Omar Montes mostra interés per una presentadora de Telecinco

Omar Montes

Omar Montes és un personatge recurrent dels platós de Mediaset | GTRES

 

La televisió no deixa de sorprendre’ns i cada dia ens aporta noves històries, cada una més sorprenent que l’anterior. En este cas, el protagonista és el cantant i exparella de Chabelita, Omar Montes. El cantant, personatge recurrent als platós de Telecinco, ha arribat a establir una molt bona sintonia amb molts dels membres dels programes que acostuma a visitar.

 

Però una d’eixes relacions pareix que ha fascinat de més al cantant. Des de temps arrere, Omar Montes no ha dubtat a parlar bé sempre que ha pogut a María Patiño; arribant, fins i tot, a insinuar-se-li quan han coincidit en el plató de ‘Sálvame’.

 

En un primer moment, eixos fets es prenien de broma, però segons ha explicat esta setmana la presentadora, en alguns casos s’ha sentit cohibida per alguns dels comentaris de Montes en els seus perfils de les xarxes socials. I això no és tot. La presentadora de ‘Socialité’ ha explicat que, fins i tot, Omar li ha arribat a escriure per missatge privat per a explicar-li els seus viatges i el que feia en cada moment.

 

Omar va visitar ‘Sábado deluxe’ per a explicar-se

Este cap de setmana, la presentadora s’ha fet càrrec de la presentació de ‘Sábado deluxe’ i, en un moment donat i sense esperar-ho, Omar Montes irrompia en el programa i explicava a Patiño les seues intencions.

 

Segons va dir, l’afecte que li té a la presentadora és purament professional, de la mateixa manera que també li’l té a Toñi Moreno i altres personalitats de la casa. Després va dir que per a ell, la presentadora és com una tia i que no té cap intenció que sobrepasse eixos límits. Al final, la presentadora i el cantant es van abraçar i van firmar la pau.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.