Omar Montes mostra interés per una presentadora de Telecinco

Omar Montes

Omar Montes és un personatge recurrent dels platós de Mediaset | GTRES

 

La televisió no deixa de sorprendre’ns i cada dia ens aporta noves històries, cada una més sorprenent que l’anterior. En este cas, el protagonista és el cantant i exparella de Chabelita, Omar Montes. El cantant, personatge recurrent als platós de Telecinco, ha arribat a establir una molt bona sintonia amb molts dels membres dels programes que acostuma a visitar.

 

Però una d’eixes relacions pareix que ha fascinat de més al cantant. Des de temps arrere, Omar Montes no ha dubtat a parlar bé sempre que ha pogut a María Patiño; arribant, fins i tot, a insinuar-se-li quan han coincidit en el plató de ‘Sálvame’.

 

En un primer moment, eixos fets es prenien de broma, però segons ha explicat esta setmana la presentadora, en alguns casos s’ha sentit cohibida per alguns dels comentaris de Montes en els seus perfils de les xarxes socials. I això no és tot. La presentadora de ‘Socialité’ ha explicat que, fins i tot, Omar li ha arribat a escriure per missatge privat per a explicar-li els seus viatges i el que feia en cada moment.

 

Omar va visitar ‘Sábado deluxe’ per a explicar-se

Este cap de setmana, la presentadora s’ha fet càrrec de la presentació de ‘Sábado deluxe’ i, en un moment donat i sense esperar-ho, Omar Montes irrompia en el programa i explicava a Patiño les seues intencions.

 

Segons va dir, l’afecte que li té a la presentadora és purament professional, de la mateixa manera que també li’l té a Toñi Moreno i altres personalitats de la casa. Després va dir que per a ell, la presentadora és com una tia i que no té cap intenció que sobrepasse eixos límits. Al final, la presentadora i el cantant es van abraçar i van firmar la pau.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.

Les eurodiputades del PSPV porten a Europa la ‘prioritat nacional’ dels pressupostos valencians

Les eurodiputades socialistes Leire Pajín i Sandra Gómez han preguntat a la Comissió Europea si la ‘prioritat nacional’ i l’“arrelament” dels pressupostos de la Generalitat vulneren el dret de la UE.