Lydia Lozano en urgències després de patir un accident en ‘Sálvame’

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha estat traslladada a l'hospital

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha sigut traslladada a l’hospital | Telecinco

 

El programa de ‘Sálvame’ de divendres 13 ha començat amb molta mala sort, ja que Lydia Lozano ha patit un aparatós accident després de recrear un joc que van fer els concursants de ‘GH VIP’ a on estaven disfressats de cucs.

 

La gravetat de la situació ha arribat quan s’han començat a sentir crits de: «Crideu al metge!». Kiko Hernández ha sigut el primer en vore la perillositat i no ha dubtat en cridar al servici mèdic del programa, després de vore la seua companya estirada en terra i amb signes clars de dolor. A la tornada de la publicitat el col·laborador, al capdavant del programa eixe divendres, ha explicat el succeït: «Durant la prova dels cucs, tant Alonso Caparrós com Gustavo González han abraçat molt fort a Lydia i li ha pegat en la costella».

 

Lydia Lozano ja havia tingut un disgust abans

Hernández ha volgut tranquil·litzar als seus familiars assegurant que encara no es podia donar un diagnòstic clar: «Volem vore la gravetat qu té. No ha perdut el coneiximent. Ara anirà a l’hospital per a vore fins a on arriba la lesió». No és el primer disgust de la col·laboradora, fa temps també que va patir una caiguda en el mateix programa que la va enviar de cap a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.