Omar Montes li prepara un peculiar esmorzar al seu amic Albert

Omar Montes i Albert al gimnàs

Omar Montes i Albert al gimnàs | INSTAGRAM

 

L’amistat que van forjar Omar Montes i Albert en ‘Supervivientes’ els ha unit tant, que passen el màxim temps junts possible. Esta volta, la parella d’amics ha disfrutat d’un esmorzar en casa del cantant, tal com mostrava Omar en el seu Instagram, fent gala de les seues dots d’amfitrió. Fent una xicoteta broma, Omar ha explicat que la millor manera de recordar el seu pas pel concurs era esmorzar l’aigua d’un coco obert allí mateix, de la mateixa manera que van fer durant 3 mesos en Hondures.

 

No sabem si a Albert li haurà sentat molt bé la ironia, però el fet és que l’exesportista ja s’ha pronunciat diverses voltes sobre les conseqüències psicològique i físiques que seguix afrontant després de passar 3 mesos de supervivència, entre les que es troben ansietat pel menjar.

 

La seua amistat però, va més enllà de compartir un simple esmorzar, i als dos se’ls ha pogut vore este estiu compartint estones de gimnàs, anant de compres o escoltant l’últim ‘hit’ d’Omar en el seu estudi.

Albert i Omar Montes fan molts plans junts

Albert i Omar Montes fan molts plans junts | INSTAGRAM

 

Tot i que la seua amistat durant el concurs va coixejar alguna volta, sobretot a causa dels conflictes d’Albert amb Isabel Pantoja, ara són més amics que mai i quasi es podria dir que es tracten com a germans. Aixó és el que es despren de les afectuoses paraules que el cantant li va declarar públicament: «Quan sigua i a l’hora que siga aci em tens, i que em moro amb tu».

 

El mateix dia de l’esmorzar, i per arrodonir encara més el dia, se’n van anar junts a sopar amb Noemí Salazar, per celebrar que entrarà a concursar a ‘GH VIP7’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.