Laura Fa revoluciona ‘Sálvame’ amb una foto despullada

Laura Fa durant un acte

Laura Fa revoluciona les xarxes amb la seua fotografia | GTRES

La tertuliana de ‘Sálvame’ és tendència entre els seus companys. La seua activitat en les xarxes socials ha provocat un creixement en la seua popularitat, que a poc a poc es va notant en el programa, a on cada volta té més protagonisme.

  

Laura Fa ha deixat tota la comunitat d’Instagram amb la boca oberta a causa d’una explosiva imatge a on apareix en roba interior. Els seus companys de ‘Sálvame’ no han tardat en comentar la fotografia, que els ha deixat impressionats. «Boom!», ha escrit, acompanyant la seua publicació amb l’etiqueta «my body my rules» (el meu cos, les meues normes). La periodista ha passat una mala època en el programa de Telecinco per culpa de les seues disputes amb alguns tertulians com Kiko Matamoros. Ara, Laura Fa està passant per un bon moment, ja que se sent més protegida en ‘Sálvame’.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Boom!! I @promise_es by #miniFa #mybodymyrules

Una publicación compartida de Laura Fa (@laura__fa) el

 

Molts comentaris positius

«Uala», ha comentat la seua companya Carlota Corredera, que sempre ha sigut un dels seus majors suports en el programa. Altres companys d’altres programes com Enric Bayón també han volgut elogiar a Laura Fa, igual que Núria Marín o Alonso Caparrós.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.