Mor el pare d’Irene Rosales després d’una llarga malaltia

 

Irene Rosales patix un dels moments més durs de la seua vida. Segons ha compartit ella mateixa en Instagram amb una imatge, este dijous ha mort el seu pare, Manuel Rosales, després d’una llarga malaltia.

 

Una dura notícia que arriba nou mesos després de la defunció de la seua mare, Mayte Vázquez, a causa d’una greu malaltia. Tal com va avançar una volta en ‘GH VIP‘, el seu pare patia un tumor cerebral des de feia 17 anys. 

 

La seua mort s’ha produït durant la matinada d’este dijous, 26 de novembre, després d’unes quantes setmanes ingressat en un hospital de Sevilla a on rebia les visites constants dels seus fills i d’on li van donar l’alta fa pocs dies.

 

En gener del 2019 Irene compartia la seua preocupació i revelava: «El meu pare va caure treballant i el que té és un tumor cerebral. Porta amb ell 16 anys. Avui dia és un campió, un lluitador. No és conscient al 100% del que passa, per dir-ho així, no és feliç. No és una persona que es puga valdre al 100% per ella mateixa, però està amb nosaltres».

 

Irene s’ha vist embolicada en diferents polèmiques estes últimes setmanes

La notícia és un nou colp per a Irene, dona de Kiko Rivera, que s’ha vist assenyalada per diferents polèmiques que han passat al seu matrimoni. Una època molt complicada a on ella i els seus quatre germans han fet pinya per estar units en tot allò bo i dolent.

 

A pesar d’esta difícil situació, Irene Rosales s’ha mantingut ferma en el seu dia a dia i ha continuat treballant mentres cuidava de son pare, a qui visitava de manera freqüent, primer a l’hospital i després a sa casa.

 

Irene va perdre a sa mare en febrer

Tant Irene com Kiko Rivera han compartit la notícia a través de les seues xarxes socials amb unes imàtgens molt senzilles però molt descriptives.

 

Kiko ha compartit una imatge d’una rosa negra al costat d’un llaç negre i en una foto sense color, mentres que Irene ha compartit únicament una fotografia en negre amb dos emoticones en forma d’estrella per a acomiadar a son pare. Les dos estrelles representarien a son pare i a sa mare, que ja estan junts de nou.

 

El 2020 està sent molt complicat per a Irene Rosales i els seus germans, ja que en només nou mesos han perdut tant a son pare com a sa mare. Mayte Vázquez, la mare de la família, va morir el passat 6 de febrer també a conseqüència d’una greu malaltia contra la que feia uns quants mesos que lluitava.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís groc per tempestes i granís a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per pluges, tempestes i possible granís a l’interior nord de Castelló, i per temperatures de fins a 38 graus en punts d’Alacant i València.

La regularització d’immigrants deixa un de cada huit nous afiliats a la Comunitat

La regularització extraordinària d’immigrants ha incorporat 262.475 persones a la Seguretat Social fins al 30 de juliol, de les quals el 12,1 % treballen a la Comunitat Valenciana, que és la quarta autonomia amb més nous afiliats.

El paro puja en 7.021 persones en juliol a la Comunitat Valenciana i arriba als 288.672 aturats

El paro ha augmentat en juliol en 7.021 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,49 % més que en juny, fins als 288.672 desocupats, encara que en termes anuals hi ha 5.296 aturats menys.

Ruixats forts a l’interior nord de la Comunitat Valenciana esta vesprada

Aemet ha anunciat probabilitat de ruixats localment forts amb tronada esta vesprada a l’interior del terç nord de la Comunitat Valenciana, amb temperatures màximes lleugerament més altes a València i oratge estable a la mar.

Mor un treballador de l’Arenal Sound de Borriana durant l’última jornada del festival

Un treballador de l’Arenal Sound de Borriana ha mort este diumenge, últim dia del festival, després de ser traslladat a l’Hospital de la Plana, presumptament per causes naturals.

Entrenament sorpresa de Carlos Alcaraz a Alacant abans de tornar al circuit

Carlos Alcaraz ha reaparegut amb un entrenament sorpresa en el complex Arena de la Platja de Sant Joan d’Alacant per a preparar el seu retorn a la competició en el Masters 1.000 de Cincinnati, després de quasi quatre mesos lesionat al canell dret.

Gulácsi reforça la porteria del Villarreal amb un fitxatge de dos anys

El Villarreal ha incorporat el porter hongarés Péter Gulácsi, de 36 anys, procedent del Red Bull Leipzig, amb un contracte de dos temporades.

Les màximes baixen dels 40 graus i Alcoi registra 37,9 com a valor més alt

Les temperatures han baixat este dilluns dels 40 graus a la Comunitat Valenciana i el valor més alt s’ha registrat a Alcoi, amb 37,9 graus, segons Aemet. Les capitals de província han quedat per davall dels 33 graus.
FILMOTECA D'ESTIU