Omar Montes li prepara un peculiar esmorzar al seu amic Albert

Omar Montes i Albert al gimnàs

Omar Montes i Albert al gimnàs | INSTAGRAM

 

L’amistat que van forjar Omar Montes i Albert en ‘Supervivientes’ els ha unit tant, que passen el màxim temps junts possible. Esta volta, la parella d’amics ha disfrutat d’un esmorzar en casa del cantant, tal com mostrava Omar en el seu Instagram, fent gala de les seues dots d’amfitrió. Fent una xicoteta broma, Omar ha explicat que la millor manera de recordar el seu pas pel concurs era esmorzar l’aigua d’un coco obert allí mateix, de la mateixa manera que van fer durant 3 mesos en Hondures.

 

No sabem si a Albert li haurà sentat molt bé la ironia, però el fet és que l’exesportista ja s’ha pronunciat diverses voltes sobre les conseqüències psicològique i físiques que seguix afrontant després de passar 3 mesos de supervivència, entre les que es troben ansietat pel menjar.

 

La seua amistat però, va més enllà de compartir un simple esmorzar, i als dos se’ls ha pogut vore este estiu compartint estones de gimnàs, anant de compres o escoltant l’últim ‘hit’ d’Omar en el seu estudi.

Albert i Omar Montes fan molts plans junts

Albert i Omar Montes fan molts plans junts | INSTAGRAM

 

Tot i que la seua amistat durant el concurs va coixejar alguna volta, sobretot a causa dels conflictes d’Albert amb Isabel Pantoja, ara són més amics que mai i quasi es podria dir que es tracten com a germans. Aixó és el que es despren de les afectuoses paraules que el cantant li va declarar públicament: «Quan sigua i a l’hora que siga aci em tens, i que em moro amb tu».

 

El mateix dia de l’esmorzar, i per arrodonir encara més el dia, se’n van anar junts a sopar amb Noemí Salazar, per celebrar que entrarà a concursar a ‘GH VIP7’.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.