María Lapiedra i Gustavo es prometen a les Maldives

María y Gustavo boda a la vista

María i Gustavo boda a punt de casar-se | València Diari

 

Sembla que per fi es produirà la notícia més esperada protagonitzada per  Gustavo Gónzalez i María Lapiedra. Tot i que el periodista i l’actriu han viscut una relació d’alts i baixos, han decidit contraure matrimoni. Gustavo ha canviat un moment trist, com va ser el seu divorci el 2017, per una gran alegria  

 

Durant un temps, Gustavo i María van mantenir la seua història d’amor en paral·lel amb els seus respectius matrimonis. Ell va ser a qui més va costar prendre la decisió, però finalment es va divorciar de la dona amb qui havia compartit 30 anys de la seua vida i mare dels seus fills. 

 

Petició de matrimoni a les Maldives

Després de rebre una sorpresa molt especial pel seu aniversari, ara ha estat Gustavo qui ha volgut deixar bocabadada a la seua parella. I és que, segons s’ha pogut veure i llegir en exclusiva a la revista ‘Diez Minutos’, el paparazzi ha demanat la mà de María en un lloc ideal, les Maldives. Utilitzant dos cocos on es podia llegir: «’Will you marry me?’», te casaràs amb mi en anglès. La resposta de María va ser un gran sí. 

 

En aquell moment, el col·laborador de ‘Sálvame’ va mostrar-li el seu anell de boda, una joia d’or blanc i diamants. María va quedar encantada amb aquesta sorpresa del seu futur home, sobretot perquè reconeix que «no és un home de detalls»

 

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia | Telecinco

 

Dubten que els fills de Gustavo assistisquen a la boda

En l’entrevista concedida a la coneguda revista del cor, ja donen els primers detalls del seu enllaç: «Volem una boda diferent i íntima». Sembla una bona elecció, sobretot després de la sobreexposició als mitjans que han patit els últims dies a partir de la detenció del periodista. 

 

Una vegada superats tots els problemes que va tenir el fotògraf per divorciar-se, la parella està preparada per unir-se per tota la vida. Tot i això no es mostren molt optimistes respecte a l’assistència dels fills de Gustavo a la cerimònia

 

María Lapiedra donava la seua opinió: «Jo crec que encara que esperem 100 anys no vindran, és una ximpleria seguir esperant. Però Gustavo té clar que vol que tot es calme i que està fent tot el possible i l’impossible per arreglar les coses amb els seus fills. Està patint. 

 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.