Laura Fa jutja als seus companys de ‘Sálvame’ amb Rufián: Patiño, peculiar; Chelo, antiga

Laura Fa ha estat l’última a asseure’s a xerrar amb Gabriel Rufián per al seu programa d’entrevistes de YouTube, ‘La Fábrica’. La col.laboradora de “Sálvame” va acudir al canal de Youtube que manté Gabriel Rufián, i allí va riure amb el diputat d’ERC a costa d’un company de cadena, el presentador i cantant Bertín Osborne.

Laura Fa contra tots

Laura Fa, ha reconegut que se n’aniria de camping amb Kiko Matamoros, que el.ligiria a Isabel Díaz Ayuso per a presentar “Sálvame”, va titllar “d’infern” la possibilitat d’anar-se de canyes amb l’alcalde de Madrid i, davant una malintencionada pregunta del català, va arremetre durament contra Bertín Osborne.

 

<

>

A qui el.legiria a Cayetano Rivera o a Bertín Osborne?

Gabriel Rufián li va preguntar que a qui triaria per a concursar el “La isla de las tentaciones“, la resposta de Laura Fa no va ser gens agradable, es va desmarcar amb una dura resposta contra Bertín, “sempre”, perquè és “un dels pitjors ‘machirulos’ que he vist mai”.

Jo cada vegada que va al Deluxe li envie missatges a la directora i li vaig dir ‘Este senyor?‘. De tot eh, de tots els aspectes que pugues parlar, no. Osborne sempre no“.

També va opinar sobre els seus companys de “Sálvame”

Gabriel Rufián ha volgut saber la seva opinió sobre alguns dels seus companys de ‘Sálvame’, programa en el qual, ara, se sent còmoda treballant. Encara que no sempre va ser així: “Vaig començar ‘Sálvame’ amb moltíssima por. No volia que ningú sabés res de la meua vida”. Però, reconec que “al final t’adaptes i estic còmoda. Ara ho porte millor“. Malgrat això, intenta “estar en un segon pla. Vaig pocs dies, procure no anar molt”.

Laura Fa també es va ficar amb les simpaties polítiques dels seus companys i va dir a Rufián que “mira que pense que hi ha menys rojos dels que diu Jorge“, en referència a les famoses paraules de Jorge Javier Vázquez i el seu programa de “roges i marietes”.

<

>

Sobre Kiko Matamoros

El polític li va preguntar si “hi havia mal rotllo” entre els col·laboradors. Després de la qual cosa, ella va recordar la seua “brega més heavy”, amb Kiko Matamoros. “Hem estat mesos sense parlar-nos. Però no ho porte malament. Si no em parles, no em parles. M’agobies una poc més, en l’època fotuda, que no volia coincidir en plató amb mi”. A més, assegura que des de la direcció “ens tracten com a xiquets”: “Em feien coincidir amb ell, però l’estona que ell venia, jo eixia al passadís. Juguen un poc amb la psicologia els directors”.

Segons Laura Fa, Matamoros i ella “no ens suportem d’idees“, però ens cauríem bé en circumstàncies normals”. Al mateix temps que confessa que un company li va recomanar que no diguera que era independentista: “Si ho saben, no aniràs a Telecinco”. Així i tot, diu que “no he notat que em deixaren de cridar”.

De María Patiño

Després d’això, Rufián li va demanar que definís als seus companys. I ella no s’ho va pensar un segon. A Jorge Javier li va descriure com “un geni“. Per la seua part a María Patiño la va definir com “una persona peculiar”.

<

>

De Paz Padilla

Molt més dura va ser amb Paz Padilla, a la qual va titllar de “desubicada”, i amb Chelo García Cortes, a la qual va anomenar “antiga”. “Està en edat de jubilar-se”, va dir d’ella, al que va afegir que “està totalment superada, i mira que Chelo ha estat un ídol de masses”.

D’Ana Rosa Quintana ni parlar

Amb Ana Rosa Quintana no va voler ficar-se en embolics, però no sembla tenir tampoc molt bona opinió: “No puc dir el que pense d’Ana Rosa”, va dir riguen-se amb Gabriel Rufián.

<>

 

Últimes notícies

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.