María Lapiedra i Gustavo es prometen a les Maldives

María y Gustavo boda a la vista

María i Gustavo boda a punt de casar-se | València Diari

 

Sembla que per fi es produirà la notícia més esperada protagonitzada per  Gustavo Gónzalez i María Lapiedra. Tot i que el periodista i l’actriu han viscut una relació d’alts i baixos, han decidit contraure matrimoni. Gustavo ha canviat un moment trist, com va ser el seu divorci el 2017, per una gran alegria  

 

Durant un temps, Gustavo i María van mantenir la seua història d’amor en paral·lel amb els seus respectius matrimonis. Ell va ser a qui més va costar prendre la decisió, però finalment es va divorciar de la dona amb qui havia compartit 30 anys de la seua vida i mare dels seus fills. 

 

Petició de matrimoni a les Maldives

Després de rebre una sorpresa molt especial pel seu aniversari, ara ha estat Gustavo qui ha volgut deixar bocabadada a la seua parella. I és que, segons s’ha pogut veure i llegir en exclusiva a la revista ‘Diez Minutos’, el paparazzi ha demanat la mà de María en un lloc ideal, les Maldives. Utilitzant dos cocos on es podia llegir: «’Will you marry me?’», te casaràs amb mi en anglès. La resposta de María va ser un gran sí. 

 

En aquell moment, el col·laborador de ‘Sálvame’ va mostrar-li el seu anell de boda, una joia d’or blanc i diamants. María va quedar encantada amb aquesta sorpresa del seu futur home, sobretot perquè reconeix que «no és un home de detalls»

 

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia | Telecinco

 

Dubten que els fills de Gustavo assistisquen a la boda

En l’entrevista concedida a la coneguda revista del cor, ja donen els primers detalls del seu enllaç: «Volem una boda diferent i íntima». Sembla una bona elecció, sobretot després de la sobreexposició als mitjans que han patit els últims dies a partir de la detenció del periodista. 

 

Una vegada superats tots els problemes que va tenir el fotògraf per divorciar-se, la parella està preparada per unir-se per tota la vida. Tot i això no es mostren molt optimistes respecte a l’assistència dels fills de Gustavo a la cerimònia

 

María Lapiedra donava la seua opinió: «Jo crec que encara que esperem 100 anys no vindran, és una ximpleria seguir esperant. Però Gustavo té clar que vol que tot es calme i que està fent tot el possible i l’impossible per arreglar les coses amb els seus fills. Està patint. 

 

Últimes notícies

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

El viatge de més de 2.000 km d’un jaguar al Brasil qüestiona com es protegeix l’Amazònia

Un jaguar mascle monitorat amb GPS ha recorregut 2.122 km en 381 dies al Brasil, fet que porta científics bascos i alacantins a advertir que les actuals àrees protegides poden ser insuficients.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.

Quatre morts i sis ferits greus en un xoc múltiple nocturn a Benicàssim

Quatre persones han mort i sis hòmens han resultat ferits greus en un accident múltiple esta matinada a la N-340, al terme de Benicàssim, en sentit Castellón de la Plana.

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.