Kiko Matamoros explica per què va deixar de fer intimitats amb Makoke

 

Des de que Kiko Matamoros i Makoke es van separar van començar una guerra als platós de Telecinco a on han desvelat els seus draps bruts, intimitats i fins i tot han arribat a involucrar als seus fills. En esta ocasió ha sigut Kiko l’encarregat de traure a la llum les intimitats de la seua vida amb Makoke i ha parlat de les seues relacions sexuals en ‘Sálvame’.

 

El col·laborador ha parlat al programa de quan Makoke i ell encara estaven junts i ha assenyalat que va arribar a un punt a on va deixar de mantenir relacions sexuals amb ella. Kiko ha assenyalat la moguda vida nocturna que la mare de la seua filla Anita Matamoros mantenia com a motiu principal i ha afegit que al mateix temps Makoke va començar a deixar-li d’agradar perquè tenia un físic estrany.

 

Davant d’estes declaracions, Jorge Javier Vázquez ha volgut saber per què la parella no va mantindre una conversa per tractar este tema i Matamoros ha respost que «em pareixia molt lleig dir-li això. Ara ja no em sembla lleig fer-ho».

 

La infidelitat de Makoke va espatllar les coses

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha assegurat que ha estat enamorat d’ella durant 10 anys i que ha estat molt feliç al seu costat. No obstant això, tot va empitjorar quan ella li va ser infidel. Kiko assegura que va intentar continuar la relació però que li va resultar impossible fer-ho.

 

Les declaracions de Kiko no han passat per alt als seus companys de plató i alguns dels col·laboradors s’han mostrat indignats per les seues paraules, com ha sigut el cas de María Patiño.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ l’ha increpat assenyalant: «Dius: ‘És que arribava a casa…’ I tu com estaves? Durant 10 anys has fet el que t’ha donat la gana amb la teua vida. Ésta clar que vas superar una infidelitat! Tenies a totes les altres a la discoteca». Patiño ha assegurat que el que li passa a Kiko és que vol fer-se la víctima. 

 

El col·laborador s’ha defensat dient que va intentar mantindre la relació però era impossible perquè cada volta que mirava a Makoke la veia falsa i que havia jugat amb els seus sentiments i finalitzava dient: «Em donava tot igual, et vaig ser infidel tantes voltes que no te les creus ni tu». 

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.