Omar Montes mostra interés per una presentadora de Telecinco

Omar Montes

Omar Montes és un personatge recurrent dels platós de Mediaset | GTRES

 

La televisió no deixa de sorprendre’ns i cada dia ens aporta noves històries, cada una més sorprenent que l’anterior. En este cas, el protagonista és el cantant i exparella de Chabelita, Omar Montes. El cantant, personatge recurrent als platós de Telecinco, ha arribat a establir una molt bona sintonia amb molts dels membres dels programes que acostuma a visitar.

 

Però una d’eixes relacions pareix que ha fascinat de més al cantant. Des de temps arrere, Omar Montes no ha dubtat a parlar bé sempre que ha pogut a María Patiño; arribant, fins i tot, a insinuar-se-li quan han coincidit en el plató de ‘Sálvame’.

 

En un primer moment, eixos fets es prenien de broma, però segons ha explicat esta setmana la presentadora, en alguns casos s’ha sentit cohibida per alguns dels comentaris de Montes en els seus perfils de les xarxes socials. I això no és tot. La presentadora de ‘Socialité’ ha explicat que, fins i tot, Omar li ha arribat a escriure per missatge privat per a explicar-li els seus viatges i el que feia en cada moment.

 

Omar va visitar ‘Sábado deluxe’ per a explicar-se

Este cap de setmana, la presentadora s’ha fet càrrec de la presentació de ‘Sábado deluxe’ i, en un moment donat i sense esperar-ho, Omar Montes irrompia en el programa i explicava a Patiño les seues intencions.

 

Segons va dir, l’afecte que li té a la presentadora és purament professional, de la mateixa manera que també li’l té a Toñi Moreno i altres personalitats de la casa. Després va dir que per a ell, la presentadora és com una tia i que no té cap intenció que sobrepasse eixos límits. Al final, la presentadora i el cantant es van abraçar i van firmar la pau.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.