12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

María Lapiedra i Gustavo es prometen a les Maldives

María y Gustavo boda a la vista

María i Gustavo boda a punt de casar-se | València Diari

 

Sembla que per fi es produirà la notícia més esperada protagonitzada per  Gustavo Gónzalez i María Lapiedra. Tot i que el periodista i l’actriu han viscut una relació d’alts i baixos, han decidit contraure matrimoni. Gustavo ha canviat un moment trist, com va ser el seu divorci el 2017, per una gran alegria  

 

Durant un temps, Gustavo i María van mantenir la seua història d’amor en paral·lel amb els seus respectius matrimonis. Ell va ser a qui més va costar prendre la decisió, però finalment es va divorciar de la dona amb qui havia compartit 30 anys de la seua vida i mare dels seus fills. 

 

Petició de matrimoni a les Maldives

Després de rebre una sorpresa molt especial pel seu aniversari, ara ha estat Gustavo qui ha volgut deixar bocabadada a la seua parella. I és que, segons s’ha pogut veure i llegir en exclusiva a la revista ‘Diez Minutos’, el paparazzi ha demanat la mà de María en un lloc ideal, les Maldives. Utilitzant dos cocos on es podia llegir: «’Will you marry me?’», te casaràs amb mi en anglès. La resposta de María va ser un gran sí. 

 

En aquell moment, el col·laborador de ‘Sálvame’ va mostrar-li el seu anell de boda, una joia d’or blanc i diamants. María va quedar encantada amb aquesta sorpresa del seu futur home, sobretot perquè reconeix que «no és un home de detalls»

 

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia

Es desconeix si els fills de Gustavo assistiran a la cerimònia | Telecinco

 

Dubten que els fills de Gustavo assistisquen a la boda

En l’entrevista concedida a la coneguda revista del cor, ja donen els primers detalls del seu enllaç: «Volem una boda diferent i íntima». Sembla una bona elecció, sobretot després de la sobreexposició als mitjans que han patit els últims dies a partir de la detenció del periodista. 

 

Una vegada superats tots els problemes que va tenir el fotògraf per divorciar-se, la parella està preparada per unir-se per tota la vida. Tot i això no es mostren molt optimistes respecte a l’assistència dels fills de Gustavo a la cerimònia

 

María Lapiedra donava la seua opinió: «Jo crec que encara que esperem 100 anys no vindran, és una ximpleria seguir esperant. Però Gustavo té clar que vol que tot es calme i que està fent tot el possible i l’impossible per arreglar les coses amb els seus fills. Està patint. 

 

Últimes notícies

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.

Un familiar dels desapareguts a Indonèsia assumix que la probabilitat de trobar-los vius és poca

L'avi de tres menors desapareguts després d'un naufragi a Indonèsia ha admés que les opcions de trobar-los amb vida són poques. La mare i una altra filla han sigut rescatades i la família ha assenyalat el suport de les autoritats.

Pérez Llorca valora la compensació al taulell però advertix que és insuficient

Pérez Llorca ha celebrat que la UE incloga al taulell en la compensació de costos indirectes de CO₂ des de 2026, però ha avisat que és insuficient. Ha exigit fons, suspendre l'MTS i evitar retallades a la cogeneració.