7.2 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’últim lleig de Terelu cap a ‘Sálvame’

Terelu Campos

Terelu Campos al plató de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Dissabte, el plató de ‘Viva la vida‘ es va convertir en un espai terrorífic per la festivitat de ‘Halloween’, a on Emma García feia tornar a alguns dels seus col·laboradors al passat per a reviure moments complicats. Quan va arribar el torn de Terelu Campos, Emma García va voler portar a la filla menuda de la Campos al plató de ‘Sálvame‘ per vore des d’allà un vídeo on es recollien alguns dels seus moments més tensos dins del programa de la sobretaula del canal.

 

Un vegada es van plantar davant de la porta del plató, Terelu va dir que es negava a entrar en aquell espai. Emma García, sorpresa per esta reacció, va voler saber més i va preguntar a la col·laboradora per quin motiu. En aquell moment, Terelu va explicar que va abandonar el format que presenta Jorge Javier Vázquez ara feia sis mesos per voluntat pròpia. A més, va afegir que, si algun dia tornara a xafar aquell espai, seria per voluntat pròpia i no per la voluntat d’una altra persona. En este cas, es referia al director de ‘Viva la vida’ i que havia preparat tota aquella escenografia.

 

Jorge Javier Vázquez troba a faltar a Terelu a ‘Sálvame’

Després, col·laboradora i presentadora van tornar a plató i des de allà van fer el visionament del vídeo, on s’incloïen unes declaracions de Jorge Javier Vázquez. En elles, deia que veia a Terelu trista en ‘Viva la vida’ i, a més, admetia que trobava a faltar a Terelu en ‘Sálvame’, perquè aquell és el seu hàbitat natural i no el programa dels caps de setmana de la seua mateixa cadena.

 

Per la seua banda, Terelu ha agraït les paraules del comunicador i ha admitit que no estava passant un bon moment, però que es devia a problemes personals i que res tenien a vore amb la seua feina. A més, ha recalcat que se sentia molt còmoda i agraïda pel tracte que se li estava donant al programa que presenta Emma García.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.