L’últim lleig de Terelu cap a ‘Sálvame’

Terelu Campos

Terelu Campos al plató de ‘Viva la vida’ | Telecinco

 

Dissabte, el plató de ‘Viva la vida‘ es va convertir en un espai terrorífic per la festivitat de ‘Halloween’, a on Emma García feia tornar a alguns dels seus col·laboradors al passat per a reviure moments complicats. Quan va arribar el torn de Terelu Campos, Emma García va voler portar a la filla menuda de la Campos al plató de ‘Sálvame‘ per vore des d’allà un vídeo on es recollien alguns dels seus moments més tensos dins del programa de la sobretaula del canal.

 

Un vegada es van plantar davant de la porta del plató, Terelu va dir que es negava a entrar en aquell espai. Emma García, sorpresa per esta reacció, va voler saber més i va preguntar a la col·laboradora per quin motiu. En aquell moment, Terelu va explicar que va abandonar el format que presenta Jorge Javier Vázquez ara feia sis mesos per voluntat pròpia. A més, va afegir que, si algun dia tornara a xafar aquell espai, seria per voluntat pròpia i no per la voluntat d’una altra persona. En este cas, es referia al director de ‘Viva la vida’ i que havia preparat tota aquella escenografia.

 

Jorge Javier Vázquez troba a faltar a Terelu a ‘Sálvame’

Després, col·laboradora i presentadora van tornar a plató i des de allà van fer el visionament del vídeo, on s’incloïen unes declaracions de Jorge Javier Vázquez. En elles, deia que veia a Terelu trista en ‘Viva la vida’ i, a més, admetia que trobava a faltar a Terelu en ‘Sálvame’, perquè aquell és el seu hàbitat natural i no el programa dels caps de setmana de la seua mateixa cadena.

 

Per la seua banda, Terelu ha agraït les paraules del comunicador i ha admitit que no estava passant un bon moment, però que es devia a problemes personals i que res tenien a vore amb la seua feina. A més, ha recalcat que se sentia molt còmoda i agraïda pel tracte que se li estava donant al programa que presenta Emma García.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.