13.8 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

L’últim lleig de Terelu cap a ‘Sálvame’

Terelu Campos

Terelu Campos al plató de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Dissabte, el plató de ‘Viva la vida‘ es va convertir en un espai terrorífic per la festivitat de ‘Halloween’, a on Emma García feia tornar a alguns dels seus col·laboradors al passat per a reviure moments complicats. Quan va arribar el torn de Terelu Campos, Emma García va voler portar a la filla menuda de la Campos al plató de ‘Sálvame‘ per vore des d’allà un vídeo on es recollien alguns dels seus moments més tensos dins del programa de la sobretaula del canal.

 

Un vegada es van plantar davant de la porta del plató, Terelu va dir que es negava a entrar en aquell espai. Emma García, sorpresa per esta reacció, va voler saber més i va preguntar a la col·laboradora per quin motiu. En aquell moment, Terelu va explicar que va abandonar el format que presenta Jorge Javier Vázquez ara feia sis mesos per voluntat pròpia. A més, va afegir que, si algun dia tornara a xafar aquell espai, seria per voluntat pròpia i no per la voluntat d’una altra persona. En este cas, es referia al director de ‘Viva la vida’ i que havia preparat tota aquella escenografia.

 

Jorge Javier Vázquez troba a faltar a Terelu a ‘Sálvame’

Després, col·laboradora i presentadora van tornar a plató i des de allà van fer el visionament del vídeo, on s’incloïen unes declaracions de Jorge Javier Vázquez. En elles, deia que veia a Terelu trista en ‘Viva la vida’ i, a més, admetia que trobava a faltar a Terelu en ‘Sálvame’, perquè aquell és el seu hàbitat natural i no el programa dels caps de setmana de la seua mateixa cadena.

 

Per la seua banda, Terelu ha agraït les paraules del comunicador i ha admitit que no estava passant un bon moment, però que es devia a problemes personals i que res tenien a vore amb la seua feina. A més, ha recalcat que se sentia molt còmoda i agraïda pel tracte que se li estava donant al programa que presenta Emma García.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.