8.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Laura Escanes lluïx la seua panxa d’embarassada dos mesos abans de donar a llum

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs | GTres

 

Només queden dos mesos per a que Laura Escanes i Risto Mejide es convertisquen en pares. La ‘influencer’ es troba en la recta final per a donar a llum a la seua filla Roma i els seus pares estan aprofitant l’estiu per a anar a la platja i disfrutar d’uns dies de sol i descans, a on aprofiten per a immortalitzar estos moments tan especials i compartir les instantànies en les seues xarxes socials.

 

Laura Escanes inicia la recta final de l’embaràs

Laura Escanes i Risto Mejide aprofiten per a descansar anant a la platja, a on el periodista es transforma en el fotògraf oficial de la jove i immortalitzen els seus records. Al llarg de tot l’embaràs la parella ha anat compartint amb els seus seguidors diferents fotografies a on s’ha pogut comprovar la seua evolució i com la xicoteta Roma està creixent.

 

Ara, la jove es troba en la recta final del seu embaràs i lluïx la seua espectacular panxa a només dos mesos de donar a llum, mentres disfruta de les últimes vacacions abans de convertir-se en mare de la seua primera filla, Roma. Actualment, Laura pareix que es troba molt bé després d’haver superat els primers mesos d’embaràs en els que es trobava prou malament a causa de les contínues nàusees.

 

En una de les fotografies que ha compartit Laura Escanes en el seu Instagram es pot llegir el missatge que probablement està dedicat a Roma: «El millor de la foto és el que no es veu». Per la seua part, Risto Mejide ha publicat una imatge a on queda patent la felicitat que sent la ‘influencer’, amb un somriure d’orella a orella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor de la foto es lo que no se ve #toelrrato

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cariño, ponte ahí y demuéstrame que la Tierra es plana.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.