13.1 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Laura Fa revoluciona ‘Sálvame’ amb una foto despullada

Laura Fa durant un acte

Laura Fa revoluciona les xarxes amb la seua fotografia | GTRES

La tertuliana de ‘Sálvame’ és tendència entre els seus companys. La seua activitat en les xarxes socials ha provocat un creixement en la seua popularitat, que a poc a poc es va notant en el programa, a on cada volta té més protagonisme.

  

Laura Fa ha deixat tota la comunitat d’Instagram amb la boca oberta a causa d’una explosiva imatge a on apareix en roba interior. Els seus companys de ‘Sálvame’ no han tardat en comentar la fotografia, que els ha deixat impressionats. «Boom!», ha escrit, acompanyant la seua publicació amb l’etiqueta «my body my rules» (el meu cos, les meues normes). La periodista ha passat una mala època en el programa de Telecinco per culpa de les seues disputes amb alguns tertulians com Kiko Matamoros. Ara, Laura Fa està passant per un bon moment, ja que se sent més protegida en ‘Sálvame’.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Boom!! I @promise_es by #miniFa #mybodymyrules

Una publicación compartida de Laura Fa (@laura__fa) el

 

Molts comentaris positius

«Uala», ha comentat la seua companya Carlota Corredera, que sempre ha sigut un dels seus majors suports en el programa. Altres companys d’altres programes com Enric Bayón també han volgut elogiar a Laura Fa, igual que Núria Marín o Alonso Caparrós.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

3-0: El Vila-real es deixa portar en Leverkusen

L'equip va tancar la liguilla amb una nova derrota davant un Bayer Leverkusen molt superior que va certificar la seua passada. Tillman va firmar un doblet i Grimaldo va sentenciar.

Leverkusen passa per damunt d’un Vila-real sense pols: 3-0 i adeu en Champions

El Vila-real va tancar la seua participació en la Lliga de Campions amb un 3-0 en Leverkusen. L'equip alemany, molt superior, va certificar la seua passada amb un doblet de Tillman i un gol de Grimaldo.

El Leverkusen devora al Vila-real al descans: 2-0 i doblet de Tillman

El Bayer Leverkusen, obligat a guanyar per a passar de ronda, es va anar al descans 2-0 després d'una primera part de domini absolut. Tillman ha firmat els dos gols.

Cepeda es presenta amb l’Elx: vol ajudar als objectius del club i fer-se un nom

L'extrem xilé es va presentar amb contracte fins a 2030 i es va fixar com a metes ajudar als objectius del club i fer-se un nom, confiat en una ràpida adaptació.

La neu dona pas a vents de fins a 150 km/h amb desenes d’incidències i una treballadora ferida

Les nevades han remés al migdia i el vent s'ha intensificat, amb ratxes de fins a 150 km/h que han provocat caigudes d'arbres, tancaments i una ferida a Altea. Alacant ha concentrat la majoria d'incidències i part del transport s'ha vist afectat.

Diatta entra en l’onze del Vila-real i Equi Fernández és titular en el Leverkusen

El Vila-real incorpora a Alassane Diatta com a gran novetat davant el Leverkusen, mentres l'argentí Equi Fernández estarà d'inici. Els dos tècnics carreguen la medul·lar per a guanyar ritme i control.

ERC defén una confluència nacionalista enfront de les polítiques reaccionàries

Rufián ha defés teixir un espai comú entre forces nacionalistes per a respondre a un escenari que qualifica de reaccionari. Junqueras ha apel·lat a aportar esperança i ha reivindicat el nou model de finançament autonòmic.

Ferida una operària municipal a Altea per la caiguda d’un arbre al pati d’un col·legi

Una treballadora de l'empresa pública d'Altea ha resultat ferida al cap després de la caiguda d'un arbre en un col·legi. La província roman en alerta taronja per vent, amb ratxes molt fortes, desenes d'incidències i més de 180 intervencions en la capital.