Omar Montes li prepara un peculiar esmorzar al seu amic Albert

Omar Montes i Albert al gimnàs

Omar Montes i Albert al gimnàs | INSTAGRAM

 

L’amistat que van forjar Omar Montes i Albert en ‘Supervivientes’ els ha unit tant, que passen el màxim temps junts possible. Esta volta, la parella d’amics ha disfrutat d’un esmorzar en casa del cantant, tal com mostrava Omar en el seu Instagram, fent gala de les seues dots d’amfitrió. Fent una xicoteta broma, Omar ha explicat que la millor manera de recordar el seu pas pel concurs era esmorzar l’aigua d’un coco obert allí mateix, de la mateixa manera que van fer durant 3 mesos en Hondures.

 

No sabem si a Albert li haurà sentat molt bé la ironia, però el fet és que l’exesportista ja s’ha pronunciat diverses voltes sobre les conseqüències psicològique i físiques que seguix afrontant després de passar 3 mesos de supervivència, entre les que es troben ansietat pel menjar.

 

La seua amistat però, va més enllà de compartir un simple esmorzar, i als dos se’ls ha pogut vore este estiu compartint estones de gimnàs, anant de compres o escoltant l’últim ‘hit’ d’Omar en el seu estudi.

Albert i Omar Montes fan molts plans junts

Albert i Omar Montes fan molts plans junts | INSTAGRAM

 

Tot i que la seua amistat durant el concurs va coixejar alguna volta, sobretot a causa dels conflictes d’Albert amb Isabel Pantoja, ara són més amics que mai i quasi es podria dir que es tracten com a germans. Aixó és el que es despren de les afectuoses paraules que el cantant li va declarar públicament: «Quan sigua i a l’hora que siga aci em tens, i que em moro amb tu».

 

El mateix dia de l’esmorzar, i per arrodonir encara més el dia, se’n van anar junts a sopar amb Noemí Salazar, per celebrar que entrarà a concursar a ‘GH VIP7’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.