L’últim lleig de Terelu cap a ‘Sálvame’

Terelu Campos

Terelu Campos al plató de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Dissabte, el plató de ‘Viva la vida‘ es va convertir en un espai terrorífic per la festivitat de ‘Halloween’, a on Emma García feia tornar a alguns dels seus col·laboradors al passat per a reviure moments complicats. Quan va arribar el torn de Terelu Campos, Emma García va voler portar a la filla menuda de la Campos al plató de ‘Sálvame‘ per vore des d’allà un vídeo on es recollien alguns dels seus moments més tensos dins del programa de la sobretaula del canal.

 

Un vegada es van plantar davant de la porta del plató, Terelu va dir que es negava a entrar en aquell espai. Emma García, sorpresa per esta reacció, va voler saber més i va preguntar a la col·laboradora per quin motiu. En aquell moment, Terelu va explicar que va abandonar el format que presenta Jorge Javier Vázquez ara feia sis mesos per voluntat pròpia. A més, va afegir que, si algun dia tornara a xafar aquell espai, seria per voluntat pròpia i no per la voluntat d’una altra persona. En este cas, es referia al director de ‘Viva la vida’ i que havia preparat tota aquella escenografia.

 

Jorge Javier Vázquez troba a faltar a Terelu a ‘Sálvame’

Després, col·laboradora i presentadora van tornar a plató i des de allà van fer el visionament del vídeo, on s’incloïen unes declaracions de Jorge Javier Vázquez. En elles, deia que veia a Terelu trista en ‘Viva la vida’ i, a més, admetia que trobava a faltar a Terelu en ‘Sálvame’, perquè aquell és el seu hàbitat natural i no el programa dels caps de setmana de la seua mateixa cadena.

 

Per la seua banda, Terelu ha agraït les paraules del comunicador i ha admitit que no estava passant un bon moment, però que es devia a problemes personals i que res tenien a vore amb la seua feina. A més, ha recalcat que se sentia molt còmoda i agraïda pel tracte que se li estava donant al programa que presenta Emma García.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alta velocitat Madrid-València reduïx la velocitat en un tram de Tarancón per problemes en la via

La línia d'alta velocitat Madrid-València manté limitada la velocitat en un tram de 163 metres a l'altura de Tarancón per problemes en el carril, amb impacte mínim en els temps de viatge, segons Adif.

Barcala anuncia una reunió al més alt nivell per a impulsar el tren a l’aeroport d’Alacant-Elx

Luis Barcala anuncia una reunió al més alt nivell en els pròxims dies per a abordar la connexió ferroviària de l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández amb les ciutats d'Alacant i Elx i reduir el dèficit d'infraestructures.

Pérez Llorca garantix que els diputats del PP col·laboraran amb la Justícia per la gestió de la dana

Juanfran Pérez Llorca assegura que tots els diputats del PP continuaran acudint a les citacions judicials com a testimonis en la causa penal per la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024, en la qual està cridat a declarar Carlos Mazón.

Elx renova la seua tradició de palmes blanques per al Papa, la Casa Reial i altres autoritats

Elx presenta les seues palmes blanques artesanals per al Papa, la Casa Reial i diverses autoritats, reforçant una tradició que es manté des de la dècada de 1950.

Sánchez defén la seua política de vivenda i la baixada del lloguer a València

Pedro Sánchez reivindica en el Congrés el canvi de paradigma en vivenda aplicat pel seu Govern i assegura que el lloguer ha baixat un 4% a València, defenent la seua estratègia enfront de les crítiques dels seus socis i de l'oposició.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en Casas del Riu, a Requena

El dispositiu de busca de l'home de 77 anys desaparegut en Casas del Riu, pedania de Requena, es manté per quart dia amb amplis mitjans terrestres, aeris i aquàtics al llarg del riu Cabriol i els seus voltants.

Pérez Llorca nega tracte de favor en la contractació de la seua parella i denúncia una campanya masclista

Juanfran Pérez Llorca defén que la contractació de la seua parella en la Diputació de València va seguir els llits legals i acusa l'oposició d'usar un discurs masclista per a atacar la seua imatge.

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.