Lydia Lozano en urgències després de patir un accident en ‘Sálvame’

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha estat traslladada a l'hospital

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha sigut traslladada a l’hospital | Telecinco

 

El programa de ‘Sálvame’ de divendres 13 ha començat amb molta mala sort, ja que Lydia Lozano ha patit un aparatós accident després de recrear un joc que van fer els concursants de ‘GH VIP’ a on estaven disfressats de cucs.

 

La gravetat de la situació ha arribat quan s’han començat a sentir crits de: «Crideu al metge!». Kiko Hernández ha sigut el primer en vore la perillositat i no ha dubtat en cridar al servici mèdic del programa, després de vore la seua companya estirada en terra i amb signes clars de dolor. A la tornada de la publicitat el col·laborador, al capdavant del programa eixe divendres, ha explicat el succeït: «Durant la prova dels cucs, tant Alonso Caparrós com Gustavo González han abraçat molt fort a Lydia i li ha pegat en la costella».

 

Lydia Lozano ja havia tingut un disgust abans

Hernández ha volgut tranquil·litzar als seus familiars assegurant que encara no es podia donar un diagnòstic clar: «Volem vore la gravetat qu té. No ha perdut el coneiximent. Ara anirà a l’hospital per a vore fins a on arriba la lesió». No és el primer disgust de la col·laboradora, fa temps també que va patir una caiguda en el mateix programa que la va enviar de cap a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.