Lydia Lozano en urgències després de patir un accident en ‘Sálvame’

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha estat traslladada a l'hospital

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha sigut traslladada a l’hospital | Telecinco

 

El programa de ‘Sálvame’ de divendres 13 ha començat amb molta mala sort, ja que Lydia Lozano ha patit un aparatós accident després de recrear un joc que van fer els concursants de ‘GH VIP’ a on estaven disfressats de cucs.

 

La gravetat de la situació ha arribat quan s’han començat a sentir crits de: «Crideu al metge!». Kiko Hernández ha sigut el primer en vore la perillositat i no ha dubtat en cridar al servici mèdic del programa, després de vore la seua companya estirada en terra i amb signes clars de dolor. A la tornada de la publicitat el col·laborador, al capdavant del programa eixe divendres, ha explicat el succeït: «Durant la prova dels cucs, tant Alonso Caparrós com Gustavo González han abraçat molt fort a Lydia i li ha pegat en la costella».

 

Lydia Lozano ja havia tingut un disgust abans

Hernández ha volgut tranquil·litzar als seus familiars assegurant que encara no es podia donar un diagnòstic clar: «Volem vore la gravetat qu té. No ha perdut el coneiximent. Ara anirà a l’hospital per a vore fins a on arriba la lesió». No és el primer disgust de la col·laboradora, fa temps també que va patir una caiguda en el mateix programa que la va enviar de cap a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.