14 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Mor el pare d’Irene Rosales després d’una llarga malaltia

 

Irene Rosales patix un dels moments més durs de la seua vida. Segons ha compartit ella mateixa en Instagram amb una imatge, este dijous ha mort el seu pare, Manuel Rosales, després d’una llarga malaltia.

 

Una dura notícia que arriba nou mesos després de la defunció de la seua mare, Mayte Vázquez, a causa d’una greu malaltia. Tal com va avançar una volta en ‘GH VIP‘, el seu pare patia un tumor cerebral des de feia 17 anys. 

 

La seua mort s’ha produït durant la matinada d’este dijous, 26 de novembre, després d’unes quantes setmanes ingressat en un hospital de Sevilla a on rebia les visites constants dels seus fills i d’on li van donar l’alta fa pocs dies.

 

En gener del 2019 Irene compartia la seua preocupació i revelava: «El meu pare va caure treballant i el que té és un tumor cerebral. Porta amb ell 16 anys. Avui dia és un campió, un lluitador. No és conscient al 100% del que passa, per dir-ho així, no és feliç. No és una persona que es puga valdre al 100% per ella mateixa, però està amb nosaltres».

 

Irene s’ha vist embolicada en diferents polèmiques estes últimes setmanes

La notícia és un nou colp per a Irene, dona de Kiko Rivera, que s’ha vist assenyalada per diferents polèmiques que han passat al seu matrimoni. Una època molt complicada a on ella i els seus quatre germans han fet pinya per estar units en tot allò bo i dolent.

 

A pesar d’esta difícil situació, Irene Rosales s’ha mantingut ferma en el seu dia a dia i ha continuat treballant mentres cuidava de son pare, a qui visitava de manera freqüent, primer a l’hospital i després a sa casa.

 

Irene va perdre a sa mare en febrer

Tant Irene com Kiko Rivera han compartit la notícia a través de les seues xarxes socials amb unes imàtgens molt senzilles però molt descriptives.

 

Kiko ha compartit una imatge d’una rosa negra al costat d’un llaç negre i en una foto sense color, mentres que Irene ha compartit únicament una fotografia en negre amb dos emoticones en forma d’estrella per a acomiadar a son pare. Les dos estrelles representarien a son pare i a sa mare, que ja estan junts de nou.

 

El 2020 està sent molt complicat per a Irene Rosales i els seus germans, ja que en només nou mesos han perdut tant a son pare com a sa mare. Mayte Vázquez, la mare de la família, va morir el passat 6 de febrer també a conseqüència d’una greu malaltia contra la que feia uns quants mesos que lluitava.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.