Laura Escanes, indignada amb els insults d’un usuari d’Instagram que li desitja la mort

Laura Escanes comparteix que té nàusees i marejos durant aquests primers mesos

 Laura Escanes té nàusees i marejos durant aquests primers mesos d’embaràs | Instagram (@lauraescanes)

 

La llibertat d’expressar-se i opinar sobre tot i tots a la xarxa és una arma de doble fil. Hi ha part negativa en l’avanç, i és que alguns usuaris ho aprofiten per a faltar al respecte a altres, la majoria de vegades, famosos. Laura Escanes, segurament farta de rebre missatges gens agradables dels seus detractors, ha fet públics a Twitter els d’un seguidor seu a Instagram, les paraules del qual no tenen límit. “Puta inútil, tant de bo et muigues”, comença, estranyant-li després que la jove el bloquege.

 

“Tant de bo se t’emporten el fill a una família normal, que a aquest pas el cases amb un vell quan tinga cinc mesos”, escriu @nailsunas_lindas a Escanes, embarassada de Risto. I això és només un avanç de tot el que li diu l’individu. A més de dir-li que “no haja pegat un pal a l’aigua en la seua vida” i que siga una “buscavides”, la qualifica en repetides ocasions de “puta de merda” i “pallassa”.

 

“Quan entre VOX el teu maridet i tu vos quedareu sense pagues”

La 'influencer' i el publicista esperen el seu primer fill junts

La influencer i el publicista esperen el seu primer fill junts | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura decideix bloquejar a l’usuari després de la primera remesa de comentaris malintencionats, però l’usuari segueix escrivint privats a la influencer. Continua reprotxant-li en cara el seu “braguetazo” amb Risto i el seu “liberalisme” i torna a desitjar-li la mort.

 

Acaba mostrant el seu suport al partit d’extrema dreta VOX i assegura que quan la formació “entre”, a ella i al seu “maridet” se’ls hauran acabat “les paguetes”. “A cobrar la teua pensió vitalícia amb un pobre xiquet al qual educaràs en el liberalisme sexual. Tant de bo siga una xiqueta”. Acaba advertint-la que haurà de posar-se a “currar” en un forn, alçar-se a les sis del matí i agafar el metro. I, tot i que Escanes no mostra més captures, la imatge fa sospitar que la cosa no acaba ací. La jove evita entrar en polèmica i amb un “com per a no bloquejar”, acaba amb l’assumpte. 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.