Kiko Matamoros explica per què va deixar de fer intimitats amb Makoke

 

Des de que Kiko Matamoros i Makoke es van separar van començar una guerra als platós de Telecinco a on han desvelat els seus draps bruts, intimitats i fins i tot han arribat a involucrar als seus fills. En esta ocasió ha sigut Kiko l’encarregat de traure a la llum les intimitats de la seua vida amb Makoke i ha parlat de les seues relacions sexuals en ‘Sálvame’.

 

El col·laborador ha parlat al programa de quan Makoke i ell encara estaven junts i ha assenyalat que va arribar a un punt a on va deixar de mantenir relacions sexuals amb ella. Kiko ha assenyalat la moguda vida nocturna que la mare de la seua filla Anita Matamoros mantenia com a motiu principal i ha afegit que al mateix temps Makoke va començar a deixar-li d’agradar perquè tenia un físic estrany.

 

Davant d’estes declaracions, Jorge Javier Vázquez ha volgut saber per què la parella no va mantindre una conversa per tractar este tema i Matamoros ha respost que «em pareixia molt lleig dir-li això. Ara ja no em sembla lleig fer-ho».

 

La infidelitat de Makoke va espatllar les coses

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha assegurat que ha estat enamorat d’ella durant 10 anys i que ha estat molt feliç al seu costat. No obstant això, tot va empitjorar quan ella li va ser infidel. Kiko assegura que va intentar continuar la relació però que li va resultar impossible fer-ho.

 

Les declaracions de Kiko no han passat per alt als seus companys de plató i alguns dels col·laboradors s’han mostrat indignats per les seues paraules, com ha sigut el cas de María Patiño.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ l’ha increpat assenyalant: «Dius: ‘És que arribava a casa…’ I tu com estaves? Durant 10 anys has fet el que t’ha donat la gana amb la teua vida. Ésta clar que vas superar una infidelitat! Tenies a totes les altres a la discoteca». Patiño ha assegurat que el que li passa a Kiko és que vol fer-se la víctima. 

 

El col·laborador s’ha defensat dient que va intentar mantindre la relació però era impossible perquè cada volta que mirava a Makoke la veia falsa i que havia jugat amb els seus sentiments i finalitzava dient: «Em donava tot igual, et vaig ser infidel tantes voltes que no te les creus ni tu». 

Últimes notícies

Cauen dues plantacions de marihuana a Sax i Petrer amb dos detinguts

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions de marihuana en vivendes de Sax i Petrer i ha detingut dos hòmens de 34 i 37 anys, investigats també per defraudació de fluït elèctric.

Els bombers apaguen de matinada un incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes

Els bombers del Consorci Provincial de València han apagat de matinada un incendi declarat dimarts en un abocador de Caudete de las Fuentes, després de diverses hores de treball.

Més de cent atesos en la Nit de Sant Joan a les platges de València, amb sis hospitalitzats

Cruz Roja ha atés 114 persones en la Nit de Sant Joan a les platges de València, sobretot per intoxicacions i cremades, i sis han acabat a l’hospital.

Brussel·les injecta 846 milions per a la reconstrucció després de la dana del 2024 a la Comunitat Valenciana

La Comissió Europea ha autoritzat el pagament de 846 milions del Fons de Solidaritat de la UE per a reparar els danys de la dana d’octubre del 2024 a la Comunitat Valenciana, que va causar 230 morts i greus destrosses en infraestructures bàsiques.

La dana de 2024 inspira art i reflexió col·lectiva en un nou projecte de la UPV

La Universitat Politècnica de València presenta el projecte DANAda, amb un vídeo i una exposició que transformen l’impacte de la dana d’octubre de 2024 en una reflexió artística sobre resiliència i adaptació al canvi climàtic, amb connexió al projecte europeu The HuT.

De Larrea acabarà als Mavericks després d’un traspàs múltiple en el draft de l’NBA

Sergio De Larrea, base del Valencia Basket, ha acabat als Dallas Mavericks després de ser triat pels Lakers i traspassat als Knicks; Aday Mara ha sigut número 12 pels Thunder i Karim López ha fet història per a Mèxic com a primer nascut al país escollit en una primera ronda de l’NBA.

Biblioteques i centres culturals: els refugis climàtics que molts valencians ja usen sense saber-ho

Veïns del Cabanyal i d'altres barris de València han convertit biblioteques i centres culturals en refugis climàtics quotidians per a escapar de les onades de calor, tot i que molts encara desconeixen esta etiqueta oficial.

Una pirotècnia de Lleó dispararà per primera vegada la palmera de les Fogueres d’Alacant

La pirotècnia Pibierzo, de Villaverde de la Abadía (El Bierzo, Lleó), dispararà esta mitjanit la palmera de la nit de la cremà, un dels moments més emblemàtics de les Fogueres de Sant Joan, en la primera ocasió que no recau en una empresa vinculada a Alacant o a la Comunitat Valenciana.