Kiko Matamoros explica per què va deixar de fer intimitats amb Makoke

 

Des de que Kiko Matamoros i Makoke es van separar van començar una guerra als platós de Telecinco a on han desvelat els seus draps bruts, intimitats i fins i tot han arribat a involucrar als seus fills. En esta ocasió ha sigut Kiko l’encarregat de traure a la llum les intimitats de la seua vida amb Makoke i ha parlat de les seues relacions sexuals en ‘Sálvame’.

 

El col·laborador ha parlat al programa de quan Makoke i ell encara estaven junts i ha assenyalat que va arribar a un punt a on va deixar de mantenir relacions sexuals amb ella. Kiko ha assenyalat la moguda vida nocturna que la mare de la seua filla Anita Matamoros mantenia com a motiu principal i ha afegit que al mateix temps Makoke va començar a deixar-li d’agradar perquè tenia un físic estrany.

 

Davant d’estes declaracions, Jorge Javier Vázquez ha volgut saber per què la parella no va mantindre una conversa per tractar este tema i Matamoros ha respost que «em pareixia molt lleig dir-li això. Ara ja no em sembla lleig fer-ho».

 

La infidelitat de Makoke va espatllar les coses

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha assegurat que ha estat enamorat d’ella durant 10 anys i que ha estat molt feliç al seu costat. No obstant això, tot va empitjorar quan ella li va ser infidel. Kiko assegura que va intentar continuar la relació però que li va resultar impossible fer-ho.

 

Les declaracions de Kiko no han passat per alt als seus companys de plató i alguns dels col·laboradors s’han mostrat indignats per les seues paraules, com ha sigut el cas de María Patiño.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ l’ha increpat assenyalant: «Dius: ‘És que arribava a casa…’ I tu com estaves? Durant 10 anys has fet el que t’ha donat la gana amb la teua vida. Ésta clar que vas superar una infidelitat! Tenies a totes les altres a la discoteca». Patiño ha assegurat que el que li passa a Kiko és que vol fer-se la víctima. 

 

El col·laborador s’ha defensat dient que va intentar mantindre la relació però era impossible perquè cada volta que mirava a Makoke la veia falsa i que havia jugat amb els seus sentiments i finalitzava dient: «Em donava tot igual, et vaig ser infidel tantes voltes que no te les creus ni tu». 

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.