11.2 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Omar Montes li prepara un peculiar esmorzar al seu amic Albert

Omar Montes i Albert al gimnàs

Omar Montes i Albert al gimnàs | INSTAGRAM

 

L’amistat que van forjar Omar Montes i Albert en ‘Supervivientes’ els ha unit tant, que passen el màxim temps junts possible. Esta volta, la parella d’amics ha disfrutat d’un esmorzar en casa del cantant, tal com mostrava Omar en el seu Instagram, fent gala de les seues dots d’amfitrió. Fent una xicoteta broma, Omar ha explicat que la millor manera de recordar el seu pas pel concurs era esmorzar l’aigua d’un coco obert allí mateix, de la mateixa manera que van fer durant 3 mesos en Hondures.

 

No sabem si a Albert li haurà sentat molt bé la ironia, però el fet és que l’exesportista ja s’ha pronunciat diverses voltes sobre les conseqüències psicològique i físiques que seguix afrontant després de passar 3 mesos de supervivència, entre les que es troben ansietat pel menjar.

 

La seua amistat però, va més enllà de compartir un simple esmorzar, i als dos se’ls ha pogut vore este estiu compartint estones de gimnàs, anant de compres o escoltant l’últim ‘hit’ d’Omar en el seu estudi.

Albert i Omar Montes fan molts plans junts

Albert i Omar Montes fan molts plans junts | INSTAGRAM

 

Tot i que la seua amistat durant el concurs va coixejar alguna volta, sobretot a causa dels conflictes d’Albert amb Isabel Pantoja, ara són més amics que mai i quasi es podria dir que es tracten com a germans. Aixó és el que es despren de les afectuoses paraules que el cantant li va declarar públicament: «Quan sigua i a l’hora que siga aci em tens, i que em moro amb tu».

 

El mateix dia de l’esmorzar, i per arrodonir encara més el dia, se’n van anar junts a sopar amb Noemí Salazar, per celebrar que entrarà a concursar a ‘GH VIP7’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ha ingressat a la presó un encaputxat per l’atracament a una gasolinera a Novelda

Un home de 44 anys ha ingressat a la presó com a presumpte autor d'un atracament amb arma blanca en una gasolinera de Novelda. Va ser interceptat després de ser identificat i es va recuperar l'arma utilitzada.

Bombers intenten sufocar un incendi en una planta fragmentadora de ferralla de Sollana

El foc ha començat sobre les 2.28 i sis hores després seguia actiu. Set dotacions i comandaments coordinen relleus per a contindre-ho dins del recinte.

Cap de setmana postnadalenc estable en la Comunitat Valenciana, amb vent fort i poc canvi tèrmic

La Comunitat Valenciana afrontarà un cap de setmana estable i sense pluges. El vent deixarà ratxes molt fortes el divendres i el dissabte i les temperatures variaran poc.

Feijóo atesta este divendres davant la jutgessa de la DANA des del seu despatx del Congrés

Feijóo declara este divendres com a testimoni davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA i ho farà per videoconferència des del Congrés. L'interrogatori se centrarà en els missatges que va intercanviar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre de 2024, ja aportats a la causa.

Indonèsia posa fi a la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Els equips de rescat van donar per conclòs l'operatiu per a localitzar al menor desaparegut després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. El sinistre s'ha saldat amb tres morts i dos supervivents.

Mercedes Hurtado revalida la Presidència del Col·legi de Metges de València

Mercedes Hurtado ha sigut reelegida per a presidir quatre anys més el Col·legi de Metges de València, amb 1.696 vots enfront de 883 i una participació entorn del 13,5%. La nova Junta prendrà possessió al febrer.

Pedro Martínez lamenta el segon quart després de la derrota davant el Mònaco

València Basket va cedir davant Mònaco i el seu tècnic va subratllar que el segon quart va ser determinant per les pèrdues i l'encert rival. Spanoulis va destacar la solidesa defensiva i el repartiment de responsabilitats.

Sadiq arriba al València traspassat per la Reial Societat i firma fins a 2028

Umar Sadiq es va convertir este dijous en nou jugador del València després de l'acord de traspàs amb la Reial Societat. El davanter va firmar fins a 2028.