10.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Laura Fa revoluciona ‘Sálvame’ amb una foto despullada

Laura Fa durant un acte

Laura Fa revoluciona les xarxes amb la seua fotografia | GTRES

La tertuliana de ‘Sálvame’ és tendència entre els seus companys. La seua activitat en les xarxes socials ha provocat un creixement en la seua popularitat, que a poc a poc es va notant en el programa, a on cada volta té més protagonisme.

  

Laura Fa ha deixat tota la comunitat d’Instagram amb la boca oberta a causa d’una explosiva imatge a on apareix en roba interior. Els seus companys de ‘Sálvame’ no han tardat en comentar la fotografia, que els ha deixat impressionats. «Boom!», ha escrit, acompanyant la seua publicació amb l’etiqueta «my body my rules» (el meu cos, les meues normes). La periodista ha passat una mala època en el programa de Telecinco per culpa de les seues disputes amb alguns tertulians com Kiko Matamoros. Ara, Laura Fa està passant per un bon moment, ja que se sent més protegida en ‘Sálvame’.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Boom!! I @promise_es by #miniFa #mybodymyrules

Una publicación compartida de Laura Fa (@laura__fa) el

 

Molts comentaris positius

«Uala», ha comentat la seua companya Carlota Corredera, que sempre ha sigut un dels seus majors suports en el programa. Altres companys d’altres programes com Enric Bayón també han volgut elogiar a Laura Fa, igual que Núria Marín o Alonso Caparrós.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.