Laura Escanes lluïx la seua panxa d’embarassada dos mesos abans de donar a llum

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs | GTres

 

Només queden dos mesos per a que Laura Escanes i Risto Mejide es convertisquen en pares. La ‘influencer’ es troba en la recta final per a donar a llum a la seua filla Roma i els seus pares estan aprofitant l’estiu per a anar a la platja i disfrutar d’uns dies de sol i descans, a on aprofiten per a immortalitzar estos moments tan especials i compartir les instantànies en les seues xarxes socials.

 

Laura Escanes inicia la recta final de l’embaràs

Laura Escanes i Risto Mejide aprofiten per a descansar anant a la platja, a on el periodista es transforma en el fotògraf oficial de la jove i immortalitzen els seus records. Al llarg de tot l’embaràs la parella ha anat compartint amb els seus seguidors diferents fotografies a on s’ha pogut comprovar la seua evolució i com la xicoteta Roma està creixent.

 

Ara, la jove es troba en la recta final del seu embaràs i lluïx la seua espectacular panxa a només dos mesos de donar a llum, mentres disfruta de les últimes vacacions abans de convertir-se en mare de la seua primera filla, Roma. Actualment, Laura pareix que es troba molt bé després d’haver superat els primers mesos d’embaràs en els que es trobava prou malament a causa de les contínues nàusees.

 

En una de les fotografies que ha compartit Laura Escanes en el seu Instagram es pot llegir el missatge que probablement està dedicat a Roma: «El millor de la foto és el que no es veu». Per la seua part, Risto Mejide ha publicat una imatge a on queda patent la felicitat que sent la ‘influencer’, amb un somriure d’orella a orella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor de la foto es lo que no se ve #toelrrato

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cariño, ponte ahí y demuéstrame que la Tierra es plana.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.