Omar Montes li prepara un peculiar esmorzar al seu amic Albert

Omar Montes i Albert al gimnàs

Omar Montes i Albert al gimnàs | INSTAGRAM

 

L’amistat que van forjar Omar Montes i Albert en ‘Supervivientes’ els ha unit tant, que passen el màxim temps junts possible. Esta volta, la parella d’amics ha disfrutat d’un esmorzar en casa del cantant, tal com mostrava Omar en el seu Instagram, fent gala de les seues dots d’amfitrió. Fent una xicoteta broma, Omar ha explicat que la millor manera de recordar el seu pas pel concurs era esmorzar l’aigua d’un coco obert allí mateix, de la mateixa manera que van fer durant 3 mesos en Hondures.

 

No sabem si a Albert li haurà sentat molt bé la ironia, però el fet és que l’exesportista ja s’ha pronunciat diverses voltes sobre les conseqüències psicològique i físiques que seguix afrontant després de passar 3 mesos de supervivència, entre les que es troben ansietat pel menjar.

 

La seua amistat però, va més enllà de compartir un simple esmorzar, i als dos se’ls ha pogut vore este estiu compartint estones de gimnàs, anant de compres o escoltant l’últim ‘hit’ d’Omar en el seu estudi.

Albert i Omar Montes fan molts plans junts

Albert i Omar Montes fan molts plans junts | INSTAGRAM

 

Tot i que la seua amistat durant el concurs va coixejar alguna volta, sobretot a causa dels conflictes d’Albert amb Isabel Pantoja, ara són més amics que mai i quasi es podria dir que es tracten com a germans. Aixó és el que es despren de les afectuoses paraules que el cantant li va declarar públicament: «Quan sigua i a l’hora que siga aci em tens, i que em moro amb tu».

 

El mateix dia de l’esmorzar, i per arrodonir encara més el dia, se’n van anar junts a sopar amb Noemí Salazar, per celebrar que entrarà a concursar a ‘GH VIP7’.

 

També pots llegir…

 
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.