Laura Escanes, indignada amb els insults d’un usuari d’Instagram que li desitja la mort

Laura Escanes comparteix que té nàusees i marejos durant aquests primers mesos

 Laura Escanes té nàusees i marejos durant aquests primers mesos d’embaràs | Instagram (@lauraescanes)

 

La llibertat d’expressar-se i opinar sobre tot i tots a la xarxa és una arma de doble fil. Hi ha part negativa en l’avanç, i és que alguns usuaris ho aprofiten per a faltar al respecte a altres, la majoria de vegades, famosos. Laura Escanes, segurament farta de rebre missatges gens agradables dels seus detractors, ha fet públics a Twitter els d’un seguidor seu a Instagram, les paraules del qual no tenen límit. “Puta inútil, tant de bo et muigues”, comença, estranyant-li després que la jove el bloquege.

 

“Tant de bo se t’emporten el fill a una família normal, que a aquest pas el cases amb un vell quan tinga cinc mesos”, escriu @nailsunas_lindas a Escanes, embarassada de Risto. I això és només un avanç de tot el que li diu l’individu. A més de dir-li que “no haja pegat un pal a l’aigua en la seua vida” i que siga una “buscavides”, la qualifica en repetides ocasions de “puta de merda” i “pallassa”.

 

“Quan entre VOX el teu maridet i tu vos quedareu sense pagues”

La 'influencer' i el publicista esperen el seu primer fill junts

La influencer i el publicista esperen el seu primer fill junts | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura decideix bloquejar a l’usuari després de la primera remesa de comentaris malintencionats, però l’usuari segueix escrivint privats a la influencer. Continua reprotxant-li en cara el seu “braguetazo” amb Risto i el seu “liberalisme” i torna a desitjar-li la mort.

 

Acaba mostrant el seu suport al partit d’extrema dreta VOX i assegura que quan la formació “entre”, a ella i al seu “maridet” se’ls hauran acabat “les paguetes”. “A cobrar la teua pensió vitalícia amb un pobre xiquet al qual educaràs en el liberalisme sexual. Tant de bo siga una xiqueta”. Acaba advertint-la que haurà de posar-se a “currar” en un forn, alçar-se a les sis del matí i agafar el metro. I, tot i que Escanes no mostra més captures, la imatge fa sospitar que la cosa no acaba ací. La jove evita entrar en polèmica i amb un “com per a no bloquejar”, acaba amb l’assumpte. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.