Mor el pare d’Irene Rosales després d’una llarga malaltia

 

Irene Rosales patix un dels moments més durs de la seua vida. Segons ha compartit ella mateixa en Instagram amb una imatge, este dijous ha mort el seu pare, Manuel Rosales, després d’una llarga malaltia.

 

Una dura notícia que arriba nou mesos després de la defunció de la seua mare, Mayte Vázquez, a causa d’una greu malaltia. Tal com va avançar una volta en ‘GH VIP‘, el seu pare patia un tumor cerebral des de feia 17 anys. 

 

La seua mort s’ha produït durant la matinada d’este dijous, 26 de novembre, després d’unes quantes setmanes ingressat en un hospital de Sevilla a on rebia les visites constants dels seus fills i d’on li van donar l’alta fa pocs dies.

 

En gener del 2019 Irene compartia la seua preocupació i revelava: «El meu pare va caure treballant i el que té és un tumor cerebral. Porta amb ell 16 anys. Avui dia és un campió, un lluitador. No és conscient al 100% del que passa, per dir-ho així, no és feliç. No és una persona que es puga valdre al 100% per ella mateixa, però està amb nosaltres».

 

Irene s’ha vist embolicada en diferents polèmiques estes últimes setmanes

La notícia és un nou colp per a Irene, dona de Kiko Rivera, que s’ha vist assenyalada per diferents polèmiques que han passat al seu matrimoni. Una època molt complicada a on ella i els seus quatre germans han fet pinya per estar units en tot allò bo i dolent.

 

A pesar d’esta difícil situació, Irene Rosales s’ha mantingut ferma en el seu dia a dia i ha continuat treballant mentres cuidava de son pare, a qui visitava de manera freqüent, primer a l’hospital i després a sa casa.

 

Irene va perdre a sa mare en febrer

Tant Irene com Kiko Rivera han compartit la notícia a través de les seues xarxes socials amb unes imàtgens molt senzilles però molt descriptives.

 

Kiko ha compartit una imatge d’una rosa negra al costat d’un llaç negre i en una foto sense color, mentres que Irene ha compartit únicament una fotografia en negre amb dos emoticones en forma d’estrella per a acomiadar a son pare. Les dos estrelles representarien a son pare i a sa mare, que ja estan junts de nou.

 

El 2020 està sent molt complicat per a Irene Rosales i els seus germans, ja que en només nou mesos han perdut tant a son pare com a sa mare. Mayte Vázquez, la mare de la família, va morir el passat 6 de febrer també a conseqüència d’una greu malaltia contra la que feia uns quants mesos que lluitava.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.