10.8 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Laura Fa revoluciona ‘Sálvame’ amb una foto despullada

Laura Fa durant un acte

Laura Fa revoluciona les xarxes amb la seua fotografia | GTRES

La tertuliana de ‘Sálvame’ és tendència entre els seus companys. La seua activitat en les xarxes socials ha provocat un creixement en la seua popularitat, que a poc a poc es va notant en el programa, a on cada volta té més protagonisme.

  

Laura Fa ha deixat tota la comunitat d’Instagram amb la boca oberta a causa d’una explosiva imatge a on apareix en roba interior. Els seus companys de ‘Sálvame’ no han tardat en comentar la fotografia, que els ha deixat impressionats. «Boom!», ha escrit, acompanyant la seua publicació amb l’etiqueta «my body my rules» (el meu cos, les meues normes). La periodista ha passat una mala època en el programa de Telecinco per culpa de les seues disputes amb alguns tertulians com Kiko Matamoros. Ara, Laura Fa està passant per un bon moment, ja que se sent més protegida en ‘Sálvame’.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Boom!! I @promise_es by #miniFa #mybodymyrules

Una publicación compartida de Laura Fa (@laura__fa) el

 

Molts comentaris positius

«Uala», ha comentat la seua companya Carlota Corredera, que sempre ha sigut un dels seus majors suports en el programa. Altres companys d’altres programes com Enric Bayón també han volgut elogiar a Laura Fa, igual que Núria Marín o Alonso Caparrós.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.