Laura Escanes lluïx la seua panxa d’embarassada dos mesos abans de donar a llum

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs | GTres

 

Només queden dos mesos per a que Laura Escanes i Risto Mejide es convertisquen en pares. La ‘influencer’ es troba en la recta final per a donar a llum a la seua filla Roma i els seus pares estan aprofitant l’estiu per a anar a la platja i disfrutar d’uns dies de sol i descans, a on aprofiten per a immortalitzar estos moments tan especials i compartir les instantànies en les seues xarxes socials.

 

Laura Escanes inicia la recta final de l’embaràs

Laura Escanes i Risto Mejide aprofiten per a descansar anant a la platja, a on el periodista es transforma en el fotògraf oficial de la jove i immortalitzen els seus records. Al llarg de tot l’embaràs la parella ha anat compartint amb els seus seguidors diferents fotografies a on s’ha pogut comprovar la seua evolució i com la xicoteta Roma està creixent.

 

Ara, la jove es troba en la recta final del seu embaràs i lluïx la seua espectacular panxa a només dos mesos de donar a llum, mentres disfruta de les últimes vacacions abans de convertir-se en mare de la seua primera filla, Roma. Actualment, Laura pareix que es troba molt bé després d’haver superat els primers mesos d’embaràs en els que es trobava prou malament a causa de les contínues nàusees.

 

En una de les fotografies que ha compartit Laura Escanes en el seu Instagram es pot llegir el missatge que probablement està dedicat a Roma: «El millor de la foto és el que no es veu». Per la seua part, Risto Mejide ha publicat una imatge a on queda patent la felicitat que sent la ‘influencer’, amb un somriure d’orella a orella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor de la foto es lo que no se ve #toelrrato

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cariño, ponte ahí y demuéstrame que la Tierra es plana.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.