12.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Rosalia deu l’èxit a dos pilars fonamentals que sempre van amb ella

Rosalía és l’exemple implacable de què dels fracassos també t’ensenyes, ella es va presentar a un talent show i no l’agafaren, anys després el seu talent ha traspassat fronteres. Amb tan sols 27 anys s’ha posicionat com una de les grans referents del panorama musical a tot el món. És un fenomen musical que triomfa allà on va, a més les seues cançons s’escolten arreu del món i la seua fama no ha deixat de créixer des que va publicar el seu primer àlbum, ‘Los Ángeles‘, l’any 2017.

Darrere de tot èxit sempre hi ha molt de treball i persones de màxima confiança que acompanyen a l’artista i és el cas de Rosalía, darrere d’ella s’amaguen dos persones molt properes a la catalana que l’han ajudat a consolidar la seua carrera dins del panorama musical, i que segueixen creixent al seu costat.

Els dos pilars fonamentals de Rosalía

Es tracta ni més ni menys que de la seua mare i de la seua germana. Pili Vila Tobella, coneguda artísticament com a ‘Daikyri’, és qui s’encarrega del seu estilisme i dels ‘looks’ que tanta tendència aconsegueixen marcar, mentre que la seua progenitora, Pilar Tobella, porta tots els negocis familiars i rendibilitza el gran treball que fa la seua filla a la música.

Sense elles dos a l’artista li faltaria alguna cosa i no seria el mateix, i es que una mare és una mare i qui millor que una germana per a estar al costat de l’artista, millor que elles no l’aconsellaran ningú: «La meua mare i la meua germana són com a pilars per a mi. Estan sempre ací, com un far, són dones molt fortes, que m’inspiren i que sempre m’acompanyen en totes les aventures que els propose i tinc molta sort de poder comptar amb elles».

 

Rosalía té un altre negoci del qual recull una gran fortuna ‘Motomami SL’

Hi han persones que tot el que toquen ho converteixen en or i Rosalía és una d’ixes persones i així ho ha demostrat en la seua carrera musical que a més actualment està preparant el seu tercer disc i així ho ha demostrat també amb l’empresa que va crear la seua mare el 2019. Segons la informació que ha compartit ‘Vanitatis‘, Pilar Tobella va fundar al gener d’este any l’empresa ‘Motomami SL‘ amb l’objectiu de vetllar pels interessos econòmics de la seua filla.

D’esta manera, la mare de Rosalía és l’única que administra la societat i des que es va crear ha centrat tots els seus esforços en ella, tant és així que fins i tot va decidir deixar el seu càrrec com a directora comercial de ‘Suprametal’, la companyia dedicada a la fabricació de plaques d’identificació, caràtules i etiquetes de metall.

‘Motomami SL’ va ser fundada l’1 de gener de 2019 i es dedica a gestionar «els serveis ‘business management’ d’artistes», és a dir, «les activitats relacionades amb representació de talents d’individus o grups. La negociació d’acords i administració dels interessos dels artistes amb companyies discogràfiques, editorials, agents artístics, mànagers, promotors musicals, productores audiovisuals, espònsors, patrocinadors i marques i objectes anàlegs».

La companyia també exerceix tasques «d’agent de ‘booking‘, promotor musical, producció artística i executiva», així com a «assessorament i direcció creativa». A més, es dedica a «l’acompanyament i assistència personal d’artistes» i a «qualsevol altra activitat relacionada amb este objectiu social i que tendesca a les mateixes finalitats».

Grans beneficis

Tan sols fa dos anys que ‘Motomami SL’ està en marxa, però com hem dit el que Rosalía toca ho converteix en or, perquè de la mateixa manera que la carrera musical de la cantant ha pujat com l’espuma també ha passat en esta empresa. I és que només en el primer any de vida, la companyia ha declarat 4,8 milions d’euros, 364.516 euros corresponen a beneficis, segons ‘Vanitatis’. Uns beneficis que Pilar Tobella ha decidit reinvertir en la mateixa empresa per poder tenir reserves de capital en un futur. D’altra banda, el balanç de comptes també ha indicat que Rosalia encara no ha cobrat 1.024.000 d’euros, que ha pagat 24.000 euros en concepte d’impost de societats i que disposa de 800.000 euros de líquid.

Últimes notícies

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.