Laura Escanes lluïx la seua panxa d’embarassada dos mesos abans de donar a llum

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs

Laura Escanes es troba en la recta final del seu embaràs | GTres

 

Només queden dos mesos per a que Laura Escanes i Risto Mejide es convertisquen en pares. La ‘influencer’ es troba en la recta final per a donar a llum a la seua filla Roma i els seus pares estan aprofitant l’estiu per a anar a la platja i disfrutar d’uns dies de sol i descans, a on aprofiten per a immortalitzar estos moments tan especials i compartir les instantànies en les seues xarxes socials.

 

Laura Escanes inicia la recta final de l’embaràs

Laura Escanes i Risto Mejide aprofiten per a descansar anant a la platja, a on el periodista es transforma en el fotògraf oficial de la jove i immortalitzen els seus records. Al llarg de tot l’embaràs la parella ha anat compartint amb els seus seguidors diferents fotografies a on s’ha pogut comprovar la seua evolució i com la xicoteta Roma està creixent.

 

Ara, la jove es troba en la recta final del seu embaràs i lluïx la seua espectacular panxa a només dos mesos de donar a llum, mentres disfruta de les últimes vacacions abans de convertir-se en mare de la seua primera filla, Roma. Actualment, Laura pareix que es troba molt bé després d’haver superat els primers mesos d’embaràs en els que es trobava prou malament a causa de les contínues nàusees.

 

En una de les fotografies que ha compartit Laura Escanes en el seu Instagram es pot llegir el missatge que probablement està dedicat a Roma: «El millor de la foto és el que no es veu». Per la seua part, Risto Mejide ha publicat una imatge a on queda patent la felicitat que sent la ‘influencer’, amb un somriure d’orella a orella.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lo mejor de la foto es lo que no se ve #toelrrato

Una publicación compartida de Laura Escanes (@lauraescanes) el

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cariño, ponte ahí y demuéstrame que la Tierra es plana.

Una publicación compartida de Risto Mejide (@ristomejide) el

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.