Laura Fa revoluciona ‘Sálvame’ amb una foto despullada

Laura Fa durant un acte

Laura Fa revoluciona les xarxes amb la seua fotografia | GTRES

La tertuliana de ‘Sálvame’ és tendència entre els seus companys. La seua activitat en les xarxes socials ha provocat un creixement en la seua popularitat, que a poc a poc es va notant en el programa, a on cada volta té més protagonisme.

  

Laura Fa ha deixat tota la comunitat d’Instagram amb la boca oberta a causa d’una explosiva imatge a on apareix en roba interior. Els seus companys de ‘Sálvame’ no han tardat en comentar la fotografia, que els ha deixat impressionats. «Boom!», ha escrit, acompanyant la seua publicació amb l’etiqueta «my body my rules» (el meu cos, les meues normes). La periodista ha passat una mala època en el programa de Telecinco per culpa de les seues disputes amb alguns tertulians com Kiko Matamoros. Ara, Laura Fa està passant per un bon moment, ja que se sent més protegida en ‘Sálvame’.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Boom!! I @promise_es by #miniFa #mybodymyrules

Una publicación compartida de Laura Fa (@laura__fa) el

 

Molts comentaris positius

«Uala», ha comentat la seua companya Carlota Corredera, que sempre ha sigut un dels seus majors suports en el programa. Altres companys d’altres programes com Enric Bayón també han volgut elogiar a Laura Fa, igual que Núria Marín o Alonso Caparrós.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU