María Lapiedra i Gustavo es prometen a les Maldives

María y Gustavo boda a la vista

María i Gustavo boda a punt de casar-se | València Diari

 

Sembla que per fi es produirà la notícia més esperada protagonitzada per  Gustavo Gónzalez i María Lapiedra. Tot i que el periodista i l’actriu han viscut una relació d’alts i baixos, han decidit contraure matrimoni. Gustavo ha canviat un moment trist, com va ser el seu divorci el 2017, per una gran alegria  

 

Durant un temps, Gustavo i María van mantenir la seua història d’amor en paral·lel amb els seus respectius matrimonis. Ell va ser a qui més va costar prendre la decisió, però finalment es va divorciar de la dona amb qui havia compartit 30 anys de la seua vida i mare dels seus fills. 

 

Petició de matrimoni a les Maldives

Després de rebre una sorpresa molt especial pel seu aniversari, ara ha estat Gustavo qui ha volgut deixar bocabadada a la seua parella. I és que, segons s’ha pogut veure i llegir en exclusiva a la revista ‘Diez Minutos’, el paparazzi ha demanat la mà de María en un lloc ideal, les Maldives. Utilitzant dos cocos on es podia llegir: «’Will you marry me?’», te casaràs amb mi en anglès. La resposta de María va ser un gran sí. 

 

En aquell moment, el col·laborador de ‘Sálvame’ va mostrar-li el seu anell de boda, una joia d’or blanc i diamants. María va quedar encantada amb aquesta sorpresa del seu futur home, sobretot perquè reconeix que «no és un home de detalls»

 

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia | Telecinco

 

Dubten que els fills de Gustavo assistisquen a la boda

En l’entrevista concedida a la coneguda revista del cor, ja donen els primers detalls del seu enllaç: «Volem una boda diferent i íntima». Sembla una bona elecció, sobretot després de la sobreexposició als mitjans que han patit els últims dies a partir de la detenció del periodista. 

 

Una vegada superats tots els problemes que va tenir el fotògraf per divorciar-se, la parella està preparada per unir-se per tota la vida. Tot i això no es mostren molt optimistes respecte a l’assistència dels fills de Gustavo a la cerimònia

 

María Lapiedra donava la seua opinió: «Jo crec que encara que esperem 100 anys no vindran, és una ximpleria seguir esperant. Però Gustavo té clar que vol que tot es calme i que està fent tot el possible i l’impossible per arreglar les coses amb els seus fills. Està patint. 

 

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.