Mor el pare d’Irene Rosales després d’una llarga malaltia

 

Irene Rosales patix un dels moments més durs de la seua vida. Segons ha compartit ella mateixa en Instagram amb una imatge, este dijous ha mort el seu pare, Manuel Rosales, després d’una llarga malaltia.

 

Una dura notícia que arriba nou mesos després de la defunció de la seua mare, Mayte Vázquez, a causa d’una greu malaltia. Tal com va avançar una volta en ‘GH VIP‘, el seu pare patia un tumor cerebral des de feia 17 anys. 

 

La seua mort s’ha produït durant la matinada d’este dijous, 26 de novembre, després d’unes quantes setmanes ingressat en un hospital de Sevilla a on rebia les visites constants dels seus fills i d’on li van donar l’alta fa pocs dies.

 

En gener del 2019 Irene compartia la seua preocupació i revelava: «El meu pare va caure treballant i el que té és un tumor cerebral. Porta amb ell 16 anys. Avui dia és un campió, un lluitador. No és conscient al 100% del que passa, per dir-ho així, no és feliç. No és una persona que es puga valdre al 100% per ella mateixa, però està amb nosaltres».

 

Irene s’ha vist embolicada en diferents polèmiques estes últimes setmanes

La notícia és un nou colp per a Irene, dona de Kiko Rivera, que s’ha vist assenyalada per diferents polèmiques que han passat al seu matrimoni. Una època molt complicada a on ella i els seus quatre germans han fet pinya per estar units en tot allò bo i dolent.

 

A pesar d’esta difícil situació, Irene Rosales s’ha mantingut ferma en el seu dia a dia i ha continuat treballant mentres cuidava de son pare, a qui visitava de manera freqüent, primer a l’hospital i després a sa casa.

 

Irene va perdre a sa mare en febrer

Tant Irene com Kiko Rivera han compartit la notícia a través de les seues xarxes socials amb unes imàtgens molt senzilles però molt descriptives.

 

Kiko ha compartit una imatge d’una rosa negra al costat d’un llaç negre i en una foto sense color, mentres que Irene ha compartit únicament una fotografia en negre amb dos emoticones en forma d’estrella per a acomiadar a son pare. Les dos estrelles representarien a son pare i a sa mare, que ja estan junts de nou.

 

El 2020 està sent molt complicat per a Irene Rosales i els seus germans, ja que en només nou mesos han perdut tant a son pare com a sa mare. Mayte Vázquez, la mare de la família, va morir el passat 6 de febrer també a conseqüència d’una greu malaltia contra la que feia uns quants mesos que lluitava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els preus industrials cauen un 2,4% al febrer en la Comunitat Valenciana

Els preus industrials van descendir al febrer un 2,4% en la Comunitat Valenciana, en un context de fort abaratiment de l'energia que va portar la caiguda mitjana a Espanya fins al 7% interanual.

Sanitat amplia i reforça el calendari de vacunació de la Comunitat Valenciana per a 2026

La Conselleria de Sanitat actualitza el calendari vacunal de la Comunitat Valenciana per a 2026 amb noves vacunes enfront del VRS en adults, canvis en meningitis i pallola i més protecció enfront de grip i VPH.

Una avaria en una grua col·lapsa la Pista de Silla i provoca 13 quilòmetres d’embossos cap a València

L'avaria d'una grua que treballava de nit en la Pista de Silla obliga a tallar l'eixida de València cap a Alacant i manté 13 quilòmetres de retencions d'entrada a la ciutat.

Ratxes de vent molt fort a Castelló i pujada de temperatures este dimecres en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dimecres intervals de núvols alts, pujada generalitzada de les temperatures i vent molt intens a Castelló, que podria registrar ratxes molt fortes durant la segona mitat del dia.

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.