8.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Laura Escanes lluïx la seua panxa d’embarassada dos mesos abans de donar a llum

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs | GTres

 

Només queden dos mesos per a que Laura Escanes i Risto Mejide es convertisquen en pares. La ‘influencer’ es troba en la recta final per a donar a llum a la seua filla Roma i els seus pares estan aprofitant l’estiu per a anar a la platja i disfrutar d’uns dies de sol i descans, a on aprofiten per a immortalitzar estos moments tan especials i compartir les instantànies en les seues xarxes socials.

 

Laura Escanes inicia la recta final de l’embaràs

Laura Escanes i Risto Mejide aprofiten per a descansar anant a la platja, a on el periodista es transforma en el fotògraf oficial de la jove i immortalitzen els seus records. Al llarg de tot l’embaràs la parella ha anat compartint amb els seus seguidors diferents fotografies a on s’ha pogut comprovar la seua evolució i com la xicoteta Roma està creixent.

 

Ara, la jove es troba en la recta final del seu embaràs i lluïx la seua espectacular panxa a només dos mesos de donar a llum, mentres disfruta de les últimes vacacions abans de convertir-se en mare de la seua primera filla, Roma. Actualment, Laura pareix que es troba molt bé després d’haver superat els primers mesos d’embaràs en els que es trobava prou malament a causa de les contínues nàusees.

 

En una de les fotografies que ha compartit Laura Escanes en el seu Instagram es pot llegir el missatge que probablement està dedicat a Roma: «El millor de la foto és el que no es veu». Per la seua part, Risto Mejide ha publicat una imatge a on queda patent la felicitat que sent la ‘influencer’, amb un somriure d’orella a orella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor de la foto es lo que no se ve #toelrrato

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cariño, ponte ahí y demuéstrame que la Tierra es plana.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.