Mor el pare d’Irene Rosales després d’una llarga malaltia

 

Irene Rosales patix un dels moments més durs de la seua vida. Segons ha compartit ella mateixa en Instagram amb una imatge, este dijous ha mort el seu pare, Manuel Rosales, després d’una llarga malaltia.

 

Una dura notícia que arriba nou mesos després de la defunció de la seua mare, Mayte Vázquez, a causa d’una greu malaltia. Tal com va avançar una volta en ‘GH VIP‘, el seu pare patia un tumor cerebral des de feia 17 anys. 

 

La seua mort s’ha produït durant la matinada d’este dijous, 26 de novembre, després d’unes quantes setmanes ingressat en un hospital de Sevilla a on rebia les visites constants dels seus fills i d’on li van donar l’alta fa pocs dies.

 

En gener del 2019 Irene compartia la seua preocupació i revelava: «El meu pare va caure treballant i el que té és un tumor cerebral. Porta amb ell 16 anys. Avui dia és un campió, un lluitador. No és conscient al 100% del que passa, per dir-ho així, no és feliç. No és una persona que es puga valdre al 100% per ella mateixa, però està amb nosaltres».

 

Irene s’ha vist embolicada en diferents polèmiques estes últimes setmanes

La notícia és un nou colp per a Irene, dona de Kiko Rivera, que s’ha vist assenyalada per diferents polèmiques que han passat al seu matrimoni. Una època molt complicada a on ella i els seus quatre germans han fet pinya per estar units en tot allò bo i dolent.

 

A pesar d’esta difícil situació, Irene Rosales s’ha mantingut ferma en el seu dia a dia i ha continuat treballant mentres cuidava de son pare, a qui visitava de manera freqüent, primer a l’hospital i després a sa casa.

 

Irene va perdre a sa mare en febrer

Tant Irene com Kiko Rivera han compartit la notícia a través de les seues xarxes socials amb unes imàtgens molt senzilles però molt descriptives.

 

Kiko ha compartit una imatge d’una rosa negra al costat d’un llaç negre i en una foto sense color, mentres que Irene ha compartit únicament una fotografia en negre amb dos emoticones en forma d’estrella per a acomiadar a son pare. Les dos estrelles representarien a son pare i a sa mare, que ja estan junts de nou.

 

El 2020 està sent molt complicat per a Irene Rosales i els seus germans, ja que en només nou mesos han perdut tant a son pare com a sa mare. Mayte Vázquez, la mare de la família, va morir el passat 6 de febrer també a conseqüència d’una greu malaltia contra la que feia uns quants mesos que lluitava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.