María Lapiedra i Gustavo es prometen a les Maldives

María y Gustavo boda a la vista

María i Gustavo boda a punt de casar-se | València Diari

 

Sembla que per fi es produirà la notícia més esperada protagonitzada per  Gustavo Gónzalez i María Lapiedra. Tot i que el periodista i l’actriu han viscut una relació d’alts i baixos, han decidit contraure matrimoni. Gustavo ha canviat un moment trist, com va ser el seu divorci el 2017, per una gran alegria  

 

Durant un temps, Gustavo i María van mantenir la seua història d’amor en paral·lel amb els seus respectius matrimonis. Ell va ser a qui més va costar prendre la decisió, però finalment es va divorciar de la dona amb qui havia compartit 30 anys de la seua vida i mare dels seus fills. 

 

Petició de matrimoni a les Maldives

Després de rebre una sorpresa molt especial pel seu aniversari, ara ha estat Gustavo qui ha volgut deixar bocabadada a la seua parella. I és que, segons s’ha pogut veure i llegir en exclusiva a la revista ‘Diez Minutos’, el paparazzi ha demanat la mà de María en un lloc ideal, les Maldives. Utilitzant dos cocos on es podia llegir: «’Will you marry me?’», te casaràs amb mi en anglès. La resposta de María va ser un gran sí. 

 

En aquell moment, el col·laborador de ‘Sálvame’ va mostrar-li el seu anell de boda, una joia d’or blanc i diamants. María va quedar encantada amb aquesta sorpresa del seu futur home, sobretot perquè reconeix que «no és un home de detalls»

 

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia | Telecinco

 

Dubten que els fills de Gustavo assistisquen a la boda

En l’entrevista concedida a la coneguda revista del cor, ja donen els primers detalls del seu enllaç: «Volem una boda diferent i íntima». Sembla una bona elecció, sobretot després de la sobreexposició als mitjans que han patit els últims dies a partir de la detenció del periodista. 

 

Una vegada superats tots els problemes que va tenir el fotògraf per divorciar-se, la parella està preparada per unir-se per tota la vida. Tot i això no es mostren molt optimistes respecte a l’assistència dels fills de Gustavo a la cerimònia

 

María Lapiedra donava la seua opinió: «Jo crec que encara que esperem 100 anys no vindran, és una ximpleria seguir esperant. Però Gustavo té clar que vol que tot es calme i que està fent tot el possible i l’impossible per arreglar les coses amb els seus fills. Està patint. 

 

Últimes notícies

Morant veu molt greus els missatges entre Catalá i Mazón durant la DANA de València

Diana Morant considera molt greus els missatges de WhatsApp entre Carlos Mazón i María José Catalá el dia de la DANA, i acusa els responsables polítics de saber que hi hauria morts i de no actuar bé.

Les víctimes mortals per la DANA de València pugen a 231 en comptar un home mort per infart

La DANA de València del 29 d’octubre de 2024 suma una víctima mortal més i ja en són 231, després que el jutjat d’Instrucció número 3 de Catarroja incorpore el cas d’un home mort per un infart a Benetússer.

Retingut a Castelló un vaixell pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han immobilitzat al port del Grau de Castelló un vaixell pesquer italià presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció el 2025. Per alliberar-lo s’ha hagut de dipositar una fiança de 65.001 euros.

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta reobri adaptada a fortes pluges

La passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert amb una estructura nova, dissenyada per resistir episodis extrems de pluja i finançada amb 2,55 milions d’euros.

Reobri la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent sobre el Barranc del Poyo a Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i criteris adaptats al canvi climàtic.

Retingut al Grau de Castelló un pesquer italià per obstruir una inspecció en aigües espanyoles

Inspectors de Pesca Marítima han retingut al port del Grau de Castelló un vaixell italià, presumptament implicat en una infracció molt greu per obstruir una inspecció en aigües espanyoles en 2025.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent a Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La nova passarel·la del carrer Convent a Paiporta, reconstruïda amb criteris de resistència climàtica i una inversió de 2,55 milions, ha reobert al pas de vianants i ciclistes i ja forma part del pla estatal de reparació per la dana.

Reoberta la passarel·la del carrer Convent de Paiporta després de la dana, amb la visita d’Óscar Puente

La passarel·la del carrer Convent de Paiporta ha reobert després de la seua reconstrucció, amb una inversió de 2,55 milions d’euros i un disseny preparat per a episodis extrems de pluja.