Lydia Lozano en urgències després de patir un accident en ‘Sálvame’

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha estat traslladada a l'hospital

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha sigut traslladada a l’hospital | Telecinco

 

El programa de ‘Sálvame’ de divendres 13 ha començat amb molta mala sort, ja que Lydia Lozano ha patit un aparatós accident després de recrear un joc que van fer els concursants de ‘GH VIP’ a on estaven disfressats de cucs.

 

La gravetat de la situació ha arribat quan s’han començat a sentir crits de: «Crideu al metge!». Kiko Hernández ha sigut el primer en vore la perillositat i no ha dubtat en cridar al servici mèdic del programa, després de vore la seua companya estirada en terra i amb signes clars de dolor. A la tornada de la publicitat el col·laborador, al capdavant del programa eixe divendres, ha explicat el succeït: «Durant la prova dels cucs, tant Alonso Caparrós com Gustavo González han abraçat molt fort a Lydia i li ha pegat en la costella».

 

Lydia Lozano ja havia tingut un disgust abans

Hernández ha volgut tranquil·litzar als seus familiars assegurant que encara no es podia donar un diagnòstic clar: «Volem vore la gravetat qu té. No ha perdut el coneiximent. Ara anirà a l’hospital per a vore fins a on arriba la lesió». No és el primer disgust de la col·laboradora, fa temps també que va patir una caiguda en el mateix programa que la va enviar de cap a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.