Laura Escanes, indignada amb els insults d’un usuari d’Instagram que li desitja la mort

Laura Escanes comparteix que té nàusees i marejos durant aquests primers mesos

 Laura Escanes té nàusees i marejos durant aquests primers mesos d’embaràs | Instagram (@lauraescanes)

 

La llibertat d’expressar-se i opinar sobre tot i tots a la xarxa és una arma de doble fil. Hi ha part negativa en l’avanç, i és que alguns usuaris ho aprofiten per a faltar al respecte a altres, la majoria de vegades, famosos. Laura Escanes, segurament farta de rebre missatges gens agradables dels seus detractors, ha fet públics a Twitter els d’un seguidor seu a Instagram, les paraules del qual no tenen límit. “Puta inútil, tant de bo et muigues”, comença, estranyant-li després que la jove el bloquege.

 

“Tant de bo se t’emporten el fill a una família normal, que a aquest pas el cases amb un vell quan tinga cinc mesos”, escriu @nailsunas_lindas a Escanes, embarassada de Risto. I això és només un avanç de tot el que li diu l’individu. A més de dir-li que “no haja pegat un pal a l’aigua en la seua vida” i que siga una “buscavides”, la qualifica en repetides ocasions de “puta de merda” i “pallassa”.

 

“Quan entre VOX el teu maridet i tu vos quedareu sense pagues”

La 'influencer' i el publicista esperen el seu primer fill junts

La influencer i el publicista esperen el seu primer fill junts | Instagram (@lauraescanes)

 

Laura decideix bloquejar a l’usuari després de la primera remesa de comentaris malintencionats, però l’usuari segueix escrivint privats a la influencer. Continua reprotxant-li en cara el seu “braguetazo” amb Risto i el seu “liberalisme” i torna a desitjar-li la mort.

 

Acaba mostrant el seu suport al partit d’extrema dreta VOX i assegura que quan la formació “entre”, a ella i al seu “maridet” se’ls hauran acabat “les paguetes”. “A cobrar la teua pensió vitalícia amb un pobre xiquet al qual educaràs en el liberalisme sexual. Tant de bo siga una xiqueta”. Acaba advertint-la que haurà de posar-se a “currar” en un forn, alçar-se a les sis del matí i agafar el metro. I, tot i que Escanes no mostra més captures, la imatge fa sospitar que la cosa no acaba ací. La jove evita entrar en polèmica i amb un “com per a no bloquejar”, acaba amb l’assumpte. 

 

Anuncios

Últimes notícies

Avís groc per tempestes amb graníssol i fort vent en el nord de Castelló

Aemet activa per a la vesprada del dimarts l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per tempestes amb graníssol de fins a dos centímetres i ratxes de vent molt forts.

L’atur baixa a l’abril en la Comunitat Valenciana i se situa en 285.750 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana va baixar a l'abril en 2.412 persones, un 0,84% menys que al març, i deixa el nombre total de persones desocupades en 285.750.

Detingut a Bétera per intentar matar a un home amb una destral i ocultar-se en un local abandonat

La Guàrdia Civil ha detingut a Bétera a un home de 42 anys acusat de temptativa d'homicidi després d'agredir amb una destral a un altre home i amagar-se en un edifici abandonat pròxim.

Tempestes en el nord de Castelló i lleuger repunt de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà una jornada d'intervals nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i lleugeres variacions de temperatura, amb vent fluix i una cosa més intensa a la vesprada.

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.