L’últim lleig de Terelu cap a ‘Sálvame’

Terelu Campos

Terelu Campos al plató de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Dissabte, el plató de ‘Viva la vida‘ es va convertir en un espai terrorífic per la festivitat de ‘Halloween’, a on Emma García feia tornar a alguns dels seus col·laboradors al passat per a reviure moments complicats. Quan va arribar el torn de Terelu Campos, Emma García va voler portar a la filla menuda de la Campos al plató de ‘Sálvame‘ per vore des d’allà un vídeo on es recollien alguns dels seus moments més tensos dins del programa de la sobretaula del canal.

 

Un vegada es van plantar davant de la porta del plató, Terelu va dir que es negava a entrar en aquell espai. Emma García, sorpresa per esta reacció, va voler saber més i va preguntar a la col·laboradora per quin motiu. En aquell moment, Terelu va explicar que va abandonar el format que presenta Jorge Javier Vázquez ara feia sis mesos per voluntat pròpia. A més, va afegir que, si algun dia tornara a xafar aquell espai, seria per voluntat pròpia i no per la voluntat d’una altra persona. En este cas, es referia al director de ‘Viva la vida’ i que havia preparat tota aquella escenografia.

 

Jorge Javier Vázquez troba a faltar a Terelu a ‘Sálvame’

Després, col·laboradora i presentadora van tornar a plató i des de allà van fer el visionament del vídeo, on s’incloïen unes declaracions de Jorge Javier Vázquez. En elles, deia que veia a Terelu trista en ‘Viva la vida’ i, a més, admetia que trobava a faltar a Terelu en ‘Sálvame’, perquè aquell és el seu hàbitat natural i no el programa dels caps de setmana de la seua mateixa cadena.

 

Per la seua banda, Terelu ha agraït les paraules del comunicador i ha admitit que no estava passant un bon moment, però que es devia a problemes personals i que res tenien a vore amb la seua feina. A més, ha recalcat que se sentia molt còmoda i agraïda pel tracte que se li estava donant al programa que presenta Emma García.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València i Raig es juguen a Mestalla la permanència i somiar amb Europa

València i Rayo Vallecano, separats per un punt, s'enfronten a Mestalla amb la permanència en joc i la sèptima plaça europea encara a l'abast en LaLiga.

Corberán fixa l’objectiu en els 45 punts davant un Raig finalista europeu

Carlos Corberán insistix que el més ambiciós per al València és aconseguir els 45 punts davant el Rayo Vallecano, finalista europeu, i centra tot el discurs en el pròxim partit a Mestalla.

Carlos Baño s’acull al cas judicial per a no respondre sobre el presumpte frau dels bo comercie

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, evita respondre a l'esquerra sobre el presumpte frau en els bo comercie de 2022 i 2023 en al·legar que el cas està judicialitzat.

Mor als 74 anys Tania Doris, vedete valenciana i mite del Paral·lel barceloní

La vedete valenciana Tania Doris, figura emblemàtica del Paral·lel i diva del Teatre Apol·lo, ha mort als 74 anys després d'una llarga trajectòria en la revista musical i l'espectacle.

Docents valencians exhibixen un taüt davant el Palau per a denunciar la situació de l’escola pública

Centenars de docents es concentren davant el Palau de la Generalitat en la tercera jornada de vaga indefinida, amb un taüt simbòlic i protestes contra el Consell i la Conselleria d'Educació.

La Comunitat Valenciana es manté entre les regions amb menor gasto sanitari per habitant

La Comunitat Valenciana registra un gasto sanitari públic de 1.867 euros per habitant, clarament per davall de la mitjana nacional de 2.084 euros i només per davant d'Andalusia i Madrid.

Educació xifra en un 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga del professorat

La Conselleria d'Educació situa en el 24,55% el seguiment del tercer dia de vaga indefinida del professorat, amb diferències per províncies i en descens respecte a la jornada anterior.

La Guàrdia Civil d’Alacant honra als seus agents caiguts en el 182 aniversari del cos

La Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant celebra el 182 aniversari del cos amb un acte institucional centrat en l'homenatge als agents morts a Huelva i el suport a les seues famílies i companys.