Kiko Matamoros explica per què va deixar de fer intimitats amb Makoke

 

Des de que Kiko Matamoros i Makoke es van separar van començar una guerra als platós de Telecinco a on han desvelat els seus draps bruts, intimitats i fins i tot han arribat a involucrar als seus fills. En esta ocasió ha sigut Kiko l’encarregat de traure a la llum les intimitats de la seua vida amb Makoke i ha parlat de les seues relacions sexuals en ‘Sálvame’.

 

El col·laborador ha parlat al programa de quan Makoke i ell encara estaven junts i ha assenyalat que va arribar a un punt a on va deixar de mantenir relacions sexuals amb ella. Kiko ha assenyalat la moguda vida nocturna que la mare de la seua filla Anita Matamoros mantenia com a motiu principal i ha afegit que al mateix temps Makoke va començar a deixar-li d’agradar perquè tenia un físic estrany.

 

Davant d’estes declaracions, Jorge Javier Vázquez ha volgut saber per què la parella no va mantindre una conversa per tractar este tema i Matamoros ha respost que «em pareixia molt lleig dir-li això. Ara ja no em sembla lleig fer-ho».

 

La infidelitat de Makoke va espatllar les coses

El col·laborador de ‘Sálvame’ ha assegurat que ha estat enamorat d’ella durant 10 anys i que ha estat molt feliç al seu costat. No obstant això, tot va empitjorar quan ella li va ser infidel. Kiko assegura que va intentar continuar la relació però que li va resultar impossible fer-ho.

 

Les declaracions de Kiko no han passat per alt als seus companys de plató i alguns dels col·laboradors s’han mostrat indignats per les seues paraules, com ha sigut el cas de María Patiño.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ l’ha increpat assenyalant: «Dius: ‘És que arribava a casa…’ I tu com estaves? Durant 10 anys has fet el que t’ha donat la gana amb la teua vida. Ésta clar que vas superar una infidelitat! Tenies a totes les altres a la discoteca». Patiño ha assegurat que el que li passa a Kiko és que vol fer-se la víctima. 

 

El col·laborador s’ha defensat dient que va intentar mantindre la relació però era impossible perquè cada volta que mirava a Makoke la veia falsa i que havia jugat amb els seus sentiments i finalitzava dient: «Em donava tot igual, et vaig ser infidel tantes voltes que no te les creus ni tu». 

Últimes notícies

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.

La proposta de finançament autonòmic obri la porta a 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, insta Juanfran Pérez Llorca a abandonar les 'excuses' i a negociar un nou model de finançament autonòmic que, segons defensa, aportaria 3.669 milions d'euros a la Comunitat Valenciana a partir de 2027.

Nou protocol al Vega Baja per a acompanyar dones en dol neonatal

LHospital Universitari Vega Baja dOrihuela ha posat en marxa un protocol específic per a atendre dones i famílies en situació de dol perinatal i neonatal, amb un model dassistència integral i humanitzada.

Cinquena setmana de vaga mèdica en la Comunitat amb xifres enfrontades de seguiment

Els mèdics valencians han iniciat una nova setmana de vaga contra el nou estatut marc, que el CESM xifra en un seguiment pròxim al 90 %, davant del 6,86 % que admet la Conselleria de Sanitat. Les protestes inclouen manifestacions a València i Alacant i concentracions en hospitals i centres de salut de totes les comarques.

Pérez Llorca exigix que la negociació del finançament es faça en el Consell de Política Fiscal i Financera

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha reiterat al ministre d'Hisenda, Arcadi España, que està disposat a negociar el nou model de finançament autonòmic, però únicament en el si del Consell de Política Fiscal i Financera i amb una llei orgànica i una dotació clara als pressupostos de l'Estat.

Els tècnics sanitaris exigixen la reclasificació professional d’un col·lectiu que es considera oblidat

Centenars de tècnics superiors i mitjans del Sistema Nacional de Salut s’han concentrat davant l’Hospital Clínic de València per a exigir la seua reclasificació professional en els grups B i C1 i denunciar una situació que consideren discriminatòria i bloquejada des de 2023.