Omar Montes mostra interés per una presentadora de Telecinco

Omar Montes

Omar Montes és un personatge recurrent dels platós de Mediaset | GTRES

 

La televisió no deixa de sorprendre’ns i cada dia ens aporta noves històries, cada una més sorprenent que l’anterior. En este cas, el protagonista és el cantant i exparella de Chabelita, Omar Montes. El cantant, personatge recurrent als platós de Telecinco, ha arribat a establir una molt bona sintonia amb molts dels membres dels programes que acostuma a visitar.

 

Però una d’eixes relacions pareix que ha fascinat de més al cantant. Des de temps arrere, Omar Montes no ha dubtat a parlar bé sempre que ha pogut a María Patiño; arribant, fins i tot, a insinuar-se-li quan han coincidit en el plató de ‘Sálvame’.

 

En un primer moment, eixos fets es prenien de broma, però segons ha explicat esta setmana la presentadora, en alguns casos s’ha sentit cohibida per alguns dels comentaris de Montes en els seus perfils de les xarxes socials. I això no és tot. La presentadora de ‘Socialité’ ha explicat que, fins i tot, Omar li ha arribat a escriure per missatge privat per a explicar-li els seus viatges i el que feia en cada moment.

 

Omar va visitar ‘Sábado deluxe’ per a explicar-se

Este cap de setmana, la presentadora s’ha fet càrrec de la presentació de ‘Sábado deluxe’ i, en un moment donat i sense esperar-ho, Omar Montes irrompia en el programa i explicava a Patiño les seues intencions.

 

Segons va dir, l’afecte que li té a la presentadora és purament professional, de la mateixa manera que també li’l té a Toñi Moreno i altres personalitats de la casa. Després va dir que per a ell, la presentadora és com una tia i que no té cap intenció que sobrepasse eixos límits. Al final, la presentadora i el cantant es van abraçar i van firmar la pau.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.

Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva

Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.

Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva

Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.

Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva

Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.