmés a una nova tècnica per a lluir abdominals

Jorge Javier Vázquez de vacances

El presentador vol millorar el seu aspecte físic   | Instagram

 

No és ninguna sorpresa que a Jorge Javier Vázquez li agrade cuidar-se. De fet, ha viscut un gran canvi d’aspecte físic en els últims anys, però, fins al moment, havia sigut a causa d’una estricta dieta i de les preparacions físiques del seu entrenador personal.

 

Fa uns anys, el seu aspecte era més grassonet i, actualment, lluïx cada volta més prim i fibrat. Ara, sense tindre prou amb esta nova imatge que va alternant amb els tints del seu monyo, el presentador vol fer un pas més enllà i presumir de la famosa ‘tauleta de xocolate’.

 

Fa unes 20.000 abdominals sense esforç

Tots aquells que la tinguen, sabran que no és fàcil conseguir-la, per tant, el presentador ha optat ara per deixar-se seduir per la tecnologia. D’esta manera, Jorge Javier s’està sotmetent a unes sessions amb el mètode ‘Emsculpt’ en la clínica Ácido Hialurónico de Madrid. Es tracta d’una màquina que fa unes 20.000 abdominals sense esforç i ha aparegut com el primer dispositiu d’energia que permet desenvolupar múscul.

 

Només estant estirat en una llitera i tenint molta paciència mentres la màquina actua, Jorge Javier està conseguit el que des de fa tant de temps desitja: les abdominals. Ell mateix ha volgut publicar una imatge en el seu perfil d’Instagram a on se li pot vore en una de les seues sessions i a on mostra la seua notable alegria després de vore els resultats. «Se m’està quedant una tauleta d’agafa pa i suca».

Jorge Javier Vázquez

El presentador vol tindre unes abdominals perfectes | Instagram

 

 

700 euros per sessió

El preu de cada sessió d”Emsculpt’ és de 700 euros per cada mitja hora i, segons els experts, es necessiten almenys quatre sessions per a que es comencen a notar els resultats. Pel que es calcula que el presentador de ‘Sálvame’ es gastarà una mitja de 2.400 euros en esta nova aventura estètica.

 

També pots llegir

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.