Kiko Matamoros explica per què va deixar de fer intimitats amb Makoke

 

Des de que Kiko Matamoros i Makoke es van separar van començar una guerra als platós de Telecinco a on han desvelat els seus draps bruts, intimitats i fins i tot han arribat a involucrar als seus fills. En esta ocasió ha sigut Kiko l’encarregat de traure a la llum les intimitats de la seua vida amb Makoke i ha parlat de les seues relacions sexuals en ‘Sálvame’.

 

El col·laborador ha parlat al programa de quan Makoke i ell encara estaven junts i ha assenyalat que va arribar a un punt a on va deixar de mantenir relacions sexuals amb ella. Kiko ha assenyalat la moguda vida nocturna que la mare de la seua filla Anita Matamoros mantenia com a motiu principal i ha afegit que al mateix temps Makoke va començar a deixar-li d’agradar perquè tenia un físic estrany.

 

Davant d’estes declaracions, Jorge Javier Vázquez ha volgut saber per què la parella no va mantindre una conversa per tractar este tema i Matamoros ha respost que «em pareixia molt lleig dir-li això. Ara ja no em sembla lleig fer-ho».

 

La infidelitat de Makoke va espatllar les coses

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha assegurat que ha estat enamorat d’ella durant 10 anys i que ha estat molt feliç al seu costat. No obstant això, tot va empitjorar quan ella li va ser infidel. Kiko assegura que va intentar continuar la relació però que li va resultar impossible fer-ho.

 

Les declaracions de Kiko no han passat per alt als seus companys de plató i alguns dels col·laboradors s’han mostrat indignats per les seues paraules, com ha sigut el cas de María Patiño.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ l’ha increpat assenyalant: «Dius: ‘És que arribava a casa…’ I tu com estaves? Durant 10 anys has fet el que t’ha donat la gana amb la teua vida. Ésta clar que vas superar una infidelitat! Tenies a totes les altres a la discoteca». Patiño ha assegurat que el que li passa a Kiko és que vol fer-se la víctima. 

 

El col·laborador s’ha defensat dient que va intentar mantindre la relació però era impossible perquè cada volta que mirava a Makoke la veia falsa i que havia jugat amb els seus sentiments i finalitzava dient: «Em donava tot igual, et vaig ser infidel tantes voltes que no te les creus ni tu». 

Últimes notícies

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.

Muñoz reivindica que siga un valor que Morant siga ministra i critica la “anomalia” amb Pérez Llorca

El síndic socialista José Muñoz defensa que el fet que Diana Morant siga ministra és un actiu per al PSPV i per a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que Juanfran Pérez Llorca encara no haja sigut confirmat com a candidat del PP.

Rècord de turistes estrangers a la Comunitat Valenciana en juliol amb 1,63 milions de visitants

La Comunitat Valenciana ha batut en juliol el seu rècord de turisme internacional, amb 1,63 milions de visitants i un gasto de 2.475 milions d’euros, un 11,6 % més que fa un any.