Omar Montes mostra interés per una presentadora de Telecinco

Omar Montes

Omar Montes és un personatge recurrent dels platós de Mediaset | GTRES

 

La televisió no deixa de sorprendre’ns i cada dia ens aporta noves històries, cada una més sorprenent que l’anterior. En este cas, el protagonista és el cantant i exparella de Chabelita, Omar Montes. El cantant, personatge recurrent als platós de Telecinco, ha arribat a establir una molt bona sintonia amb molts dels membres dels programes que acostuma a visitar.

 

Però una d’eixes relacions pareix que ha fascinat de més al cantant. Des de temps arrere, Omar Montes no ha dubtat a parlar bé sempre que ha pogut a María Patiño; arribant, fins i tot, a insinuar-se-li quan han coincidit en el plató de ‘Sálvame’.

 

En un primer moment, eixos fets es prenien de broma, però segons ha explicat esta setmana la presentadora, en alguns casos s’ha sentit cohibida per alguns dels comentaris de Montes en els seus perfils de les xarxes socials. I això no és tot. La presentadora de ‘Socialité’ ha explicat que, fins i tot, Omar li ha arribat a escriure per missatge privat per a explicar-li els seus viatges i el que feia en cada moment.

 

Omar va visitar ‘Sábado deluxe’ per a explicar-se

Este cap de setmana, la presentadora s’ha fet càrrec de la presentació de ‘Sábado deluxe’ i, en un moment donat i sense esperar-ho, Omar Montes irrompia en el programa i explicava a Patiño les seues intencions.

 

Segons va dir, l’afecte que li té a la presentadora és purament professional, de la mateixa manera que també li’l té a Toñi Moreno i altres personalitats de la casa. Després va dir que per a ell, la presentadora és com una tia i que no té cap intenció que sobrepasse eixos límits. Al final, la presentadora i el cantant es van abraçar i van firmar la pau.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.