Lydia Lozano en urgències després de patir un accident en ‘Sálvame’

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha estat traslladada a l'hospital

Lydia Lozano ha patit una forta caiguda i ha sigut traslladada a l’hospital | Telecinco

 

El programa de ‘Sálvame’ de divendres 13 ha començat amb molta mala sort, ja que Lydia Lozano ha patit un aparatós accident després de recrear un joc que van fer els concursants de ‘GH VIP’ a on estaven disfressats de cucs.

 

La gravetat de la situació ha arribat quan s’han començat a sentir crits de: «Crideu al metge!». Kiko Hernández ha sigut el primer en vore la perillositat i no ha dubtat en cridar al servici mèdic del programa, després de vore la seua companya estirada en terra i amb signes clars de dolor. A la tornada de la publicitat el col·laborador, al capdavant del programa eixe divendres, ha explicat el succeït: «Durant la prova dels cucs, tant Alonso Caparrós com Gustavo González han abraçat molt fort a Lydia i li ha pegat en la costella».

 

Lydia Lozano ja havia tingut un disgust abans

Hernández ha volgut tranquil·litzar als seus familiars assegurant que encara no es podia donar un diagnòstic clar: «Volem vore la gravetat qu té. No ha perdut el coneiximent. Ara anirà a l’hospital per a vore fins a on arriba la lesió». No és el primer disgust de la col·laboradora, fa temps també que va patir una caiguda en el mateix programa que la va enviar de cap a l’hospital.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.